Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Rupee palaan hermot tähän peliin. Nytkin strike vaikeimmalla tasolla yksin pelasin, niin tunnin jälkeen päätti peli huutaa erroria. Kuinka tyhmä tarvii pelintekijän olla, että tekee pelistä tämmöisen, että tarvii kokoajan yhteyden palvelimiin kun peli ei kerta toimi,kun bugaa kokoajan. Tätä tapahtuu vähän väliä nykyään. Ei voi yhtään pelata kun kokoajan erroria.
Miksi ihmeessä tässä ei voi jatkaa siitä kohtaa mihin peli kaatu. Ei vaan aina täytyy aloittaa alusta.
Tehtiin Daily Heroic taisteluparin kanssa. Toinen kaatunut osapuoli voi liittyä takaisin peliin. Ei onnistunut yksin pelatessa tehtävän läpäisy jatkuvien kaatuilujen takia.
Käytät sitä armoria mikä on itselle paras? Jos on vaan 1 exotic armor, helppo päätös.
Mutta jos mulla on samantasoiset exo kypärä ja rintapanssari. Onko se vaan sit, että parittomina päivinä kypärä ja parillisina rintamus![]()
Katsot mitä ominaisuuksia niissä on. Toinen saattaa antaa haulikkoon lisää panoksia kantoon, toinen tuo lisä kranaatin jne. Sen mukaan valitaan, mitä hyvää haluaa.
Okei, tätä hain. Enpä heti huomannut huomannut tuota. Eli hieman kahakan mukaan mihin on menossa. Täyteen tuunatut legehaalarit ja sitten virittelee exoottisia siinä sivussa.
Exokypärät on yleensä parhaita (parhaat ominaisuudet). Ja jos haluat saada ukkos 30 tasolle, tarviit joko 4 raidkamaa tai 1 exon ja 3 raidkamaa. Raidkypärän saa vain hard raidista, eli siinäkin mielessä se exokypärä on paras vaihtoehto, koska se on raidkaman tasolla light-pisteissä.Mutta jos mulla on samantasoiset exo kypärä ja rintapanssari. Onko se vaan sit, että parittomina päivinä kypärä ja parillisina rintamus![]()
Exokypärät on yleensä parhaita (parhaat ominaisuudet). Ja jos haluat saada ukkos 30 tasolle, tarviit joko 4 raidkamaa tai 1 exon ja 3 raidkamaa. Raidkypärän saa vain hard raidista, eli siinäkin mielessä se exokypärä on paras vaihtoehto, koska se on raidkaman tasolla light-pisteissä.
Viikonpäivistä tiistai saanut ihan uuden merkityksen pistekaton nollausten ja Raidin myötä. Täysillä mukana heti klo 18 jälkeen aina puoleen yöhön asti. Tavoitteena saada siinä välissä vielä uupuvat kuusi Ascendant Shardia, jotka nostavat Exo Titanin tasolle 30. Mitä tapahtuu tämän jälkeen on vielä arvoitus. Aseita kehitellään ainakin vielä tovi.
Voikohan olla tyytyväinen itseensä kun sai ostettua Destiny Expansion Passin ruhtinaalliseen 12e hintaan![]()
Pohdin myös tuota lisäriä, sen jo tietää että sieltä tulee samanlaista tehtävää sisällöllisesti kuin itse emopelissä, joten ei tällä hetkellä ole kovin suurta hypeä edes odottaa sitä joulukuun lisäriä. Sitten taas grindataan työnomaisesti sitä yhtä uutta raidia ja muutamaa uutta strikea kunnes tulee seuraava lisäri joskus alkuvuodesta/alkukesästä, ugh..
Nisu sai hahmonsa kehitettyä lv30 157 tunnissa, minulla siihen meni 243h ja muistaakseni 10 tai 11 raidia (näköjöään 12, kävin tarkastamassa bungien sivuilta)....... Melkein siis sadan tunnin ero. Hitto mitä paskaa.