Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pelataan nyt hetki ko tuntuu uutta sisältöä tulevan parikertaa viikossa :D Eipä oo vielä taijettu paljastaa muuta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Iron banner neljän viikon välein, trials joka viikonloppu ja viikottainen hard raid. Noista kun haalii kamat kolmelle hahmolle+ satunnaiset black spindlen tyyliset yllärit ja spessu eventit, niin ihan riittämiin on tekemistä ennen seuraavaa lisäriä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Iron banner neljän viikon välein, trials joka viikonloppu ja viikottainen hard raid. Noista kun haalii kamat kolmelle hahmolle+ satunnaiset black spindlen tyyliset yllärit ja spessu eventit, niin ihan riittämiin on tekemistä ennen seuraavaa lisäriä.

Ja tuosta kun jättää nämä pvp osuudet pois niin ei paljoa käteen jää. Jos toi hard raidi on tehty kuten Crotan vastaava, eli nostetaan vaan vihujen leveliä, niin se on todella nopeasti nähty (=Kerta läpäisy eikä koskaan enää.) Toivon kyllä todella että hardiksi on keksitty jotain muuta, mutta mutta....

Kahden hahmon level cappi on nurkan takana ja kolmatta ei vaan enää jaksa. Eilen tajusin tehdessäni sitä exomiekka questin spinmetal keräilyä Cosmolla, että ei jumalauta tähän minä en enää 1000+ tunnin jälkeen alennu ja vedin virrat pois pleikasta....

Millos se BO3 julkaisu on??
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ja tuosta kun jättää nämä pvp osuudet pois niin ei paljoa käteen jää. Jos toi hard raidi on tehty kuten Crotan vastaava, eli nostetaan vaan vihujen leveliä, niin se on todella nopeasti nähty (=Kerta läpäisy eikä koskaan enää.) Toivon kyllä todella että hardiksi on keksitty jotain muuta, mutta mutta....

Kahden hahmon level cappi on nurkan takana ja kolmatta ei vaan enää jaksa. Eilen tajusin tehdessäni sitä exomiekka questin spinmetal keräilyä Cosmolla, että ei jumalauta tähän minä en enää 1000+ tunnin jälkeen alennu ja vedin virrat pois pleikasta....

Millos se BO3 julkaisu on??

Hard raidihan on tehty ennen normaalia ja tuo normaali versio on vain riisuttu malli perjantaina julkaistavasta koettelemuksesta. Aikalailla 100% varmuudella uskaltaa sanoa, että luvassa on pikkaisen muutakin kuin samat mätöt, korkeamman lightin vihuja vastaan.
Crota oli Crota ja sitä on aivan turha enää tähän raidiin verrata edes samassa lauseessa.

Ja PVP on iso osa Destinya ja usealle se tuo mukavasti lisätekemistä PVE touhujen rinnalle, jos se ei ole itselle sitä ominta juttua ja kokee että sisältöä ei jostain syystä PVE:ssä riitä, niin eikun vaan muihin peleihin.
Eikä noita exo miekan materiaalikeräilyjä ole pakko yhdeltä istumalta tehdä ja itselle se oli aina sellaista muun välissä tehtävää, rentoa pörräämistä. Eikun vaan kuulokkeista rokki soimaan ja sparrown selkään pyörimään ympäri maita ja mantuja. Ihan rentouttavaa ainakin itselle.

Mutta jos kuitenkin kokee että ahdistaa, niin kannattanee suosiolla siirtyä "eteenpäin" ja jättää Destiny taakse.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eikä noita exo miekan materiaalikeräilyjä ole pakko yhdeltä istumalta tehdä ja itselle se oli aina sellaista muun välissä tehtävää, rentoa pörräämistä. Eikun vaan kuulokkeista rokki soimaan ja sparrown selkään pyörimään ympäri maita ja mantuja. Ihan rentouttavaa ainakin itselle.

"Rentoa pörräämistä".. Ei hyvä jumala, tuo oli kyllä idiootein kuvaus täysin aivottomalle day1 pelialueen kolaukselle, jossa kerätään materiaalia jota on satamäärin joka hahmolla ja ylimääräisiä joutunut deletoimaan iät ajat.

Bungien aamukahvilla joku keksi että hei, nyt vedetään pelinpidennys farmaus ihan uudelle levelille. Laitetaanpas pelaajat keräämään aivan turhaa tavaraa, ja laitetaan joku satunnaisgeneraattori siihen että joka 30 spinninippu antaa sit sen rare paketin mitä oikeasti tarvitaan. Näin saadaan peliin vähän pituutta kun tuota "rentoa pörräämistä" jauhavat pari kolme iltaa, eivät itke että sisältö loppuu. Ehditään sillä aikaa keksiä pari uutta emotea myyntiin parin euron hintalapulla...

Olisivat ny laittanu siihen vaikka 10x heroic strike läpi tai 10x Oryx nurin tai mitä muuta tahansa, mutta EI, spinmetallin farmausta Cosmolla, JUMALAUTA!


"rentoa pörräämistä"... Tuosta tuli kuolematon sanonta, kiitos siitä...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

"Rentoa pörräämistä".. Ei hyvä jumala, tuo oli kyllä idiootein kuvaus täysin aivottomalle day1 pelialueen kolaukselle, jossa kerätään materiaalia jota on satamäärin joka hahmolla ja ylimääräisiä joutunut deletoimaan iät ajat.

Bungien aamukahvilla joku keksi että hei, nyt vedetään pelinpidennys farmaus ihan uudelle levelille. Laitetaanpas pelaajat keräämään aivan turhaa tavaraa, ja laitetaan joku satunnaisgeneraattori siihen että joka 30 spinninippu antaa sit sen rare paketin mitä oikeasti tarvitaan. Näin saadaan peliin vähän pituutta kun tuota "rentoa pörräämistä" jauhavat pari kolme iltaa, eivät itke että sisältö loppuu. Ehditään sillä aikaa keksiä pari uutta emotea myyntiin parin euron hintalapulla...

Olisivat ny laittanu siihen vaikka 10x heroic strike läpi tai 10x Oryx nurin tai mitä muuta tahansa, mutta EI, spinmetallin farmausta Cosmolla, JUMALAUTA!


"rentoa pörräämistä"... Tuosta tuli kuolematon sanonta, kiitos siitä...

Ainakin oot itse huomannut, että Destiny ei todellakaan ole sinun peli. Vielä kun ymmärtäisit jättää sen pelaamisen.

Itse pidän tuollaisia tehtäviä juurikin "rentoina puuhasteluina", joita ei tehdä heti valmiiksi vaan välillä pikkasen, koska tärkeämpääkin tekemistä löytyy. Ei tuota pitkään jaksaisikaan tehdä ilman puutumista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänään tuli tosiaan tuo pätsi ja jos olette suorittaneet vaihtoehtoisen lopun tän päivän dailyyn niin Lakshmilla on asiaa. Muutama questosio ja palkinnoksi saa No Time To Explain eli strangers riflen exoversio. Tulipa tuo hankittua ja samalta tuo tuntuu kuin The Strangers Rifle aikoinaan. Ei siis tule korvaamaan omaa nykysuosikkia Jujua, mutta ihan kiva pyssyhän tuo on.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänään tuli tosiaan tuo pätsi ja jos olette suorittaneet vaihtoehtoisen lopun tän päivän dailyyn niin Lakshmilla on asiaa. Muutama questosio ja palkinnoksi saa No Time To Explain eli strangers riflen exoversio. Tulipa tuo hankittua ja samalta tuo tuntuu kuin The Strangers Rifle aikoinaan. Ei siis tule korvaamaan omaa nykysuosikkia Jujua, mutta ihan kiva pyssyhän tuo on.

Jos vasta tänään suoritti ton vaihtoehtoisen lopun, niin pitääkö nyt sit odottaa jotain tiettyä päivää, että pääsee jatkamaan? Jonkun ghostin siitä sai, minkä palautin Lakshmille, mutta sit ei tapahtunu mitään...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos vasta tänään suoritti ton vaihtoehtoisen lopun, niin pitääkö nyt sit odottaa jotain tiettyä päivää, että pääsee jatkamaan? Jonkun ghostin siitä sai, minkä palautin Lakshmille, mutta sit ei tapahtunu mitään...

Seuraavan kerran kun Padadoxx taas dailyna niin pitäisi päästä jatkamaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Seuraavan kerran kun Padadoxx taas dailyna niin pitäisi päästä jatkamaan.
Myös tänään kannattaa resetin jälkeen käydä kattomassa, josko vaatii vain sen :)

Edit. Pitää nähtävästi odotella...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kotakussa on hyvä, pidemmänpuoleinen artikkeli Destinyn kehitysvaikeuksista: http://kotaku.com/the-messy-true-story-behind-the-making-of-destiny-1737556731

Olin tulossa linkkaamaan samaa, on kyllä melkoinen sotku tuo Destinyn kehityskaari, ja jälki kyllä näkyy.

Esim. Taken Kingissä (silloinen Comet) piti tulla ensin uutena tutkittavana "planeettana" Europa-kuu, ja maasta uutena tutkittavana alueena European Deadzone, ja itse Dreadnaughtin piti olla jo vanilla-destinyssä mukana josta olisi pelastettu Rasputin lopulta. Nyt porukka maksoi 40 euroa sisällöstä jonka piti olla alunperin jo mukana itse emopelissä, vähän ketuttaa tuollainen.

Mielenkiintoista myös että osa Destiny 1:n Mars-sisällöstä otettiin pelistä pois ja annettiin toiselle Activisionin tiimille joka vääntää parasta aikaa siitä Destiny 2:sta ilmeisesti.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

http://twitter.com/lars_bakken/status/656534144709582848

Eipä nähdä trialssia tälläkään viikolla Hard Moden julkasun myötä. No onpa sitten mahdollisuus nostaa lightiään vielä korkeammalle ennen tuon alkua. Saapa nähdä, koska tuo sitten lopulta aukeaa.

Tulipa vedettyä Nightfallit ja Weekly Crucible bountyt tuon pätsin jälkeen. Nightfalleista sain kehnot Lokin kengät 292 lightillä, 310 Monte Carlon (Infuusasin sen IB-pulseen) ja 18 kolikkoa. Weekly Crucible bounteista yhteensä lähes 40 kolikkoa ja Ghost, jossa oli wormspore extractor sekä glimmeriä lokkitapoista cruciblessa (yksi tappo/assist 10 glimmeriä jihuu). Kuulemma nyt noista Nightfalleista/Shaxxin bounteista on mahdollista saada legendarykamoja jopa 310 lightillä, joten suosittelen rullaamaan ne viikottain läpi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olin tulossa linkkaamaan samaa, on kyllä melkoinen sotku tuo Destinyn kehityskaari, ja jälki kyllä näkyy.

Esim. Taken Kingissä (silloinen Comet) piti tulla ensin uutena tutkittavana "planeettana" Europa-kuu, ja maasta uutena tutkittavana alueena European Deadzone, ja itse Dreadnaughtin piti olla jo vanilla-destinyssä mukana josta olisi pelastettu Rasputin lopulta. Nyt porukka maksoi 40 euroa sisällöstä jonka piti olla alunperin jo mukana itse emopelissä, vähän ketuttaa tuollainen.

Mielenkiintoista myös että osa Destiny 1:n Mars-sisällöstä otettiin pelistä pois ja annettiin toiselle Activisionin tiimille joka vääntää parasta aikaa siitä Destiny 2:sta ilmeisesti.

Tämä on täysin normaalia pelikehityksen aikaista toimintaa kuten artikkelissa voimakkaasti painotetaan. Visiot on kovat, mutta toteutuksessa huomataan ettei resurssit riitä ja on pakko karsia sisältöä. Kaikkien AAA pelien kehityskaareen kuuluu tämä vaihe.

Bungie nähtävästi lupasi julkaisijalle tietyn sisältömäärän seuraavan 10 vuoden aikana, mutta rakensi itse susipaskan pelimoottorin lisäsisällön tuottamiseen. Tuo storyn tuhoaminen 3+ vuoden kehityksen jälkeen ja vielä muutama kuukausi ennen alkuperäistä julkaisupäivää on kyllä ihmeellistä. Taisi olla johtoportaassa jollain liikaa valtaa tai sitten se vain oli kuraa. Emme ehkä koskaan tiedä, ja muutenkin nämä vanhojen työntekijöiden "anonyymit" haastattelut kannattaa ottaa varauksella.

Nyt porukka maksoi 40 euroa sisällöstä jonka piti olla alunperin jo mukana itse emopelissä, vähän ketuttaa tuollainen.

Piti ja piti, suunnitelmat muuttuvat. Vaikka se olisi ollut emopelissä niin ehkä jokin muu alue olisi sitten pitänyt karsia pois tai peli olisi myöhästynyt kolmannen kerran ja porukka olisi maksanut 40e Europa kuusta jonka piti esim vuoden 2012 meetingin mukaan olla jo vanilla destinyssä. Turha ostaa mihinkään peliin DLC:tä jos tämmöinen "hatuttaa", koska useimmiten se on juuri sitä karsittua emopelin sisältöä.

Jos activision olisi antanut bungielle samanlaiset vapaudet kuin Konami Kojimalle, emme varmasti pelaisi tätä peliä vieläkään. Eikä se vuosien "lisäaika" antanut edes täydellistä peliä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Seuraavan kerran kun Padadoxx taas dailyna niin pitäisi päästä jatkamaan.

Itellekkin jäi kummasti siten ettei ghostin palauttamisen jälkeen tapahtunut mitään. Joutuukohan tekemään alusta asti seuraavalla kerralla...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kuulemma nyt noista Nightfalleista/Shaxxin bounteista on mahdollista saada legendarykamoja jopa 310 lightillä, joten suosittelen rullaamaan ne viikottain läpi.
Tää oli kyllä hyvä uudistus, alkaa jengi olemaan semmosilla leveleillä ettei alle 300:n takia ole mitään tolkkua esim. hinkata noita Crucible-bountyjä. Itselle putosi Shaxxilta 302 Revelator ja Nightfallin puolelta 310 exo (TLW taisi olla), kelpaa mainiosti kun primaryille meinaa pudota aika nihkeästi romurautaa infusattavaksi.

Itellekkin jäi kummasti siten ettei ghostin palauttamisen jälkeen tapahtunut mitään. Joutuukohan tekemään alusta asti seuraavalla kerralla...
Jos edelliskerralla vetäneet sai nyt questin, niin eiköhän nyt vetäneet saa sen ensi kerralla. Tai siis tähän ainakin itse luotan...
 
Ylös Bottom