Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja draev
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Diablo 3

Käsittääkseni siellä on ps4,xbone ja pc puolella tupla goblinit bonus päällä
Tuollaisia goblin keslittymiä löytyy silloin tällöin ja kerta nyt on tuplat niin voin vain kuvitella sitä goblinien määrää [emoji1]

Joo en oikein tiennyt että mihin suuntaan sitä säntäilis kun näki loottia joka puolella ja goblineita sinkoili sinne tänne. Aika moni taisi päästä siinä karkuunkin kun meni hetki tajutessa, että mitä täällä tapahtuu :)

Eilen tuli patchia pelattua muutama tunti ja eka rifti mihin menin niin ensimmäinen taso oli täynnä treasure goblineja (useita kymmeniä vieri vieressä). Tällästä ei ole tullut aiksemmin vastaan, onko uuden patchin ansiosta? Tavaraa tippu niin paljon ettei jaksanu klikkailla (setti/legendary reseptejä, legendary/setti itemejä, gemejä satoja kappaleita, jne...)! ;)

Kävi itellekki ku joinasin johonki riftiin missä oli jo 3 pelaajaa idlaamassa. Siinä meinas kiire tulla kun muut pelaajat ei meinannu tulla mukaan sitten millään, mutta kyllä sieltä suurin osa lopulta saatiin tapettua. Siinä klikkailtiin koko porukka lähemmäs 10 minuuttia niitä lootteja.

Onhan tuo hienoo että noi pachit tulee ihan ok tahtiin myös konsoleilla (PS4/Xone) itte nyt innostunut taas pelailee, vaikka ei nyt ihan niin alkuinnolla 24/7. Hyvässä kuosissa olevan hahmon kehitys(varusteet) tietenkin hidastuu melkosesti loppupuolella, mut joka tapauksessa tämän pelin parii on aina helppo palata et mitään totaali kyllästysta ei kyllä koskaan iske, vaikka välii taukoo pitää. Onhan noita goblineita tuo nyt tullu vastaan, onhan siinä luuttimista :)

Löytyykö täältä wizardeja jotka pääsee solona läpi 40+ Griftejä? Miten ihmeessä se on mahdollista?

Omalla wizardilla toughness alkaa olla liian pieni kuin lähestyy lvl 40, kuolee aivan liian helposti.

Muutenkin jos täältä löytyy wizardeja niin pelaako joku jollain muulla kuin firebird buildilla? Mitäs tavaroita käytössä?

Löytyykö täältä wizardeja jotka pääsee solona läpi 40+ Griftejä? Miten ihmeessä se on mahdollista?

Omalla wizardilla toughness alkaa olla liian pieni kuin lähestyy lvl 40, kuolee aivan liian helposti.

Muutenkin jos täältä löytyy wizardeja niin pelaako joku jollain muulla kuin firebird buildilla? Mitäs tavaroita käytössä?

Itte oon koitellu omalle wizardille, vaikka mitä buildii, mut onhan tuo aika "lasitykki" classi joskin classina ei oo mun main. Voisin sanoo et vaikein hahmo pitää hengissä, vaikka taitaa aika suosittu olla pelaajien keskuudessa. tässä nyt vois olla koittamisen arvonen: http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#RQNjST!XSZd!YcaYbZ

Itte oon koitellu omalle wizardille, vaikka mitä buildii, mut onhan tuo aika "lasitykki" classi joskin classina ei oo mun main. Voisin sanoo et vaikein hahmo pitää hengissä, vaikka taitaa aika suosittu olla pelaajien keskuudessa. tässä nyt vois olla koittamisen arvonen: http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#RQNjST!XSZd!YcaYbZ

Omalla wizardilla pääsin soolona eilen greater rift 37 läpi, alkaa pikkuhiljaa tulla softcappi vastaan näillä tavaroilla mitä mulla on, hyvällä mapilla pääsis ehkä vielä 38-39, menee niin hankalaksi jos on ahdas tunnelimappi, ei ole tilaa liikkua ja kuin tuo toughness on silti wizardin heikko lenkki.

Disintergrate buildia ei voi käyttää, pitää liikkua, http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#lQNiSO!bhZd!YaYcZY tämä on periaatteessa ainoa vaihtoehto sitten kuin firebird setti on kasassa, hydran voi vaihtaa slow timeen jolloin saa hieman enemmän liikkumatilaa point of no return runella jolloin stunni iskee vihua jos tulee siihen alueeseen tai lähtee.

Tuli oltua neljän partyssa missä oli mukana wizard (paragon >1200lvl) joka käytännössä pelasi yksinään greater rift tason 94 läpi. Ei ollut pelissä mitään järkeä... :D
Kaveri paineli eteenpäin nopeammin kuin perässä pysyi, itse kuolin mistä kontaktista tahansa, paragon levelin nousi 5 minuutissa ~100lvl ja rahaa tuli 1,5 miljardia.

Tuli oltua neljän partyssa missä oli mukana wizard (paragon >1200lvl) joka käytännössä pelasi yksinään greater rift tason 94 läpi. Ei ollut pelissä mitään järkeä... :D
Kaveri paineli eteenpäin nopeammin kuin perässä pysyi, itse kuolin mistä kontaktista tahansa, paragon levelin nousi 5 minuutissa ~100lvl ja rahaa tuli 1,5 miljardia.

Se on modattu hahmo , eli huijausta, voi pistää 3 gemsiä aseisiin, amulettiin ja molempiin sormuksiin.

Sehän tässä konsolipuoellla ahistaa kuin noita cheatereita on enemmän kuin legit pelaajia, ei ole mitään järkeä pelata publalla tuolla enään, pelin henki ja tarkoitushan siinä menee, eikä siinäkään ole järkeä että saat yhtäkkiä 100 paragonleveliä mutta se nyt ei sinäänsä ole yhtä iso paha kuin se että on ylimääräisiä gems:ejä, sitähn voi valita ettei halua pelata noitten kanssa.

Max cappi greater riftille on wizardeilla 43 puoliin ja toisin, kaikki joka pärjää paljon yli niin on huijattuja hahmoja.

Ite pelaan Barbaarilla ja taitaa olla tuo sama GR 37 tai 38 mikä on mennyt läpi alle 15 minuutissa. GR39 olen kolme kertaa yrittänyt ja jokaisella kerralla on joko ollut huono mappi tai sitten RG:lle on päässyt hyvissä ajoin, mutta sitten on sattunut huono RG tulemaan vastaan jota ei ole saanut tarvittavassa ajassa alas. Potentiaalia pitäisi tällä buildilla olla sinne ~GR45, mutta pitää saada vähän paremmat rollit geareihin kuin mitä nyt on ja sitten myös hyvä tuuri GR:n ja RG:n suhteen. Pyloneita voisi tietysti myös käyttää taktiikassa joka varmasti helpottaa.

Nuo public pelit on tosiaan aivan hanurista kun on täynnä modattua gearia. Ei niitä viitti juoksennella kun siinä lähtee periaatteessa pelin idea.

Se on modattu hahmo , eli huijausta, voi pistää 3 gemsiä aseisiin, amulettiin ja molempiin sormuksiin.

Sehän tässä konsolipuoellla ahistaa kuin noita cheatereita on enemmän kuin legit pelaajia, ei ole mitään järkeä pelata publalla tuolla enään, pelin henki ja tarkoitushan siinä menee, eikä siinäkään ole järkeä että saat yhtäkkiä 100 paragonleveliä mutta se nyt ei sinäänsä ole yhtä iso paha kuin se että on ylimääräisiä gems:ejä, sitähn voi valita ettei halua pelata noitten kanssa.

Max cappi greater riftille on wizardeilla 43 puoliin ja toisin, kaikki joka pärjää paljon yli niin on huijattuja hahmoja.
Näin vähän epäilinkin... :( Onneksi loggasin tuon rundin jälkeen pihalle. Mukavampi rakentaa hahmo reilulla pelillä eikä huijaamalla... no, pieni vahinko pääsi jo käymään.
Pitänee tarkastaa pelikavereiden hahmot ensi kerralla kun epäilee... itse asiassa en edes tiedä kuinka se tehdään.... täytynee googlata.

Näin vähän epäilinkin... :( Onneksi loggasin tuon rundin jälkeen pihalle. Mukavampi rakentaa hahmo reilulla pelillä eikä huijaamalla... no, pieni vahinko pääsi jo käymään.
Pitänee tarkastaa pelikavereiden hahmot ensi kerralla kun epäilee... itse asiassa en edes tiedä kuinka se tehdään.... täytynee googlata.

Sehän ei sinäänsä ole niin paha että paragonleveleitä tulee nopeasti koska se hyöty on silti sen verran pieni, tai sanotaanko näin että vaikka sulla on kaikki paragonpisteet täytetty 800 niin sillä ei tee paljon mitään jos ei ole tarpeeksi hyvät tavarat hyvillä arvoilla, eli oikeat tavarat oikeilla arvoilla on se tärkein, toki noita tavaroitakin voi kopioida ja antaa eteenpäin, kaikki sen kunniaksi että offline moodi hyväksyttiin, mutta en silti ymmärrä mitä viehetystä on siinä että pästään grift 100 juoksemaan läpi huijatulla hahmolla, no jokainen tyylillään.

Saiko tässä siirrettyä talletuksen ps3 versiosta ps4:seen?
Usa versio ois ps4:lla tarjouksessa, mutta mulla on euro ps3 diablo, joten chanssi lienee aika pieni eri alueiden välillä??

Saiko tässä siirrettyä talletuksen ps3 versiosta ps4:seen?
Usa versio ois ps4:lla tarjouksessa, mutta mulla on euro ps3 diablo, joten chanssi lienee aika pieni eri alueiden välillä??

Pitäisi onnistua. Ainakin X360:sta siirtyi tallennukset vaivattomasti Xbox Oneen. Pelin alkuvalikossa oli muistaakseni vaihtoehto tallennuksen siirrolle. Jos ei ollut heti alkuvalikossa, niin löytyy siitä alkuvalikosta jonkun toisen vaihtoehdon takaa.

Edit: Sitä en tosin tiedä, että onnistuuko eri alueiden versioiden välillä.

Itelläki iski taas diablo innostus päälle ja aloin hardcorella vetämään läpi. Nyt ois crusader 49 levelillä ja nelos acti menossa. Tarkotuksella alottelin tolla crusaderilla ku taitaa helpointa olla tuolla classilla. Tarkotus olis täydet achit kerätä tästä. Seuraavaksi sit pitäs alkaa bounteja veteleen

Itelläki iski taas diablo innostus päälle ja aloin hardcorella vetämään läpi. Nyt ois crusader 49 levelillä ja nelos acti menossa. Tarkotuksella alottelin tolla crusaderilla ku taitaa helpointa olla tuolla classilla. Tarkotus olis täydet achit kerätä tästä. Seuraavaksi sit pitäs alkaa bounteja veteleen

Tuli kans Hankkian innoittamana alotettua hardcorella, onhan tää eri kun se kuoleman pelko on kokoajan läsnä HC:lla ja kun kuolee niin se hahmo on sit siinä =) Noitatohtorilla mennään.

PS. joko oot mathaelin pistäny lihoiksi HC:lla ?

Tuli kans Hankkian innoittamana alotettua hardcorella, onhan tää eri kun se kuoleman pelko on kokoajan läsnä HC:lla ja kun kuolee niin se hahmo on sit siinä =) Noitatohtorilla mennään.

PS. joko oot mathaelin pistäny lihoiksi HC:lla ?

Juu menihän se Malthael läpi kans. Ei se hirveen vaikea ollu, kuhan ei liikaa ahnehtinu. Nyt olis crusader 63 levelillä. Sit ku toi on 70 levelillä, niin puuttuu enää bountyjen teko ja loput goblinit tapaa niin ois 1000/1000

Juu menihän se Malthael läpi kans. Ei se hirveen vaikea ollu, kuhan ei liikaa ahnehtinu. Nyt olis crusader 63 levelillä. Sit ku toi on 70 levelillä, niin puuttuu enää bountyjen teko ja loput goblinit tapaa niin ois 1000/1000
Bounteissa meneekin sit ikä ja terveys. Joskus laskin, että jos keskimäärin 5 min menee yhteen bountiin, niin vähän päälle 40h menee aikaa.
Tällä hetkellä itellä 300 bountia täynnä.

Tuli pelailtua tätä taas pitkästä aikaa. Nostin Demon Hunterin 64--->70lv ja pelailin siinä sitten riftejä (uusia ja vanhoja) ja bounteja. Päähahmona minulla on Witch Doctor, mutta Demon Hunterilla on kyl hauska pelata myös. Torment III tuntui melko helpolta, vaikka ei mun geari niin ihmeellinen vielä ole. Täytyy heittää IV seuraavaksi sitten. Sain riftistä gemin (en muista nimeä), mikä saattaa aiheuttaa bleedia ihan käsittämättömällä damagella..:eek:

Taktiikka

- Etsin mahdollisimman ison örkkilauman
- Pudotan vauhdista turretit (3kpl) niiden ympäille
- Laitan suden ulvomaan
- Templari tankkaa, niin kauan kun pystyy :D
- Susi tekee mitä lystää
- Vetäsen multishottia kasaan
- Keräilen kaikki bonukset ja healtit, mitä vaan pystyn
- HÄMMENNÄN

Kovatkin vihut tippuu yllättävän nopeesti

Ylös Bottom