Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taitaa jää Fusion rifle Murmur päivittämättä tappiin asti. Tarvii 294 damagen jälkeen jonkun itemin minkä saa Erisiltä rank 3:lla. Erisin bountyt ei todellakaan ole mitään helppoja ja vievät aikaa aivan liikaa. Tuon itemin saamiseen Erisin kautta menis useita vk jopa 2-3 kk. Ei kiitos. Ellei tuota voi sitten saada jotain muuta kautta, mutta Bungien tietäen niin tuskinpa.

Edit: Kyseessä on Runed Core.

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aaaaa hihiii, nightfallin jälkeen hervotonta hihittämistä nimittäin sieltä tuli ne mun kaipaamat Ruin Wingsit

Kävin hakeen Crotas End raidista sen ekan arkun, niin nollaantuuko se niin, että taas ens tiistaina resetin yhteydessä voin hakea sen uudestaan.

Edit: Täytyy toivoo että tuolta vois saada sitä Runed Core materiaalia.

Tottakai, mutta tarkotin lähinnä että onko tällä DLC:lla joku eri resetti pvä. Ilmeisesti ei.

Kjäh, hakkasin Devil Walkerin miekalla. Ei mahtanut poloinen mitään ja tiputtipa vielä sinisen kuulankin hädissään.

Taitaa jää Fusion rifle Murmur päivittämättä tappiin asti. Tarvii 294 damagen jälkeen jonkun itemin minkä saa Erisiltä rank 3:lla. Erisin bountyt ei todellakaan ole mitään helppoja ja vievät aikaa aivan liikaa. Tuon itemin saamiseen Erisin kautta menis useita vk jopa 2-3 kk. Ei kiitos. Ellei tuota voi sitten saada jotain muuta kautta, mutta Bungien tietäen niin tuskinpa.

Edit: Kyseessä on Runed Core.

En usko että saa mistään droppina, ellei ole sitten joku ihan hullun harvinainen, mulla olis saman coren hankinta myös edessä nyt. Noh, pikkuhiljaa tuo maine nousee, Nightfall auttaa myös tässä asiassa ja antaa boostin Erisin bounteihin myös.

Tänään pääseekin Xurilta ostamaan sen uurnan, mitäköhän sillä tehdään? Toivoisin myös että Herra Lonkerolla olisi päivitettävänä Warlockin se Nemesis exo-kypärä, tai jos olis vaikka joku uus kypärä Warlockille niin kelpaa. Toisaalta mulla on nyt kaikki kamat light level +33:sta, joten käytännössä mikä tahansa Warlockin exoottinen suoja käy koska se voi korvata minkä osan vain ja pääseen lopulta maaliin, muuten lokki on 3 shardin päässä tasosta 31, kypärästä puuttuu se viimeinen päivitys :) Tänään kyllä pakko hoitaa se pakettiin ja sitten illalla aletaan liftaamaan Raidiseurueiden kyytiin.

Oluet kylmässä, naksut valmiina ja dippi on maustumassa jääkaapissa :D

Pidetäänkö jouluarvaukset siitä mitä Xur pukki tuo tänään.
Minun veikkaus on, että asepuolella joku turha raketinheitin myynnissä. Siitä syystä, että kunnon pääasetta odottelen :)

En usko että saa mistään droppina, ellei ole sitten joku ihan hullun harvinainen, mulla olis saman coren hankinta myös edessä nyt. Noh, pikkuhiljaa tuo maine nousee, Nightfall auttaa myös tässä asiassa ja antaa boostin Erisin bounteihin myös.

Juu näin se varmaan on ettei tipu. Pakko se on vaan tehdä sinne rank 3. Tuossa saa kumminkin 2 fuusioo yhessä, niin säästyy ne ylimääräiset energiat sitten toiseen aseeseen.

Tänään pääseekin Xurilta ostamaan sen uurnan, mitäköhän sillä tehdään? Toivoisin myös että Herra Lonkerolla olisi päivitettävänä Warlockin se Nemesis exo-kypärä, tai jos olis vaikka joku uus kypärä Warlockille niin kelpaa. Toisaalta mulla on nyt kaikki kamat light level +33:sta, joten käytännössä mikä tahansa Warlockin exoottinen suoja käy koska se voi korvata minkä osan vain ja pääseen lopulta maaliin, muuten lokki on 3 shardin päässä tasosta 31, kypärästä puuttuu se viimeinen päivitys :) Tänään kyllä pakko hoitaa se pakettiin ja sitten illalla aletaan liftaamaan Raidiseurueiden kyytiin.

Oluet kylmässä, naksut valmiina ja dippi on maustumassa jääkaapissa :D

Itse nostan kanssa sinne L31 ja pari asetta upin 331 asti, niin jos sillon olis raidi kunnossa :)

Täällä otetaan vaan viiniä hallitusti :)

Olisi kyllä pitänyt, mutta eihän se tietenkään tullut mieleen. :D

Käy kyllä harmittavan useesti, ettei muista ottaa jotain hyvää pätkää talteen.

Nyt vähän jumittaa progressio - lv30 tuli toki mutta nyt pitäisi päästä vaihtamaan vanha Armamentarium Ruin Wings exo-hanskoihin. Ongelma on aikaisempi investointi vanguard tumppuihin ja sandaaleihin. Nyt on 32 markkia kasassa + commendation ja weekly cappi hinkuttaa 95/100:ssa :(

Toki sitä voisi lähteä ensimmäiset chestit ja dropit hakemaan CE:stä mutta mutta..

Voi ***** kun ei tullut toista mythoclastia eilen... VoC ja Hawkmoon tuli ja Patience And Time raidista. Mut pitäs päästä CE:hen vetää niin voin päästä lähemmäs tuota maagista 32.

Pidetäänkö jouluarvaukset siitä mitä Xur pukki tuo tänään.
Minun veikkaus on, että asepuolella joku turha raketinheitin myynnissä. Siitä syystä, että kunnon pääasetta odottelen :)

Keskiviikkona Nightfallista
- Universal remote (uusi versio)
Torstaina HM VoG Gorgonarkku
- Universal remote (vanha versio)
Tänään Xursdayna
- Universal remote???
^^
Toivottavasti ei

Eilinen HM VoG oli helppoa kauraa ja UR meni shardeiksi ja tippu sieltä muutakin:
- Praedyth's Timepiece (minun 1.)
- Praedyth's Revenge (minun 2.)
- XV Timebreaker (Legendary sparrow, meni käyttöön)
- Raidbootsit ja päähine (shardeiksi)
- Ass. Energyä & Shardeja
Atheon meni yhdellä yrityksellä matalaksi, eniten aikaa taisi mennä Templariin. Gorgoneilla tuhlautu jokunen aika myös :D.

Jahas, pitää siis grindata niitä Roc straikkeja..
P*rkele kun en saanut tuota bussia RoC rewardina, tuli tämä sen sijaan:
GlorioleJump.PNG

GlorioleJump2.PNG

GlorioleJump3.PNG

Käyttöön tuo meni AoG shipin tilalle.

On kyllä tuokin hieno avaruuspaatti, Rixa. :o

Nightfall ja Weekly olivat muuten ylivoimaisen helppoja kun oli fireteamissa Sunsinger Warlock jolla oli Light Beyond Nemesis sillä faster revivellä ja sitten 2x Striker Titania + flashbang kranaatit. Vielä 2:lla pelaajalla Fatebringerit niin headshot explosion galore :D

On kyllä tuokin hieno avaruuspaatti, Rixa. :o

Nightfall ja Weekly olivat muuten ylivoimaisen helppoja kun oli fireteamissa Sunsinger Warlock jolla oli Light Beyond Nemesis sillä faster revivellä ja sitten 2x Striker Titania + flashbang kranaatit. Vielä 2:lla pelaajalla Fatebringerit niin headshot explosion galore :D

Kiitos :).

Btw, bongattu Neogafista

Lima sanoi:
Okay so now that I have both 331 Gjalla and Ice Breaker I can officially say that I'm very very disappointed by the additional 31 attack rating. It barely does more damage. You should be focusing on re uprading your armor and get to lvl 31. Makes the raid a joke. The good news in that is of course that my lovely Fatebringer won't be replaced anytime soon. It still wrecks at 300.
^^ Tyyppi on pelannut jo Crotas End raidin läpi.

Olisipa sillä lonkeronaamamiehellä exotic helmettejä, niin lvl 31 olisi vain materiaaleista kiinni... :(

Ylös Bottom