Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Thanks. Vähän turhaa kyllä,että koko tornin joutuu koluamaan, että hepun löytää... edit: ja en kyllä siltikään löytänyt koko heppua...

Lähti tänään jo klo 12 pintaan pois, joten valitettavasti myöhästyit.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onneksi tänä aamuna huomasin, mistä tuo hypetetty aarreluola löytyy. Luultavasti ihan viime hetkillä löytyi puuttunut (ja pitkään metsästetty) Strange Coin sinisestä Engramista, millä hankittiin Exotic Armor.

Näytä liitetiedosto 13363

Jos jotain saisi muuttaa, niin Legendaryja saisi ilmaantua vielä harvemmin, mutta voisivat sitten takuuvarmasti pysyä sellaisena. Kymmenen Legendary Engremia on tähän mennessä tullut vastaan, 90% on muuttunut siniseksi ja viimeinen oli legendary hansikkaat toiselle hahmoluokalle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Uskaltaakohan omaa mielipidettä pelistä edes ilmaista täällä, sillä rupeaa vaikuttamaan vahvasti siltä, että jos jonkun mielestä peli ei olekkaan vähintään 9/10 niin henkilö on itse väärässä ja mitäs osti pelin josta tiedettii et se on grindaamista. Toki moni muukin nykypeli on tavallaan itsensä toistamista, mutta sekin voidaan naamioida niin ettei se ole sitä suoraa mene tänne tapa x määrä vihollisia jotta ovi avautuu.

Myöskään tämän pelin rpg elementit olivatmelko olemattomia, se että kranaatit ovat skillinä ei minusta ole mitään ihmeellistä rpg kokemusta ja mullistavaa. Lähinnä raivostuttaa niin perus asioiden kuin kranaattien ja tässä pelissä melko tärkeän tuplahypyn laittamisen skilliksi.

Itsellä tällä hetkellä lvl 21, eikä se siitä tunnu nousevan kun eteneminen on täysin lotto arvasta kiinni. Monena päivänä pelannjt kaverin kanssa joka on kyllä koko ajan saanut sinistä engramia kun itse saa hikisesti yhden vihreän kypärän striken aikana. Miksi pitää end gamea mainostaa pelin alkuna, kun siellä eteneminen ei ole mitenkään taidosta tai pelaajasta itsestään mitenkään kiinni. Kaikilla ei ole aikaa tai todellakaan mielenkiintoa hinkata samoja tehtäviä useita kertoja jotta saisi lottoarvan osumaan kohdalleen.

Tarinasta en jaksa edes sanoa kummemmin mitään, koska sitä ei ollut. Jos lore pitää kertoa joillain korteilla, niin miksei niitä kortteja voi lukea pelin sisältä, vaan pitöisi mennä bungien sivuille lukemaan.

Toki täytyy myöntää että pelimekaniikaltaanhan peli on hyvä, netcodea ja erroreita lukuunottamatta. Tuon hotfixin jälkeen peli rupesi tosin nakkelemaan itseäni säännöllisesti ulos servereiltä. Mutta se pelkkä hyvä pelimekaniikka ei pelasta peliä, joka on sisällöllisesti itseään toistavaa lottoon perustuvaa grindausta.

Itse antaisin pelille arvosanaksi 5.5/10. Keskiverto peli, joka ei anna kaikkea sisältöä tarjolle ellet jaksa grindata hullun lailla. Peli ei tarjoa kunnollista etenemisen tunnetta rpg tai edes mmo peliksi, vaan samaa asiaan tehdään 4erilaisessa maisemassa muutamassa tehtävässä per lokaatio.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli tänään pelattua yhden randomin kanssa (molemmat taso 16) niin Venuksen Winter's Run, oli kyllä aivan mahtavaa vääntöä ja tosi hilkulla, että päästiin läpi, kauheet tuuletukset kun loppu [emoji3] Meno paranis potenssin 10 kun saa 3 kaveria mikin päähän. Yksinpelikin on hyvä, mutta kyllä porukassa tämä peli loistaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yksinpelikin on hyvä, mutta kyllä porukassa tämä peli loistaa.

Kyllä! Tänään mentiin kolmeen pekkaan kuuhun sijoittuva Weekly Strike, tasolla 22 lvl. Hektisyyden huipentuma ja lähes koko ajan energiat punaisella. Sitä kiroilun ja tuskan määrää vaikea tekstillä kuvailla. Täysillä sai kuitenkin paahtaa ja sekään ei meinannut riittää. Ensimmäiset kierrokset pyrkii etsimään toimivaa taktiikkaa. Kun sellainen löytyy, hiipii epäillys viimeistään siinä vaiheessa kun huomaa nostelevansa tiiminsä jäseniä useammin kuin tykittämästä örkkiä kuontaloon.

Mitä se voi olla sitten Raidissa? Pitää viikolla kehittää hahmoa vielä rutkasti ennenkuin uskaltaa sille tielle lähteä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Neogafista napattu kuva ensimmäisen lisärin sisällöstä:

20140921_131157_zpsde8445f0.jpg


Mukana mm.

  • Hiveen keskittyvä juoni.
  • Moninpelikarttoja.
  • Co-Op aktiviteetteja (Patroliin?).
  • Aseita, ajoneuvoja ja varusteita (myös harvinaisia).
  • Grimoire-kortteja ja kuolleita Aaveita.
  • Uusia tarina- ja co-op-alueita.
  • PlayStation-yksinoikeus sisältöä (ajastettu vuoden 2015 syksyyn).
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä! Tänään mentiin kolmeen pekkaan kuuhun sijoittuva Weekly Strike, tasolla 22 lvl. Hektisyyden huipentuma ja lähes koko ajan energiat punaisella. Sitä kiroilun ja tuskan määrää vaikea tekstillä kuvailla. Täysillä sai kuitenkin paahtaa ja sekään ei meinannut riittää. Ensimmäiset kierrokset pyrkii etsimään toimivaa taktiikkaa. Kun sellainen löytyy, hiipii epäillys viimeistään siinä vaiheessa kun huomaa nostelevansa tiiminsä jäseniä useammin kuin tykittämästä örkkiä kuontaloon.

Mitä se voi olla sitten Raidissa? Pitää viikolla kehittää hahmoa vielä rutkasti ennenkuin uskaltaa sille tielle lähteä.

Hyvin sanottu, ärräpäät on kyllä herkässä välillä, sillon on syytä painaa mutee [emoji3] Tosiaan lisää täytyy kehittää hahmoo. Tänään tuli se 4h pelattua, ja sit olikin aika lähtee paikalliseen poistaan isommat tärinät käsistä [emoji3] Tuli multiplayeriikin muutama matsi pelattua, ja yhdessä pääsin jo 1+ K/D ja ihmetys oli suuri minun taidoilla [emoji3]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Angry Joen arvostelu:

[video=youtube;gzopWRXK_r4]https://www.youtube.com/watch?v=gzopWRXK_r4[/video]

Aika kylmää kyytiä antaa Destinylle mutta paljon hyviä huomioita ja hyvä arvostelu.

Kylmää kyytiä ihan aiheesta.

Itse nyt 27 taso huntterilla plakkarissa ja alkaa varusteiden päivitys viemään liikaa aikaa. Patrollia ja niitä yksinkertaisia tehtäviä saa vääntää ihan liikaa, sekä ne päivittäiset tehtävät vai striket mistä sai jompaa kumpaa ascendant materiaalia vie myös ikuisuuden. Kun minua ei se pvp kiinnosta yhtään sen huonouden takia, niin eipä tässä ole enää muuta tekemistä kuin vääntää Final Fantasy tyyliin pakosti aina joku srike tai bounty että saa edes jotain aikaan ja tämä ei kyllä nostata mielialaa.
Kerta sen satasen minäkin tähän laitoin, niin pelaan silloin tällöin vaikka väkisin tätä siihen asti kun se viimeinen maksamani lisäri tulee. Ja se on varma että Bungien peliä en enää jatkossa tule ostamaan ennakkoon ennen kuin olen kuullut arvosteluita. Luulin että bungiella osataan tehdä laatua, mutta ainut mitä tässä pelissä on hyvää on se pelimekaniikka. Ampuminen ja liikkuminen on tehty rautaisen hyvin, mutta siihen se sitten taitaa jäädäkkin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli pelattua toissailtana tuo kuun yksi strike (lvl22 weekly vai daily?) yksin 24-tason titanilla. Meinasi alkaa olla lohduton olo jo siinä vaiheessa, kun
ghost alkoi avata sitä ovea, jossa oli ne kolme lukkoa (eli kolme vihollisaaltoa knighteineen ja wizardeineen).
Kuolema korjasi muutaman kerran, mutta sisulla punnersin tilanteen läpi. Todellinen ahdistus iski sitten siellä
Summoning Pitissä, kun piti tappaa se aluksi kahleissa oleva örkki. Ensin toki kokeilin pariin otteeseen jäädä vain siihen ovelle, mutta sepä ei onnistunutkaan sen yhden leivujan pirulaisen ansiosta, joka aina ilmaantui uudestaan ja uudestaan tekemään selvää tällaisesta sooloilevasta typeryksestä. Lopulta uskaltauduin sinne suuren öttiäisen huoneeseen riehumaan ja sielläkin kuolema korjasi useita kertoja. Viimein olin jo luovuttamassa, mutta päätin kokeilla vielä yhden kerran ja sehän kannatti, hitto soikoon! Löysin jonkun kiven takaa paikan, johon sen ison öttiäisen ammukset eivät yltäneet ja jostain syystä se itse otuskin jäi vain hämmentyneenä toljottamaan paikalleen. Ongelmana oli siinä sitten tietenkin vielä ne knightien ja acolytien aallot, jotka tulivat häiritsemään suunnitelmaani. Ensimmäinen aalto meinasi aiheuttaa kuoleman, samoin toinen, mutta sitten hoksasin jättää tuosta toisesta aallosta jäljelle yhden acolyten, niin uusia aaltoja ei enää ilmestynyt. Siinä sain sitten tulittaa sitä isoa mörköä useita lippaallisia raketinheittimellä, sniperilla ja autoriflellä (onneksi oli niitä lippaiden täyttöpakkauksia, joiden jäähtyminen oli tosin tuossa tilanteessa tuskallisen hidasta) suht rauhassa, kun ei se yksinäinen acolyte oikein saanut mitään aikaiseksi, loikki lähinnä suojien takana, ampuen silloin tällöin pari laukausta.

Hommaan meni varmaan joku kolme tuntia, mutta oli kyllä melko voittajafiilis, vaikka tuo loppu menikin vähän epärehellisesti - mutta tuskin olen ainoa, joka tuossa tilanteessa olisi käyttänyt tilanteen hyväksi. En taida moisia enää yksin kokeilla, ellei hahmo ole reilusti korkeammalla tasolla kuin striken vaatimus. :o
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paras tähänasti ilmestyneistä arvosteluista:

[video=youtube_share;Nui9lGbZZ2U]http://youtu.be/Nui9lGbZZ2U[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

MIkähän mahtaa oikein nyt olla vikana, kun ei näy toi konsolifin tunnus pelissä, valinnut ton ps klaanin ja bungien sivujen mukaan kaikki ihan kunnossa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kun en peliä omista, niin olen tyytynyt streamien katsomiseen ja musiikin fiilistelyyn. Vaikka trailereissa yms. soivat pääteemat eivät kovasti iskeneet, on pelistä löytynyt muutamia loistavia Martin O'Donnellin ja Michael Salvatorin sävellyksiä; kuten tähän liittämäni Explore Drums, jossa on 1:20 kohdasta alkaen hienoja, Halon parhaista kappaleista muistuttavia bassolinjoja ja rumpusoundeja. Nämä elementit yhdistettynä orkesterimusiikkiin ja kuoroon erottavat Martyn musiikin muusta pelimusiikista. Destinyn soundtrack-albumia ei liene vielä julkaistu, ja pistää mietityttämään julkaistaanko ollenkaan, kun pääsäveltäjä lähti lätkimään niin riitaisasti.

[video=youtube;tQ1R6reZUI0]https://www.youtube.com/watch?v=tQ1R6reZUI0[/video]

Isossa pelissä on tietenkin paljon musiikkia, tässä kuusi ja puoli tuntia: http://youtu.be/L9avq9-JbUo
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

MIkähän mahtaa oikein nyt olla vikana, kun ei näy toi konsolifin tunnus pelissä, valinnut ton ps klaanin ja bungien sivujen mukaan kaikki ihan kunnossa.

Bungien puolella käytät tunnusta Maikkoli ja kuitenkin PSN-tunnuksesi on Maikkoli1. Oletko liittänyt näitä yhteen? Loggaudu Bungien sivulle PSN-tunnuksellasi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Luulin että bungiella osataan tehdä laatua, mutta ainut mitä tässä pelissä on hyvää on se pelimekaniikka. Ampuminen ja liikkuminen on tehty rautaisen hyvin, mutta siihen se sitten taitaa jäädäkkin.

Ihan sama juttu itsellä Diablo 3 kohdalla :) Blizzardilta on tottunut odottamaan laatutavaraa (makuasia varmasti), mutta alkuperäinen D3 oli aika järkyttävä sisällön puolesta. Loistava pelattavuus oli se minkä ansioista sitä jaksoi pelata. Blizzard osasi korjata myöhemmin pelin helvetin hyväks ja toivoisin, että Bungie pystyy samaan. Voi olla ettei niillä vaan ole tarpeeksi kokemusta ja taitoa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nonnih, Destynyn taru tuli päätökseen. Ensin levellille 20 jossa piti tapahtua jotain kummaa ja ihmeellistä...ei tapahtunut vaan alkoi pakkopulla potensiin kaksi eli samojen tehtävien grindaus että saisi lottoarvonnalla valosuojia...viikonloppuna edistystä ei juuri tullut mutta kaveri joka pelasi vähemmän kiisi ohi juuri lottoarvonnan takia... loppulevelini oli luokkaa 22.7 eikä peli enää tarjonnut järkevää tekemistä joten gamestopin kautta joku seuraava jatkakoon levyn kierokulkua.
Toivottavasti hyvittäävät hyvin [emoji4]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jep,

Olen nyt viikonlopun grindannut, farmannut ja flexsannut Destinyn parissa.
Täytyy rehellisesti sanoa, että ei tästä pelistä ole mihinkään. Peli on alusta loppuun hengetön, tunnoton ja munaton. Destinystä ei tule mitään fiilistä, koska kaikki asiat mitä peliin on tehty on vähän jätetty puolitiehen toteutuksen kanssa.
Pelattavuus itsessään on kyllä toimivaa, mutta kaikki sen ympärillä on pelkkää hattaraa. Peliä yritetään kehua sillä, että peli alkaakin vasta sitten kun tarina on pelattu läpi ja leveli on 20. No, ei se kyllä ala silloinkaan. Peli ei ala missään vaiheessa ja paras läppä mielestäni on se kun erilliset striket avautuu ja näissä strikeissä pelataan täysin samoja strikejä mitkä oli jo auki kun "juonta" pelasit. Kavereiden kanssa pelaaminen ei muuta peliä mihinkään suuntaan, koska hahmoista ja vihollisista puuttuu se jonkin ja kaikki on vailla omaa persoonaansa. Borderlandsissa annettiin vihollisille kasvot ja joku syy miksi niitä pitää käydä vetämässä pataan. Jokaisella pahiksella oli oma tyylinsä tapella sekä jokaiselle oli omanlaisensa miljöö. Pahiksen päihittäminen palkitsi toisin kuin tässä Destinyssä. Tuon kasvottoman, hajuttoman ja mauttoman "jonkin" kukistamisesta et saa mitään fiilistä. Tai no lähinnä vaan turhaudut, koska kaikki se vaiva ilman mitään palkintoa. Ei edes palkintoa siitä, että sait pahiksen kukistettua, koska se sama pahis tulee uudestaan täysin samassa strikessä vastaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nonnih, Destynyn taru tuli päätökseen. Ensin levellille 20 jossa piti tapahtua jotain kummaa ja ihmeellistä...ei tapahtunut vaan alkoi pakkopulla potensiin kaksi eli samojen tehtävien grindaus että saisi lottoarvonnalla valosuojia...viikonloppuna edistystä ei juuri tullut mutta kaveri joka pelasi vähemmän kiisi ohi juuri lottoarvonnan takia... loppulevelini oli luokkaa 22.7 eikä peli enää tarjonnut järkevää tekemistä joten gamestopin kautta joku seuraava jatkakoon levyn kierokulkua.
Toivottavasti hyvittäävät hyvin [emoji4]

Sama efekti tuli kun 20 lvl tuli täyteen, että nyt saadaan ukolle jotain uutta ja hienoa. Eipäs tosiaan niin käynytkää, aina jotain kriteerejä puuttuu ostoyrityksissä. Sitten aloin käymään moninpeleissa taistelemassa (=kuolemassa). Arvonnassa on tullut liian pientä numeroa olleet kengät ja rintapanssari.
Muuten pelissä on mukava käydä pistään örkkejä matalaksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Angry Joen arvostelu.

Aikalailla sanasta sanaan täysin samaa mieltä itseni kanssa oli Joe. Ammuskelu ja pahisten kurmottaminen on kivaa, mutta kaikki sen ympärillä ja ulkopuolella on vajavaista ja huolimattomasti tehty. Angry Joe antoi 6/10, itse antaisin 7-7,5.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aikalailla sanasta sanaan täysin samaa mieltä itseni kanssa oli Joe. Ammuskelu ja pahisten kurmottaminen on kivaa, mutta kaikki sen ympärillä ja ulkopuolella on vajavaista ja huolimattomasti tehty. Angry Joe antoi 6/10, itse antaisin 7-7,5.

Jep sama tällä, niin monta pikku asiaa on ryssitty aivan käsittämättömällä tavalla ettei voi uskoa tätä Bungien pelikisi. Tuo luolastojen grindauskin lvl 20 jälkeen olisi paljon miellyttävämpää jos niiden aivan kamalien loppubosien tappamisesta tipahtaisi iso läjä loottia pelaajalle diablon tyyliin mutta nyt se tuntuu aivan turhalta. Tarinaa tässä pelissä ei ole vaikka potentiaalia siihen on, nyt se on piilotettu typerien korttien taakse joita ei voi itse pelissä lukea.

Itseäni ärsyttää myös se et miksei tehtävästä palattuaan peli voi heittää sua suoraan sinne kaupunkiin ja kun painaisit sitä ihme levyä kaupungissa kartta valikko tulisi suoraan näkyviin ? Nyt sen sijään aivan käsittämätön määrä turhaa latailua jonka vois käyttä johonkin muuhun kun aluksen katseluun.

Silti sitä vaan haluaa palata pelin ääreen takaisin päivä toisensa jälkeen joten jotain siellä on tehty oikein, jäädään odottamaan josko päivityksillä ja lisäosilla peli saataisin parempaan kuntoon. Toivottavasti peliin tulisi race change mahdollisuus jossain vaiheessa koska alkoi harmittamaan ettei tehnyt sellasta robotti/kyborgi tyyppiä mikälie nyt olikaan. Tai sit vaan tehtävä toinen hahmo...
 
Ylös Bottom