Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä tää vanquisher on melko tykki. Jos suros on tehokkaampi ja tarkempi niin ansaitsee exo nimityksen. 4 - 5 eri riflee olen täyteen tuunannut ja tää pärjää vaikka on tuunauksen puolivälissä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä tää vanquisher on melko tykki. Jos suros on tehokkaampi ja tarkempi niin ansaitsee exo nimityksen. 4 - 5 eri riflee olen täyteen tuunannut ja tää pärjää vaikka on tuunauksen puolivälissä.

Ei se Suros statseiltaan mitenkään mielettömän paljon tehokkaampi ole: http://db.destinytracker.com/compare/260216313,119482465

Ja sehän olikin jo tiedossa, että jos Surosin päivittää "Focused Fire" ominaisuuteen asti, laskee tehokkuus entisestään. Pätee myös Abyss Defiantiin jossa on sama perkki (jonka onneksi saa pois päältä.)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paitsi kun SUROS perkki tulee käyttöön, niin nousee damage viimeisillä kudeilla melkein tuplaan verrattuna alkupään panoksiin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paitsi kun SUROS perkki tulee käyttöön, niin nousee damage viimeisillä kudeilla melkein tuplaan verrattuna alkupään panoksiin.

Juu, jossain luki että viisi viimeistä luotia tekisivät n. 70% enemmän vahinkoa kun jokaiseen luotiin tulee pieni damagebonus loppua kohden.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuommonen näyttäs olevan redditin sivuilla.

Test done in the Nightfall Nexus Strike against normal, unshielded trash mobs (dregs, etc), body shots only. Current light when tested was level 28, weapon sheet damage was 267, shots were done scoped.
Results shown below are in the format of shots remaining, damage done, percentage increase.
17 - 147
16 - 147
15 - 147
14 - 147
13 - 148 (.68%)
12 - 149 (1.3%)
11 - 149 (~1.7%)
10 - 150 (2.0%)
9 - 151 (2.7%)
8 - 152 (3.4%)
7 - 153 (4.0%)
6 - 154 (4.7%)
5 - 160 (10.8%)
4 - 177 (20.4%)
3 - 205 (39.4%)
2 - 233 (58.5%)
1 - 257 (75.8%)
Total Damage
Unmodified clip: 4851
Suros Regime clip: 5178
Total Clip DPS Increase from Suros Regime: 6.7%
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Neämmä Pappia tarjoillaan Yöpudotukseen.

Winter's Run (Archon Priest)

Nightfall: Epic, Nightfall, Solar, Arc, Void Burn
Weekly: Heroic, Void Burn
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuommonen näyttäs olevan redditin sivuilla.

Test done in the Nightfall Nexus Strike against normal, unshielded trash mobs (dregs, etc), body shots only. Current light when tested was level 28, weapon sheet damage was 267, shots were done scoped.
Results shown below are in the format of shots remaining, damage done, percentage increase.
17 - 147
16 - 147
15 - 147
14 - 147
13 - 148 (.68%)
12 - 149 (1.3%)
11 - 149 (~1.7%)
10 - 150 (2.0%)
9 - 151 (2.7%)
8 - 152 (3.4%)
7 - 153 (4.0%)
6 - 154 (4.7%)
5 - 160 (10.8%)
4 - 177 (20.4%)
3 - 205 (39.4%)
2 - 233 (58.5%)
1 - 257 (75.8%)
Total Damage
Unmodified clip: 4851
Suros Regime clip: 5178
Total Clip DPS Increase from Suros Regime: 6.7%

Eli Focused Fire tiputtaa DPS:ää tulinopeuden vähetessä 11% ja Suros Regime nostaa lippaan damagemäärää 6.7%? Eikös tuossa silti miinuksen puolelle jäädä?

Jotain tämmöistä oli ainakin Bungien foorumilla:

I actually timed the rate of fire, unlike 99% of the playerbase. Focused Fire add 33% damage and lowers the rate of fire from 450 to 300, which is a 33% reduction.

1.33 * 0.67 = 89% of original DPS.

Focused Fire reduces the DPS of the gun by 11%.

Sinänsähän tuolla ei ole niinkään merkitystä, sen health regenin takiahan Surosta käytetään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sinänsähän tuolla ei ole niinkään merkitystä, sen health regenin takiahan Surosta käytetään.
Sillon kun mä käytän Regimeä, käytän sitä sen takia kun sillä nakuttelee liipasin pohjassa pääosumia hullusella tarkkuudella. Mulla on myös paha tapa ladata lipas ennen tuota puoltaväliä. Cruciblessa se oli pitkään luottoaseena, kunnes vähän kyllästyin aseeseen. PVE:ssä en oo käyttänyt juuri ollenkaan, kun löytyy mielenkiintoisempia tussareita. Regeniä en ole koskaan pannut edes merkille.

Muutenkin vähän tuntuu että ei se aseen koko, vaan miten sitä käyttää.
:rolleyes:
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muutenkin vähän tuntuu että ei se aseen koko, vaan miten sitä käyttää.
:rolleyes:

Ihan totta kyllä, meikäläinen tykkää edelleen Vision of Confluencesta vaikka siitä onkin "aika jättänyt." Pirummoinen tarkkuus ja iso lipas, niin mikäpä siinä on pääosumia napsiessa?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eli Focused Fire tiputtaa DPS:ää tulinopeuden vähetessä 11% ja Suros Regime nostaa lippaan damagemäärää 6.7%? Eikös tuossa silti miinuksen puolelle jäädä?

Jotain tämmöistä oli ainakin Bungien foorumilla:



Sinänsähän tuolla ei ole niinkään merkitystä, sen health regenin takiahan Surosta käytetään.

Eipä tuota tule käytettyä kuin hard crotassa juurikin tuon takia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ihan totta kyllä, meikäläinen tykkää edelleen Vision of Confluencesta vaikka siitä onkin "aika jättänyt." Pirummoinen tarkkuus ja iso lipas, niin mikäpä siinä on pääosumia napsiessa?

Toimiiko sulla Visionin automaattitulitus aina ? Mulla tulitus keskeytyy tuon tuosta ja ampuu vain pari kolme patia, väliin ampuu vaikka lippaan tyhjäksi. Kuuluuko asiaan, vai pitääkö alkaa ohjaimen hankintaan ? Vai voisiko se johtua siitä, että itse saa osumaa ?? Pitänee seurata. Olishan se aika hölmöä, silloinhan sitä vasta ampua pitää....
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sillon kun mä käytän Regimeä, käytän sitä sen takia kun sillä nakuttelee liipasin pohjassa pääosumia hullusella tarkkuudella. Mulla on myös paha tapa ladata lipas ennen tuota puoltaväliä. Cruciblessa se oli pitkään luottoaseena, kunnes vähän kyllästyin aseeseen. PVE:ssä en oo käyttänyt juuri ollenkaan, kun löytyy mielenkiintoisempia tussareita. Regeniä en ole koskaan pannut edes merkille.

PVE:ssä aika usein tulee ladattua ase ainakun on pieni tauko / mahdollisuus ennen seuraavaa ötöä. Ei siinä pahemmin kiinnitä huomiota onko lippaassa 30% jäljellä vai 85%. Suros olisi ihan ok ase tuossa Hard Crotan loppukohtauksen alussa, muttakun tällä hetkellä tuo heavy ammo bug aiheuttaa sen että ei paljon viitsi vaihdella Gjallahornin ja Suroksen välillä. Toki bugiin on tulossa korjaus joten Surosta voisi ajatella käytettävän tuossa kohtaa palauttamaan energiaa.

Tosin meni niin pahasti maku tuohon Hard Crotan loppuun, etten siihen pelimuotoon suostu koskemaan ennenkuin mahdollisten tasonnousujen myötä joskus, jos silloinkaan. Ylipäätään edellisen kerran taisin pelata Destinyä torstaina ja tänään mahdollisesti uudelleen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toimiiko sulla Visionin automaattitulitus aina ? Mulla tulitus keskeytyy tuon tuosta ja ampuu vain pari kolme patia, väliin ampuu vaikka lippaan tyhjäksi. Kuuluuko asiaan, vai pitääkö alkaa ohjaimen hankintaan ? Vai voisiko se johtua siitä, että itse saa osumaa ?? Pitänee seurata. Olishan se aika hölmöä, silloinhan sitä vasta ampua pitää....

Sama ongelma bad jujussa. Ominaisuus.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tosin meni niin pahasti maku tuohon Hard Crotan loppuun, etten siihen pelimuotoon suostu koskemaan ennenkuin mahdollisten tasonnousujen myötä joskus, jos silloinkaan. Ylipäätään edellisen kerran taisin pelata Destinyä torstaina ja tänään mahdollisesti uudelleen.

Itsekin kieltämättä tuli huokaistua helpotuksesta kun Crota kaatui kolmannen kerran ja jokaiselle hahmolle oli haettu Glowhoo. Nyt ei ole enää mikään pakko pelata sitä raidia enää, etenkään kun Necrochasmikin on ihan täysi vitsi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsekin kieltämättä tuli huokaistua helpotuksesta kun Crota kaatui kolmannen kerran ja jokaiselle hahmolle oli haettu Glowhoo. Nyt ei ole enää mikään pakko pelata sitä raidia enää, etenkään kun Necrochasmikin on ihan täysi vitsi.

Itseänikin on alkanut kyllästyttää. Ainoastaan kerran olen hardia pelannut.. Silloinkin olin vain jeesimässä jotain porukkaa crotan kaadossa. En muita kohtia ole pelannut.
Silloin putosi muistaakseni word of crota. Ihan jees, mutta se uusi scoutti kiinnostaisi kyllä, muut aseet ei niinkään paljoa. Ja molemmat hahmot ovat jo levelillä 32, niin jotenkin ei ole hirveesti tekemistä enää. Tavallaan kyllästyminen alkaa olla sillä tasolla, että voi olla etten edes enää seuraavaa dlc:tä hanki. No aika näyttää .. Varmaan tuota vielä tulee jonkin verran tahkottua.. Nightfallit, weeklyt ja kai sitä crotaakin voi kaadella. Voggia en ole pelannut aikoihin, vaikka se raidina mielenkiintoisempi onkin.
 
Ylös Bottom