Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mä ymmärsin tuon niin että Bungie tarkotti tuon juurikin näin miten se on nyt ollut, mutta ei selittänyt sitä tarpeeksi. Nyt kun pelaajat luulivat sitä sen toimivan tyyliin lege-engramista lege ja rare-engramista rare jne, niin todellisuudessa ne oli vaan eri tasoisia arpalippuja joilla eri mahdollisuudet saada eritasoista kamaa.

Minkälaisen muutoksen ne tähän tekee, eivät vielä sanoneet.

Tuskinpa muuttavat mitenkään, ei ne oikeastaan voi tehdä enää mitään, maito on maassa niin sanotusti.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Esim itse käytän tällä hetkellä pvp:ssä rare galahad-e, koska tuntuu olevan itselleen passeli pyssy.

Itselläni on täsmälleen sama tussari PvP:ssä. Vakautensa takia hyvä ase headshotteihin.

Suros ei oikein muutenkaan napostele, vaikka nätti onkin. Taitaa mennä strange coinit muuhun.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onhan se suros regime pirun hyvä pyssy.. Harmi kun nyt se on jokaisella. No itellä ny kuitenki yhtä upgradea vaille valamis.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mä ymmärsin tuon niin että Bungie tarkotti tuon juurikin näin miten se on nyt ollut, mutta ei selittänyt sitä tarpeeksi. Nyt kun pelaajat luulivat sitä sen toimivan tyyliin lege-engramista lege ja rare-engramista rare jne, niin todellisuudessa ne oli vaan eri tasoisia arpalippuja joilla eri mahdollisuudet saada eritasoista kamaa.

Minkälaisen muutoksen ne tähän tekee, eivät vielä sanoneet.

Oli kummin päin tahansa, niin se on erittäin hölmöä suunnittelua. Miksi ei vain laitettu yhden värisiä yllärimunia ja antaa sen sattumanvaraisuuden tehdä työtään.

Mutta oihan tuossa kaikenlaista muutakin mikä oli täysin käsittämättömästi jätetty peliin ( http://www.bungie.net/7_Destiny-Dev-Notes/en/News/News?aid=12188 ), raidit liian vaikeita mitä suunniteltu, aseet epätasapainossa ja nämä aarre luolat.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mikään konsolipeli ei ole vielä tällä tavoin vienyt mukanaan, vaikka onhan pelissä puutteensa. Perustoiminta tuntuu tyydyttävältä, ja kavereiden kanssa hölmöily on hauskaa. PvP:stä tosin en ole pahemmin vielä innostunut.

Tuskailen itsekin tosiaan tuon fusion rifle exotic bountyn kanssa. Pakko käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa asesepän valinta. Jo muutaman päivän harmitellut väärää tarjontaa. Tuntuu, että niitä myydään vain öisin.

Titaanilla olen nyt pelaillut sen viisikymmentä tuntia, enkä taida jaksaa aloittaa toista luokkaa. Pelasin aluksi yksinomaan Strikerilla, mutta kun huomasin Defenderin edut varsinkin pomotaisteluissa vaihdoin siihen. Pärjää hyvin yksinkin, kun voi tukeutua suojakilpeen. Lähellä ollaan jo tasoa 27, kun kävi ostamassa Xurilta tänään exotic chest armorin. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oli kummin päin tahansa, niin se on erittäin hölmöä suunnittelua. Miksi ei vain laitettu yhden värisiä yllärimunia ja antaa sen sattumanvaraisuuden tehdä työtään.

Mutta oihan tuossa kaikenlaista muutakin mikä oli täysin käsittämättömästi jätetty peliin ( http://www.bungie.net/7_Destiny-Dev-Notes/en/News/News?aid=12188 ), raidit liian vaikeita mitä suunniteltu, aseet epätasapainossa ja nämä aarre luolat.

Itse ymmärsin omalla huonolla englannilla että striket oli liian "vaikeita" ja raidi on just kohillaan. "Since launch we've tracked down an issue which has made Strikes more challenging than originally designed" ja "(sorry, Raiders - incoming damage is working as intended in the Vault of Glass)".

Tosin toi raidikin helpommalla kestää lakisääteisten taukojenkin kera sen 1h, niin hirveen "vaikeesta" ei voi puhuu. Melko läpijuoksu. Striketkään oo tuntunut mitenkään "vaikeilta" vaik tason vääntäis tappiin. Mut hyvä vaan jos pääsee juoksee viel nopeemmin striket, niin vanguard marks viikko katon taputtelee entistä nopeemmin :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse ymmärsin omalla huonolla englannilla että striket oli liian "vaikeita" ja raidi on just kohillaan. "Since launch we've tracked down an issue which has made Strikes more challenging than originally designed" ja "(sorry, Raiders - incoming damage is working as intended in the Vault of Glass)".

Tosin toi raidikin helpommalla kestää lakisääteisten taukojenkin kera sen 1h, niin hirveen "vaikeesta" ei voi puhuu. Melko läpijuoksu. Striketkään oo tuntunut mitenkään "vaikeilta" vaik tason vääntäis tappiin. Mut hyvä vaan jos pääsee juoksee viel nopeemmin striket, niin vanguard marks viikko katon taputtelee entistä nopeemmin :)


Näinhän se oli. Minulla meni puurot ja vellit sekaisin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muilla ongelmia liittyä fireteamiin? Heittää koko ajan ulos servereiltä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Heitetääs omaa arvioo peliin noin 80 tunnin pelailun jälkeen.

+ peli toimii teknisesti mallikkaasti
+ pelattavuus/ohjaus
+ pvp on ihan hauskaa mättöö
+ hahmot komeen näköisiä
+ repu/rank/merkki sydeemi

miinuksia
- luutti systeemi
- peli ei palkitse esim. strikeissä


Mitään numero arvioo en heitä pelistä, koska peli tulee varmaan muuttuun ajan saatossa

PS. PvP missä varuste/ase arvot vaikuttaa on se mitä meikä odottaa, vaikka en nyt mikää ihmeellinen pelaaja näissä fps peleissä ole, ehkä toi ikä rupee jo hidastaa ;) Toivottavasti tulee sit tähän pvp moodiin erikseen varusteet mitkä sit kerätään repuna ja merkkeinä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ja xur saapui torniin täsmällisesti kuten ennenkin.

Missä pirussa se nyt tällä kertaa luuraa?
Edit: löytyihän se sieltä oikeanpuoleisen siiven alakerran perältä... Ahterista, että tuokin pitää kaivaa joka kerta eri paikasta, ihan kuin tower ei olisi muutenkin tarpeeksi tylsä ja aikaa kuluttava paikka.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aarreluola 2.0 löydetty. Kuinkahan kauan menee ennen kuin bungie patchaa senkin?


[video=youtube;zTrVkfj97hQ]https://www.youtube.com/watch?v=zTrVkfj97hQ[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pitihän se ostaa tuo Exotic kypärä setti ja Warlockille sieltä pamahti kun itse Titan :( Ostin sitten lohdutuksena sen Armorin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ensi viikolla ilmestyvä 1.0.2 -päivitys miellyttänee ainakin osaa teistä:

  • Legendary Engrams will always produce Legendary or better quality items, including Materials or Exotics
  • Rare Engrams will always produce Rare or better quality items
  • Rare engrams will have an increased chance to produce Legendary quality items
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielenkiinnosta kyselen et onko kukaan vielä saanut legendaryy tollasest sinisest engramist?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Siinä olisi pariksi tunniksi katseltavaa.

Angry Joe juttelee pelistä vähän lisää
[video=youtube;7gwQ2S1xSz0]https://www.youtube.com/watch?v=7gwQ2S1xSz0[/video]

Nelinpelin mulkaisu ja herrojen mietteet näin video muodossa
[video=youtube;T3kJO8qSg-0]https://www.youtube.com/watch?v=T3kJO8qSg-0[/video]

Aikalailla asian ytimessä taas.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielenkiinnosta kyselen et onko kukaan vielä saanut legendaryy tollasest sinisest engramist?

Täällä on kans yks tullu, tuli sinko joka hakeutuu vihollisiin. aika hyvä pvpssä kun saa heavy ammuksia :D

Sit legendaryistä joita on tippunut ehkä se 7-10 ei ole tullut kun yksi legendary.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täällä on kans yks tullu, tuli sinko joka hakeutuu vihollisiin. aika hyvä pvpssä kun saa heavy ammuksia :D

Sit legendaryistä joita on tippunut ehkä se 7-10 ei ole tullut kun yksi legendary.


Sain tossa tänään sinisestä engramista legu pislan. Oikeestaan hyvä että sattu tuleen just revolveri kun AR tullaan nerffailleen. Se noissa nerffauksissa yleensä tuppaa oleen et sit taas tulee joku uus suosikki pyssykkä joka toimii muita paremmin, sit sitä taas pitäs nerffailla. WoWissa se oli/on jatkuvaa yleensä hahmoja nerffailtiin eikä ne koskaan oo kohden.
 
Ylös Bottom