Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eikähän noita pysty enään edes ostamaan, ennen myynnissä olleet hävisivät minusta tukkurilta. Onko muuten kenellekkään tullut vastaan paikkaa, missä nuo ostetut olisivat? Jos ostit ja poistit, niin saako ne jostakin takasin? Itse en vielä löytänyt mitään taulua, jossa Emotet olisi.

Itse ostin myös Emoteja, eikä haittaa että ne nyt ovat jaossa. Kuten Fodi sanoi, pakko ei ole ollut ostaa.

Eikös Emote taulu löytyny baarista vai muistankohan väärin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt meni Bungien pelleilyyn hermot. Lopullisesti! Ensinnäkin Golgoroth challenge, siinä toimii edelleen se yhden pallon paskataktiikka (jota ei käytä muuta kuin sellaiset, jotka eivät osaa pelata). Viimeinen niitti oli, kun nightfall:ista alkoi tippumaan palkinnoksi emoteja. Ei siinä muuten mitään, mutta ne ovat niitä täysin samoja, joista itse hetkeä aiemmin "piti" maksaa rahaa, ne saadakseen, ja nyt niitä jaetaankin ilmaiseksi. Ei näin, ei todellakaan näin.

No minä äänestän jaloillani (lompakolla), enkä enää yhtään Destinyn lisäriä, tai tulevia Destinyn versioita aio ostaa. Samalla jää toki silverin ostot väliin.

Ja koska en omista fyysistä kappaletta pelistä jonka voisi hienosti katkaista kahtia, niin piti tyytyä poistamaan kaikki hahmot / aseet, gearit. Ja tietenkin koko peli kiintolevyltä.


 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jotenkin koomista miten destinyä vihataan/rakastetaan. 1k tuntia takana ja sitten tullaan itkemään että paska peli.. nightfall palkinnot paskoja kun ite on 318 lightissa.. varmaan juu. Ottakaa iisisti jos haaste loppunut.. pelailkaa jotain muuta välillä ja palatkaa myöhemmin jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jotenkin koomista miten destinyä vihataan/rakastetaan. 1k tuntia takana ja sitten tullaan itkemään että paska peli.. nightfall palkinnot paskoja kun ite on 318 lightissa.. varmaan juu. Ottakaa iisisti jos haaste loppunut.. pelailkaa jotain muuta välillä ja palatkaa myöhemmin jos kiinnostaa.
Komp!
Sama kun redditissä jaksetaan valittaa aivan kaikesta, ja unohdetaan kuinka sielläkin pyörii lähinnä niitä toistatuhatta tuntia pelanneita, jotka on hinkannut kolmella hahmolla kaiken mahdollisen jo useasti läpi. Valtaosa pelaajakannasta ei todellakaan kuulu tähän porukkaan, ja imo Bungie on tehnyt ihan kohtalaista duunia tarjotakseen tasaiseen tahtiin pelattavaa (vaikka sitten timegatejen kautta) myös kovimmille addikteille.
Tauko tekee ehkä ihan hyvää jos ottaa noin itseensä esim. sen, että yhden pallon paskataktiikka toimii edelleen.

e. Xurilla Nothing manaclesit. Jos ei muualta putoa tässä vknlopun aikana niin taitaa mennä ostoon, vaikka lähtö-LL onkin karmea. Tupla-scatterit bloomilla, ai että.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Haluisko joku nakata mut ajantasalle? Pelasin susilusäriä vähä aikaa, mutta lopetin koko pelin tylsän toiston takia. Nyt oli niin halpa tarjous että pakko oli ostaa. Olen lvl 40 jo. Eli ilmeisesti elderssiä ei enää kukaan pelaa? Entä vanhat raidit? Trialssi on vaan vklp? Mistä niitä kamoja nyt sitte kannattaa hankkia? Vissiin vasta ku on lvl 300 alkaa saamaa end game kamaa? Onko striket hyviä? Mites nightwalli? Eli tavallaan miten se viikkoarki nyt menee. Mitä tehdään aina resetin (ti?) jälkeen?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Miten korkea light tällä hetkellä?. Ainoastaan uudesta raidista, Trialsista ja Iron Bannerista saa yli 300 lightin kamoja. Nightfallista saa ghosteja jos niitä tarvii, ja kai sieltä muutakin voi tulla, mutta harvoin. Questit kannattaa myös tehdä.

Engrameita purkaessa aina korkeimman lightin kamat päälle, paremmat mahdollisuudet saada korkeamma, lightin kamoja sillä tapaa. Kannattaa jokaisen engrmin jälkeen katsoa tuliko parempi kuin nykyinen, tosin tuosta ei enää isoa hyötyä ole kun on +280 light. 300 on max engrameista, paitse exoticeista voi tulla 310 jos oma light on +300. Osta Xurilta 3 of Coinseja, saa exotic engrameita.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Myös SRL:stä(Destiny sparrow league) pystyy saamaan yli 300 lightin kamaa. Itse ajoin sen questin läpi niin alkoi tippua yli 300 lightisia kypäriä :) Katsele täältä foorumilta normi kings fall raidiin porukkaa ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Myös SRL:stä(Destiny sparrow league) pystyy saamaan yli 300 lightin kamaa. Itse ajoin sen questin läpi niin alkoi tippua yli 300 lightisia kypäriä :) Katsele täältä foorumilta normi kings fall raidiin porukkaa ;)
Olin tosiaan tulossa kertomaan samaa. Questia tuota varten ei tarvitse tehdä, vaan tippuvan kaman light perustuu omaan srl rankkiisi. Kun saavutat rankin 2, alkaa kypärää ja class itemiä tippua 300-310 lightillä. Rank 3 jälkeen voi jo saada samoja jopa max lightillä. Saavutin sen itse tänään ja sain seuraavasta kisasta 312 kypärän jihuu.

Ei tuolla tosin pitkälle vielä pötkitä. Kannattaa etsiä itselleen joku raidiporukka, suorittaa viikottaiset challenget ja sitten voikin siirtyä hardia vetelemään. Raid dropit ovat kyllä tällä hetkolla melkoista arpaonnea, joten lähinnä challenge moden vetämällä voi varmistaa lightin nousun.

Sitten on vielä trials ja Iron Banner. Molempiin kun löytää kivan porukan, jotka tietää suunnilleen mihin suuntaan aseella osoitetaan niin ollaan hyvissä asemissa. Kummassakin saa hyvää kamaa pelaamalla tai ainakin infusion materiaalia. Toki hyvällä lykyllä pääsee majakkaankin, joka on vain plussaa.

Nightfalleissakin voi käydä tuuri, mutta tuntuu, että sieltä tippuu nykyään vain ghosteja. Sen lisäksi, jos suoritat shaxxin antaman crucible questin, aukeaa hänen weekly bountyt, joista voi saada nightfall tason palkintoja eli mahdollista saada crucible ghost jibbii eiku hetkone.

Sitten kun saavuttaa 311 lighttason, kaikki exo engramit cryptautuvat 310 arvolla, jolloin peli muuttuukin lähinnä niiden lemppariarmoreiden ja aseiden infuseamiseksi maksimiarvoihin.

= etsi itsellesi pelikaveri/pelikavereita ja Destiny aukeaa aivan uudella tavalla. Peli muuttuu koukuttavaksi. 8(
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Valoa löytyy 226 lumenin verran. Jatkuvastihhan tuo vähä kasvaa, ku kaikki kamat on koko aja parempia. Oon tosiaa aina laittanukki uuen kaman päälle enne uutta cryptalla. Joo pitää kehitellä joku porukka. Pelaan vaan niin satunaisesti että se on vähän vaikeaa. Kiitos hyvästä tiivistetystä tiedosta! Saa kysellä kaveriksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Valoa löytyy 226 lumenin verran. Jatkuvastihhan tuo vähä kasvaa, ku kaikki kamat on koko aja parempia. Oon tosiaa aina laittanukki uuen kaman päälle enne uutta cryptalla. Joo pitää kehitellä joku porukka. Pelaan vaan niin satunaisesti että se on vähän vaikeaa. Kiitos hyvästä tiivistetystä tiedosta! Saa kysellä kaveriksi.

Kannattaa vetää court of oryxiä noilla lighteilla. Sieltä pitäis tulla kamaa helpohkosti jolla pääset lähelle 300.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt tuli ne kauan sitten datamainatut insta levelöinti paketit storeen 30e hintaan. Destinyn mikromaksut siirtyivät askeleen eteenpäin pay to win mallia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Huonolle näyttää, tosin noista ei kovin isoa apua ole, eikä anna mitään himokamoja. Vielä. Toivotaan ettei mene tuon pidemmälle, en tosin tajua kuka noita ostaa tuohon hintaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Huonolle näyttää, tosin noista ei kovin isoa apua ole, eikä anna mitään himokamoja. Vielä. Toivotaan ettei mene tuon pidemmälle, en tosin tajua kuka noita ostaa tuohon hintaan.

Toisaalta mitä väliä. Itse en ostaisi ja ei se ole minulta pois, jos joku ostaa. Ilmeisesti mitään isoa päivitystäkään esim. uutta raidia tuskin tulee pitkään aikaan, joten alkaa lähestyä se tilanne että peli vaihtuu jälleen. Jotain kummallista koukkua tässä silti on. [emoji4]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oliko jossakin tiedossa kuin kauan toi "mopo" kilpa-ajo kestää ? Ettei tule kiire 3. rankin kanssa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oliko jossakin tiedossa kuin kauan toi "mopo" kilpa-ajo kestää ? Ettei tule kiire 3. rankin kanssa.

Loppuu 28. päivä ja siitä seuraavalla viikolla taitaa olla Iron Banner.

edit: Iron Banner alkaakin 29. päivä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Huonolle näyttää, tosin noista ei kovin isoa apua ole, eikä anna mitään himokamoja. Vielä. Toivotaan ettei mene tuon pidemmälle, en tosin tajua kuka noita ostaa tuohon hintaan.
Noita ostaa uudet pelaajat, jotka eivät välttämättä tiedä pelistä juurikaan mitään ja ajattelevat noin saavansa muita kiinni. Onhan muilla jo kuitenkin vuoden etumatka! [emoji57] Sitten ensimmäistä kertaa tornissa käydessään huomaavat, että saavat saman itemin myös ilmaiseksi.. ja että tuon 25 leveliä juoksee käytännössä muutamaan tuntiin. Well done Bungie/ Activision. Jännä juttu, kun tulivat myyntiin juuri näin joulun alla.

Toivotaan ettei kovin moni tuohon haksahda.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Verkkokauppa.com myy peliä Bungie-Activision kamppiksella 20 eurolla. Sisältää koko tähänastisen paketin.

Jos joku tarttuu niin huikatkaa niin tehdään yhdessä tuo tehtäväsarja, johon vaaditaan uusi ja vanha pelaaja. Siinä taisi olla palkintona shader, miekka, emblem, sparrow ja pari emotea.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Moro, mä hommasin viikonlopulla Destinyn ja pari päivää pelaillut. Olisi mukava saada veteraani käymään toi yhteisjuttu läpi ja vaikka samalla opettaa jotain perusjuttuja, kun en ole vielä paljoa ehtinyt perehtyyn koko peliin. Kunhan pelaillut ja heittänyt kamoja päälle, noista usable itemeistä, strike sun muista jutuista ei ole juuri palan käryä. Mun ukko taitaa olla jotain 36lvl ja en aivan umpisurkea ole, joten ei välttämättä ees raastaisi hermoja niin paljon. Laita viestiä jos haluat käydä ton veteraani jutun yhdessä läpi.
 
Ylös Bottom