Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Tänään tuli itse myös hankittua tämä uusin DMC, ja täytyy sanoa että kahden tehtävän perusteella todella hyvä peli ja hintansa väärti. Ainakin on täksi yöksi jotain tekemistä.;)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Nyt tuli esille kehutun boksin pädin heikko puoli, perusnapit (xayb) ovat liian pieniä button mashaamiseen, pienen mashaamisen jälkeen mun peukku oli kipeää (aikaisemmin ei tarvinnut mashaa muissa boksipeleissä). Melko kovilta tuntuu napit kun joutuu rämpyttää. Jätin ampumiset väliin ja miekalla mashaan ja peukkuun sattuu entistä enemmän, masokisti?
Pitää antaa myös raippaa bumpereille, ihan täyssusi, oli pakko vaihtaa lock on RT:lle. Yhtä paska kuin GC:n bumperi. Tässä tilanteessa pitää sanoa dualshocki soveltuu hyvin mashaamiseen, perusnapit sen verran isoja :) Pitää käydä kaverilla testaa ps3 versiota.

Hieman samoilla linjoilla. Mätin sekä X360:n että PS3:n demoa ja päädyin lopulta ostamaan PS3-version ohjaimen takia. Maksoihan se kympin enemmän, mutta eipähän tarvitse kuunnella DVD-aseman mekkalointia ;)

Ei tuo 360:n pädi nyt NIIN kelvoton ole, mutta jos valita saa DMC4:n kohdalla...
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Ihan laatumätöltä vaikutti, tosin itseäni jäi ihmetyttämään muutamat rumat animaatiot, kuten esim. hyppääminen. Myös juoksu näyttää rumalta, kun hahmo liikkuu jotenkin "verkkaisesti". Miksei hahmo voisi juosta koko ajan nopeasti, esim. painamalla jotain näppäintä, nykyinen järjestely on imo huono.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Ei tuo 360:n pädi nyt NIIN kelvoton ole, mutta jos valita saa DMC4:n kohdalla...
Boksin pädi soveltuu lähes täydellisesti räiskintäpeleihin, jos hiiri-näppis lukuunottamatta. En ole pc-pelaaja, syntynyt pädi kädessä.
En ole koskaan tykännyt fps-peleistä kunnes aloin pelata boksilla :D Pelannut enimmäkseen tusinaräiskintää boksilla. Toisinaan sixaxis ei sovellu fps peleille, peukut koskevat toisiaan....nakkisormitekniikalla pelaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Ihan pirun kova peli kyllä, kohta on Devil Hunter läpi. SS ja SSS kentän arvosanaksi vieläkin saavuttamatta. Mitenkäs PS3 padilla luonnistuu Exceed? Ite olisin muuten varmaan hommannut sen version, mutta PS3:n ala-arvoiset liipasimet + 10 kalliimpi hinta sai sitten valitsemaan X0:n version.

Paljon on mielestäni tuota vaikeutta kyllä liioiteltu, Human meni ihan nyypältäkin kuolematta läpi, ja Devil Hunterillakin tähän mennessä, (16. 17) kenttä, kuolemia on tullut yksi (semmoinen inha sähkö-örkki niittasi).

Kaiken kaikkiaan ihan loistavaa viihdettä, ja mahdollisesti tämän hetken parhaimmat grafiikat. Musiikit ovat kyllä erittäin turhanpäiväisiä, tämä on niitä harvoja pelejä, jossa kuuntelen omia musiikkeja boxin kovolta pelimusiikkien sijaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Voi elämä kun on hyvä peli. Sain torstaina asiasta, ja heräsin perjantaina seiskalta salille. Salille? DMC sisään ja siinä sitten 3h meni ennen kun aamiasita pakko oli syödä. Perkeleen viihdyttävä ja muutenkin tyylikäs. Musa nojoo meneehän se. Ei kuitenkaan mun musamakua haluis taustalla tossa kuunnella. Puolet vasta pelattu Humanilla, mutta onhan tätä aikaa tässä ja varsinkin intoa. Kohtalaisen helppo verrattuna siihen mitä kuvittelin. Huomenna lisää.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Ihan laatumätöltä vaikutti, tosin itseäni jäi ihmetyttämään muutamat rumat animaatiot, kuten esim. hyppääminen. Myös juoksu näyttää rumalta, kun hahmo liikkuu jotenkin "verkkaisesti". Miksei hahmo voisi juosta koko ajan nopeasti, esim. painamalla jotain näppäintä, nykyinen järjestely on imo huono.

Nojoo, totta. Hahmo on kyllä juossu samalla tavalla DMC1:sestä alkaen. Mutta nopeampi juoksuvauhti olisi kiva kyllä. Itse jäin kaipaamaan DMC3:sen trickster tyylistä "dodge" nappulaa, sillä pystyi näes dodgettaa eteen ja taakse, nyt pystyt vain väistämään sivuille ja hyppimään eteenpäin, jolloin et pysyt liikkumaan vauhdilla vastustajaa kohti tai siitä pois päin.
Mutta toisaalta japanilaiset kunnoittavat perinteitä tässäkin.

Mutta ei ne animaatiot ole rumia todellakaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Iltapäivällä meni läpi, aika paska peli. DMC2:n jälkeen paskin sarjassa. Nerolla vedetään yli puolet pelistä: se oikeastaan koko peli ja sit käydään uudelleen vanhat mestat Dantella, huoh! Ja tietysti "megaman"-pomotaistelut... Tarina? Oliko pelissä mitään tarinaa? Order of the sword pappi blaa blaa blaa... tarina ei jääny millään mieleen, kerrottiinko siitä edes? Samat pomot, samat mestat.
Onneksi tämä jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi dmc4-kokemukseksi. Kyseinen peli ei ansaitse toista pelikertaa.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Tässä olen itsekin alotellut peliä, 10 ensimmäistä missionia tainnut mennä läpi enkä jaksa ymmärtää negatiivista asennetta peliä kohtaan. Olen pelannut DMC3:n aiemmin läpi - hyvä peli, harmi vaan, että ympäristö on pimeää, sumuista paskaa, josta ei saa yhtään selvää. Vaikeustasokin sai wihaa kasvatettua. Ehkä olin vain vähän paska pelaaja, tosin kyllä sen läpi pelasi. DMC4 on tähän mennessä ollut niin paljon nautinnollisempi kokemus kuin DMC3. Peli näyttää aivan järkyttävän upealta, devil bringerillä heiluminen on yllättävän mukavaa ja vaikeustasokin on vähän vähemmän raivostuttavampi. En näe, miksi jotkut valittavat ettei tätä pysty pelaamaan toista kertaa läpi. Itse olen jo nyt palannut muutamaan ensimmäiseen missoniin, jotta voisin parannella rankejani. Loistava peli, suosittelen.

Yahtzee on myös arvostellut pelin, hauskaa katseltavaa, kunhan vain muistaa, ettei arvostelua kannata ottaa niin vakavasti ;)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Tässä olen itsekin alotellut peliä, 10 ensimmäistä missionia tainnut mennä läpi enkä jaksa ymmärtää negatiivista asennetta peliä kohtaan. Olen pelannut DMC3:n aiemmin läpi - hyvä peli, harmi vaan, että ympäristö on pimeää, sumuista paskaa, josta ei saa yhtään selvää. Vaikeustasokin sai wihaa kasvatettua. Ehkä olin vain vähän paska pelaaja, tosin kyllä sen läpi pelasi. DMC4 on tähän mennessä ollut niin paljon nautinnollisempi kokemus kuin DMC3. Peli näyttää aivan järkyttävän upealta, devil bringerillä heiluminen on yllättävän mukavaa ja vaikeustasokin on vähän vähemmän raivostuttavampi. En näe, miksi jotkut valittavat ettei tätä pysty pelaamaan toista kertaa läpi. Itse olen jo nyt palannut muutamaan ensimmäiseen missoniin, jotta voisin parannella rankejani. Loistava peli, suosittelen.
Pelaa muutama tehtävä ja siitä vielä muutama, niin tiedät miksi porukalta hajoaa pää pelattavuuden kannalta.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Onko vähän perseestä, että pelin voi tallentaa, mutta se ei sitten tallennukaan oikeasti? Kaksi kertaa olen tallentanut pelin ja molemmilla kerroilla olen joutunut pelaamaan osioita uudelleen. Nyt tallensin niiden gyro blade -tehtävien jälkeen ja kun olisin aloittanut juuri uudelleen pelaamisen, olisi gyro blade -tehtävä pitänyt pelata uudestaan. Haista vittu, Capcom. Ostakaa DMC4 halvalla pois - en jumalauta pelaa tuota enää sekuntiakaan! :mad:
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Onko vähän perseestä, että pelin voi tallentaa, mutta se ei sitten tallennukaan oikeasti? Kaksi kertaa olen tallentanut pelin ja molemmilla kerroilla olen joutunut pelaamaan osioita uudelleen. Nyt tallensin niiden gyro blade -tehtävien jälkeen ja kun olisin aloittanut juuri uudelleen pelaamisen, olisi gyro blade -tehtävä pitänyt pelata uudestaan. Haista vittu, Capcom. Ostakaa DMC4 halvalla pois - en jumalauta pelaa tuota enää sekuntiakaan! :mad:

Homma skulaa vain ja ainoastaan, jos tallennat tehtävät jälkeen. Mikäli kesken tehtävän voi tallentaa (en muista voiko...), niin tässä tapauksessa peli tallentaa vain keräämäsi orbit ja muut kamat. Itse tehtävän joudut aloittamaan silti alusta. Ja oletko nyt aivan varma, ettet voi jatkaa tallentamastasi kohdasta? Muistathan, että kun loadaat pelin, sinun pitää itse - ainakin joskus - vierittää tehtäväpalkista se tehtävä, johon jäit. Oletuksena peli muistaakseni näyttää edellisen tehtävän. Tai jotain. Älähän nyt hyvä mies stressaa; koita noita ratkaisuja ensin, ja heitä vasta sitten Xbox 360:n parhaalla toimintapelillä vesilintua ;)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Onko vähän perseestä, että pelin voi tallentaa, mutta se ei sitten tallennukaan oikeasti? Kaksi kertaa olen tallentanut pelin ja molemmilla kerroilla olen joutunut pelaamaan osioita uudelleen. Nyt tallensin niiden gyro blade -tehtävien jälkeen ja kun olisin aloittanut juuri uudelleen pelaamisen, olisi gyro blade -tehtävä pitänyt pelata uudestaan. Haista vittu, Capcom. Ostakaa DMC4 halvalla pois - en jumalauta pelaa tuota enää sekuntiakaan! :mad:

Joudut aloittamaan tehtävän alusta jos lopetat pelaamisen ja suljet pelin kesken tehtävän. Tämä nyt vain on pelintekijöiden nerokas keksintö jolle ei voi mitään. Kuitenkin jos kuolet kesken tehtävän, mutta olet tallentanut jossain vaiheessa tehtävää, et joudu aloittamaan alusta; tällöin pääset jatkamaan tallennuskohdasta.

Itsekin opin tämän kantapään kautta kun aloin peliä pelaamaan. En nyt silti lähtisi vielä tämän takia myymään peliä pois, kyseessähän on aivan loistava mättö. Ainoa mihin menee hermo on sen saman hemmetin metsän koluaminen kerta toisensa jälkeen; koko pelin mälsintä maastoa jota ei todellakaan kiinnostaisi rampata ympäriinsä uudestaan ja uudestaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Jos nyt oikein tajusin mitä hän meinasi niin:

Kun lataat vanhan pelin ja katsot sitä missions menua (tjsp (se kuitenkin josta näet vaikeustasot ja muut...) ja menet sen vaikeustason kohdalle joka sinulla on menossa ja painat kerran oikealle. Nimittäin kun lataat pelin, niin se näyttää siinä valikossa sitä edellistä tehtävää jonka olet mennyt viimeisenä lävitse. Kysy jos selitin jotakin huonosti...

Mahtava peli!! Nyt n. 50h peliä takana ja vielä jaksaa tahkoa. Tässä hieman statseja:

Human: mission 20 cleared
Devil Hunter: mission 20 cleared
Son of Sparda: mission 20 cleared
Dante must Die: mission 09 cleared
Heaven or Hell: mission 20 cleared
Bloody Palace: taso 84

Gamerscorea: 470
Achievementtien määrää en muista...

Mission rankinneja en jaksa kaivella tänne. Eiväthän nuo kovinkaan kummoisia ole, mutta itse olen ylpeä =)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Itse pelailin tämän tuossa läpi ja täytyy sanoa että peli on erittäin hyvä. Paikkojen kierrätys nyt vähän tuntuu osaa häiritsevän muttei minua ainakaan vielä ole häirinnyt. Vaikeustasokin tuntui paljon helpommalta Devil Hunterilla kuin DMC3 vastaava normal vaikeustaso. Mutta tässä pelissä nouseekin sitten vaikeustaso kunnolla kun laittaa sen SoS tason päälle.

Löydän kuitenkin pelistä yhden todella törkeän puutteen: En voi alottaa suoraan uutta peliä vaikeammalla vaikeustasolla vaan minun on valittava jo kerran läpipelattu tallennus jotta saan pelata vaikeammalla. Tämähän tarkoittaa sitä että minulla on jo kaikki kyvyt ja muut helpotukset saatuna siihen mennessä. Harmittaa vietävästi mutta ei voi mitään, mikähän aivopieru tuokin nyt oli muka niiltä tekijöiltä.

Pitänee pelata nelosessa Dante Must Die vaikeustasolle asti sitten kun oppii kunnolla sitä pelaamaan sillai ettei ota mitään item päivityksiä, ja nollata sitten kaikki skillit ja laskea siihen proud souli kasaan mikä sillä hetkellä on ne uudet päälle jotta saa yrittää vetää tätä uusinta samalla lailla kun aikanaan kolmosta. Mahtanee mennä hermot jossain vaiheessa sitten taas :D

PS: Onko kukaan muuten ikinä yrittänyt mennä vielä tätä peliä läpi ilman upgradeja ja tallentamatta Dante Must Die tasolla (jos tässä se on, en ole vielä niin pitkälle itse pelannut.)? Kolmosen vastaava kaatui jo Cerberokseen (kerran pääsin Nevaniin ja onnistuin sen kusemaan, sen jälkeen iski niin kamala vitutus etten enää kolmoseen koskenut) jos ei ollu Ebony & Ivory damage uppeja, mitenhän pitkälle tässä pääsisi?
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Aikaisempia DMC:tä ei ole tullut pelattua, mutta tuli tämä joskus heräteostoksena hankittua. Nyt on about 30 tuntia peliä ja Human, Dhunter, SoSparda ja Heaven or Hell modet takana. Vielä pitäisi jaksaa tunkea peliä kelkkaan, että saisi nuo "superman" puvut unlockattua, mutta pelin kierrättävä luonne alkaa pikkuhiljaa tympimään.

Vaikeusastettahan pelissä ei sinänsä ole nimeksikään, kun läpipeluukertojen aikana on noita skillejä ja varallisuutta kerääntynyt suhteellisen hyvin.

Saisi olla pikkasen monipuolisempi tuo liikevalikoima, jokaisella vihollisellakin tuntuu olevan se tasan yksi liike lukuunottamatta helvetillistä Blitziä. :D
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Aikaisempia DMC:tä ei ole tullut pelattua, mutta tuli tämä joskus heräteostoksena hankittua. Nyt on about 30 tuntia peliä ja Human, Dhunter, SoSparda ja Heaven or Hell modet takana. Vielä pitäisi jaksaa tunkea peliä kelkkaan, että saisi nuo "superman" puvut unlockattua, mutta pelin kierrättävä luonne alkaa pikkuhiljaa tympimään.

Vaikeusastettahan pelissä ei sinänsä ole nimeksikään, kun läpipeluukertojen aikana on noita skillejä ja varallisuutta kerääntynyt suhteellisen hyvin.

Saisi olla pikkasen monipuolisempi tuo liikevalikoima, jokaisella vihollisellakin tuntuu olevan se tasan yksi liike lukuunottamatta helvetillistä Blitziä. :D


Täytyy sanoa että aika mahtava suoritus jaksaa vetää noin paljon samaa peliä. :D

Oma kokemukseni DMC 4:stä ja ensimmäiseen kenttään kun tylsyys iski minut tajuttomaksi ja pelin myin pois. :)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Täytyy sanoa että aika mahtava suoritus jaksaa vetää noin paljon samaa peliä. :D

Oma kokemukseni DMC 4:stä ja ensimmäiseen kenttään kun tylsyys iski minut tajuttomaksi ja pelin myin pois. :)

Juu tosiaan ei tuota paljon yli 20 minuutin annoksina jaksa, mutta kun peli tunti hankittua niin pakkohan sitä on vähän pelata. Ei tuota varmaan voi suositella kuin pelinsarjan hardcore faneille nyt kun Ninja Gaiden 2:kin on julkaistu.
Mahtavat välidemot, mutta itse peli on aikamoista kierrätystä. Yhdessä pelikerrassa jokainen boss tapetaan n.4 kertaa ja jokainen kartta pelataan kahdesti. :>

DMC4 on pyörinyt melkein vähiten omistamistani peleistä kelkassa, yleensä jokaiseen peliin saa sutattua sen 40-60h, joskus vähemmän ja joskus enemmän riippuen achievementeistä.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Juu tosiaan ei tuota paljon yli 20 minuutin annoksina jaksa, mutta kun peli tunti hankittua niin pakkohan sitä on vähän pelata. Ei tuota varmaan voi suositella kuin pelinsarjan hardcore faneille nyt kun Ninja Gaiden 2:kin on julkaistu.
Mahtavat välidemot, mutta itse peli on aikamoista kierrätystä. Yhdessä pelikerrassa jokainen boss tapetaan n.4 kertaa ja jokainen kartta pelataan kahdesti. :>

DMC4 on pyörinyt melkein vähiten omistamistani peleistä kelkassa, yleensä jokaiseen peliin saa sutattua sen 40-60h, joskus vähemmän ja joskus enemmän riippuen achievementeistä.

DMC3 olikin 20 kertaa parempi. Noh, imo DMC3 oli parempi kuin NG pelit. Mutta täytyy sanoa että NG2 on parempi kuin DMC4.
 
Ylös Bottom