Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deus Ex: Mankind Divided

Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Olisi pitänyt olla tarkaavaisempi, tainnutuskiväärihän on ihan paska tuohon omaan stealttiin, järjellinen toimintamatka on sen verran suuri että ihan turha kuvitella enää keretä ketään mihinkään raahaamaan ennen kuin muut jo huomaa tainnutetun tyypin. Huono valinta alussa siis omalle pelityylille :(

Itse olin aikaisemmassa Deus Exästä jo niin tottunut tuon stun gunin käyttöön, ettei onneksi tullut tehtyä "väärää" valintaa. En tainnut ampua DE: Human Revolutionin aikana millään muulla aseella laukaustakaan kuin tuolla tainnutuspistoolilla. :rolleyes:
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Pleikkarille ostin ja sen ns. prologin pelasin eilen lävitse, kun enempää en ehtinyt, sen perusteella ihan hyvännäköiseltä ja toimivalta tuntui. Kontrollit sillä suositellulla ohjaustavalla on kyllä vähän hakusessa, pitänee testata olisiko se standard sitten parempi.
Mukana tuli tämä day one koodi, ekana tosin piti rekisteröityä jonnekkin Square Enixille jotta sai oikean koodin jonka pysty ps storessa aktivoimaan, mutta en kyllä huomannut, että mistä ne Covert Agent Packin tavarat löytyy. Store hyväksyi koodin ja lisärit kyllä latasi, mutta en niitä pelistä löytänyt inventaariosta. Mistä ne oikein pitäisi löytyä?
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Pleikkarille ostin ja sen ns. prologin pelasin eilen lävitse, kun enempää en ehtinyt, sen perusteella ihan hyvännäköiseltä ja toimivalta tuntui. Kontrollit sillä suositellulla ohjaustavalla on kyllä vähän hakusessa, pitänee testata olisiko se standard sitten parempi.
Mukana tuli tämä day one koodi, ekana tosin piti rekisteröityä jonnekkin Square Enixille jotta sai oikean koodin jonka pysty ps storessa aktivoimaan, mutta en kyllä huomannut, että mistä ne Covert Agent Packin tavarat löytyy. Store hyväksyi koodin ja lisärit kyllä latasi, mutta en niitä pelistä löytänyt inventaariosta. Mistä ne oikein pitäisi löytyä?

Tulikos siinä sitten 2-3 eri pukua, yksi lisätehtävä..en muuta muista. Asunnossa on toki joku lattiasäilö josta löytyy jotain mutta en tiedä kuuluuko ne siihen "day one" koodiin ollenkaan.

hmm.. tuollapa onkin jotain juttua: http://www.thebitbag.com/deus-ex-ma...-agent-pack-free-consumable-items-gear/174875

"Players simply need to open their inventory and click the storage options button in order to claim their items."
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

"Players simply need to open their inventory and click the storage options button in order to claim their items."

Juu samanlainen ohje oli itse pelin tutoriaalissa, mutta ei mulla tuota "storagea" tuolta inventaariosta löydy niinkui tuossa linkin kuvassa. No jospa se ei vielä tuossa prologissa kuulunutkaan näkyä, pitänee pelata eteenpäin jos se sieltä aukeaisi.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Peli vaikuttaa eilisen lyhyen kokeilun jälkeen aidolta Deus Exältä mitä jo ehkä yks paras kokemus oli Human Revolutionissa, kontrolleista olen kyllä samaa mieltä. Siinä alkutehtävässä meni varmaan suurin osa eilisestä pelaamisesta kun olivat niin sekavia että huh huh, kokeilin vanhaa human revolution kontrolleja mutta siitä on sen verran aikaa että eihän ne nyt enää muistissa ollut, standartiin sitten lopulta päädyin ja päätin että siinä pysyn ja yritän sitten tottua siihen ajan kanssa. Kyllä tässä vielä tovi menee ennen kun saan mun Adam Jensenistä täydellisen sotilaan.

Grafiikat on just mitkä sopii Deus Ex maailmaan, itse Adam on yhä ei hymyilevä örisevä erittäin vakava salilla käynyt sekä puoliks augment kovis, mut hei elämä on vakavaa ja sillee.

Paljon en ehtinyt sitten peliä jatkamaan, kun innostuin hakkeroimaan ovien koodeja ne kun oli jo human revolutionissa niitä hauskoja mini pelejä. Karttaa kun katoin niin tykkään kyllä tästä "avoimesta" maailmasta. Soundtrack on niin hyvä että sen kanssa haluan mennä naimisiin, tarina vaikuttaa mielenkiintoiselta ja toivottavasti vielä paranee tästä. Ihan ok näin alun jälkeen, katotaan lisää myöhemmin!
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Tuli tässä aamusella reilu pari tuntia kokeiltua ja eihän siinä ajassa nyt pitkälle ehdi mutta peli vaikutta fantastiselta tähän asti, human revolution viilattuna ja hiottuna upeaksi kokemukseksi. Grafiikat ovat aivan huippu luokkaa ja varsinkin hahmot jotka olivat ihan kamalia HR ovat tässä upeata katseltavaa ja ympäristöt täynnä yksityiskohtia ja elämää. Pelattavuus noudattaa samaa tuttua kaavaa kuin HR mutta apuja ja liikkeitä hahmolla on enemmän käytettävissä. Musiikit ovat niin upeat että huh heijaa.

Odotukset oli suht korkealla hyvän edellis osan jälkeen mutta kokeiltuani peliä se tuntuu ylittäneen ne kirkkaasti. Upeimmat 2h joita on pitkään aikaan kokenut.

EDIT: Sitten tiedoiksi noista pre order tai day one edition kamoista että osa niistä on kertakäyttöisiä. Eli kun aktivoit ne, ei niitä sen jälkeen enään ole muilla pelikerroilla olemassa.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

[video=youtube;P3cQVQQfmSo]https://www.youtube.com/watch?v=P3cQVQQfmSo[/video]

Importanté. Käyn tuossa läpi oleellisimpia asetuksia ja niiden vaikutusta pelin rullaavuuteen, sekä mölisen yleisesti siitä, mistä koostuu hyvän näköinen peli ja mitä se allekirjoittaneen mielestä tarkoittaa.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Juu samanlainen ohje oli itse pelin tutoriaalissa, mutta ei mulla tuota "storagea" tuolta inventaariosta löydy niinkui tuossa linkin kuvassa. No jospa se ei vielä tuossa prologissa kuulunutkaan näkyä, pitänee pelata eteenpäin jos se sieltä aukeaisi.

Itse katsoin eilen sen storagen... olihan siellä jotain mutta puuttuuko jotain verrattuna siihen mitä on ns. saatu koodilla:
Tämmöset siis näkyy playstation ostohistoriassa..
(ok) Deus Ex: Mankind Divided - Praxis Kit Pack (x1)
(ok) Deus Ex: Mankind Divided - 1000 Credits Pack
(ok) Deus Ex: Mankind Divided - EMP Pistol Ammo Pack
(ok) Deus Ex: Mankind Divided - Piercing Revolver Ammo Pack
(ok) Deus Ex: Mankind Divided - 5.56mm Combat Rifle Ammo Pack
(ok) Deus Ex: Mankind Divided - EMP Grenade Pack
(ok) Deus Ex: Mankind Divided - Frag Grenade Pack
(varmaankin juu) Deus Ex: Mankind Divided - Weapon Parts Pack (x300)
(ok) Deus Ex: Mankind Divided™ - Desperate Measures
(vaate?) Deus Ex: Mankind Divided™ - Classic Pack
(vaate?) Deus Ex: Mankind Divided™ - Enforcer Pack
(vaate?) Deus Ex: Mankind Divided™ - Intruder Pack
(pari normi asetta??)Deus Ex: Mankind Divided - Augmented Covert Agent Pack
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Noin 10 tuntia nyt pelikellossa, hyvin mielenkiintonen peli ollut. Päätarina, sivutehtävien juonet, toiminta, hiiviskely sekä tunnelma pitänyt hyvin otteessaan.
Tehtävissä vihujen tappaminen on siinä 50/50 että tapanko vai en. Jos vihu on astetta kovempi mörkö, siinä tapauksessa sapeli vedetään esiin ja kuolo saa korjata vihun pois :D

Välillä peli-iloa haittaa kaatumiset joita käy, kun astun junaan. Tämä siis PC:llä. Pitää aina muistaa ottaa Quick save, ennen mahdollista kaatumista.
Myös hiukkasen meinaa tunnelmaa rikkoa tönköt animaatiot keskusteluissa, hahmojen suut liikkuu siihen tahtii kuin ne ois jotain stop/motion muovailuvahaa.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Itse katsoin eilen sen storagen... olihan siellä jotain mutta puuttuuko jotain verrattuna siihen mitä on ns. saatu koodilla:
Tämmöset siis näkyy playstation ostohistoriassa..

Juu nuo samat kyllä minultakin sitten löytyi, jostakin syystä vaati 2 kertaa pelin uudelleenkäynnistyksen.

Nyt takana reilut 10h ja peli paranee vain mitä enemmän pelannut :) Iski kyllä totaalisesti meikään tämä, aiemmin pelasin vain PC:llä ekan version josta pidin kanssa paljon.

Kannattaa muuten tutkia se pankki mikä Prahasta löytyy, sieltä löytyy aika läjät kaikkea kivaa. Kakkoskerroksesta hissillä mentäville corporation vaulteille pääsee muuten autotallin kautta ja ainakin yhden holvin key card löytyy pankista
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Loistava peli, mutta... Jotenkin on koomista kun ollaan olevinaan pollari, niin tullut tehtyä niin monta asuntomurtoa, että en enää jaksa edes laskea. Pankki tullut ryöstettyä, jne.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Loistava peli, mutta... Jotenkin on koomista kun ollaan olevinaan pollari, niin tullut tehtyä niin monta asuntomurtoa, että en enää jaksa edes laskea. Pankki tullut ryöstettyä, jne.
Kunnon Jarppa Aarnio meininkiä. Tiedä vaikka tulisi jossain vaiheessa noottia sikamaisesta varastelusta :)
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Palkitseeko peli parhaiten jos pelityyli on mahdollisimman stealth?

Sekä onhan se tunne hienompi kun suoriudut tehtävästä niin että kukaan ei edes tiedä että olit paikalla, kun se että rynnit paikalle aseet paukkuen. Tosin välillä on ihan kiva kokeilla kaikenmaailman uusia leluja, se tässä pelissä parasta onkin. Itse päätät miten toimit!
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Alkuun tämä ei ehkä ihan iskenyt niin kovaa, kuin olisin halunnut - koska tylsä aloitus. Mutta mutta, Pagen näkeminen hälvensi about kaikki negatiiviset fiilikset ja heti kun pääsi Prahaan alkoi meno maistua todella hyvältä. Jotenkin tän aloitus ei säväyttänyt ehk niin kovaa, kuin olisi toivonut. Tai ehkä se ei vaan toiminut omalla kohdalla. Mutta mutta, onhan tämä täysin aito Deus Ex.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Mulla oli alussa samat fiilikset, Deus Ex: Human Revolution kun räjähti heti alussa kunnolla käyntiin oli siihen verrattuna tässä melko rauhallinen ja jopa tylsähkö alku. Mutta tiesin ja toivoin että tämä muuttuu ja niin onneksi kävi. Peli vielä ihan alussa koska en ole paljon ehtinyt pelaa, mutta meno on jo parantunut!
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Pelasin normal-tasolla läpi ketään tappamatta ja kaikki meni parhain päin jne. Ei ollut kovin kummoinen kokemus sen puolesta, millaisen jälkitunnelman jätti itsestään. Vähän kuin Fallout 4 eli ei tule näkymään Vuoden peli 2016 -listauksissa.

Hyvä peli silti 4/5, jos aihepiiri tai aiemmat osat ovat kiinnostaneet.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Fallout on tähän mennessä Ps4 paras peli. Ei mulla muuta. Toinen on Alien. Deus Ex ostoa harkitsen kokoajan.
 
Vastaus: Deus Ex: Mankind Divided

Alkuun tämä ei ehkä ihan iskenyt niin kovaa, kuin olisin halunnut - koska tylsä aloitus. Mutta mutta, Pagen näkeminen hälvensi about kaikki negatiiviset fiilikset ja heti kun pääsi Prahaan alkoi meno maistua todella hyvältä. Jotenkin tän aloitus ei säväyttänyt ehk niin kovaa, kuin olisi toivonut. Tai ehkä se ei vaan toiminut omalla kohdalla. Mutta mutta, onhan tämä täysin aito Deus Ex.

Alku on kieltämättä niin epäkiinnostava kuin mahdollista. Omassa Lets Playssa tuosta jauhankin melko paljon ja harmittaa, ettei hiekkamyrskymeininkiä hyödynnetty juurikaan. Olisi ollut pirunpaljon kiinnostavampi startti vaeltaa jossain dessertillä muinaisissa raunioissa hiekkamyrskyn tunkeutuessa mekaanisiin niveliin jos osuu liian avonaiselle alueelle tms. Noh, aina ei voi voittaa :)

[video=youtube;fghQwAupSII]https://www.youtube.com/watch?v=fghQwAupSII&ab_channel=DimZen[/video]

Tullut aika paljon kuunneltua Human Revolutionin loistokasta soundtrackia tässä päivä pari. Toivottavasti tää uus on yhtä upeata.
 
Ylös Bottom