Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 4

Launch traileri. Paska musiikki poislukien, kyllähän tässä nälkä kasvaa odottaessa.


Olipas kyllä todella kummallinen musiikkivalinta. En tiedä onko musiikkina sinänsä ihan paskaakaan mielestäni, mutta ei kyllä sopinut ainakaan Diablon yhteyteen sitten lainkaan. Todella kummallinen valinta tuohon todellakin. :rolleyes:o_O
 
Montako classia on launchissa, onko sitä kerrottu? Ne samat mitä betassa, vai onko jotain uusia?
 
Nyt voi sanoa että ensiviikolla pääsee pelaamaan. Odottavan aika on pitkä ja tuskainen.

Eli torstai-perjantai yönä pääsee innokkaimmat irti kun servut avautuu suomen aikaa klo 2 yöllä.

Aijai, itsekin otin kahden viikon kesälomat tuolle viikonlopulle. Todellinen superpeliviikonloppu kun vuorovedoin diablo 4 ja street fighter 6. Verhot kiinni, kaappi täyteen janojuomaa sekä pikanumerohaku lähimpään pizzapaikkaan.

Tuota voikin tuijotella sitten vielä 10 päivää :)

 
Mulla menee uuden Diablon hankinta vähintään juhannukseen kesäloman vuoksi. En siis käytä kesälomaa pelaamiseen. Siksi on mukavaa, että eka season alkaa vasta heinäkuussa. Olen aika innokas ostamaan season passeja jostain syystä ja siksi varmaan kannattaa ostaa se keskimmäinen versio, jossa saa perustason season passit pelin mukana. Olen kyllä vielä kahden vaiheilla ostanko peliä ollenkaan.

Jos peli ei pyöri Series X:llä tai saa tarpeeksi huonot arvosanat, se saa jäädä alelaarin löydöksi. Eniten huolettaa pelimekaniikan muutos pois satunnaisuudesta, joka oli Diablo kakkosen koukku. Toisaalta tykkään MMORPG elementeistä, mutta huonosti toteutettuna ne vievät peli-ilon, kun pärjääminen bosseissa riippuu muista pelaajista. Lisäksi uhkana on servereiden jumittaminen. Mikään ei harmita enemmän kuin hyvän pelihetken menettäminen servereiden ollessa alhaalla.
 
Mutta toi live action traileri oli hyvä. Tulipahan tuossa muuten mieleen että saako sitä kilkutinta jos sattui delaamaan hakatessa sitä shavaa. En muista kuin ne leget mitä siitä boksista sai mikä tippu shavalta. Ensi viikolla tähän aikaan onjo useampi tunti peliä takana.
 
Tästä haaste kovimmille. 1000 ensimmäistä jotka twiittää kuvan että on level 100 hardcore hahmolla saa nimensä Lilith patsaaseen.

 


Tämä onkin loistava uutinen eli kaikkien rewikka medioiden hahmot tullaan deletoimaan kun peli launchaa, näin se piti mennäkin, ainakin itselleni ja monelle muulle se ensimmäinen D4 viikonloppu tulee olemaan hitonmoinen race (softcoressa mennään) :), koska launch weekend on ARPG pelien parasta aikaa. ja hyvä että kaikki Early accessissa aloittavat samalta viivalta sitten kun H-hetki koittaa. nyt ku ei oo tosiaan vähä aikaa tullut reiluun viikkoon pelattua mitään, (muutama tunti zeldaa) niin eiköhän semmonen path of exilemainen 30-40 tunnin stintti tule vedettyä diablo 4:sta launch weekendinä. Olettaen tietenkin että kaikki toimii niin kun pitää.
 
Viimeksi muokattu:
Oof mä en kyl ymmärrä näit hirveit kilpajuoksuja heti endgameen, mut kukin taaplaa tavallaan. Tossakin toi maailma on aika iso ja tekemist ja tutkittavaa riittää niin kyl se endgame sielt sit tulee iteksee.

Muutenki ku pystyy nykyää pelaa vast ku poika on menny illal nukkumaan ni jaksaa sen pari tuntia pelata :D
 
No jokaisessa pelissä missä vaan on mahdollisuus kilpailla jostain niin aina löytyy niitä jotka ei välitä siitä miten sen pelin ekalla kerralla kokee vaan halutaan vaan näyttää että osaa jotain.

Itse aion ainakin ottaa aikani ja tutkia joka nurkan ja lukea joka lorepätkän ja jutella joka NPC:lle.
 
Ylös Bottom