Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Musta alkaa tuntua, että mun ensimmäinen Hawkmoon ostetaan Xurilta sitten marraskuussa. On niin exclusivea että.
Mulla tuli tähän liittyen mieleen, että eihän Xur taida myydä Hawkmoonia kun Ps-exclusive? En toki pistä tätä nyt kirkossa kuulutettavaksi mutta ainakin näin olen ymmärtänyt. Mut onko tuota Monte Carloakin myyty?
Ymmärsinkö nyt oikein mitä lueskelin tuolta ja planet esitystä että nykyisillä legendary armoreilla ja aseilla ei oikein käyttöä oo tulevaisuudessa?
Ymmärsinkö nyt oikein mitä lueskelin tuolta ja planet esitystä että nykyisillä legendary armoreilla ja aseilla ei oikein käyttöä oo tulevaisuudessa?
Isehän en ole saanut kuin yhden Etheric Lightin tuon house of wolfesin julkaisusta lähtien koska ne ovat aika pitkälti lukittu niiden 3 hengen aktiviteettien taaksen, harvemmin tulee pvp-pelailtua, ja aika vähän on tullut pelattua areenaakin, joten en tiedä mistä muualta niitä saa.
Toisaalta ajallisesti PoE34 on varmain nopein tapa. Alle tunti per hahmo kerta viikoon ja joka hahmolle yksi lighti viikossa.
Punainen voisi olla setti-kamoille, joista saa bonuksia jos on useampi samaa settiä, ehkä. Tai sitten oli vaan hämäystä.
Kyllä toi etummainenkin on vihreää, näyttää vaan tummemmalta kun ei ole suoraan valossa. Esim. vertaat ohjaimeen joka on musta. Punaista en näe pöydällä, tuossa kyltissä jotain punaista löytyy mut mitä lie. Pelaaja lehdelläkin samanlainen kuva fb missä näkyy pelkästään nuo normi engram värit.