Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Missähän vaiheessa tuossa alkaa se varsinainen tarina/juoni...streamissä menee jotain alkupään story missioneita mutta nuohan on ihan samoja betan mene paikkaan x tapa kaikki...häh..ja jos nyt oikein katsoin niin jantteri pelannut nyt vajaan tunnin aikana 3..4kpl.. ja jos tommosia on 30kpl niin höh numero 2!!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Missähän vaiheessa tuossa alkaa se varsinainen tarina/juoni...streamissä menee jotain alkupään story missioneita mutta nuohan on ihan samoja betan mene paikkaan x tapa kaikki...häh..ja jos nyt oikein katsoin niin jantteri pelannut nyt vajaan tunnin aikana 3..4kpl.. ja jos tommosia on 30kpl niin höh numero 2!!

No beta oli pelin alkupäätä, olis aika pöhköä jos ne olis tehnyt alun uusiksi..

Kyllä niitä uusia tehtäviä tulee sitten kun ne alun tehtävät on tehty.. luonnollisesti
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

No beta oli pelin alkupäätä, olis aika pöhköä jos ne olis tehnyt alun uusiksi..

Kyllä niitä uusia tehtäviä tulee sitten kun ne alun tehtävät on tehty.. luonnollisesti
Käsitit nyt väärin..hämmästelin tuossa että onko tarina tehtävät ovat toden totta(?) oikeasti tuollaista jaskaa... odottelin siis sitä oikeaa, juonellista tarinaa mutta ei niin ei jos ne on mitä streamissä näkyi..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Käsitit nyt väärin..hämmästelin tuossa että onko tarina tehtävät ovat toden totta(?) oikeasti tuollaista jaskaa... odottelin siis sitä oikeaa, juonellista tarinaa mutta ei niin ei jos ne on mitä streamissä näkyi..
Vaikka en periaatteessa haluaisi vetää Halo-korttia pöytään, niin teen sen silti. Ei senkään pelisarjan tehtävät olleet kovin erilaisia. Menet paikkaan X syystä Y ja tapat matkalla määrän Z vihollisia. Välissä Ghost... eikun Guilty Spark jokeltaa menemään. Toista kunnes lopputekstit rullaavat ruudulla.

Pelaamatta vielä itse Destinyä (betaa pelattu) uskaltaisin väittää, että juoni etenee enimmäkseen tehtävien välissä ja leijuvan tekoälyn räiskinnän sekaan heittämissä repliikeissä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sama kysymys täälläkin ollut mielessä.
Beta tuli pelattua maksimiin, mutta fiilikset oli siellä keskinkertaisen ja huonon välissä.
Mitä ihmeellistä tässä on? Coop yhteistyö? Noita on vedetty jo aikoja sitten mm.Halojen kera. No tietysti pleikkamiehet ei niistä tiedä mitään, niin se saattaa selittää asian.

Liene harza oikeassa koska xbox onella destiny tullee myymään paljon vähemmän kuin ps4:lla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Käsitit nyt väärin..hämmästelin tuossa että onko tarina tehtävät ovat toden totta(?) oikeasti tuollaista jaskaa... odottelin siis sitä oikeaa, juonellista tarinaa mutta ei niin ei jos ne on mitä streamissä näkyi..

No tätä mä vähän itsekin pelkään, neogaffilla aika monet puhuu samasta asiasta ja angry joe myös kertoi samasta asiasta omassa pre-review videossaan mutta puhui strike-tehtävien yhteydessä tuosta, eli ne on myös sitä että ghostia suojellaan ja tapetaan vihuja. Katotaan miten se peli avautuu kun pääsee vähän pidemmälle. Se nyt tuli ainakin huomattua että ei montaa tuntia porukoiden tarvinnut pelata kun menivät jo Kuussa, taitavat olla jo Venuksessa tämän illan lopussa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Näyttää olevan porukkaa nyt jo veenuksessa
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Vaikka en periaatteessa haluaisi vetää Halo-korttia pöytään, niin teen sen silti. Ei senkään pelisarjan tehtävät olleet kovin erilaisia. Menet paikkaan X syystä Y ja tapat matkalla määrän Z vihollisia. Välissä Ghost... eikun Guilty Spark jokeltaa menemään. Toista kunnes lopputekstit rullaavat ruudulla.

Pelaamatta vielä itse Destinyä (betaa pelattu) uskaltaisin väittää, että juoni etenee enimmäkseen tehtävien välissä ja leijuvan tekoälyn räiskinnän sekaan heittämissä repliikeissä.

Näinhän se luultavasti menee, jos haluaa saada kaiken irti juonesta niin saa lukea sitten kasan kirjoja tai vastaavasti lorea internetin syövereistä.

Itse en odota tuolta juonelta onneksi kovinkaan paljoa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Itse en odota tuolta juonelta onneksi kovinkaan paljoa.

Täällä kyllä odotetaan ihan oikeaa juonta ja ideaa kaiken perustaksi. Kamojen kerääminen ei riitä, vaikka se niin hauskaa oli Diablon kohdalla. Haluan uuden kokemista ja eeppisiä hetkiä matkatovereiden kanssa edetessä. Näitä hetkiä tuli jo vastaan beta-vaiheessa ja olivat lupaus odotuksien täyttymisestä varsinaisessa pelissä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Itse en odota tuolta juonelta onneksi kovinkaan paljoa.
Olen hieman ihmetellyt sitä hypeä, mikä pelin juonen ympärille on rakentunut. Betan ja nyt kuultujen raporttien perusteella luvassa on juurikin sitä perinteistä etene paikkaan a -> pidä viholliset loitolla x minuuttia -> etene paikkaan b -tyyppisellä kaavalla toimivaa räiskintää. Kaipa se on lähinnä Bungien maine ja hyvin hoidettu markkinointi, mikä hypen on tehnyt. Itse en myöskään odota juonelta mitään mullistavaa, vaikkei se mitään haittaisi :). Lähinnä pelissä kiehtoo sosiaalisuus-aspekti ja ainakin betan persuteella hyvin toimiva mekaniikka.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Hyvä tarina on aina plussaa, mutta ei se itsellä kovin tärkeä osa peliä yleensä ole. Poikkeuksena pelit joissa se tarina on tavallaan koko peli, esim. Heavy Rain tai the Last of Us.

Huono tarina harvemmin pilaa peliä, mutta poikkeuksellisen hyvä saattaa antaa muita vikoja anteeksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Oisko kukaan kiinnostunut auttamaan tuossa ensimmäisessä Strikessä? En yksin jaksaisi sitä ruveta pelaamaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Voisikohan modet tehdä sticky-ketjun johon Destinyä streamaavat voisivat ilmoitella kanaviaan ja laittaa aina viestin kun aloittavat streamin? Konsolifiniläisten pelaamista kiinnostaisi katsella enemmän kuin randomipelaajien streameja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Voisikohan modet tehdä sticky-ketjun johon Destinyä streamaavat voisivat ilmoitella kanaviaan ja laittaa aina viestin kun aloittavat streamin? Konsolifiniläisten pelaamista kiinnostaisi katsella enemmän kuin randomipelaajien streameja.

Toki, uno momento por favor.

Tehty, löytyy observatoriosta. Muokkaan sitä vähän nätimmäksi kun olen virkeämpi, nyt on silmät ristissä :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Tuli nyt hakattua tasolle 7 ja saa riittää tältä päivältä. Ihan kivaahan se oli, varmasti huvi tuplaantuu kunhan pääsee ihan Fireteameihin mukaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Olen kovasti odotellut tätä peliä, mutta nautintoa vähän spoilaa mahdoton etukäteishypetys ja kaiken mahdollisen pelisisällön välitön striimaaminen ja jakaminen youtubessa... Yritän oikein vältellä videoita itse pelistä, jotta jäisi jotain aitoa koettavaa itsellekin...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Hyvää matkaa puolenyön soturit. Liitin yhteisön kautta monta kfiniläistä kaveriks ja ainakin 10:lla oli Destiny tulilla tossa 00:00 :D. Käyn kuuliaisesti huomenna duunissa ekana (luonnollisesti aikaisempi lähtö järjestetty) ja sit alkaa meikäläisen retki kohti planeettojen mysteerejä!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Juu, tuli melkoinen litania "xxxx pelasi peliä Destiny ensimmäistä kertaa"

Pitäkää hauskaa älkääkä hajottako paikkoja ennenkö muut ehtii apajille.
 
Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Miten voi hahmon poistaa, tein jokerilla ihan härön näköisen ja ihan vahingossa painoin finnish. Toki voin tehdä toiseen slottiin, mutta haluisin tuon ekan räpellyksen poistaa jotenkin.

Edit: Tuli näköjään delete vaihtoehto hahmon valintaan kun teki toisen hahmon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom