Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaa, päivitys 1.1.1. tuunaa taas aseita. Jos oikein ymmärsin niin:

Auto Rifle 2,5% vähemmän damagea ja vähemmän kantamaa.
Pulse Rifle 9,7% enemmän damagea. (Red Death saakin meikäläisestä fanin hetimmiten :D )
Hand Cannoneihin vähemmän kantamaa.
Fusion rifleihin vähemmän kantamaa ja aloitusammuksia PvP:ssä.
Haulikoille 100% enemmän damagea PvE:ssä. Vähemmän kantamaa ja aloitusammuksia PvP:ssä.

https://www.bungie.net/7_Destiny-Weapon-Tuning/en/News/News?aid=12557
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuohon scout-vertailuun nostaisin vielä esille B-Line Trauma:n. Tulinopeus on niin paljon kovempi kuin esim Badgerilla, että DPS on ihan miellyttävllä tasolla vaikka impactissa häviääkin. Olen tykännyt tuolla paukutella menemään, itseasiassa Badgeri on repussa vaihtunut B-Lineen yhdellä hahmolla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En ymmärrä Gjallan ja IB:n ihannointia. Nightfallissa burn määrää aseet, vogissa templarin ja atheonin kaatoon IB aika näppärä sekä gjalla gatekeeperiin, mutta ei välttämättömiä, crotassa ei kummallekaan ole mielestäni mitään erityistä tarvetta. PVP puolella molemmat melko turhia, Thunderlord, patience, vex ja cannonit menee omassa valinnassani ohitse. Paljon riippuu pelityylistä.

Templarin oraakkelivaiheessa joutunut aika usein käyttämään Special Ammo synthin ja siltikin panokset tahtoo loppua, tämä sekä Praedyth's Revengellä että Black Hammerilla että LDR5001.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Templarin oraakkelivaiheessa joutunut aika usein käyttämään Special Ammo synthin ja siltikin panokset tahtoo loppua, tämä sekä Praedyth's Revengellä että Black Hammerilla että LDR5001.

Black Hammerille on lopulta aika vähän käyttöä. Onnettoman pieni lipas ja ammusreservi tarkoittavat että sillä pitää ampua vain kun precision damage on 1000% varma, eli käytännössä pelkästään Devil Walkerissa. Ja senhän nyt ampuu vaikka hernepyssyllä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

..Ogret... Atheon... voi olla muitakin, mutta kun se perkuleen hammeri ei minulle vaan suostu tippumaan niin ei pääse testailee...

Niin ja suosittelen kokeilemaan oraakkeleihin Super Good Advice KK:ta. Jos et tiedä miksi, niin testaa.... ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

..Ogret... Atheon... voi olla muitakin, mutta kun se perkuleen hammeri ei minulle vaan suostu tippumaan niin ei pääse testailee...

Niin ja suosittelen kokeilemaan oraakkeleihin Super Good Advice KK:ta. Jos et tiedä miksi, niin testaa.... ;)

Atheonin kanssakin tuo on vähän kyseenalaista, jos se tyyppi päättää lähteä kävelemään sivuttain kuten aika usein tapahtuu. Yksi missattu precision shot tarkoittaa pitkää latailutaukoa ja siinä ajassa olisi jo isomman lippaan sniperillä paukuttanut kolme osumaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

..Ogret... Atheon... voi olla muitakin, mutta kun se perkuleen hammeri ei minulle vaan suostu tippumaan niin ei pääse testailee...

Niin ja suosittelen kokeilemaan oraakkeleihin Super Good Advice KK:ta. Jos et tiedä miksi, niin testaa.... ;)

Joo sain SGA:n bountyn vihdoin pari viikkoa sitten ja tein sen, en ole asetta vielä testannut / päivittänyt yhtään.

Tarkoitatko Oraakkeleilla Templarvaiheen vai Atheonvaiheen oraakkeleita. Atheonvaiheen oraakkelit olen pläjäyttänyt The Swarmilla (sopivat perkit tuohon hommaan).
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No gjallassa vaan viehättää se että esim tämän ja viime viikon nightfall bossit tippui molemmat alle 10sek 2tai3 gjallalla ja hardmode atheonissa ei tarvitse teleportissa käydä kuin yhdenkerran.
Sekä normimoden crota kaatuu nätisti kahteen mieheen ja toki kovemmilla pelaajilla yksinkin gjallalla.
IBssä nyt ei muuta hyvää olekkaan kun nuo loputtomat panokset pvessä. Toki aika vähällä käytöllä ib nykyään blackhammer ja speari enemmän käytössä kun tehokkaampia ja hammerista kun ei myöskään panokset lopu eikä tarvitse odotella regenerointia.

Eillen vihdoin sain sen newmonarcyn redhand pislan jota tässä on etsittykkin jo kauan ja kyllähän tuo on beast crusiblessa eillen uppimattomana testailin paripeliä ja kd10-29 väliin toki paljon attoi että sai heavyslotissa käyttää exoa.
Nyt ei vaan enää ole mitään muuta asetta minkä haluaisi kuin reddeath vähän loppuu pelaaminen.
Ikävä juttu tuo handcannon nerf minusta aseet olivat nyt juuri hyvin balancessa kun olisivat pelkkiä pulseriflejä buffanneet.
Omasta mielestä autoriflet olivat cruciblessa jo valmiiksi ihan tarpeeksi huonoja edellisen nerffin jäljiltä...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Templarin oraakkelivaiheessa joutunut aika usein käyttämään Special Ammo synthin ja siltikin panokset tahtoo loppua, tämä sekä Praedyth's Revengellä että Black Hammerilla että LDR5001.
BH on muutenkin oraakkeleihin huono, koska crittejä ei pysty ampumaan.
Atheonissa, Venuksen ja Marssin oraakkeleihin kannattaa kokeilla Super Good Advicea. Edellyttäen, että SGA perkki on avattuna. Jostain syystä oraakkeliosumat eivät rekisteröidy osumiksi ollenkaan, vaan voit yhdellä lippaalla tuhota kaikki oraakkelit.
[video=youtube;dLTMid1K79A]https://www.youtube.com/watch?v=dLTMid1K79A[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

BH on muutenkin oraakkeleihin huono, koska crittejä ei pysty ampumaan.
Atheonissa, Venuksen ja Marssin oraakkeleihin kannattaa kokeilla Super Good Advicea. Edellyttäen, että SGA perkki on avattuna. Jostain syystä oraakkeliosumat eivät rekisteröidy osumiksi ollenkaan, vaan voit yhdellä lippaalla tuhota kaikki oraakkelit.
[video=youtube;dLTMid1K79A]https://www.youtube.com/watch?v=dLTMid1K79A[/video]

PS. SGA toimii myös hyvänä "porana" titaanien kupliin pvp:ssä. ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo sain SGA:n bountyn vihdoin pari viikkoa sitten ja tein sen, en ole asetta vielä testannut / päivittänyt yhtään.

Tarkoitatko Oraakkeleilla Templarvaiheen vai Atheonvaiheen oraakkeleita. Atheonvaiheen oraakkelit olen pläjäyttänyt The Swarmilla (sopivat perkit tuohon hommaan).

Templar vaiheessa olen hardilla sgata käyttänyt itse templarin tappokohdassa kun pelaa legitisti alhaalta niin sillä saa oman ja kaverien detainit nopeasti alas tuhlaamatta montaa kutia ja atheonin oraakkeleissa sgalla saapi yksikseen hoidettua kaikki oraakkelit jos sattuu teleporttaamaan vaan 2. Ja jos jää ulkopuolelle niin saa taas detainit hetkessä rikki tuhlaamatta kuteja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kasa skeidaa Xurilla (Hangaarissa):

Glasshouse
Don't touch me
Sun breakers
Plan C
Shard
Glove engram

Ei Heavy ammoa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei tuonut Xuri Surosta :) No alkaapa olla turha tuodakkaan, toi vanquisher paikkaa hyvin eikä vie paikkaa Ice Breakkerilta, jolle tuntuu olevan käyttöä melkein joka kentässä kun ROCia vääntää.

MurMurilla pärjää hyvin, ei tarvi Plan C tä ottaa haitoiksi...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu, eipä tuolta Xurilta mitään exo aseita jaksa enää odottaakaan. Heavy ammoa jo pari viikkoa venailtu mutta eipä tipu..

Eilen tauko poikki ja destinyn pariin. Nightfallista judgement VI haulikko, no thanks. Tämä peli se osaa palkita pelaajaa! :D Nightfallit on paria poikkeusta lukuunottamatta tuoneet mulle vaan silkkaa pazkaa. Mutta xp buffin takiahan sinne mennään.. ;)

Aattelin viikonloppuna koittaa Word of Crotalla Thorn-bountyn crusible- osuutta. Toinen käyttökelpoisista exoista, joka vielä puuttuu. Saattaapi huhujen mukaan koitella hermoja tuokin. Liekö control paras pelimuoto tuohon vai onko väliä?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kasa skeidaa Xurilla (Hangaarissa):

Glasshouse
Don't touch me
Sun breakers
Plan C
Shard
Glove engram

Ei Heavy ammoa.

No nyt ***** oikeesti. Kolmas viikko ja ei mitään ostettavaa. Eikä edes heavy ammoja!!! *huokaus*

No Hunterin hanskat kannattaa sitten ostaa pois, jos ei niitä jo ole. Crotan lamppuvaihe menee niiden avulla soolona läpi. Hardillakin olen päässyt siltaplatalle soolona, mutta en saanu Ogrea hengiltä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nf anti tällä viikolla 20shardia ja kertakäyttö sinko... Huoh..
Thornin bountyä tässä itsekkin väännän ja se tulee kestään. Tällä hetkellä mennään 125/500...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulla olis myös parit bountyt, jotka vaatis crusiblee. Se 500 pojoo voidilla ja toinen on 10 000 pistettä millä vaan. 2500 kävin controllissa reuhaamassa. Verenpaine ja kalusto ei vain oikein tykkää moisesta :)
 
Ylös Bottom