Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Löytyisikö peliseuraa Vault of Glassiin ensikertalaiselle. Varmaan normaalina joutuisi mennä, kun tosiaan ei ole Raidia tullut pelattua. Esim tänään iltasella olisi aikaa.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Moro! Täällä olis yks VoG ja myös CE kiinnostunut kaveri. Pelaamista hieman "haittaa" emäntä ja 2.5v muksu :D Tarkoittaen että raidaamisen ajankohta sijoituisi siihen 21-> (poislukienviikonloput). Raideja en ole aijemmin vetänyt mutta en usko että se on millääntapaa ongelma. Multa löytyy mainina 34lvl hunter ja aseiden puolesta ei ole mitään ongelmaa. Lisäilkää kuka näkee aiheelliseksi :) PSN: Henzenegger
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Pitkästä aikaa palattu Destinyn kimppuun ja uusimman lisärin myötä tekisi mieli koettaa onnea Fatebringerin suhteen (I know, kaikillahan se on jo, paitsi itsellä varmaan 40-50 Vogia takana, eikä ole onni moista suonut).

Eli peliseuraa hakusessa Vault of glassiin (vaikka vain templarin listimiseen) ja muutenkin Prisoniin ja trialsiin. Olen vasta House of wolvesin stooritehtävät vetänyt läpi ja kerran prisonin 28 version, melko "alussa" siis vielä lisärissä.

Psn qarkhi, warlock 32 lvl. pelaan iltaisin 21 jälkeen.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mä voin kans lähteä vogiin jollain köörillä, tosin vasta 21 jälkeen. Jos ne on tuota hardin vaikeutta nostaneet, mä en tiedä onko mun 32 warlockista paljoa hyötyä.. [emoji57] "entinen" hard on kyllä vedetty lukuisia kertoja.. 365 gjalla kyllä tosin löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Vois kyllä viä tänään lähtee jos on kiinnostusta, vaikka 20:30.

maaho76
haukiman
 
Ylös Bottom