Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 3

Vastaus: Diablo 3

Voiihan peerhse... menin tänään auttamaan ystävälistalta jotakuta ja palasin omaan peliin ja huomasin pettymykseksi sen, että oma tarinani jatkuikin siitä missä oli kaveria auttamassa ja otin takapakkia omalta osalta noin 6h - no, nyt lukaisin tätä ketjua tarkemmin ja huomasin että jotenkin pääsen jatkamaan omaa tarinaani? Voisiko joku kertoa miten niin tiedän jatkossa?

Eipä tuosta nyt suurta haittaa ollut, joten pelasin samat kulmat läpi uudelleen ja keräsin tavaraa ja leveliä.

Lisäilkääpä kaverilistalle, jos peliseuraa kaipailette... taitaa olla jossain +40lvl oma noitatohtori.
PSN: Techniqo (mikki löytyypi ja ikää 28, muutama muksu ja vaimoke myös)



Kiitos ja öitä...
 
Vastaus: Diablo 3

Voiihan peerhse... menin tänään auttamaan ystävälistalta jotakuta ja palasin omaan peliin ja huomasin pettymykseksi sen, että oma tarinani jatkuikin siitä missä oli kaveria auttamassa ja otin takapakkia omalta osalta noin 6h - no, nyt lukaisin tätä ketjua tarkemmin ja huomasin että jotenkin pääsen jatkamaan omaa tarinaani? Voisiko joku kertoa miten niin tiedän jatkossa?

Alkuvalikossa, heti normaalin Continue alapuolella on Game Settings. Sinne ja valitaan Mode(Campaign), sitten Act ja sen jälkeen Quest. Ja vielä pystyy muuttamaan vaikeustasia viimeiseksi. Näin pääset jatkamaan sen tehtävän alusta, jossa olit kun häivyit kaverin peliin.
 
Vastaus: Diablo 3

Eilen tuli sitten porukalla aloitettua Diablon co-op.
Koko porukka oli säästellyt peliä jotta kaikille olisi tuore kokemus, pienet testit oli jokaisella takana mutta ei mitään isompaa.
Samalla porukalla jo useampi tunti kooppausta takana joten siinä mielessä perusasiat piti olla kunnossa. No katsokaa itse.

[video=youtube_share;jxshzvYbwnU]http://youtu.be/jxshzvYbwnU[/video]
http://youtu.be/jxshzvYbwnU
 
Vastaus: Diablo 3

Itse olen täysi keltanokka Diablon suhteen ja viimeisin Hack and slash peli taitaa olla PS2 ajoilta Baldurs Gate. Kyllähän tämä maistuu oikein hyvin ja epäkuolloiden kurmotus on jollakin merkillisellä tavalla palkitsevaa ja hypnoottista ;)

Aloitin pelin rohkeasti velholla expert tasolla täällä olleiden kommenttien perusteella pelin helppoudesta. Vaikka meno on välillä hieman hidasta niin vaikeustaso tuntuu juuri sopivalta. Pari kertaa on tullut tilanne että sankari alkaa ottamaan lukua maassa kun potion liipasin ei ennätä latautua ajoissa.

Semmoinen kysymys että mitä tapahtuu kun kuolo korjaa kulkijan?

Tiedän että tuossa tulee kolme vaihtoehtoa ja olen valinnut aina tuon "restart from last chekpoint" tms . Peli jatkuu tässä tapauksessa mielestäni pari askelta taaempaa mihin oli päässyt ja tulee ilmoitus että varusteiden tasot laskevat joitain pisteitä. Onko tämä nyt niin että tasolaskut kertaantuvat ja laskevat aina vaan isommalla kertoimella. Tämä nyt huolettaa että jos tulee kiperä paikka ja kuolee monesti putkeen niin eihän noille örmyille pärjäää enää sitten millään.

Onko kuollessa parempi siis palata kylän kautta takaisin taistelutantereelle, tuleeko tämän myötä samat "rangaistukset" hahmolle?.
 
Vastaus: Diablo 3

Kyllähä tää maistuu paljon paremmalta PS4, kuin puuceellä. Nyt vedetty kolmella pelaajalla crusaderi, warru ja demon hunter lvl 70 ja 70 paragon leveliä päälle. Kohta jos uskaltais availla tormentti nelosta ja viitosta, mutta Tyrael vieny meidä kaikki legelootit...
 
Vastaus: Diablo 3

Minkälaisia buildeja on porukka tehny 70lv hahmoilleen? itte sain demon huntterin tänään lv70 ja nyt paragon 14, ei oikein löydy semmosta kunnon tykki buildii, kokeillu oon vähän kaikenmoisia virityksiä hahmolle. http://us.battle.net/d3/en/blog/15198718/vote-for-your-favorite-build-8-14-2014 tuolta nyt saa jotain osviittaa, mut eihän noi mun kamat oo vie tota luokkaa, eli grindausta vaan paljon lisää ;)


Todellakin peli maistuu konsolilla(PS4) vielä paljon paremmalta kuin PC, ohjaus toimii pädillä kuin se kuuluisa junan vessa. Peli on ehdottomasti tämän hetken parasta antia PS4 voi olla sitä myös aika pitkään.
 
Vastaus: Diablo 3

Tulihan sitä taas useampi tunti hakattua nyt illalla ja hyvin maistuu. Nyt kun vielä löysin mistä noita potioneitakin voi ostaa niin ei kuole jatkuvasti :D
 
Vastaus: Diablo 3

Diabloa muutama päivä takana ja mielenkiinto vain kasvaa pelin edetessä. Tähän mennessä olen ehtinyt paukuttaa Wizardin tasolle 47 ja toisessa (co-op) pelissä Witch Doc L19. Pari kertaa on tullut pelikavereitakin mukaan ja se tekee toiminnasta entistä hauskempaa.

Yksin on jo liian tottunut hoitelemaan isot viholliskasat samalla loitsukaavalla, eli slow time maahan, Hydraa viereen paukuttamaan, lumimyrskyjä perään ja taustalta räimitään Disintegrate-säteellä. Sitten jos tulee oikein kovaa monsteria päälle, niin vaihdetaan Arcane-moodiin, jossa oma hahmo muuttuu hengeksi ja samalla saa tilapäisesti muutaman kovan loitsun päälle, jolla on tähän mennessä kaatunut isommatkin pahikset. Arcane-moodissa saa teholtaan noin 2,5-kertaisen Disintegrate-säteen ja myös eräänlaisen vasaran, joka tekee kovasti vahinkoa vihollisiin ja horjuttaa samalla näiden tasapainoa. Lisäksi voi "räjähtää" kyvyn aktivoituessa tai sen ollessa päällä.

Ensimmäisen näytöksen aikana tuli jo vaihdettua Hard-tasolle, mutta ei tuntunut siltikään oikein miltään, joten Act kakkosessa suoraan Expertille ja sitten alkoi olla mielekästä menoa. Tällä hetkellä menossa kolmannessa näytöksessä ja tiukkaa taistelua Depths-nimisellä alueella ahtaissa käytävissä.

Witch Doc tuntuu kyllä hauskalta hahmolta varsin kummallisten kykyjensä kera ja tulipa löydettyä alussa WD:n zombikoirien näköinen varsin laadukas maski, niin siinä rupesi isäntä muistuttamaan kovasti "lemmikkejään".

Sir Badgerille muuten pahoittelut, kun liityit yllättäen neljänneksi porukkaamme ja lähdimme sitten pois. Pelityylimme ei oikein sopinut, kun halusit selvästi mennä nopeasti eteenpäin, kun taas itse nuohosimme kaikki nurkat ja peli oli muutenkin varsin hidasta, kun jatkuvasti lajiteltiin uusia varusteita kesken tehtävien ja pysähdyttiin välillä muutenkin vain puhumaan pelin jutuista. Vaan sattuipa sellainen juttu, että jokin isompi monsteri tuli vastaan keskellä metsää ja sillä oli nimi "Killer of Sir_E_Badger". Laitettiin kyseinen otus matalaksi ja sain lahjapaketin, jonka laitoin Badgerille matkaan.

Jos pelaan yksin, niin silloin saa toki liittyä, jos leveli ja meneillään oleva näytös ovat kohdillaan. Suojelen toki, jos haluaa kehittää hahmoaan vaikeammalla alueella hieman huonommalla levelillä.
 
Vastaus: Diablo 3

Kätevää, miten vaikeustasoa voi nostaa kesken tarinan. Ei tuo normal sovi muuhun kuin alun ohjauksen opetteluun. Lopulta tie on vienyt hardin kautta tasolle expert. Nyt saa jo olla vähän varovaisempi ja välillä pitää juosta jopa karkuun. Lootista sen sijaan en tiedä, kun päivän parhaimmat tuli tänään postitse. :D Kiitos vain!

Crusader, 41 lvl
 
Vastaus: Diablo 3

Hitto kun tulis oma ps4:n huollosta, että pääsis pelaamaan... Tässä tulee ihan hiki jo pelkästä teidän hehkutuksesta!
 
Vastaus: Diablo 3

Sir Badgerille muuten pahoittelut, kun liityit yllättäen neljänneksi porukkaamme ja lähdimme sitten pois. Pelityylimme ei oikein sopinut, kun halusit selvästi mennä nopeasti eteenpäin, kun taas itse nuohosimme kaikki nurkat ja peli oli muutenkin varsin hidasta, kun jatkuvasti lajiteltiin uusia varusteita kesken tehtävien ja pysähdyttiin välillä muutenkin vain puhumaan pelin jutuista. Vaan sattuipa sellainen juttu, että jokin isompi monsteri tuli vastaan keskellä metsää ja sillä oli nimi "Killer of Sir_E_Badger". Laitettiin kyseinen otus matalaksi ja sain lahjapaketin, jonka laitoin Badgerille matkaan.
Ai, en minä mieltäni pahoittanut. Haluaisin itse pyytää anteeksi, kun vaan ihmettelin mitä ihmettä te muut teette ja härväsin menemään. Olin itse tuon kyseisen kohdan jo useampaan kertaan pelannut läpi. Tarkoitus ei ollut missään nimessä hätyyttää tai vaikuttaa kiireiseltä. Kiitos lahjasta, olen niitä itsekin pyrkinyt lähettelemään aina kun mahdollista.

Minut saa kutsua pelaamaan koska tahansa, kun olen kirjautunut sisään. Tänään pelattiin Act III:a, mukana oli Nape, Transsiapina ja... öh, en ikävä kyllä muista. Pyydän anteeksi häipymistäni Siege Breakerin jälkeen, mutta muut kodin aktiviteetit veivät mukanaan. Ilman mikkiä ei ole kohteliasta tapaa ilmaista lähtemisensä...

Legejä tippuu tasaiseen tahtiin, mutta tarjonta on ollut varsin yksipuolista. Taisi olla kuudes tai seitsemäs Nagelring tänään. Pari hyvää asettakin on mukaan löytynyt. Wizard tuntuu hahmoista monipuolisimmalta, toki WD:n lemmikit ja Haunt tuovat peliin täysin omanlaisensa hauskuuden.
 
Vastaus: Diablo 3

70lv jälkee hahmon kehitys rupee oleen melkosta matematiikkaa että saa parhaan irti hahmosta, on niin monta asiaa mikä nostaa damagee. Joutunut monta legendaryä jättään käyttämättä, kun ei oo nostanut tiettyjä arvoja ja sitä kautta damagee. Demon huntterilla crit hit damage, crit hit change ja attack speed tuntuu olevan avain isoon damageen, kun on saanut dexterityn tietylle tasolle. Kunnon kivien teko varusteisiin maksaa jo aika hunajaa, eli muutama miljuuna hupenee aika nopeesti.
 
Vastaus: Diablo 3

Peli läpäisty expertillä alusta loppuun. Level 69 napsahti juuri ennen loppuvastusta. Muuten helppoa kauraa mut noi lisärin bossit meinas teettää työtä yksin pelattaessa.. huomenna jos dingais 70 ja alkas hakeen lössiä adventureen :)
 
Vastaus: Diablo 3

Wizard level 48 (expert), Act kolmosen loppupuolella (oletettavasti) ja Witch Doctor Level 34 (hard) Act kakkosen suunnilleen puolivälissä porukkapelissä.

Wizardilla mukavasti haastetta, mutta WD tuo kyllä mukavasti vaihtelua peliin. En ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti, kun mainitussa kimppaporukassa sattuu olemaan kaksi WD:tä ja molempia seuraa sellainen eläintarha, että oksat pois. Kahta muuta partyyn kuuluvaa alkoi jo pikkuhiljaa risomaan, kun ympärillä käy jatkuva vilinä ja pari kertaa käynyt jopa niin, että pelikaverit ovat alkaneet kohdistamaan hyökkäyksiä apureittemme kimppuun, kun eivät ole aina tunnistaneet niitä :D

Ajatelkaapa - jaloissa pyörii kuusi zombiekoiraa ja kannoilla astelee kaksi jättimäistä otusta valtavien nuijien kanssa ja taistelun melskeessä zombiet tekevät ihmismuureja pelikentälle tai sitten zombiet kiipeävät korkeaksi torniksi ja kaatuvat vihollisten päälle ja samaan aikaan kentällä hyppelee räjähtäviä sammakoita ja kävelee isoja hämähäkkejä. En meinannut saada kunnolla henkeä nauraessani, kun toinen kaveri (ei WD) karautti keskelle viholliskasaa tuleen sytytetyllä hevosellaan ja jyräsi ison porukan matalaksi, kun eläintarha murjoi vihollisia ympärillä. Porukassa alkoi muutenkin olla varsin hilpeä tunnelma, kun tuosta eteenpäin suurin piirtein jokainen otti käyttöönsä jonkinlaisen otuksen erikoiskykyihin ja nauruhermot olivat ratketa jokaisen esitellessä omaa "Frankensteiniaan".

Kyllä vie peli täysin mukanaan, kun uuden hahmon mukaanotto toi näin paljon viihdearvoa. Peli on muutenkin täydellisyyttä hipova, kun edes ylläolevan kaaoksen aikana ei pienintäkään nykimistä tai hidastelua.
 
Vastaus: Diablo 3

Kallis maidonhakureissu tuli kun tää tarttui mukaan. Parit gamepläyvideot kattoneena en hirviän innoissani ollut mutta nyt act 3 menossa ja crusaderi jossain 40+ levelillä. Normi vaikeustasolla ei tarvinut tehdä mitään mutta expertillä jotui jo yhdessä pomovastuatajassa pudottamaan hardille.
Enivria, meno vaan paranee kun hahmolle tulee lisää taitoja ja taikoja.

Ps Vitalla olen myös pelannut tätä. Teksti ja muu on aikamoista piperrystä mutta täysin pelattavissa on. Kätevä ominaisuus!
 
Ylös Bottom