Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Lisäiles vaikka mut. Ajattelin tänään kokeilla uudestaan, checkpoint tietääkseni Templarissa, jos se nyt toimii oikein.

Tänään klo 18 aikoihin.

-rookie
-esape
-
-
-
-

18 paikkeilla passaa mulle.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Lisäiles vaikka mut. Ajattelin tänään kokeilla uudestaan, checkpoint tietääkseni Templarissa, jos se nyt toimii oikein.

Tänään klo 18 aikoihin.

-rookie
-esape
-Howli
-
-
-

Jos viä huolitaan ni mukana. :D
EPe; tuon listan ulkopuolelta tuli eile porukka täyteen ennen ku ehdin teikää lisätä, anteeksi. :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Joo mennään tällä Konsolifin-porukalla nyt.

Klo 18 siis VoG normal, katotaan jos päästään jatkamaan eilisestä vai mennäänkö alusta. Mikki/puhuminen plussaa.

-rookie
-esape
-Howli
-
-
-
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Normi vogia tänään? Aloitus mahd aikaseen. Psn:melenest lvl 27 titan
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ollaan tässä kaverin kanssa omistettu nyt noin 3vk ajan tämä peli, kaikenlaista on nähty ja opittu, mutta näitä Raideja ei ole oikein päästy pelailemaan...kerran saatiin kaveriporukka kasaan ja mentiin vähän maisteleen normi VoGia, että millaista siellä on. Sen hyppimiskohdan jälkeen ei päästy etiäppäin ja yhdellä konkarilla leipas kiinni eikä jaksanut enään. Siihen se siis jäi. Olisin nyt siis kyselemässä kaverini ja itsenikin puolesta, että löytyisiköhän täältä muutamaa kaveria auttamaan paria ensikertalaista vetäisemään normi VoG alusta loppuun? Tietenkin pari "konkaria" olisi mukava saada mukaan niin on helppo sitten oppia ja olla pelkkänä korvana. Into päästä kunnolla näiden Raidien ytimeen on kova meillä molemmilla. :)

Meiltä molemmilta löytyy ~30lvl sankarit, kaverilla Warlock ja Hunter, itseltäni Titaani.

Nättiä olisi jos muutama saataisiin innostumaan ja lähtemään ensikertalaisten messiin! :)

Jos on halukkuutta niin allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteyttä täällä vaikka YV:llä. Myös suoraan Pleikkarilla voi viestiä laittaa minulle tai kaverilleni. Meikäläisen PSN ID: FlyerKungen, kaverini: Totalii.

EDIT: Kaverilleni paras päivä pelata olisi tällä viikolla kuulemma Torstai, joskus illalla. Itselleni käy ainakin tällä viikolla varmaan joka päivä klo 16 eteenpäin...
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

taxi898 (titaani 31, hunter 30) & fin_jjx (lokki 31) ettii edelleen sitä ensimmäistä voggiaan.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Voisiko VOGissa verkko "lagi" vaikuttaa, kun väliin marssiin tai venukseen oracleja listiin mennessä pystyi hyvin pudotteleen 3 - 4 oraakkelia, ja välillä sattui siten, että "näkö" oli melkein pimeänä toiselle puolelle päästyä. Hyvä, että yhden näki ja pari kertaa ampua ja tuli säkkipimeää. Kilpimies vain huuteli, että ei voi olla :)

Se lentäminen oli myös niin ihmeellistä, kun tuntui ettei ohjaimen X toimi normaalisti. Muut huuteli, että boosti pois ja minun mielestä oli pois ??

Toivottavasti eilisen saisi maaliin ? 18:00 paikkeilla ??

t. "lokki joka ei osannut lentää" :)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Voihan se vaikuttaa. Eilen pariin otteeseen lagitti itselläni vihollisten hp, ammuit 3/4 pois ja yhtäkkiä se nouseekin takaisin täyteen. Tätä kävi myös toissapäivänä, kun koko peli bugitti pitkäksi aikaa.

PS. Minä olin se huutelija ja en ollut kilpimies ;) Jos checkpoint toimii, niin itse voin jatkaa tänään klo 17.30, mutta jos alusta pitää aloittaa, niin ei kyllä tänään kerkeä.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Voihan se vaikuttaa. Eilen pariin otteeseen lagitti itselläni vihollisten hp, ammuit 3/4 pois ja yhtäkkiä se nouseekin takaisin täyteen. Tätä kävi myös toissapäivänä, kun koko peli bugitti pitkäksi aikaa.

PS. Minä olin se huutelija ja en ollut kilpimies ;) Jos checkpoint toimii, niin itse voin jatkaa tänään klo 17.30, mutta jos alusta pitää aloittaa, niin ei kyllä tänään kerkeä.

Ei tosiaan alusta kerkiä tänään, mutta jos pääsis tuohon viimeiseen mörköön ja siitä jatkaan. Työvoitto siitä pitäs saada.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

(PS4) Kokeillaas taas:D Olisko tänään halukkaita pelaamaan Normi vogia vaikka tossa joskus klo.16 jälkeen?

Pari konkaria olis kiva saada mukaan, itsellä kun ei vielä kokemusta näistä raideista ole.

Ja L30 Lokki olen siis...
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Meikäläinen on ainakin valmis lähtemään 'matkaoppaaksi' normi/hard vogiin :) Luultavimmin saisin pari kaveriakin mukaan. Tarkempia aikatauluja en osaa sanoa, mutta voi lisäillä kaveriksi ja pistää kutsua tulemaan kun onlinessa olen.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Voihan se vaikuttaa. Eilen pariin otteeseen lagitti itselläni vihollisten hp, ammuit 3/4 pois ja yhtäkkiä se nouseekin takaisin täyteen. Tätä kävi myös toissapäivänä, kun koko peli bugitti pitkäksi aikaa.

PS. Minä olin se huutelija ja en ollut kilpimies
wink.gif
Jos checkpoint toimii, niin itse voin jatkaa tänään klo 17.30, mutta jos alusta pitää aloittaa, niin ei kyllä tänään kerkeä.

Ei tosiaan alusta kerkiä tänään, mutta jos pääsis tuohon viimeiseen mörköön ja siitä jatkaan. Työvoitto siitä pitäs saada.
Mukana, jos checkpoint toimii. Ei voi jättää roikkumaan ilman läpipääsyä. :b
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Meikäläinen on ainakin valmis lähtemään 'matkaoppaaksi' normi/hard vogiin :) Luultavimmin saisin pari kaveriakin mukaan. Tarkempia aikatauluja en osaa sanoa, mutta voi lisäillä kaveriksi ja pistää kutsua tulemaan kun onlinessa olen.

Ok, kuulostaa hyvältä:) Lisäilen sut kavereihin.

Aloitusajankohta ei tosiaan ole niin tarkka, kunhan ehtisin klo.20 hakeen emännän koulusta.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ok, kuulostaa hyvältä:) Lisäilen sut kavereihin.

Aloitusajankohta ei tosiaan ole niin tarkka, kunhan ehtisin klo.20 hakeen emännän koulusta.
Meikäläiselle tuli vielä asiaa koululle, joten tänään pääsen vasta kympin tienoilla koneen ääreen :/ mutta raidaamaan lähden joka tapauksessa jos joku päivä on tarvis :)
 
Ylös Bottom