Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Destinyn vanilla versioo EI ole julkistettu ilmaiseen jakeluun.
En usko että tuleekaan.
Itse uskon, että hyvinkin mahdollista. Destiny 2 on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa ja pistämällä Destiny ilmaiseksi saisivat helposti uutta pelaajakuntaa. Osa näistä uusista pelaajista tykkäisi ja tulisi ostamaan sitten lisärit ja ehkä tulevaisuudessa sitten myös jatko-osan.

Saa nähdä miten käy.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei toimi, Redditissä oli jotain juttua eilen ja kokeilin mutta oli liian hyvää ollakseen totta. Voisivat ihan hyvin tehdä perus Destinystä ilmaisen, eihän sitä pysty edes nykyään ostamaan pelkiltään, eikä siitä moneksi illaksi tekemistä saa ilman lisäreitä, pelkkä demo tällä hetkellä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Näköjään boosti menee näin ainakin 2500 exp vanguard bountyjen kanssa.

Exotic faction class armor
+27 Dead Orbit reputation
+50 Vanguard reputation

Vanguard class armor
+25 Dead Orbit reputation
+55 Vanguard reputation

Crusible class armor
+25 Dead Orbit reputation
+50 Vanguard reputation

En kokeillut crusible bountyä, mutta veikkaan että on linjassa tuon kanssa.
Eli crusibleen tulee boosti vain crusible boostaavalla class armorilla ja dead orbit sitten tuon exoticin mukaan paremmin.

No eipä noilla nyt niin väliä ole... Taidan pitää exoottisen päällä, jo sen takia että se on eksoottinen. :)
Toki Iron Banner on sitten erikseen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsellä tuottaa vaikeuksia kun ei tuu voittoja crusiblessa. 3/10 vasta ja 30 matsia pelattu [emoji2]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mikähän on kun en pysty ostaan Rise Of Ironia, sanoo että en omista Taken Kingiä vaikka sen kyllä omistan ja siinä kyl näkyy se hintakin etten mukamas sitä ole ostanut.
 
Mikähän on kun en pysty ostaan Rise Of Ironia, sanoo että en omista Taken Kingiä vaikka sen kyllä omistan ja siinä kyl näkyy se hintakin etten mukamas sitä ole ostanut.
Olisiko se perinteinen syy, eli peli ja DLC ovat eri tuotekoodilla, ehkä jopa jostain muualta hankittukin kuin Suomen Storesta?

Eli mistä ja miten olet ostanut a) itse Destiny-pelin ja b) Taken King -lisurin?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kaikki on ostettu suomen PSN storesta. Mutta homma hoitui kun konsolilla teki ostoksen, netin kautta vaan herjas tuota.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Lisäri ennakkotilattu.

Mulla on no time to explain tehtävä siinä kohdassa, että pitäis vog käydä vetämässä. Jos vaihdan nyt toiseen factioniin niin jääkö tehtävä aktiiviseksi? Tai voiko siihen tehtävään palata jos myöhemmin palaa fwc:en?

On jo fwc rank 25 ja haluaisin nostaa rankia muissa factioneissa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vissiin tehtävä palautuu lähtökuoppaan.

Kuulemma factionia voi vaihtaa heti kun saa exo class item tehtävän, jolloin expat strikeista ja cruciblesta menee uuteen factioniin. Joutuu vaan vaihtaa factionin takaisin, jotta saa sen itemin. Vahvistaako joku?
 
Eks tuossa viimeisimmässä päivityksessä pitänyt tulla fusareihin lisää tehoo. Kyllä niistä lähti pois, nyt ne on PvP:ssä ihan käyttökelvottomia. Ennen riitti 1 kuti nyt 2-3 että saa hengiltä.

Edit: Ei ainakaan bungien sivuilla lue että oltais tehty mitään damagelle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eks tuossa viimeisimmässä päivityksessä pitänyt tulla fusareihin lisää tehoo. Kyllä niistä lähti pois, nyt ne on PvP:ssä ihan käyttökelvottomia. Ennen riitti 1 kuti nyt 2-3 että saa hengiltä.

Ei ole koskettu fusioneiden damageen yli vuoteen, ja mitä tarkoitat että ennen riitti yksi kuti? Aina vaatinut vähintään 4 bolttia PvPssä että tappaa, riippuen fusionista.
 
Ei ole koskettu fusioneiden damageen yli vuoteen, ja mitä tarkoitat että ennen riitti yksi kuti? Aina vaatinut vähintään 4 bolttia PvPssä että tappaa, riippuen fusionista.

Yksi kuti yksi panos lippaasta, ei kait tuota nyt mitenkään muuten voi käsittää [emoji2] Juu tiän että siinä on monta kutii yhessä.

Eilen vaan mulle kerrottiin 100% varmuudella että niihin tuli reilusti lisää tehoo ja se oikeen oli bungien sivuillakin kerrottu [emoji15]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yksi kuti yksi panos lippaasta, ei kait tuota nyt mitenkään muuten voi käsittää [emoji2] Juu tiän että siinä on monta kutii yhessä.

Eilen vaan mulle kerrottiin 100% varmuudella että niihin tuli reilusti lisää tehoo ja se oikeen oli bungien sivuillakin kerrottu [emoji15]

Isoin päivitys oli että Accelerated Coils nyt pienentää impact-stattia näkyvästi, eli ei mitään mitään mikä vaikuttaa mihinkään. En ole updated jälkeen pelannut, mutta en ole muualta kuullut että olisi tullut mitään muutosta. Pelaan itse PvPtä fusionilla, ja eihän ne kaikki, tai tarvittava määrä boltteja aina osu, ei edes vaikka ne omalla ruudulla menisivätkin perille. Hauskoja aseita, mutta välillä menee hermot kun tuntuu ettei ole edes itsestä kiinni saako tappoa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Isoin päivitys oli että Accelerated Coils nyt pienentää impact-stattia näkyvästi, eli ei mitään mitään mikä vaikuttaa mihinkään. En ole updated jälkeen pelannut, mutta en ole muualta kuullut että olisi tullut mitään muutosta. Pelaan itse PvPtä fusionilla, ja eihän ne kaikki, tai tarvittava määrä boltteja aina osu, ei edes vaikka ne omalla ruudulla menisivätkin perille. Hauskoja aseita, mutta välillä menee hermot kun tuntuu ettei ole edes itsestä kiinni saako tappoa.

Toi on kyllä totta, että vaikka itse näät et kaikki osuu, niin todellisuus taas voikin olla täysin eri.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Lisäri ennakkotilattu.

Mulla on no time to explain tehtävä siinä kohdassa, että pitäis vog käydä vetämässä. Jos vaihdan nyt toiseen factioniin niin jääkö tehtävä aktiiviseksi? Tai voiko siihen tehtävään palata jos myöhemmin palaa fwc:en?

On jo fwc rank 25 ja haluaisin nostaa rankia muissa factioneissa.
Siis tuo on exo questi. Ei faction quest. Voit olla missä tahansa factionissa tai ilman factionia. Ei vaikuta itse tehtävään mitenkään. Ja juu. Jos olet aktivoinut exo class item questin niin voit vaihtaa uuteen factioniin ja palata takaisin halutessasi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Älytön määrä bugeja tuli tuossa Rise Of Iron päivityksessä. Lege merkkejä ei enään saa mistään. Vihreitä tippuu ihan kokoajan. Sinisistä tulee Exoja. Kuva puuroutuu välillä pelikelvottomaksi. Tuossa nyt muutama.
 
Ylös Bottom