Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ite pääsin just sisään sekä psn että destinyyn ilman kakisteluja. Niille jotka on salvage - trophyä metsästäny, niin nyt olis tarjolla sekä dlc - kartoilla että ilman. Lisäksi kontrollissa on uudet kartat saatavilla :)

PS4 vai ? Ei PSN verkkoon pääse mulla ainakaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

PS4 vai ? Ei PSN verkkoon pääse mulla ainakaan.
PS4. Ite kokeilin nyt ekaa kertaa sitten keskiviikon avata koko konetta, ja niinkuin mitään koskaan ollutkaan. Tosin online kaverien määrä viittaa siihen, että ongelmaa kyllä vielä on..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

PS4 vai ? Ei PSN verkkoon pääse mulla ainakaan.

Ainakin itsellä toimi klo 11 aikoihin vallan mainiosti. Ei mitään ongelmia.

Jos on ongelmia, niin virta-resetti (yli 10s virrat pois) pitäisi auttaa tai testaamalla PS4:n valikoista yhteysasetukset.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pulse riflen käyttäjät. Kumpi näistä on parempi Time on target vai Coiled hiss 1919 vai kannattaako tehdä Bad Juju bounty ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paikallisen laajakaistan kautta ei PSN avaudu, mutta lumialla kun jakaa 4G niin yhteys syntyy.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Etkös sä poistanut pelin jo kiintolevyltä ihan videon kera :)

Juu tulihan se poistettua, kun pelistä loppui sisältö ja pelaaminen. Lisäri tuli nyt kuitenkin hankittua ja annettua pelille vielä mahdollisuus, mutta eipä tuosta crotas endistä kauaksi aikaa iloa tai pelattavaa löytynyt. Levelcap tuli saavutettua aivan liian helposti, joten taas saa peli väistyä parempien tieltä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu tulihan se poistettua, kun pelistä loppui sisältö ja pelaaminen..

Taisi kuitenkin vähän liikaa koukuttaa loppujen lopuksi kun uudelleen sen latasit? (vaikka alussa peliä kovalla äänellä kritisoitkin huonoksi)

Ja totta kai se sisältö loppuu nopeasti kesken ja level cäppi paukkuu kun omistat 3x Warlock hahmoa. Pari raidia ja kamat kasassa, no big deal. Ei se pelin vika ole että olet tälläiseen, helpohkoon, ratkaisuun päätynyt :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei sitä sisältöä ole liikoja vaikka on 3 eri hahmoluokkaakin. Pelin endgame-sisältö on aika olematon ja nopeasti koluttu läpi. Vain yksi lyhyt raidi kerran viikossa, ja vaikka kolmesti sen pelaa, ei siinä pitkään nokka tuhise. Pitää toivoa että tulevaisuudessa tulee enemmän sisältöä, toista samanlaista DLCtä en tuohon hintaan osta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aw yiss, sieltähän se Gloriole (Gloryhole) Jump -alus viimein irtosi kaikessa sinioranssissa hienoudessaan. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei sitä sisältöä ole liikoja vaikka on 3 eri hahmoluokkaakin. Pelin endgame-sisältö on aika olematon ja nopeasti koluttu läpi. Vain yksi lyhyt raidi kerran viikossa, ja vaikka kolmesti sen pelaa, ei siinä pitkään nokka tuhise. Pitää toivoa että tulevaisuudessa tulee enemmän sisältöä, toista samanlaista DLCtä en tuohon hintaan osta.

Ei sitä sisältöä tosiaan hirveästi lisää tullut. Itselläki tällä hetkellä sellainen tilanne että Eris on nyt rank4, se on maksimi eikä se siitä nouse -> ei tarvitse Erisin bounteja tehdä. Vanguardilta sekä Factioneilta en voi enää mitään saada -> ei tarvitse niitäkään bounteja tehdä. Eikä mulla ole mitään kehitettävää joten en tarvitsisi niitä bounteja edes ekspan takia.

Raidista puuttuu ainoastaan takki ja hanskat mun Warlockille, muuten mulla on kaikki aika hyvällä mallilla. Joten mun Destiny pelaaminen rajoittuu nyt jatkossa siihen että käyn kerran viikossa ehkä tekemässä Raidin, ja sitten taas pelailen muun ajan viikosta jotain toista peliä.

Harmillista mutta tämä on se Destinyn Endgame..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joko Huttu on saanut shaderit ja alukset (eli ne olennaisimmat pelikokemuksen kannalta) factioneilta? ;)

Itellä vielä matkaa Eriksen rank 4:ään, koska viimeksi titanin bounty ollut 14 päivää sitten ja se on ollut tähän mennessä ainut...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joko Huttu on saanut shaderit ja alukset (eli ne olennaisimmat pelikokemuksen kannalta) factioneilta? ;)

Itellä vielä matkaa Eriksen rank 4:ään, koska viimeksi titanin bounty ollut 14 päivää sitten ja se on ollut tähän mennessä ainut...

Mulla on raidi alus, ja sitten sain ROC strikesta yks päivä jonkun Extinction Event nimisen aluksen, shadereita on kans ihan riittämin :)
 
Jahas lopetti peli toimintansa. Ilmottelee että olis profiili kirjautunut muualla. On tää kyllä surkeeta. Voi vaan ihmetellä kuinka paljon paremmin Xbox puolella verkkotoiminnot pelittää.

Edit: Jaa näyttäs taas olevan PSN alhaalla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jahas lopetti peli toimintansa. Ilmottelee että olis profiili kirjautunut muualla. On tää kyllä surkeeta. Voi vaan ihmetellä kuinka paljon paremmin Xbox puolella verkkotoiminnot pelittää.

Edit: Jaa näyttäs taas olevan PSN alhaalla.

Ei se ihan ruusuista Boxillakaan ole.

bobbyrawlins sanoi:
"You must be connected to Xbox Live..."

I am connected to Xbox Live, you effing cunt.

Tähän tyssää itsellä hahmon valinnan jälkeen:
Bug2.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Just... xur tarjoaa pelkkää kuraa ja päivittäidistäkin yks primary weapon lege engrami joka muuntautu energyksi *#!¡¿¥₩@#$% kele.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Just... xur tarjoaa pelkkää kuraa ja päivittäidistäkin yks primary weapon lege engrami joka muuntautu energyksi *#!¡¿¥₩@#$% kele.

Rocista napsahti jokunen tunti sitten legu 2ndary engrammi, josta tietysti toivoin legu sniperia kolmannelle hahmolle jolla ei vielä snipua ole. Niin Craptarchilta "#"¤#! tulee skeidaa jolla en tee mitään. Omistan jo yhden kappaleen ja tällä hetkellä en hyödy tuon tuhoamisestakaan mitään kun eksoottisia shardeja on tarpeeksi. Pari energyä tai ass shardia olisi kelvannut :p.

4thHorseman.PNG
 
Ylös Bottom