Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eipä nuo questit ole ikinä olleet Destinyssä mitään ihmeellistä. Suurin osa ajasta kuluu ihan muissa aktiviteeteissa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eipä nuo questit ole ikinä olleet Destinyssä mitään ihmeellistä. Suurin osa ajasta kuluu ihan muissa aktiviteeteissa.

Joo, ei toki. Taken King vain antoi toivoa, että tuotakin puolta oltaisiin jatkossa parantamassa (myönnän kyllä kohtuu hyvin viihtyneeni peruspelin questlinen parissakin, vaikka se ei kovin ihmeellinen ollut - ajoi kuitenkin asiansa joten kuten). Tosin olen tästä uudesta vain juurikin nuo kaksi ensimmäistä tehtävää pelannut, joten sen perusteella ei vielä viimeistä tuomiota pysty antamaan, mutta mikäli tuo uusi questline loppuu tuohon strikeen, niin sitten se ei kummoinen ole, vaikka strike itsessään hyvä olisikin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei tuo päivitys kovin iso sinällään ollut, ei tosiaan kovin kummoinen questline ole kyseessä. Mutta nyt tippuu uutta Light tasoa tasaisesti sieltä mistä sitä saa, tälleen sen olisi pitänyt olla alusta asti. Mä nyt unohdin miten korkeeta tuli mistäkin vanhaan nähden, enkä netistä löytynyt. Oliko tuo jiivee84 jossakin kerrottu? Siis että jos sulla on hanskat 325, niin jos KF hardi raidista tippuu hanskat on ne välillä 326 - 328. Vai pystykö tulemaan 326 muttei 325.

Niin ja infusaus on nyt myös hyvin, että nostaa siihen lightiin mikä on sen light level mitä infusaa. Kun olisi ollut ominaisuuden alusta asti, olisi saanut light levelit kohilleen nopeammin + useampia varustea kombinaatioita olisi saanut tehtyä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei tuo päivitys kovin iso sinällään ollut, ei tosiaan kovin kummoinen questline ole kyseessä. Mutta nyt tippuu uutta Light tasoa tasaisesti sieltä mistä sitä saa, tälleen sen olisi pitänyt olla alusta asti. Mä nyt unohdin miten korkeeta tuli mistäkin vanhaan nähden, enkä netistä löytynyt. Oliko tuo jiivee84 jossakin kerrottu? Siis että jos sulla on hanskat 325, niin jos KF hardi raidista tippuu hanskat on ne välillä 326 - 328. Vai pystykö tulemaan 326 muttei 325.

Niin ja infusaus on nyt myös hyvin, että nostaa siihen lightiin mikä on sen light level mitä infusaa. Kun olisi ollut ominaisuuden alusta asti, olisi saanut light levelit kohilleen nopeammin + useampia varustea kombinaatioita olisi saanut tehtyä.


https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/4el5jf/how_to_level_up_yes_its_different_this_time/


Lyhyesti; nightfall, King's Fall, ja Court of Oryx tiputtaa max. 5 leveliä korkempaa kamaa kuin mitä sun light level on sillä hetkellä. Sama homma exo engrameissa. King's Fall challenge tiputtaa max 10 light leveliä suurempaa kamaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Destiny on meinannut jäädä vähän nurkkaan lojumaan viimeisestä päivityksestä huolimatta. Tuntuu että taas keskityttiin kaikkeen epäolennaiseen ja turhaan. Crucibleen (mikä on itselle se tärkein osa) ei muutokset oikein vaikuta. Edelleen vastassa on pelkkiä sunsingereitä ja firebolttien määrä noissa PvP matseissa on ihan järkyttävä. Se pahin ongelma on kuitenkin yhteydet muihin pelaajiin. On mieltä ylentävää pelata jatkuvasti jenkkejä tai brasseja vastaan, kun tyypit ilmestyy satunnaisesti näkyviin ja ammuksia tulee seinistä ja katoista läpi. Mitä huonompi yhteys peliin (redbar), sitä varmemmin se pelaaja on pelin ykköspistemies. PvE sisätö taas on kahlattu läpi tunnissa. Challenge mode ei todellakaan ole nimensä veroinen. Useat kaverit olivat jo seuraavana päivänä päivityksestä 335light ja muutama teki saman tempun jo heti ensimmäisenä iltana. Toki lightlevelillä ei ole mitään väliä, kun ainakin kaikki PvE sisältö hoituu helposti siinä jossain 315valon hujakoilla.

No, kaikesta blastauksesta huolimatta on peli itsessään kuitenkin todella hyvä. Tällä hetkellä typerät nerffi/buffi sekoilut ja cruciblen järkyttävä lagi ei vaan tee pelaamisesta kovin hauskaa.

Tässä kuitenkin pientä viihdettä pelin maailmasta. Tuli kasattua PvP-montage: https://youtu.be/Bn2OYQZAywc

Joviaalit Seuramiehet ja hiis5 kuittaa. Jos törmätään Xbonella niin viestiä vaan tulemaan :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Crucible on kyllä osittain pilalla hirveän lagin ja skill based matchmakingin takia, ja onhan siellä vielä asioita jotka vaatisivat vähän balanssia. Bungie ei oikein osaa hoitaa noita nerfejä/buffeja kunnolla, melkein aina on joko liikaa tai liian vähän, ja niidenkin tekemiseen menee puoli vuotta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hyviä pointteja ylläolevilta. Lightlevelin nostaminen ja loottitsydeemi alkaa olla omasta mielestä hyvillä kantimilla. Sen sijaan tuo balanssin löytäminen tuntuu olevan Bungielle vaikeaa. Välillä ne tekevät hyviä balanssimuutoksia, jotka tasapainottavat classia, kuten arc lokin supermuutokset. Toisinaan ne tuhoavat koko classin, koska siitä kuullaan niin paljon valituksia (sunbreakerin vasarat). Sunsingerin tapauksessa taas kävi niin, että Bungie ei uskaltanut koskea classiin kunnolla vaan koitti etsiä vaihtoehtoisia käyttötapoja jättäen sen suurimman valituksen kohteen ennalleen.

Omasta mielestä pelissä, joka nojaa melkolailla kranaattipeliin niin pushaamisessa kuin puolustautumisessa ei pitäisi olla kranaatteja, jotka vievät sinut pois pelistä puoleksi minuutiksi. Jos saataisiin sellainen muutos, jossa kaikki boltkranaatit ja trackaavat veisivät enintään suojat pois, olisin iloinen. Sitten ku vielä stickaavat naatit joko vaatis tarkempaa sihtiä eikä niissä olisi magnetismia tai sitten ne vetäisivät vaa millihiloille osuessaan. Tavallisen kranaatin tapaan toimivat voisi jättää ennalleen.

Varmaa paras ratkasu ois poistaa burnit pois koko pelistä tai ainakin rajottaa ne aivan minimiin. Mitä tohon lagiin tulee niin sen kanssa on vain elettävä, ennen kuin Bungie onnistuu päivittämään kunnolla nettikoodinsa tai vaihtaa toisenlaiseen pelien hostaustyyliin. Matchmakingin pitäisi edelleen olla connection based, mutta eipä se siltä kyllä vaikuta ja mitä tapahtui sille damage refereelle. No katsotaan, miten tilanne tässä muuttuu lähiviikkoina.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pelkän vanilla-Destinyn omistajalle uusi päivitys toi lisää tilaa vaulttiin. Muuta en olekaan huomannut, paitsi pari kertaa vauhdin hyytymisen. Kerran yksinpelissä ja kerran moninpelissä meni ihan kuin bullet time päälle. Muutaman sekunnin ajan kaikki liikkuivat kuin tervassa. Näin PS3:lla. Voi olla sattumaa, mutta en huomannut tuollaista ennen päivitystä.

Mutta edelleen on kivaa. Eilen oli tarkoitus vaan katsoa, tuliko päivityksessä mitään uutta. Sitten ihan yllättäen kello olikin kolme yöllä. Merkillinen juttu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko peli millainen ilman ainuttakaan lisäriä? Tietysti hankala verrata jos ei ole pelannut muuta, mutta jotenkin vaikea kuvitella enää tässä vaiheessa, kun ei oikein mitään pääse tekemään eikä kamoja voi laittaa päälle. Löytyykö pelaajia miten jos menee matchmakining kautta,varsinkin PS3 puolella?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko peli millainen ilman ainuttakaan lisäriä? Tietysti hankala verrata jos ei ole pelannut muuta, mutta jotenkin vaikea kuvitella enää tässä vaiheessa, kun ei oikein mitään pääse tekemään eikä kamoja voi laittaa päälle. Löytyykö pelaajia miten jos menee matchmakining kautta,varsinkin PS3 puolella?

Suosittelen unohtamaan. Hetken hupia voit saada, mutta kyllä menee kokemuksesta paljon ohi, jos ei ole Taken Kingiä. Matchmakingin kautta koettu peli ei pääse näyttämään parhaita puoliaan. Tutulla porukalla Raideja tahkoamaan on sitä parasta, mitä pelillä on tarjota.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei tämä ihan kelvoton ole, mutta se kyllä harmittaa, kun lootit on vaan yhtä ja samaa. Siinä ei paljon tarvitse jänskätä, tuleeko engramista solo clade vai aura purge. Toisessa voi olla piste enemmän jotain ominaisuutta kuin toisessa.

Kaikenlaista kivaa on tarjolla tyyliin katsoa saa, ei koskea. Crota's Banen tehtäviä voi tehdä yhden, sitten loppujen kohdalla lukee, että vaatii sen ja sen lisärin.

Cruciblessa näkyy 40 tason pelaajia ärjyine aseineen, mutta ei se ihan toivotonta ole. Tänä aamuna tuli kyllä kylmää kyytiä. Muuten noilla uncommon/rare -varusteilla voi kuitenkin hanttiin pistää. Oma uncommon scout rifle (handcannonilla en edelleenkään pärjää PvP:ssä) on ihan kelpo pyssy, vaikka ei vedäkään vertoja legendary-tason varusteille. Sopii omaan pelityyliin, vaikka statseilla ei juhlita. Ja mieluummin pelaan tason 40 tyyppien joukossa kuin yksikseni.

Olen tehnyt vasta yhden striken, siihen kyllä löytyi vaaditut pelaajat pienen odottelun jälkeen. Tämä Destinyn pelaaminen menee minulla jotenkin näin:

Teen bountyt (PvE ja PvP), ja ehkä yhden tehtävän. Sitten patrollia/Cruciblea. Sitten säädän kamojen kanssa aikani ja sitten on pakko pelata jotain muuta. Näin ihan joka pelin kanssa, vaikka olisi kuinka hyvä peli. Ja kun muutaman eri pelin jälkeen lopulta jatkan tätä, on taas tarjolla uusia bountyja :). Joten juonessa en ole vielä kovinkaan pitkällä.

Toki haluaisin Taken Kingin ostaa, mutta ajattelin sinnitellä tällä peruspelillä siihen asti, että se PS4 tulee hankittua. Täällä on tuotu esiin ihan hyvä pointti, että lisäreineen Destiny tarjoaa niin paljon tekemistä, että saa rahalle vastinetta. En kuitenkaan halua ostaa kaikkea kahteen kertaan, koska next genille Destiny olisi kuitenkin pakkohankinta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Graafisesti tämä ei ole next gen peli. Aseiden äänien pitäisi myös olla ihan eri tasolla. Jotain todella koukuttavaa tässä on vaikka pelaaminen Overwatchin jälkeen tuntuu kankealta. Okei olen vasta tasolla neljä ja pelannut noin tunnin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Graafisesti tämä ei ole next gen peli. Aseiden äänien pitäisi myös olla ihan eri tasolla. Jotain todella koukuttavaa tässä on vaikka pelaaminen Overwatchin jälkeen tuntuu kankealta. Okei olen vasta tasolla neljä ja pelannut noin tunnin.
Muistathan, että pelin ikä lähenee jo kahta vuotta. Aika pitkä aika pelinkehityksessä. Otapa vertailuun mikä tahansa konsolisukupolvi ja vertaa ensimmäisen ja kolmannen vuoden pelijulkaisuja. Löydät ihan varmasti selviä graafisia eroja.

Kaiken lisäksi Destinyn kehitys meni aika persiilleen. Varmasti on vaikuttanut lopputulokseen. Eivätkä Bungien pelit ole ikinä olleet grafiikankehityksen kärjessä. Sulava pelattavuus edellä menty.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Destinyn kohdalta pitää vielä muistaa se, että se oli ns. Cross-gen-peli eli julkaistiin samaan aikaan myös edellisen sukupolven konsoleille. Se omalta osaltaan vaikuttaa siihen, miltä peli näyttää. (Jos vaikka vertaa ACIV: Black Flagia ja AC:Unitya/Syndicatea, näkee varsin selkeästi eron, kun vanha konsolisukupolvi ei ole kehityksen riippakivenä.)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No täytyy pelata lisää mutta teknisesti Destiny on raakile. Saa nähdä tuleeko Destiny 2 (2017) vaihtamaan koko enginen uudempaan. Ainakin old gen konsolit hylätään. Käsittääkseni kukaan ei pelaa tätä myöskään PC:llä vaan konsoleilla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No täytyy pelata lisää mutta teknisesti Destiny on raakile. Saa nähdä tuleeko Destiny 2 (2017) vaihtamaan koko enginen uudempaan. Ainakin old gen konsolit hylätään. Käsittääkseni kukaan ei pelaa tätä myöskään PC:llä vaan konsoleilla.
Eipähän koko peliä taida pc:lle edes olla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ja tuossa on huoh..... Minkä takia??????
Mietin juurikin samaa. Toisille se on ehkä tärkeämpää, että peli löytyy joka alustalta, vaikka pelaisi sitä vain yhdellä? Omasta mielestäni on paljon parempi ratkaisu tehdä yksi hyvä versio, joko pc:lle tai konsoleille. Nykyään näkee niin paljon näitä, että toiseen versioon on panostettu enemmän ja toinen on enemmänkin pakon edestä tuotu markkinoille.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Seuraava lisäri: The Rise of Iron

Ci3k1zYVAAARPPq.jpg:large


Lähde: http://kotaku.com/leaked-poster-reveals-destinys-next-expansion-rise-of-1777705438
 
Ylös Bottom