Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu ja kannattaa avata ne perkki slotit saa sit enemmän shardeja purkaessa. Tän toki kaikki tietää, mutta pikku muistutus :)
 
Sain 2x Croasta tarpeeksi shardeja Warlokin saamiseksi L32. No enköhän minä pistänyt ne väärään varusteeseen :( No ens viikolla uus yritys.

Edit: No hitto sainhan minä L32. Vähän huonolla Exolla vaan, mutta hyvä näin. Hard Crota kutsuu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täällä jäi Titaanilla leveli 32 lopulta vain kuuden Radiant Shardin päähän.

Täytyy huomenna tehdä altti, jolla käy keräämässä puuttuvat shardit päähahmolle. Tililtä löytyy 59 Radiant Energyä, aivan turhan usein antaa tätä. Tällä taktiikalla kenties jo pian Crota's Endin HC-muotoa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täällä jäi Titaanilla leveli 32 lopulta vain kuuden Radiant Shardin päähän.

Täytyy huomenna tehdä altti, jolla käy keräämässä puuttuvat shardit päähahmolle. Tililtä löytyy 59 Radiant Energyä, aivan turhan usein antaa tätä. Tällä taktiikalla kenties jo pian Crota's Endin HC-muotoa.

Sulla ei ilmeisesti oo Erisin rankki lähelläkään neljää? Siltä pystyis vaihtamaan niitä energyjä shardeiks.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jep, on vasta 2 1/2. Siinä olisi toinen reitti kerätä puuttuvat shardit.

Titaanilla muutenkin vähän työläämpää kerätä se Erisin rank tappiin kun on useimmiten yksi bounty vähemmän kun muilla. Tainnut olla 3 tai 4 kertaa Erisin tulon jälkeen Titanille bounty. Itse sain rankin tosin jo aikaa sitten ja 32 tason ennen sitä. Nightfall aina ensin ennen kuin palauttaa Erisin bountyt ja joka päivä kun pyrkii uhraamaan sen 15-20min noihin bountyihin niin tulee ennemmin kuin myöhemmin. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse tuli eilen vaihdeltua 10 energyä shardiksi Erisin toimesta kun hanskoista puuttui shardit...vain huomatakseni, että crota-raidihanskojen kaveriksi ostamani IB hanskat voikin uppia VoGiraidin matskuilla 36 lightiin saakka... no nyt on kahdet täyteen viritellyt hanskat + 5000 meni glimmeriä sekä 10 black wax idolia.... :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pari CE eilen vaihteeksi. Hunter sai kengät, vielä kypärä sille tai hanskat niin 32 sekin. Lokit toki 32 varusteita vekslaamalla. Kolmas konekivääri tippui, siinäpä anti shardien ja energyjen lisäksi. Hunger of Crotaa ei näy tippuvan, sitä noista pääsääntöisesti metsästäny sen vajaa parikytä kertaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eilen tarjosi Scrota mitä parhaimmat dropit normaalimoden kalkkiviivoilla: Hunger of Crota, Black Hammer, titaanin kypärä ja MIDA Multitool.

Shardejakin on kaikista niistä nihkeämmistä raideista kertynyt niin paljon että kypärä menee täysille ihan heittämällä ja nyt titaanin voi pitää L32 millä tahansa exo+raid gear yhdistelmällä (Ruin Wingsit ehdottomasti omana suosikkina!)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eiliset kolme Crotakaatoa oli vain varjo viimeviikkoisesta omalla kohdalla. Viimeviikolla tuli titaneille ekstrahanskaa ja muuta armoria, sekä warlockille kypärä (strengthillä, joten jää uppimatta shardeilla ainakin toistaiseksi). Ice Breaker, Gjallarhorn ja Monte Carlo asepalkintoina...

Eilen kahdella titanilla pelkkää energyä ja sitten warlockille yhdet hanskat ja shardeja sekä fusari... Ei vieläkään titanin kypärää vaikka alusta asti kahden titanin voimin joka viikko juostu. Josko se sitten hardista irtoaisi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Varmaan noin kolmisenkymmentä Nightfallia takana ja vihdoin sain kunnon aseen palkinnoksi.
Aiemmin siis tullut Plan C, 4th Horseman, Universal Remote eikä muuta.

Sopivasti tuli eilen HM Crotaa ennen (~19.00 aikaan).

Gjallababy.PNG


Menee hetki uppia tuo, pitää kierrättää joka hahmolla ja tehdä nopeat bountyt pois.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulle tipahti NF stä Truth. Oli ennestäänkin, mutta vanha 300 versio, nyt 331 versio. Eiku uppaamaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Niin se meni hard crotakin läpi ja palakinnoksi uusi musta sparrowi, uusishaderi, vihdoin se warlokin kypärä! Ja no land beyond:(((
Niin ja aijemasta kohdasta autorifle.
No vielä vois kahella hahmolla kokkeilla metästää handcannonia.

Nyt ois kaikille 3hahmolle täydellinen raid setti tuon kypärän myötä :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jahas eilen nightfall ja destinylfg:stä pari randomia mukaan. Rewardiksi heavy weapon engrammi. Varmana että se kryptarkki purkaisi sen pariksi ascendant energyksi niin sieltähän tipahti gjallrhorn. Vihdoin. Oh happy days ja robot dance :D

Edit: Tämä todennäköisesti meinaa, että Gjalla on myös Xurilla myynnissä tänään, mutta säästyypä ne kolikot johonkin muuhun kivaan ( eli rocket launcher telemetry ja tuskassa heavy ammo synteesiä jos valikoimassa :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Edit: Tämä todennäköisesti meinaa, että Gjalla on myös Xurilla myynnissä tänään, mutta säästyypä ne kolikot johonkin muuhun kivaan ( eli rocket launcher telemetry ja tuskassa heavy ammo synteesiä jos valikoimassa :)

Saisi olla Suros myynnissä kuten oli viimeeksikin Ice Breakerin jälkeen. Selviäisi vähän helpommin hard mode Scrotasta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jahas eilen nightfall ja destinylfg:stä pari randomia mukaan. Rewardiksi heavy weapon engrammi. Varmana että se kryptarkki purkaisi sen pariksi ascendant energyksi niin sieltähän tipahti gjallrhorn. Vihdoin. Oh happy days ja robot dance :D

Edit: Tämä todennäköisesti meinaa, että Gjalla on myös Xurilla myynnissä tänään, mutta säästyypä ne kolikot johonkin muuhun kivaan ( eli rocket launcher telemetry ja tuskassa heavy ammo synteesiä jos valikoimassa :)
Onnea vaan gjallasta :) Tuossa voi hyvinkin olla perää, että tänään on Xurilla myynnissä kyseinen sinko. Tuntuu meinaan olevan aika suuressa roolissa hard Crotas endissä.. No kohtahan se nähdään. Itse toivon Surosta mutta oikeastaan ihan sama, kunhan on heavy ammoa!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jahas eilen nightfall ja destinylfg:stä pari randomia mukaan. Rewardiksi heavy weapon engrammi. Varmana että se kryptarkki purkaisi sen pariksi ascendant energyksi niin sieltähän tipahti gjallrhorn. Vihdoin. Oh happy days ja robot dance :D

Edit: Tämä todennäköisesti meinaa, että Gjalla on myös Xurilla myynnissä tänään, mutta säästyypä ne kolikot johonkin muuhun kivaan ( eli rocket launcher telemetry ja tuskassa heavy ammo synteesiä jos valikoimassa :)

Hoh hyvä et jollain on edes joskus tuuria noiden engramien suhteen :) Gjalla tosiaan saisi olla myynnissä ainoa exoticci jonka oikeasti vielä haluaisin kokoelmaani.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse toivon Surosta mutta oikeastaan ihan sama, kunhan on heavy ammoa!

Itse ostin viime kerralla reilun 120 pakettia singon luoteja, mutta kyllä niitä voisi ihan hyvin vielä muutamia kymmeniä lisää pistää varastoon. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse ostin viime kerralla reilun 120 pakettia singon luoteja, mutta kyllä niitä voisi ihan hyvin vielä muutamia kymmeniä lisää pistää varastoon. :D
Juu mä taisin nuukana ostaa vaan jotain 50+ muistaakseni. Hard Crotassa noita palaa näköjään aika kivaan tahtiin, kun jokainen vastaan tuleva mölli on varustettu metrin pituisella keltaisella health barilla.. Tosin mulla ei ole yleensä myöskään tapana säästellä noita kuteja kauheasti. Antaa paukkua vaan! [emoji14]
 
Ylös Bottom