Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 3

Vastaus: Diablo 3

Kiinnostaisi muuten tietää, miten olette rakentaneet hahmojanne? Mahdollisimman paljon hyökkäysvoimaa ja voimaan perustuvia varusteita vai mennäänkö puolustuksen ja palautuksen kautta


Ittellä kun on demon huntteri nii en oo keskittynyt kuin offenseen siis varusteissa ja kivissä, tietenkin nyt vitalityä on varusteissa, koska tota happeekin tarvitaan torment tasoilla. Dexterityä on jo tarpeeksi(7049), eli se ei enään nosta niin paljoo hyökkäysvoimaa. 3 asiaa mikä nostaa vie reilusti offensee on crit hit change, crit hit damage ja attack speed eli näitä sitte enchanttaamalla kamoja tai tietenkin hyviä varuste droppeja ja tietenkin paragon levua nostamalla niin ja niitä kiviä, mut se vaatii sitte socetteja varusteisiin joita voi koittaa enchaa. Toi enhaaminen on sitte kallista ja tietenkin tarvitaan tuuria, kun jonkun arvon muutat niin siihen voi tulla? olikohan 10 erinlaista arvoo tilalle tästä 10 tulee sit 3 randomilla... ja mun onnella sain legu handcrosbowia aika monta kertaa yrittää et sain sen socetin siihen minkä halusin, tätä kautta sain aseeseen 125% crit hit damagee joka nosti damgee heti reilusti. Jotenkin en oo vie edes löytänyt niitä skillejä mitkä tuntus omalta/parhaalta. 70lv jälkeen tämä on se pelin juttu saada kaikki irti hahmosta varusteilla ja siihen oikeet skillit ja tietenkin reilusti paragon levelii millä saa kans hahmon statseja nostella. Oikeestaan pelissä on niin miljoona asiaa millä saa hahmostaan parempaa et se tästä tekee "loputtoman" pelin, aina voi parantaa hahmoaan. Statseja kun tässä katton niin mun damage on tällä hetkellä 673,081, dexteryä 7049, attack speed 27% crit hit change 39.70% ja crit hit damage 377% jne.
 
Vastaus: Diablo 3

http://diablo.somepage.com/popular/ Tuolta sivustolta kävin vakoileen demon huntteri buildia ja täytyy sanoo ett johan rupes demonit putoon. Tosta linkistä löytyy kaikillle hahmoluokille hyvä, en olis itte tällästä demon huntterille keksiny. Nyt olis ainakin skillt niin aktivet kuin passivet kohdallaan. Nyt vaan kovaa kamojen farmausta, kun nyt vaan saisivat taas PSN ylös.
 
Vastaus: Diablo 3

Nyt on El Bablo PS4:ssa sisällä :D

PSN: Makikou72, aloittelen juuri. Mikrofoni löytyy, tietenkin.
 
Vastaus: Diablo 3

Onko kellään tietoo tuleeko tuo uus patch 2.1.0 ps4lle? Barbaarilla alkaa 40lvl olla taottuna. Jos endgamen peliseura kiinnostaa niin lisäilkää listaan psn:kaheso olis hyvä ku sais oman clanin tälle konsolifin poppoolle tuonne.

Hyviä uutisia ��
http://us.battle.net/d3/en/blog/15157764/patch-support-confirmed-for-ps4™-and-xbox-one™-8-11-2014


Toi klaani hommeliini tai diablo 3 yhteisö olis hyvä olla ihan omanaan, meinaan nää viestit hukkuu tähän keskustelualueeseen. Niin ja myöskin treidaus ketju olis hyvä ku tässä pelissä se on mahdollista, kun on se droppi nappula, multakin löytyy vaikka mitä 70 lv legendaary ase/armori reseptejä eri hahmoluokille, millä mun demon huntteri ei tee mitään, eli voin tehä jollekin joka tarvii kun tuo vaan tarvittavat craftaus itemit. Mulle voi heittää frendi pyyntöö nick on PSN: elbowi. Hahmo on Demon Huntter 70lv paragon levu 75. Mikkii ei oo, mut olen moista hommamassa.

Alustana PS4
 
Vastaus: Diablo 3

Lisäilkääpä PS4 pelaajat tuliturska kaveriksi niin pääse näkemään miltä ne Nemesikset näyttää. Toistaiseksi tyydyn pelailemaan tyttöystävän kanssa local co-oppia, mutta tulevaisuudessa ehdin ehkä pelaamaan onlineenkin.
 
Vastaus: Diablo 3

Laittakaas ps3 omistajat Psn tilejä tai lisäilkää Vesasd nii pelaillaan. Mikrofooni odottaa postis!
 
Vastaus: Diablo 3

Mua voi kans lisäillä, kelpais peliseura kyllä tällä hetkellä. Mikkiä ei ole kun konsolin sain vasta 2 tuntia sitten, mutta pääasia ettei yksin tarttis hiihtää. Lvl 8 monk :) Lisäilen teitäki täältä kunhan joudan. Alustana siis PS4

Sori jos tää tunnusten listaus kuuluisi johonkin muualle. PSN: Kiraih
 
Vastaus: Diablo 3

Ite kanssa kävin eilen kyseisen tekeleen hommaamassa, pelaamaan pääsee tosin vasta alkuviikosta :) ikinä en diabloa ole pelannut, tosin tänään kattelin kun pc:llä väännettiin levelillä 70 paragornlvl ollessa 300 paremmalla puolella! Alkas olemaan kohtuullista menoa :D eiköhän tätä tule melko pitkään väännettyä, jahka vauhtiin pääsee..
 
Vastaus: Diablo 3

Mua voi kans lisäillä, kelpais peliseura kyllä tällä hetkellä. Mikkiä ei ole kun konsolin sain vasta 2 tuntia sitten, mutta pääasia ettei yksin tarttis hiihtää. Lvl 8 monk :) Lisäilen teitäki täältä kunhan joudan. Alustana siis PS4

Sori jos tää tunnusten listaus kuuluisi johonkin muualle. PSN: Kiraih

Konsolin mukanahan tulee oma mikrofoninsa.. joka ei tosin ole häävi mutta ajaa asiansa.
 
Vastaus: Diablo 3

Itselleni tapahtui Act V:ssä eilen sellainen bugi, että kun olin saanut raivatuksi kaikki ne mustat "pallukat" (miksi niitä sitten kutsuttiinkaan) ja piti puhua tälle isotissiselle ennustajaeukolle, niin häntä ei löytynyt enää mistään. Mukana muistan kyllä hänen juosseen aika pitkään, mutta H-hetkenä ei enää näkynyt ja tehtävää ei voinut suorittaa loppuun. Sen huomasin, että Myriam jää aina joskus kiinni "esteisiin", kuten vaikkapa aidan taakse, mutta hän ei teleporttaa perään, vaan juoksee porukan kiinni sitä kovempaa vauhtia, mitä enemmän on jäljessä. Nyt katsoin Myriamin liikkeitä koko ajan ja kävin aina "hakemassa" hänet, jos jäi jumiin johonkin - tapahtui ehkä noin 2-3 kertaa.

Nyt seuraava tehtävä aktivoitui normaalisti ja ruudulla lukee "Return to the Survivors Enclave".

Edit: Master-tasolla napsahti 3,5 miljoonaa kokemusta, kun palasin leiriin! Level 64.
 
Vastaus: Diablo 3

Pakkohan tää oli hommata.. Ps3 versiossa tuli vedettyä kaikki infernolla läpi.
Nyt Crusader level 56,masterilla vetelen act V. Tiukkaa tekee välillä.
Saa lisäillä, JStash. Alusta Ps4.
Levutuksessa myös Witch doctor ja Monk, ja eiköhän nuo muutkin tule perässä :).
 
Vastaus: Diablo 3

Act 2 pomo muuttui meidän cooppi pelissä eilen kuolemattomaksi. Mikä lie bugi ollut, mutta kolme kertaa sitä yritettiin ja kaveri ei vain kuole. Samaan aikaan noita tohtorin elukat mätkivät tyhjää ilmaa aina jossain nurkassa. Tormentilla mentiin neljän kaverin voimin
 
Vastaus: Diablo 3

Miten noi tavarat, joita tuolta pelistä saa, voiko niitä käyttää myös eri hahmoille vai mitä te yleensä teette niillä? Mahtavan koukuttava peli, tässä vaan on sitä jotain!
 
Ylös Bottom