Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nämä queen's Wrath tehtävät on vähän nurinkurisia mun mielestä, ne on tehty siksi että nyt porukka vihdoin ja viimein sais edes jotain legendaarista kamaa, koska niistä taitaa tulla taattu joku legendaarinen. Mutta ne on lv 24 very hard tehtäviä muutamalla modifikaattorilla (esim. Solar Burn) ja jopa mun lv27 hahmolla oli välillä tiukat paikat, jotta sä pääset niitä läpi kunnialla sulla miltein pitää olla jo legendaarista alla, sunhän pitää olla lv24 tai mielellään ylitse jotta kestät enemmän kuin sen kaksi osumaa. Nyt sitten korkean tason hahmot käyttää noita tehtäviä shardi ja energia farmeina (purkaa legut ilman että edes koskee niihin, koska ei niille varusteille ole tarvetta) ja ne hahmot jotka oikeasti tarvitsisi niitä legu-varusteita ei pysty osallistumaan koska eivät pysty tekemään vahinkoa saatikka kestämään yhtä osumaa pidempään.

What in the world Bungie..

Juuri näin, hyvin sanottu. Täytyy viä kokeilla vaikka 3hlö porukalla tuota.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tehkääs näin: palautatte queens bountyn ja sitten pääsee kiertoradalta tehtävään, aloitatte niin kauan kunnes tulee tehtävä maapallolla. Eli aina takad kiertoradalle ja uusiksi. Tein muita ensin pari kertaa ja kymmenien kuolemien ja tunti per tehtävä huomasin tuon maapallolla tapahtuvan olevan tosi helppo verrattuna niihin.

Siinä käydään parissa paikassa, 4-5minuuttia menee. sitten viemärissä pomo+24 tason vihuja välillä, ampuu nurkan takaa niin ei kuole niin helposti itse. Oma taso 24-25 kun eilen tuota tein. Tulee joka kerta se legendary armori ja joskus ase.

Huomasin itsekin tuon olevan aika helppo tehtävä. Hyvin tosiaan saa shardeja upgradeihin noista. Ja jos näkee kaverin jossain missionissa, kannattaa mennä fireteamiin jos on tilaa, tekee helpommaksi kaikille. Tänäänkin joinasin yhteen, taisin mennä viime sekunnilla kun en edes kunnolla ehtinyt näkemään mission summaryä kun oli ohi, sain silti 2x legendaryt :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tehkääs näin: palautatte queens bountyn ja sitten pääsee kiertoradalta tehtävään, aloitatte niin kauan kunnes tulee tehtävä maapallolla. Eli aina takad kiertoradalle ja uusiksi. Tein muita ensin pari kertaa ja kymmenien kuolemien ja tunti per tehtävä huomasin tuon maapallolla tapahtuvan olevan tosi helppo verrattuna niihin.

Siinä käydään parissa paikassa, 4-5minuuttia menee. sitten viemärissä pomo+24 tason vihuja välillä, ampuu nurkan takaa niin ei kuole niin helposti itse. Oma taso 24-25 kun eilen tuota tein. Tulee joka kerta se legendary armori ja joskus ase.

Tuon tein ja ei paljon jakoja ollut 21 ukolla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu ei noita tuolla levelillä soolota, 27lvl ei riitää soloamiseen kaikissa, ainakaan omalla kohdalla.

Jos ette ole jo, tuolla sivulla voi etsiä apua jos ei kaverilistalta löydy: http://www.destinylfg.net/
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nelinpelin podcastissa asiaa Destinystä.

Aika kylmää oli kyyti, ja aivan ansaitusti. Destiny on peli joka ei palkitse pelaajaansa millään tavalla, ja kun "endgame" ei tarjoa mitään uutta on kiva äkkiä ohitse.

PvP 6v6 on onneton torso verrattuna esim BF4.

Tarina jää aivan sivurooliin ja maailmasta ei kerrota mitään. On vain örkkejä joita pitää ampua koska ne on pahoja.

Maailma on täysin autio ilman mitään löydettävää tai sidequesteja.

Klaaniominaisuudet? Niitä ei ole.

Ja ne latausajat.

NE ***** LATAUSAJAT.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse tein 2kpl noita QW bountyja ja 2 QW "tarina tehtävää", mutta reputationia tuli vain ja ainoastaan 150, kun jo ensimmäiseen rank:iin tarvitsee yli 1000 pistettä. Onkohan toi nyt ihan normaalia? :confused:
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

,Nyt sitten korkean tason hahmot käyttää noita tehtäviä shardi ja energia farmeina (purkaa legut ilman että edes koskee niihin, koska ei niille varusteille ole tarvetta) ja ne hahmot jotka oikeasti tarvitsisi niitä legu-varusteita ei pysty osallistumaan koska eivät pysty tekemään vahinkoa saatikka kestämään yhtä osumaa pidempään.

What in the world Bungie..

No kuinka helpoksi tää pelaaminen ja lootin saaminen pitäisi tehdä huonompilevelisille? Tää vallitseva itkuparku "MulleKaikkiNytHetiExoticia" kulttuuri on mun mielestä vaan laiskuutta. Tää peli nyt vaan vaatii. Toistoja ja pitkää pinnaa. Jos se on Hard tai Very Hard niin ei sinne ole asiaa vihreässä Akanhakkaajassa Super Soakeri kourassa keltaisia pomoja vastaan. Diablo on aina vaihtoehto jos haluaa helpolla loottiin päästä. Eihän violetti tai keltainen maistu miltään jos sen saa liian helpolla. Toki mullakin välillä on rieponut kun vedettiin 12 x putkeen vesiperä partyssa Legendary engramista. Mut silti. Ollaan huolella hakattu päätä tuloksetta seinään alkuaikoina Strikeissa ja Nightfallissa. Mut aina hiukan liian kovalla levelillä koska siinä sitä vasta kehittyy. Harjoituksen, toistojen ja munkittamisenkin kautta sit täytetty joka slotti exoticilla tai legendarylla. Olisi huutava vääryys antaa Legendarya liian helpolla matalalevuisille. Toi on mun mielestä myös väärin, että Queens Wrathissa lvl 27 ja 28 on aivan liian helppoa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo bountyjen RNG on kans ihan perseestä. Tuli tänään sellanen missä pitää olla pari itemiä ostettuna siltä queen tyypiltä ja eihän kukaan vissiin voi olla edes rank 1 vielä ? Toinen on et tulee bounty missä täytyy pelata sitä yhtä PVP modea jota ei enään ole edes listoilla. Aivan perseestä et ne on kaikki sekasin ja randomilla vaan saat jonkun, sit menee hukkaan niitä bountyjä siihen
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No kuinka helpoksi tää pelaaminen ja lootin saaminen pitäisi tehdä huonompilevelisille? Tää vallitseva itkuparku "MulleKaikkiNytHetiExoticia" kulttuuri on mun mielestä vaan laiskuutta. Tää peli nyt vaan vaatii. Toistoja ja pitkää pinnaa. Jos se on Hard tai Very Hard niin ei sinne ole asiaa vihreässä Akanhakkaajassa Super Soakeri kourassa keltaisia pomoja vastaan. Diablo on aina vaihtoehto jos haluaa helpolla loottiin päästä. Eihän violetti tai keltainen maistu miltään jos sen saa liian helpolla. Toki mullakin välillä on rieponut kun vedettiin 12 x putkeen vesiperä partyssa Legendary engramista. Mut silti. Ollaan huolella hakattu päätä tuloksetta seinään alkuaikoina Strikeissa ja Nightfallissa. Mut aina hiukan liian kovalla levelillä koska siinä sitä vasta kehittyy. Harjoituksen, toistojen ja munkittamisenkin kautta sit täytetty joka slotti exoticilla tai legendarylla. Olisi huutava vääryys antaa Legendarya liian helpolla matalalevuisille. Toi on mun mielestä myös väärin, että Queens Wrathissa lvl 27 ja 28 on aivan liian helppoa.


Tätä nyt on jauhettu ja jauhettu, mut luutti systeemi on tässä ihan perseestä. Enkä nyt tarkota et tänne mulle kaikki heti. 6 vuotta wowia pelanneena ei luuttia helpoksi todellakaan tarvi tehä vaan joku tolkku siihen, legu on legu ei mitää helvetin lottoo. Tiputtakoon vaikka legun drop ratee, eikä mitään lottoo. Diablossa tulee joo luuttia, mutta siinä kamat on periaattessa loputtomia eli ukkoos voit parannalle hamaan tappiin saakka. Jotkut hakkaa vieläkin Diablo 2 sen julkasu tais olla noin 2 konsolisukupolvee sit ja viekin sie taitaa joku löytää parempaa kamaa.

PS. mutta peli on muulta osalta hyvä, joku 70 tuntii tullu puoleentoista viikkoon pelattua.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mistä tänne "nightfall"-questiin mikä lie pääsee? Ymmärsin, että sen tekemällä saa reputation-bonusta 25%. :confused:
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo bountyjen RNG on kans ihan perseestä. Tuli tänään sellanen missä pitää olla pari itemiä ostettuna siltä queen tyypiltä ja eihän kukaan vissiin voi olla edes rank 1 vielä ? Toinen on et tulee bounty missä täytyy pelata sitä yhtä PVP modea jota ei enään ole edes listoilla. Aivan perseestä et ne on kaikki sekasin ja randomilla vaan saat jonkun, sit menee hukkaan niitä bountyjä siihen

Voi olla rank 1 "helpostikin" jos teki eilen heti Nightfallin alta pois ja käyttää noita QW-legendaryjä repuboostin saamiseksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mahtavaa sain legendary engramin joka meni primary pyssyn kohtaan niin sieltähän tulikin sininen pyssy:eek: mitä hittoa?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mahtavaa sain legendary engramin joka meni primary pyssyn kohtaan niin sieltähän tulikin sininen pyssy:eek: mitä hittoa?

Mulla tuli keltainen! :eek:

Varmaan toistakymmentä Legendary Engramia kääntynyt vihreäksi... No big deal, loottia tulee ja menee, mutta karavaani kulkee.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onhan se ikävää kun legendary muuttuu rareksi, mutta ei ne legendaryt niin harvinaisia ole. Ja toisaalta olen itse saanut 3 legendaryä rare engrameista.

Loottisysteemi ei ikinä tule tyydyttämään kaikkia, vaikka ne mitä tekis. Jokaisessa loot-pohjaisessa pelissä on vinkumista molempiin suuntiin. Tietysti tuota randomaisuudesta voisi vähän pyrkiä eroon, muttei kokonaan. Mielenkiinnolla odotetaan miten peli, ja lootti/hahmonkehitys kehittyy ajan saatossa. Diablo 3:ssa se loot vasta skeidaa olikin pitkän matkaa alussa, nykyään kuulostaa taas liian helpolle jopa.(En ole pelannut pariin vuoteen)
 
22 Hunterilla meni läpi, Keken ohjeen mukaan. Olihan se kyllä melkoista hieromista ja nurkan taakse hyppelyä.

Juu noin se täytyy mennä, ei muutakun yritystä yritystä :)

Edit: täytyy vähän valita tarkemmin aseet. Rocket launcher ja LMG isolla impactilla, niin eiköhän se siitä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sain jostakin askareesta alla olevan:

SHATTER MEMORY FRAGMENT
Exotic Weapon Bounty

track down fireteam tuyet's last stand

One of venus patrols found a memory fragment on the remains of destroyed vex.
This fragment concerns the final mission of fireteam tuyet, lost long ago on venus' shattered coast.
Perhaps one of their ghosts can be recovered


Mitä teen, että tuosta on hyötyä ??
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pääset valitsemaan kolmesta tehtäväkokonaisuuksien sarjasta ja kun päädyt johonkin niistä, niin sen tehtäväsarjan suorittaen saat lopussa jonkun Exotic aseen. Kantsii googlailla, että mitä lähtee tekemään.
 
Ylös Bottom