Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry

Itselläni meni n. 10h
Entä mikä on paras red orbbien keräämis paikka. Itse harrastan tätä nyt hardilla, "labyrint of mistin" jälkeen tulevassa missionissa (ehkä num.11)

Tehtävä alkaa isosta huoneesta jossa on tämä Scythe joka tekee tornadoita. Heti alussa näkyy "kaivo" jossa vastaan tulee 4-9 Bladea . Pojoja tulee noin 4000/5min .

Tämä onnistuu helposti kun ramppaa tuon kaivon ulos menon ja ison huoneen välillä. Viholliset ilmestyvät aina uudestaan ja niistä saa myös 2 energian täyttäjää. Kikkana on käyttää ifritin skillejä, hyppiä liskojen ja matalan katon välillä samalla tehden damagea ja nostaen devil-triggeriä, kun mittarissa on 4-6 palkkia käytä 3 infernoa putkeen.

Eli tähän kikkaan tarvitaan siis pakosti ainakin ifritin viimeiset skillit, rollin blaze ja inferno sekä triggeriä 4-6 palkkia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No niin, piti sellasta kysymäni, että miten helvetissä tätä peliä voi pelata edes hard vaikeustasolla, tuntuu meinaan aika turhauttavalta, en meinannu päästä edes legendary darknight tehtävää läpi, kun ensin piti matsata sitä saksi tyyppiä vastaan ja sitte tuli vielä se nelo. Sitte kun mä olin melkeen tunnin yrittäny ja päässy sen vihdoin ja viimein läpi, niin heti seuraavan tehtävän alussa tulee kaks varjo kissaa..huhuh. Kertokaa nyt jotain taktiikoita miten tota kannattaa pelata, käytän yleenstä alastoria.
 
On kyl aika veikee peli. Hieman könköltä tuntuu ohjaus, esim. kuvakulmien vaihtuessa yms. Kovasti on hypetetty tuon ohjattavuuden intuitiivista otetta selkärankaan, mutta muutaman tunnin pelaamisen jälkeen ei vielä voi olla ihan samaa mieltä. Fiddu, kai se on enemmän pelailtava, jos vaikka homma hoituis hanskaan siltä osin...
 
Itse olen tällä hetkellä DMD vaikeus tasolla nighmaren kolmannessa vaiheessa, ei vain tahdo kaatua millään. Hardilla meni kohtuu helposti läp, kunhan muistaa kerätä orbbeja talteen tarpeeksi. Itse keräsin n.100 000 orbbia tuossa edellä mainitsemassani kohdassa. Nuo shadowitkin kaatuu helposti kahdella holy waterilla.

Tuohon peli aikaan sen verran, että ensimmäisellä kerralla taisi mennä 10h, toisella kerralla 4h (+orbbien keräämiset n.3h) ja DMD:tä olen pelannut reilut 2h.
 
Jee! Pääsin pelin lopultakin läpi. Pari viikkoo tuli pelailtuu enemmän ja vähemmän. 6 viimestä tauluu pelasin putkee eilen ja kyllä oli kovaa menoa. Paras pelikokemus varmaa koskaa. Olihan se Mundus aika hankala, mutta meni se kuitenkin ihan kivasti. Joo jatko-osa tosta pelistä on ihan must tulla. Loistava peli, vaikka välillä vähän turhankin vaikea. No joo pitäähän sitä tasoo olla. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Jee! Pääsin pelin lopultakin läpi. Pari viikkoo tuli pelailtuu enemmän ja vähemmän. 6 viimestä tauluu pelasin putkee eilen ja kyllä oli kovaa menoa. Paras pelikokemus varmaa koskaa. Olihan se Mundus aika hankala, mutta meni se kuitenkin ihan kivasti. Joo jatko-osa tosta pelistä on ihan must tulla. Loistava peli, vaikka välillä vähän turhankin vaikea. No joo pitäähän sitä tasoo olla. :D
onneksi olkoon! parempi nyt kuin ei milloinkaan;) seuraava haaste on Hard-vaikeusaste ja sen jälkeen "turhautuva" Dante Must Die:eek:
 
Devil May Cry PC

olen Pc:llä ny menossa dante must die modessa mutta en pääse kentästä 17 enää eteenpäin koska kuolen kokoajan. voisiko joku kertoa saako tietokoneelle jotain elämä koodia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom