Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ite oon säästäny tota varten warlokilla Erisin viimeistä questia, josta saa 7500xp per runi. Yks runi taitaa kestää ehkä about 5min.
Toivottavasti eivät korjaa kyseistä xp grindaus glitchiä TK:ssa. Xp:t saattaa tulla myös fireteamiläisille, mutta siitä en oo satavarma.

Toi yhdistettynä Focused Light boostiin niin kyllä on nopeeta (about 40 000xp / 30min?)

Näyttäis toimivan tämä sama tyyli jo ekassa erisin questissä, joka on huomattavasti nopeampi ja tehtävästä saatava expa määräki on sama.. saapa nähdä patchaavatko tätä pois kun TTK tulee ulos.

Odotinkin tätä. Edelliseen Raidiin mentiin hätäpäissään aivan liian alhaisilla hahmoille, joten omalta kannaltani hyvä että nyt voi keskittyä tarinaan + hahmon kehitykseen. Eikä lentää ekana Raidiin hosumaan Sitä kun ei malttaisi pysyä poissa kumminkaan).

Tismalleen samoilla fiiliksillä. Ei haittaa yhtään että Raidi ei ole Day1, lopulta sinne ei kuitenkaan pääsisi kun tod.näk vaatii ainakin lv40 kuten myös Nightfall ja Heroic Striket vaatii. Nyt voi rauhassa tutkiskella lisäriä. Olihan VoG myäs lukittuna pari viikkoa pelin julkaisusta.

Odotinkin tätä. Edelliseen Raidiin mentiin hätäpäissään aivan liian alhaisilla hahmoille, joten omalta kannaltani hyvä että nyt voi keskittyä tarinaan + hahmon kehitykseen. Eikä lentää ekana Raidiin hosumaan Sitä kun ei malttaisi pysyä poissa kumminkaan).

Hyvä juttu. Josko löisi porukalle vähän jarrua, että tosiaan ei juosta vaahto suussa sisältöä läpi vaan nautiskellaan ja kehitetään sitä hahmoa. Ja itsekin saatan jopa ehtiä menoon mukaan! :D

Itse pelin julkaisussahan taisi Raidit tulla vasta muutama viikko aloituksesta? Malttamattomana sitä taas tuonne hinkuu ihmettelemään, että milläköhän poppakonstilla sitä päästään eteenpäin. :D

Nyt on Bungie hukannut tyylitajunsa lopullisesti ja tunkenut Black Dogin muuten hyvän ja tunteella selostetun trailerin taustalle.

[video=youtube;jTvf2cAIUtk]https://www.youtube.com/watch?v=jTvf2cAIUtk[/video]

Muistaako joku aikaa kun oudot kolikot, shardit, motet ja glimmerit oli kortilla?

Omassa vaultissa nyt:
Shardeja n 1k
752 outoa kolikkoa
788 motea
Glimmereiks muutettavaa sälää ihan tarpeeksi
45 exoshardia
38 etheric valoa

Muilla varmaan vielä reippaasti enempi..

Muistaako joku aikaa kun oudot kolikot, shardit, motet ja glimmerit oli kortilla?

Omassa vaultissa nyt:
Shardeja n 1k
752 outoa kolikkoa
788 motea
Glimmereiks muutettavaa sälää ihan tarpeeksi
45 exoshardia
38 etheric valoa

Muilla varmaan vielä reippaasti enempi..

Kyllähän sitä rojua on päässy kertymään noista lama-ajoista kun niitä ei oo tarvinnu mihinkään enää käyttää :)

Ite oon tyytyväinen kun on saanu turvattua tulevaisuuden glimmerin osalta niin ei tarvii keskittyä siihen farmaukseen TTK:n aikana kun nyt on yli 1k shardeja ja yli 1k energyjä (1000 shardia = 250 000 glimmeriä)

Etheric lightien kohtaloa odottelen hieman jännittäen kun niitä on kuitenkin ~80. Toivottavasti ei mene glimmeriks :(

Youtubettaja MoreConcole kertoi että Edge lehdessä oli muutamia juttuja liittyen Taken Kingiin, ja yks kiinnitti mun huomion. Taken Kingissä tulee vain yksi eksoottinen pulserifle, No Time to Explain. Ja tämän ilmeisesti saa siten miten monet sitä spekuloi, jotenkin päivittämällä Stranger's Riflen. Joten kannattaa säästää se ainakin siihen asti kunnes saadaan kunnon varmistus tälle. Jos ei sitä enää tallessa ole niin... ööh.. voi voi? :D

Youtubettaja MoreConcole kertoi että Edge lehdessä oli muutamia juttuja liittyen Taken Kingiin, ja yks kiinnitti mun huomion. Taken Kingissä tulee vain yksi eksoottinen pulserifle, No Time to Explain. Ja tämän ilmeisesti saa siten miten monet sitä spekuloi, jotenkin päivittämällä Stranger's Riflen. Joten kannattaa säästää se ainakin siihen asti kunnes saadaan kunnon varmistus tälle. Jos ei sitä enää tallessa ole niin... ööh.. voi voi? :D

Yksi hahmoista menee poistoon siinä vaiheessa jos Black Garden missio on ainut tapa saada se. Mutta ei ole myöskään kukaan sanonut mitään siitä, että saako Stranger's Riflen myös jollakin muulla tapaa sitten Taken Kingissä. Kaikki tuo on kuitenkin huhua kunnes Bungie tiedottaa asiasta.

Yksi hahmoista menee poistoon siinä vaiheessa jos Black Garden missio on ainut tapa saada se. Mutta ei ole myöskään kukaan sanonut mitään siitä, että saako Stranger's Riflen myös jollakin muulla tapaa sitten Taken Kingissä. Kaikki tuo on kuitenkin huhua kunnes Bungie tiedottaa asiasta.

Tuskin siitä mitään erikseen tiedotetaan, se on osa tutkimista että itse selvitetään mistä minkäkin aseen saa. Enkä usko että TTK:ssa sitä asetta enää uusiksi saa, Exohan antoi sen oman kiväärinsä sulle välivideossa, ei sitä nyt toista kappaletta missään laatikossa ole :D

Kuka nyt jotain sinistä pulserifleä vaultissa säilyttää, kun muutenkin on tila niin kortilla kolmen hahmon aseiden kanssa [emoji57].. Aika erikoinen ratkaisu Bungielta jos tuota Stranger's rifleä ei jostain saa ostettua tai uudelleen loottina. Oli ristiriidassa tarinan kanssa tai ei, tyhmää laittaa pelaajat poistamaan hahmo, vain siksi kun ei ole tajunnut säilyttää jotain rare- tason asetta.. Tosin nopeastihan sitä uuden hahmon tekee, varsinkin sen boost itemin avulla, mutta sitten ne factioneiden reputationit ja kaikki se grind... ei jösses.

No, jää nähtäväksi pitääkö huhu edes paikkansa.

Mulla ainaki on kyseinen ase säilössä juuri tämmöisten yllätysten varalle :D

Mulla ainaki on kyseinen ase säilössä juuri tämmöisten yllätysten varalle :D

Sama täällä, mulla on Khvostovkin vielä säästössä :) Erikoisille aseille ja varusteille löytyy aina tilaa.

Mutta ei tosiaan kannata vielä olla huolissaan, on sitä nähty legendaarinenkin Stranger's Rifle yhdessä streamissä, voi olla että sen saa jostain tehtävästä ja sitten se päivitetään eksoottiseksi.

En usko sekuntiakaan että tarvitsisi alkaa pelaamaan alkuperäistä storya uudestaan, jos Strangers Rifle ei tallessa ole. Bungie nimenomaan pyrkii tässä lisärissä korjaamaan aikaisempia virheitään ja on reagoinut yhteisön palautteeseen esimerkiksi tylsistä story missioneista ja strikeista ym. Se että sitten läpsäistäisiin megalomaanisella märällä (tätillä) rätillä vasten kasvoja ja pistettäisiin pelaamaan vanilla story ties monennenko kerran uusiksi, toisi kyllä sellaisen paskamyrskyn Bungien niskaan, että eihän ne vaan voi olla niin tyhmiä!?

En usko sekuntiakaan että tarvitsisi alkaa pelaamaan alkuperäistä storya uudestaan, jos Strangers Rifle ei tallessa ole. Bungie nimenomaan pyrkii tässä lisärissä korjaamaan aikaisempia virheitään ja on reagoinut yhteisön palautteeseen esimerkiksi tylsistä story missioneista ja strikeista ym. Se että sitten läpsäistäisiin megalomaanisella märällä (tätillä) rätillä vasten kasvoja ja pistettäisiin pelaamaan vanilla story ties monennenko kerran uusiksi, toisi kyllä sellaisen paskamyrskyn Bungien niskaan, että eihän ne vaan voi olla niin tyhmiä!?

No ei tietenkään, ei kannata nyt riehaantua :)

No ei tietenkään, ei kannata nyt riehaantua :)

En minä tässä riehaantunut mitenkään ole, kaukana siitä. Painotin vain näkökulmia voimasanoin, että kaikki varmasti ymmärtää kuinka järjetöntä tuo olisi. Spekulointi sillä että tarina pitäisi lähteä uudestaan pelaamaan on täysin turhaa.

Tää mun ulosanti ilmeisesti vaikuttaa joskus vähän agressiiviselta, mutta näin ei ole tarkoitus. Pitäis osata ilmaista mielipiteensä jotenkin "nätimmin", mutta minkäs itselle teet :)

Ylös Bottom