Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Xbox One -peliseura

Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Löytyiskös täältä peliseuraa?

GTAG: sajuki7

Level 7 huntterilla mennään..
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

GT: hirw1 saapi lisätä

Edit: tosiaan lvl11 titani tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

GT: Max Limitz. Mulla on Feissari-klaanissa muutama Destinyn pelaaja, mutta osa on lähtenyt konsolimuutoksen myötä, joten muutama lisää olis ihan kiva. Olen enemmän ilta- kuin yöpelaaja.
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Terve vaan kaikil!

GT: Gunnar84

Lisätkää minut kaverilistaanne, niin ette tule pettymään :D Etsin Destinyyn sellaisia pelaajia joiden kanssa voisi pelata instoja taik mitä ne nyt nimeltään on.
Täl hetkel olen 21 lvl huntteri ja apua kaivattas päivä ja viikkotehtäviin.
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Tervis

Saa lisäillä gt OpticalSeal.
Lvl 17 titan taitaa olla tällä hetkellä.. enhän mä mikään mestari ole pelissä, mutta yritystä on.
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Juuh, saapi lisäillä GT: Tondo

Itsellä ei todellakaan liian tosikkomaista menoa vaan rennolla asenteella mennään.

Josko sais tätä kautta 6 ukkoa kokoon niin päästään joku päivä kokeilemaan, että kuinka mahdoton se Bungien hehkuttama tuleva Raid onkaan... Ensin pitää tietysti itsekin nostaa Hunteri lvl 26 :p
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Saapi lisäillä minut myös, kovinkaan myöhään yöstä ei tule ikinä pelattua. Varmaan siinä 18:00-21:00 välissä pääasiassa.
Nick: ATomiH
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Minäkin oisin peliseuraa vailla, kun nyt Xbonen menin hankkimaan. GT on JJ Diamondz. Pelailen vähän milloin sattuu mutta joka päivä yritän kyllä ehtiä pari tuntia vähintään. 20v mies olen :D

Edit; ja tällä hetkellä oma Warlock on lvl24
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Lv20 Warlock. Seura maistuisi sekä PvP että PvE -mättöihin. Tavoitteena tietty lv26-raidit, mutta mielelläni aloittan vaikka uudenkin hahmon, että on vaihtoehtoja tulevaisuudessa. :cool:
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Peliseuraa kaipailen lähinnä PvE pelailuun. Hahmona tällä hetkellä lvl 24 Titan Striker. Työskentely hieman haittaa pelaamista, joten mestoilla yleensä klo. 17.00-18.00. Ainakin tällä hetkellä pelisessiot venyvät arkisinkin puolen yön pintaan ;) GT: Sonar FIN
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Titan Defender Lvl 26 hakee seuraa varsinkin Vault of Glassiin!

Korjaus: Lvl 27. Omistan legendary aseet ja exotic Depleted Hand Cannon on tuloillaan. Defender class on täysin leveloitu joten hahmo soveltuu juurikin ryhmiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Etsin raidi porukkaa. Ei ole väliä onko kokemusta Vault of Glassistä kunhan halua yrittää on!
Itselleni on lvl 28 hunter jolla molemmat classit max, kamoista sen verran että 5 Exotic itemiä löytyy.
Exotic helm, Thunderlord, patience and time, The last word ja Gjallarhorn (En ole aivan varma menikö kaikki nimet oikein mutta suunnileen!)

Gt on Ambassador Tomi ja konsoli Xbox One, ja tosiaan mikki löytyy!
Pistäkää viestiä jos kiinnostaa

Jos sillä on väliä niin ikää on 22 vuotta
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Tässä itsekkin yrittelen etsiä raidi porukkaa. En ole kertaakaan vielä kokeillut.
Mulla on level 28 hunter, jos kiinnostaa niin GT: Torspo82
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Tervehdys immeiset. Itsellä on tässä myös hakuisessa pelaajia seuraksi. Itsellä löytyy kaikista hahmoluokista edustaja, mutta pääasiallisesti pelaan lvl 24 Hunterillani. Lisäilkääpä ihmeessä niin katsellaan jos vaikka pääsisi Lasisen holvin lävitse.
Gamertagini on Ltn Ihmisraunio
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Hello fellow mammals, depleted hand cannon strikeä varten porukkaa hakusessa ja tietenkin muutenkin raideihin yms. Gt Spalma voi lisäillä omalla vastuulla.
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Saa lisäillä, tagi Kekker00si. Cruciblea ja strikejä vedän, ehkä VoG jahka levelit ja aseet paranee. Pelaan usein ilman mikkiä, välillä sen kanssa.
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

VoG peliporukkaa olis hakusessa, warlock 28 lvl. GT: Zarnoth , saa lisäillä. Mikki löytyy ja tosiaan ei aikasempaa kokemusta raidista vielä.
 
Vastaus: Destiny: Xbox One -peliseura

Lisäilkää GetRealHD, peliseura kelpais, 28 huntteri, 22 warlock, ja titaani ois tarkotus tehä
 
Ylös Bottom