Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Jos joku ryhmä lähdös hard vog:in, ni saa kutsua mukaan. Dejavuh82 warlock.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Joo mennään tällä Konsolifin-porukalla nyt.

Klo 18 siis VoG normal, katotaan jos päästään jatkamaan eilisestä vai mennäänkö alusta. Mikki/puhuminen plussaa.

-rookie
-esape
-Howli
-
-
-

Milloin kokeillaan toimiiko Atheon chekpointti ?

Onko toi chekpoint koko ryhmällä, vai ainoastaan silloisen ryhmänjohtajan tallennus ?
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Milloin kokeillaan toimiiko Atheon chekpointti ?

Onko toi chekpoint koko ryhmällä, vai ainoastaan silloisen ryhmänjohtajan tallennus ?
Kaikilla ryhmäläisillä on oma henkilökohtainen tallennus.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ei saatu eilen porukkaa kasaan. Voisin itse yrittää tänään klo 19 aikoihin uudestaan.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Ei saatu eilen porukkaa kasaan. Voisin itse yrittää tänään klo 19 aikoihin uudestaan.

Minulle sopii myös. Toivotaan, että porukka saadaan kasaan ennen tiistaita, ei mene mun lentoharjoitukset hukkaan :)

Ei lagais toi peli niin sais ne oraakkelit aina alas. Nyt olin tosiaa 2 - 3 kertaa jo valmiiksi näkövammainen niitä ampumaan mennessä.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Minulle sopii myös. Toivotaan, että porukka saadaan kasaan ennen tiistaita, ei mene mun lentoharjoitukset hukkaan :)

Ei lagais toi peli niin sais ne oraakkelit aina alas. Nyt olin tosiaa 2 - 3 kertaa jo valmiiksi näkövammainen niitä ampumaan mennessä.
Musta taas tuntu että pari kertaa portista läpijuoksun jälkeen kun pitäis tulla Atheonia räiskiin, oonki edelleen siel oraakkelipaikassa - liekö kans joku lagi vai kämmäsinkö muka ite. Ja sit tuleeki pimee ja död ku ei ehdi/näe tulla enää takas ja keskelle. :D Ja mitä tulee omiin lentoharjoituksiin, ei toivookaa että oisin titaanillani päässy sieltä oikeesta reunasta, ei riitä bursti tai jos riitti pituudelta ni laskeutuminen oli niin kova että henki pois. Kätsympi hyppiä kiviä, kunha oli opetellu mihin ne tulee. :D


Mutjoh, napatkaa ny illal meikäkin messii ni saa ton kuleksimasta~
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura


Musta taas tuntu että pari kertaa portista läpijuoksun jälkeen kun pitäis tulla Atheonia räiskiin, oonki edelleen siel oraakkelipaikassa - liekö kans joku lagi vai kämmäsinkö muka ite. Ja sit tuleeki pimee ja död ku ei ehdi/näe tulla enää takas ja keskelle. :D ~


Lisäksi oraakkelit voi välillä tappaa kaikki ilman armonaikaa, välillä taas kuolee vaikka kaikki oraakkelit olis tuhottu ja välillä taas kaikki oraakkelit spawnaa samaan aikaan... Näitä riittää! :D
 
Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Eilen oli VOG aikas peli kelvoton kyllä. Oraakkelit ei kuollut, portista meni vaan läpi eikä siirtynyt ollenkaan. Relic ei tehnyt vahinkoa ollenkaan. Sun muuta pientä kivaa :)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Eilen oli VOG aikas peli kelvoton kyllä. Oraakkelit ei kuollut, portista meni vaan läpi eikä siirtynyt ollenkaan. Relic ei tehnyt vahinkoa ollenkaan. Sun muuta pientä kivaa :)

Siitähän pitää sitten "juustota" mahdolliset palkinnot ja antaa olla koko pelimuodon ?
 
Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Perjantaille 30.1 klo 12 VoG Hard lähtijöitä?
1. ReQ-77
2. Totalii
3.
4.
5.
6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Saatasko vaikka tosta klo 20 eteenpäin porukka kasaan vetään normi VoGia? 3-4 meitä jo on, pari tartteis ja jonkun kokeneemman jantterin myös...ihan alusta olis tarkotus lähteä kun ei ole tällä viikolla VoGiin edes hipastu.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Saatasko vaikka tosta klo 20 eteenpäin porukka kasaan vetään normi VoGia? 3-4 meitä jo on, pari tartteis ja jonkun kokeneemman jantterin myös...ihan alusta olis tarkotus lähteä kun ei ole tällä viikolla VoGiin edes hipastu.

Täällä olisi yksi ensikertalainen Titan lvl 28. PSN-tunnus Maiksonni.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Viikonloppuna normi VoG? Meitä ois kolme lähössä. Alustavasti lauantai iltana.
Psn: NiemisVi27
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Oisko porukkaa sunnuntai-iltana klo 22.00 normi VoG? PS4

1. granturistikuski
2.
3.
4.
5.
6.
 
Ylös Bottom