Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja draev
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Diablo 3

Diablo 3:nen tullut pari kertaa vedettyä läpi vuosia sitten, mutta nyt tuli sellanen fiilis että voisi alkaa taas vähän enemmän pelaamaan.

Löytyy sekä PS4 että PC versio. Kumpaa versiota kannattaisi nyt alkaa pelaamaan? PS4 versio näin ensialkuun tuntuisi mielekkäältä kontrollerin vuoksi, mutta onko syitä miksi PC versio olisi parempi?

Viimeksi muokannut moderaattori:

No pc saa ainakin ne päivitykset ensimmäisenä. Valitse se alusta jolla tykkäät muutenkin pelailla.

Diablo on todella nautittavaa ps4:lla. Hyvät kontrollit ja ainahan miehelle tatti sopii kouraan paremmin, kuin hiiri [emoji106]

Tuli eilen vihdoin tämä hankittua, kun vitosella sai viemällä pari vanhaa peliä pois. Aika mukava tapa aloittaa vuosi näin mahtavalla pelillä, tänään tykittänyt Monkilla menemään lvl 20. En tosin ole edes vielä Act 1:sta vetänyt läpi, kun tulee kaikki paikat tutkittua. Parempi olisi varmaan vähän nopeuttaa tarinan läpipelaamista ja sitten pelin läpäisyn jälkeen vasta tutkia paikkoja vähän tarkemmin, vai mitä mieltä olette?

Pitää varmaan kohta kokeilla jo miten hahmolla pärjää expert tasolla, kun hardilla menee ihan mukavasti. Tarinakin vaikuttaa ihan kivalta ja peli näyttää todella hyvältä, vaikka videoista se ei kovin näyttävältä vaikuttanutkaan.

Tuli eilen vihdoin tämä hankittua, kun vitosella sai viemällä pari vanhaa peliä pois. Aika mukava tapa aloittaa vuosi näin mahtavalla pelillä, tänään tykittänyt Monkilla menemään lvl 20. En tosin ole edes vielä Act 1:sta vetänyt läpi, kun tulee kaikki paikat tutkittua. Parempi olisi varmaan vähän nopeuttaa tarinan läpipelaamista ja sitten pelin läpäisyn jälkeen vasta tutkia paikkoja vähän tarkemmin, vai mitä mieltä olette?

Pitää varmaan kohta kokeilla jo miten hahmolla pärjää expert tasolla, kun hardilla menee ihan mukavasti. Tarinakin vaikuttaa ihan kivalta ja peli näyttää todella hyvältä, vaikka videoista se ei kovin näyttävältä vaikuttanutkaan.

Pelaa ihan rauhassa omaan tahtiin. Sitten kun oot vetäny tarinan läpi (lisäriä myöten) aukeaa sellainen Adventure-moodi jossa koko maailmankartta on avoin, siellä sitten kehitetään hahmoa entisestään, kerätään voimakkaampia kamppeita ja edetään vaikeusasteissa sinne Torment 6 asti :) Siinä ehtii sitten tutkia maailmaa ja ratkoa erilaisia piilotettuja salaisuuksia yms.

Kait se täytyy taas kaivaa paholainen kesannolta muut pelit rupee maistuun puulle. Onhan tämä sentään paras peli julkasu 2014 konsoleille. Päivityksiäkin on tullut melko hyvään tahtiin. Noitatohtori ja eläintarha pystyyn, demonit saa taas olla ihmeissään sanctuaryssä.

Kait se täytyy taas kaivaa paholainen kesannolta muut pelit rupee maistuun puulle. Onhan tämä sentään paras peli julkasu 2014 konsoleille. Päivityksiäkin on tullut melko hyvään tahtiin. Noitatohtori ja eläintarha pystyyn, demonit saa taas olla ihmeissään sanctuaryssä.

Tein saman ja kaivoin tämän mestaritekeleen hyllyn perältä taas jatkettavaksi. Jatkan edelleen omaa monkiani ja yritän sen hioa joskus sinne Torment 6 tasolle. Nyt menee torment 2 iisisti ja varmaan kolmosellakin pärjään hyvin vaan enemmän tulee nyt kakkosta farmailtuu.

Fire buildia kasaan munkille ja edelleen epätoivoinen Magefist / Cindercoat farmaus päällä. Magefistin sain lahjapaketissa joltakin kaverilta vaan oli kyllä niiiiin huonot rollit että parempaa vielä kaipaan.

Onko noi treasure goblinien vaultit miten yleisiä? Mulla tuli eilen kaksi niitä tunnin sisään ja nyt on rahaa kepeästi aikas paljon. EN toki valita. Luulin että noi aika harvinaisia ovat, vai onko konsoleilla tuotakin muutettu?

Lisäksi eilen tuli tämmöinen outous vastaan, oli pakko kuvata:
https://www.youtube.com/watch?v=Sny1adBGmWM

En edes tuollaisesta tiennyt. Ilmeisesti jäi Pinata löytämättä kun googletin tuon jälkeen että mitäs ihmettä tuli nähtyä.

Lisäksi eilen tuli tämmöinen outous vastaan, oli pakko kuvata:
https://www.youtube.com/watch?v=Sny1adBGmWM

En edes tuollaisesta tiennyt. Ilmeisesti jäi Pinata löytämättä kun googletin tuon jälkeen että mitäs ihmettä tuli nähtyä.

Joo, toi on Whimsyshire, hauska paikka :D Sieltä saa muutamia uniikkeja craftireseptejä paikan bosseilta. Tonnehan pääsee jos craftaa Staff of Herdingin tai menee jonkun mukana jolla se on craftattuna. Mulla meni lukemattomia tunteja kun yritin saada viimeistä osaa farmattua, WildLag ja Daywalker voivat todistaa mun kiroilut kun tuli hakattua yhtä luolastoa ikuisuuden :D

Tiesin että tommosia sateenkaari goblineita on, mutta en ole nähnyt kertaakaan itse, enkä tiennyt mihin se portaali vei. Nyt tiedän. Hutun kiroilu muistuu kyllä elävästi mieleen ja itsekkin tuli farmattua pitkä tovi jotta sain sen kepin kasaan millä tuonne pääsee.
Sitten mitä noista vaultteihin tulee, niin ei ne mitään yleisiä ole tai ilmesty yhtään helpommin kuin pc:llä. Itse päässyt vasta 2kertaa sinne ja kumpikin sattui silloin kun oli 2x gobliini bonus päällä ja farmasin sitä herding kepin osaa. Kun saa sen legendaarinen timantin, niin voi sano hyvästit rahahuolille. Nyt tekee mieli taas pelata tätä.

Tiesin että tommosia sateenkaari goblineita on, mutta en ole nähnyt kertaakaan itse, enkä tiennyt mihin se portaali vei. Nyt tiedän. Hutun kiroilu muistuu kyllä elävästi mieleen ja itsekkin tuli farmattua pitkä tovi jotta sain sen kepin kasaan millä tuonne pääsee.
Sitten mitä noista vaultteihin tulee, niin ei ne mitään yleisiä ole tai ilmesty yhtään helpommin kuin pc:llä. Itse päässyt vasta 2kertaa sinne ja kumpikin sattui silloin kun oli 2x gobliini bonus päällä ja farmasin sitä herding kepin osaa. Kun saa sen legendaarinen timantin, niin voi sano hyvästit rahahuolille. Nyt tekee mieli taas pelata tätä.

Ai ne on niin harvinaisia. No sittenhän mulla tuuri kävi. Ja se legendaarinen kivikin putosi sieltä Vaultista ekalla kerralla. Nice!

Mulla ei kyllä staff of herdingiä ole, joten kai noita siis randominakin esiintyy? Näin ymmärsin Diablo wikistä.

Mulla ei kyllä staff of herdingiä ole, joten kai noita siis randominakin esiintyy? Näin ymmärsin Diablo wikistä.

Juu niihin voi törmätä jos tekee Riftejä ja sattuu peli arpomaan nuo nallekarhut vihollisiksi. Samaten voi PS4:llä ainakin törmätä Rifteissä Last of Usin "Zombeihin". Mutta ainoastaan Rifteissä, ei normaalin pelin puolella kertaakaan ellei sitten rakenna Herdingiä ja mene sinne itse.

Whimsydaleen voi ainakin PS4 päästä ihan randomilla. Itselleni ilmestyi rainbow goblin Act 1 loppupäässä. Hieman ihmettelin otusta ja vielä enemmän ihmettelin sitä trippiä värimaailmassa. Monen tunnin session jälkeen keskellä yötä, kun tuollainen tulee niin ei enää edes ymmärrä mitä sitä pelaa. Hieno kokemus!

Whimsydaleen voi ainakin PS4 päästä ihan randomilla. Itselleni ilmestyi rainbow goblin Act 1 loppupäässä. Hieman ihmettelin otusta ja vielä enemmän ihmettelin sitä trippiä värimaailmassa. Monen tunnin session jälkeen keskellä yötä, kun tuollainen tulee niin ei enää edes ymmärrä mitä sitä pelaa. Hieno kokemus!

Ahaa okei, en tiennyt tuollaisesta :D Voi olla että tossa videossa mainittiin mutta katsoin ilman ääniä, töissä kun olen niin en viitsinyt häiritä työtovereita Diablo äänillä ja puheilla :)

Meikäläisellä taas melkeen joka pelikerralla tulee rainbow goblin. Sitten taas sinne treasure vaultteihin en ole päässyt kertaakaan, vaikka varmaan lähemmäs 300 treasure goblinia varmaan lahdattuna.

Ekan melee classin sain tänään 70lv eli Monk. Jos jollain on jotain hyvää bluidii monkille niin heti kertoon tänne =) kiitos jo etukäteen.

Pitääkö peli läpäistä, että saa Master vaikeustason käyttöön? Olen jo hardille sekä expertille nostanut, mutta Act2 expertillä oli aivan liian helppo. Lvl 45 monk tällä hetkellä ja paljon hyviä Legendary varusteita, joten toivottavasti Act3 on jo vähän haastavampi. Ei ole tarvinnut edes life potioneita käyttää.

Välivideot ovat aivan törkeän upeita!

Ei tarvitse päästä läpi että saa nostettua vaikeustasoa. Kun on pelissä niin sitä voi nostaa tai laskea vain yhden pykälän kerrallaan. Poistu pelistä ja valitse siitä suoraan haluamasi taso

Kokeilin eri pelikerroilla nostaa vaikeustasoa, mutta Master vain pysyi lukittuna.

Jos ensimmäistä kertaa pelaa niin mahtaa vaatia 60lvl että Masterille voi kiepauttaa. Tormentit sitten aukeaa 70lvl. Kun on nämä hoitanut niin uusilla hahmoilla voi sitten mielensä mukaan laitella vaikestasoa. Ihmetyttää kyllä noiden vaikeustasojen pihtaaminen kun peli menee tosiaan hyvin äkkiä ylikävelyksi expertillä. Mutta löytyypähän sieltä Tormenteista sitten haastetta kun kestää sen ylikävelyn :)

Edit: Jos pelaat vanhan sukupolven konsoleilla niin siihen on sitten eri tarinat.

Okei, kiitoksia tiedosta. PS4:llä pelaan. Pitää sitten tosiaan vain vetästä expertin kanssa, kunnes Master aukeaa.

Ylös Bottom