Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä jäi Titaanilla leveli 32 lopulta vain kuuden Radiant Shardin päähän.
Täytyy huomenna tehdä altti, jolla käy keräämässä puuttuvat shardit päähahmolle. Tililtä löytyy 59 Radiant Energyä, aivan turhan usein antaa tätä. Tällä taktiikalla kenties jo pian Crota's Endin HC-muotoa.
Sulla ei ilmeisesti oo Erisin rankki lähelläkään neljää? Siltä pystyis vaihtamaan niitä energyjä shardeiks.
Jep, on vasta 2 1/2. Siinä olisi toinen reitti kerätä puuttuvat shardit.
Edit: Tämä todennäköisesti meinaa, että Gjalla on myös Xurilla myynnissä tänään, mutta säästyypä ne kolikot johonkin muuhun kivaan ( eli rocket launcher telemetry ja tuskassa heavy ammo synteesiä jos valikoimassa
Onnea vaan gjallasta Tuossa voi hyvinkin olla perää, että tänään on Xurilla myynnissä kyseinen sinko. Tuntuu meinaan olevan aika suuressa roolissa hard Crotas endissä.. No kohtahan se nähdään. Itse toivon Surosta mutta oikeastaan ihan sama, kunhan on heavy ammoa!Jahas eilen nightfall ja destinylfg:stä pari randomia mukaan. Rewardiksi heavy weapon engrammi. Varmana että se kryptarkki purkaisi sen pariksi ascendant energyksi niin sieltähän tipahti gjallrhorn. Vihdoin. Oh happy days ja robot dance
Edit: Tämä todennäköisesti meinaa, että Gjalla on myös Xurilla myynnissä tänään, mutta säästyypä ne kolikot johonkin muuhun kivaan ( eli rocket launcher telemetry ja tuskassa heavy ammo synteesiä jos valikoimassa
Jahas eilen nightfall ja destinylfg:stä pari randomia mukaan. Rewardiksi heavy weapon engrammi. Varmana että se kryptarkki purkaisi sen pariksi ascendant energyksi niin sieltähän tipahti gjallrhorn. Vihdoin. Oh happy days ja robot dance
Itse toivon Surosta mutta oikeastaan ihan sama, kunhan on heavy ammoa!
Juu mä taisin nuukana ostaa vaan jotain 50+ muistaakseni. Hard Crotassa noita palaa näköjään aika kivaan tahtiin, kun jokainen vastaan tuleva mölli on varustettu metrin pituisella keltaisella health barilla.. Tosin mulla ei ole yleensä myöskään tapana säästellä noita kuteja kauheasti. Antaa paukkua vaan! [emoji14]Itse ostin viime kerralla reilun 120 pakettia singon luoteja, mutta kyllä niitä voisi ihan hyvin vielä muutamia kymmeniä lisää pistää varastoon.