Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli tässä ilta kerättyä exomiekkaan spinmetallin seasta erikoisainetta. Siinä sivussa tehtiin eri randomien kanssa takenien hyökkäykset tyhjiksi ja kaadettiin 11 - 12 taken ultraa. Ovatko ryssineet tuon tiistain päivityksessä, sillä ultrat ei pudottaneet yhtään mitään, ei edes sinisiä ??? muiden sinisiähän en näe, mutta kenellekään ei tullut yhtään kertaa legeä tai exoa ?? Voihan se olla, että on aina ollut noin.. jokin taisteluharjoitus ilman mitään palkintoja...

Minulla ei Xurin exopuusteja ollut mutta luulisi, että joillain noista muista olisi ollut...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ovatko ryssineet tuon tiistain päivityksessä, sillä ultrat ei pudottaneet yhtään mitään, ei edes sinisiä ??? muiden sinisiähän en näe, mutta kenellekään ei tullut yhtään kertaa legeä tai exoa ??

Eivät ole ryssineet. Minulle putosi eilen ja toissa päivänä exot, joskin Destinyn perinteiseen tyyliin täysin hyödyttömät sellaiset. Itse asiassa Taken Kingin ilmestymisen jälkeen pudonneesta noin kymmenestä exosta (en ole niitä jaksanut sen kummemmin farmata) ainoastaan yksi on ollut hyödyllinen ja kaikki muut turhakkeita (joko toiselle hahmoluokalle tai aseita joita ei tykkää käyttää, pääasiassa pistooleja). Suroksen ostin itse legendary markseilla. Peli todellakin osaa katsoa mitä tavaraa pelaajalla on ja sen jälkeen tehdä kaikkensa, ettei sitä hyödyllistä tavaraa tule. Hyvänä esimerkkinä, että sain toissapäivänä gunsmithiltä tehtävän, jonka palkintona on The Last Word - no, eiköhän toissapäivän exodroppi ollut kyseinen pistooli, jollainen toki jo ennestään lojui vaultissa. Light on ollut jo pitkään 295, eikä tule edes sinistä kamaa, jolla voisi parannella legekamoja. Ja silloin kun legeä putoaa, niin se on lightiltaan 260-280, eikä niidenkään purkamisesta ole hyötyä, kun marksit on täysillä, koska mitään ostamisen arvoista ei ole, kun eivät ole (ainakaan vielä) tuoneet peliin printtejä ykkösvuoden suosikkiexoista.

Sen myös huomasin, että kun pidin tuossa välillä reilun viikon tauon pelistä, niin tauon jälkeen ensimmäisellä pelikerralla kamaa putosi ovista ja ikkunoista - sain vissiin tuolla pelikerralla kymmenen legendaarista droppia, joista vissiin yksi saattoi olla hyödyllinen, ja sinistä tuli ainakin tuplasti, joskin hyödytöntä. Ja tämä kaikki muistaakseni yhdestä weekly heroicista, dailysta ja patrolista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eivät ole ryssineet. Minulle putosi eilen ja toissa päivänä exot, joskin Destinyn perinteiseen tyyliin täysin hyödyttömät sellaiset. Itse asiassa Taken Kingin ilmestymisen jälkeen pudonneesta noin kymmenestä exosta (en ole niitä jaksanut sen kummemmin farmata) ainoastaan yksi on ollut hyödyllinen ja kaikki muut turhakkeita (joko toiselle hahmoluokalle tai aseita joita ei tykkää käyttää, pääasiassa pistooleja). Suroksen ostin itse legendary markseilla. Peli todellakin osaa katsoa mitä tavaraa pelaajalla on ja sen jälkeen tehdä kaikkensa, ettei sitä hyödyllistä tavaraa tule. Hyvänä esimerkkinä, että sain toissapäivänä gunsmithiltä tehtävän, jonka palkintona on The Last Word - no, eiköhän toissapäivän exodroppi ollut kyseinen pistooli, jollainen toki jo ennestään lojui vaultissa. Light on ollut jo pitkään 295, eikä tule edes sinistä kamaa, jolla voisi parannella legekamoja. Ja silloin kun legeä putoaa, niin se on lightiltaan 260-280, eikä niidenkään purkamisesta ole hyötyä, kun marksit on täysillä, koska mitään ostamisen arvoista ei ole, kun eivät ole (ainakaan vielä) tuoneet peliin printtejä ykkösvuoden suosikkiexoista.

Sen myös huomasin, että kun pidin tuossa välillä reilun viikon tauon pelistä, niin tauon jälkeen ensimmäisellä pelikerralla kamaa putosi ovista ja ikkunoista - sain vissiin tuolla pelikerralla kymmenen legendaarista droppia, joista vissiin yksi saattoi olla hyödyllinen, ja sinistä tuli ainakin tuplasti, joskin hyödytöntä. Ja tämä kaikki muistaakseni yhdestä weekly heroicista, dailysta ja patrolista.

Saman olen huomannut myös. Peli jossain vaiheessa yrittää oikeastaan pakottaa sinut Raidin pariin, että saat parempia kamoja. Alle 300 valon ei kannata exo engrammeja edes avata. Säästä vaulttiin ja käy sen verran raidissa, että saat "valoa" 301. Sen jälkeen exoista alkaa "joskus" tippumaan 310 tason tavaraa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jälleen ikävä bugi jäänyt huomaamatta. Bungien weekly updatesta:

"Last week, it was clear to us that you were frustrated by the Iron Banner reward drops, and rightly so! It turns out that, when we started digging into the issue, we uncovered a nasty bug that affected how Legendary drops happen throughout the Crucible, including Iron Banner.

We’re working hard to ensure that the next Iron Banner will work as intended, and be even better than before."

Selittää siis miksi kolmelle hahmolle tippui vain yksi class item koko roskan aikana. Bungien mukaan droppien oli tarkoitus olla päätapa jolla pelaajat saa noita ib-kamoja. Hieman meni siis metsään. Joillain toimi, joillain ei ollenkaan. No ensi kerralla sitten. [emoji4]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eivät ole ryssineet. Minulle putosi eilen ja toissa päivänä exot, joskin Destinyn perinteiseen tyyliin täysin hyödyttömät sellaiset. Itse asiassa Taken Kingin ilmestymisen jälkeen pudonneesta noin kymmenestä exosta (en ole niitä jaksanut sen kummemmin farmata) ainoastaan yksi on ollut hyödyllinen ja kaikki muut turhakkeita (joko toiselle hahmoluokalle tai aseita joita ei tykkää käyttää, pääasiassa pistooleja). Suroksen ostin itse legendary markseilla. Peli todellakin osaa katsoa mitä tavaraa pelaajalla on ja sen jälkeen tehdä kaikkensa, ettei sitä hyödyllistä tavaraa tule. Hyvänä esimerkkinä, että sain toissapäivänä gunsmithiltä tehtävän, jonka palkintona on The Last Word - no, eiköhän toissapäivän exodroppi ollut kyseinen pistooli, jollainen toki jo ennestään lojui vaultissa. Light on ollut jo pitkään 295, eikä tule edes sinistä kamaa, jolla voisi parannella legekamoja. Ja silloin kun legeä putoaa, niin se on lightiltaan 260-280, eikä niidenkään purkamisesta ole hyötyä, kun marksit on täysillä, koska mitään ostamisen arvoista ei ole, kun eivät ole (ainakaan vielä) tuoneet peliin printtejä ykkösvuoden suosikkiexoista.

Sen myös huomasin, että kun pidin tuossa välillä reilun viikon tauon pelistä, niin tauon jälkeen ensimmäisellä pelikerralla kamaa putosi ovista ja ikkunoista - sain vissiin tuolla pelikerralla kymmenen legendaarista droppia, joista vissiin yksi saattoi olla hyödyllinen, ja sinistä tuli ainakin tuplasti, joskin hyödytöntä. Ja tämä kaikki muistaakseni yhdestä weekly heroicista, dailysta ja patrolista.

Raidiin vaan. Vaikee tuosta light levelistä on ylöspäin mennä ilman raidi kamoja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onkohan nyt näin ;)

Tehtävän kuvauksesta näin päättelin, itse tehtävää en ole jaksanut alkaa tekemään. Pistooli siitä joka tapauksessa varmaan tulee ja niitä tosiaan on jo, kun vaultissa on nyt 2kpl The Last Wordeja ja vielä joku kolmas, joka on uudempi. Pistooleja en käytä kuin pakon edessä, joten hyödyttömiä joka tapauksessa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos pelaat huntterilla niin se on Ace of Spades minkä questin saa rank 3:lla. Jos sulla on rank 5 niin sitten se on First Curse niminen hand cannon.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hard raidihan on tehty ennen normaalia ja tuo normaali versio on vain riisuttu malli perjantaina julkaistavasta koettelemuksesta. Aikalailla 100% varmuudella uskaltaa sanoa, että luvassa on pikkaisen muutakin kuin samat mätöt, korkeamman lightin vihuja vastaan.
Crota oli Crota ja sitä on aivan turha enää tähän raidiin verrata edes samassa lauseessa.

Miten meni tuo 100% muutosvarmuuden hypetys noin omasta mielestä... Ollaan nyt puolessa välissä ja eipä montaa muutosta olla keksitty... Keltasia vihuja kyllä on ilmestyny kentälle...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Miten meni tuo 100% muutosvarmuuden hypetys noin omasta mielestä... Ollaan nyt puolessa välissä ja eipä montaa muutosta olla keksitty... Keltasia vihuja kyllä on ilmestyny kentälle...

Varmaan voin sanoa kaikkien puolesta, aika pettymys.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eli periaatteessa sama pasha vaikeampana, mutta oliko se silti huono kokemus? Tietysti olisivat voineet vähän enemmän keksiä uutta tuohonkin. Ensi viikolla varmaan pääsee vasta itse kokeilemaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eli periaatteessa sama pasha vaikeampana, mutta oliko se silti huono kokemus? Tietysti olisivat voineet vähän enemmän keksiä uutta tuohonkin. Ensi viikolla varmaan pääsee vasta itse kokeilemaan.
Meidän porukka tuntui ihan pitävän tuosta. Toki se on sama raidi mutta vaikeampana, niin kuin olettaa saattoi. Muutamia muutoksia ja uusia mekaniikkoja on taisteluissa ja tasoloikkakohdissa.

Ihmisillä tuntui olevan aika kovat odotukset hard modesta, olihan Kings fall ihan eri luokkaa Crotaan nähden. Ei sieltä sentään mitään uutta raidia tullut. Samaa vanhaa mutta vaikeampana. Itse olen ihan tyytyväinen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aivan kuten ennen raidin julkaisua kerrottiin, Hard mode tehtiin ensin ja sitten sitä lievenettiin normaali modeen. Alkukohdat tuntuivat lähes samoilta, mutta bosseihin oli lisätty mekaniikoita, jotka vaativat lisäkommunikaatiota eli ihan hyvä tapa vaikeuttaa hardia.

Itse tulin raidin aikana miettineeksi loottia. Jos hard mode ja normaalin ero palkinnoissa on eri väri ja isompi light, kuinka kauan tuota jaksaa hakata. Kyllä se hm Oryx pitää vielä orbittiin lähettää, jotta saa tuon eevertti shaderin, joka o tummansininen neonvihreillä aksenteilla. Siihen tosin vaaditaan koko setti. Sen lisäksi kiinnostaa tuo hard mode alus. Mietin samalla, että onko tuosta hard modesta mahdollista saada jotain eksklusiivi exo elementaali primarya.

Primareista puheen ollen, Luke Smith on vahvistanut, ettei hm oryx tiputa elemental legendary primaryita. Ne kuulemma rajoittivat ihmisten asearsenaalia, jolloin muut ei-elemental primaryt jäivät paitsioon. Toisin sanoen oryx voi tiputtaa 310-320 light primaryita, mutta niissä ei ole elementaalia. Mielestäni hyvä uudistus. Nightfalleissa on jatkossakin haastetta burneilla.

Redditissä oli post, jonka mukaan light 311 ja ylöspäin kaikki exo engramit kryptautuu 310 eli onhan tuolle hard moden vetämiselle sekin porkkana. Toivotaan, että Bungie tuo pian vanhat exokamat ja uudet armorysta löytyvät loottipöytään. Esimerkiksi titaanin dunemarcher exokengät kohottovat juoksunopeutta, antavat pidemmän liun, nopeamman liikkumisen tähdätessä ja tiukemman kääntösäteen sprintatessa. Täydellinen run and gun titaanille, kuten itselleni.

Katsotaan kuinka käy, mutta ainakin vielä tätä peliä jaksaa hakata päivästä toiseen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo on omasta mielestä paskapuhetta, että rajoittaa jengin käyttämiä aseita liikaa nuo elemental primaryt. Suurin rajoite on weapon partsit ja niihin kohdistunut aiheeton nerffi. Jos ne haluais, että jengi testaa perkkejä eikä heti dismantlaa aseita ni luulis ettei weapon partsien saatavuutta olisi rajoitettu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nice.. ilman raidia 300 light. Nightfallista 304 hawksaw ja äsken 310 solar swöördi haltuun ja se oli siinä. Xurilta heti 4kpl chestejä joista tasan puolet 310 lightilla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo on omasta mielestä paskapuhetta, että rajoittaa jengin käyttämiä aseita liikaa nuo elemental primaryt. Suurin rajoite on weapon partsit ja niihin kohdistunut aiheeton nerffi. Jos ne haluais, että jengi testaa perkkejä eikä heti dismantlaa aseita ni luulis ettei weapon partsien saatavuutta olisi rajoitettu.
Ei se rajoita jengin käyttämiä aseita vaan ihmiset käyttävät niitä aseita, jotka toimivat parhaiten. Jos raidi/trials-aseessa on elementaalidamage, käyttäisitkö itse pve:ssä mitään muuta primarya. Kun lähdetään raidaamaan, courttiin tai muuhun haastavampaan aktiviteettiin elemental primary o aina se ykkösvalinta. Nyt kun niitä ei ole, vaihtoehtoja on useita kymmeniä.

Weapon partsit ovat kyllä tosiaan tiukassa. Onneksi itse säästin niitä paljon eikä minulla ongelmaa ole, mutta uskon että monella on. Bungie halusi painostaa ihmisiä valitsemaan ja miettimään tarkoin mitä aseita päivitetään. Taidettiin kuitenkin mennä vähän turhan pitkälle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aiemminhan Bungien suunnalta on tullu semmosta viestiä, että olisi kiva jos jengi testailisi ja käyttäisi eri perkkejä ja eri aseita. Aika ristiriitaista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hyvähän tuo oli hardiraidi ja sopivan vaikiakin oli oryxi muutenhan tuo ei kyllä paljon vaikeutunut :)
Loottina 317ghost,313hanskat,319sinko ja oryxista vihdoin ja viimein se pulse ensimmäinen pulse! 316 light :)
Nämä siis 2vedolla toinen päätyyn asti ja toinen oryxissa oottaa jatkamista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulipa tuo hard moden Oryx tuossa viikonloppuna pariin kertaan kaadettua. Käteen jäi lokille 313 chest ja titaanille 318 chesti sekä 315 auto rifle, joka sulautui vanhaan life support raidi pulseen. Hunterin veto taitaa jäädä ensi kertaan. Vielä kun saisi jollekin hahmolle hard raidista kypärän voisi käydä noukkimassa sen uuden shaderin kokoelmaan. No ehkä ensi viikolla sitten. Onko kukaan muuten saanut tuota uutta raidialusta, sillä kuulin, ettei se tällä hetkellä tipu lainkaan. Se pitää ainakin saada vielä.

Redditistä ja youtube-videoista sai ainakin pari hyvää vinkkiä Oryx-tappeluun. Laitan spoilereihin, jos joku haluaa keksiä nuo mekaniikat itse.

Ensinnäkin kannattaa varustaa ogren tappoon kuplatitaani blessing of lightillä ja touch of malicella. Kupla pystyyn viimeistä ogrea vastapäätä ja homma hoituu. Ogret suorastaan sulavat. Viimeisen platformin jätkä voi hypätä titaanin kaveriksi ja jos hänelläkin on Touch of Malice, sitäkin parempi. Tasanteille hyppäävät voivat sitten keskittyä ampumaan mobeja, light eatereita, kun ogreista ei ole niin suurta huolta. Heti, kun relicin hakija ilmoittaa saaneensa relicin kannattaa hypätä alas tasanteelta siskosten spawneille tai relicin kantajan kuplan sisään, koska joka suunnasta tuntuu tulevan tykitystä. Kun vessel on tapettu keskeltä, ammutaan oryxia ja kun hän staggeroituu, ei ole mitään kiirettä räjäyttämään panoksia vielä. Meidän porukka teki niin, että ammuimme mobeja hetken ja relicin kantaja aloitti laskennan kymmenestä alaspäin, jolloin pommien räjäyttäminen kävi suhteellisen kivuttomasti. Aikaväli Oryxin ensimmäisen staggeroinnin ja panosten räjäyttämisen välillä oli noin 15-20 sekuntia. Sen jälkeen nopeasti takaisin kuplaan ja Oryx uudelleen kyykkyyn. Mikäli porukassa on toinenkin kuplatitaani sen parempi, koska silloin teleport vaiheessa voidaan laskea kupla keskelle, jotta hengissä pysyminen voidaan varmistaa. Tuolla taktiikalla Oryxtappelu sujui suhteellisen kivuttomasti. Helppohan tuo ei vielä ole, mutta saavutettavissa silti. Pitää itse tulevalla viikolla hankkia tuo touch of malice.

Lyhennetty versio: Ogrejen ampujaksi defender. Blessing of Light kupla pystyyn viimeistä ogrea vastapäätä, Touch of Malice käteen ja ogret sulavat. Teleporttivaiheeseen toinen kupla, jotta voidaan varmistaa hengissä pysyminen. #titanmasterrace
 
Ylös Bottom