Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 4

Nyt pitää ihan kysyä että miksi noin kova kiire? Seasoni alkaa vasta heinäkuussa eikä tässä muutenkaan ole mitään leaderboardeja niin miksi kiirehtiä? Ei sillä, kiva jos tykkäät noin pelata, mutta itse en vain ymmärrä.

Pelkään että tämä itemi saa nerffiä ennenkö pääsen sitä itse testaamaan sen takia tarkoitus on rushia T3:lle (joka aukeaa vasta kun campaign on suoritettu) niin nopeasti kun mahdollista että on mahdollisuus saada noita unique itemeitä, T3:n vaatii että uniqueita alkaa tippumaan, lisäksi tuo unique on ilmeisesti suht harvinainen ja tosiaan tuon itemin nerffiä aika moni odottaa koska se tekee WW barbista täysin ylivoimaisen

nefffi.png
 
Meitsi on kyl ihan rakastunut omaan fire sorsaan. Hydra sylkee tulta vihollisten päälle, samalla kun tuliseinät sulattaa kaiken ympäriltään. Super liikkeenä on vielä tulikäärme joka imee vihuja itseensä samalla vahingoittaen niitä. Hauskaa on ollut ja pelin jylisevä äänimaailma ja upea hdr valaistus tekee siitä äärimmäisen nautinnollisen pelata kun loitsut näyttää ja kuulostaa todella hyvältä.
 
laitataas vähä leikkisästi itseäni :D, varsinkin ku ihmiset oli niin vahingonilosia kun en päässytkään heti pelaamaan :D, jvaan pääsin oikeastaan 16 tuntia launchista. siinä 19.00 aikaan eilen pääsin aloittamaan, kahdelta istumalta tuo tuli vedettyä eli eilen illalla ja tänä aamuna sitten loput, 8 tunnin yöunetkin sai onneksi vielä.-

"jos ja kun pääsen serverille niin vetäsen campaignin läpi alle 10 tuntiin. Robilla meni 7 tuntia"

well, mutta joo en suosittele kenellekkään samanlaista rushia sen sijaan suosittelen pelaamaan tarinan rauhassa ja muutenkia tutkia maailmaa itsehän olin pelin lopussa 10 leveliä alilevelinen, harmitti varsinki tuossa lopussa skipata cutscenet myös mutta ku tein sitä koko playtrought ajan niin ajattelin että skipataan nämäkin ja vedetään se lore run sitten rauhassa joskus erikseen. sen verran tehokkaasti tuli kumminkin vedettyä noita skippejä etten tiedä yhtään mitään tarinasta, joten mielenkiinnolla odotan sitten mitä tarinalla on tarjoita kun on lore runin aika.

Näytä liitetiedosto 11252

tuolta näytti barbaari gearin suhteen kun nuo lopputekstit paukahti ruutuun, rng jumalautat oli suotuisat heti alkupuolella niin koko main story run pysyi suhteellisen smoothina


Näytä liitetiedosto 11253
Heh en suinkaan ollu vahingoniloinen, kuha vaa vähä piikittelin ;) Hyvä että pääsit peliin ja on maistunu! Itekki kampanjan loppupäässä, jokunen tunti varmaan jäljellä. Sivutehtäviä oon tehny sitä mukaa jos niitä on päätarinan reitin varrella ollut. Ajattelin, että ehtii sitä maailmaa tutkimaan kampanjan jälkeenki ku just aukee noi sun mainitsemat uniikit yms kivaa.

Vaikka toi tosta meneeki läpi kohta niin kyllä tän parissa tulee viihtymään pitkään. Mielenkiinnolla oottelen endgamea ja kunnon necrobuildiä. Nyt mulla on kohtuu yksinkertainen blight corpse'splosion buildi, iha ok mut ku ei vielä kunnon kamoja ole niin tilaa kasvaa on yllinkyllin.
Täytyy varmaan noita necron aspect dunkkuja käydä juoksemas et saa kamoihin oikeet jutut kiinni. Onko ne aspektit yhtä hyviä kuin ne mitä vois löytää legendaarisista valmiiksi kiinni?

Ja oliko nii että aspekteja voi laittaa vaa legendaarisiin kiinni? Jääny toi vähä hämärän peittoon.
 
Viimeksi muokattu:
laitataas vähä leikkisästi itseäni :D, varsinkin ku ihmiset oli niin vahingonilosia kun en päässytkään heti pelaamaan :D, jvaan pääsin oikeastaan 16 tuntia launchista. siinä 19.00 aikaan eilen pääsin aloittamaan, kahdelta istumalta tuo tuli vedettyä eli eilen illalla ja tänä aamuna sitten loput, 8 tunnin yöunetkin sai onneksi vielä.-

"jos ja kun pääsen serverille niin vetäsen campaignin läpi alle 10 tuntiin. Robilla meni 7 tuntia"

well, mutta joo en suosittele kenellekkään samanlaista rushia sen sijaan suosittelen pelaamaan tarinan rauhassa ja muutenkia tutkia maailmaa itsehän olin pelin lopussa 10 leveliä alilevelinen, harmitti varsinki tuossa lopussa skipata cutscenet myös mutta ku tein sitä koko playtrought ajan niin ajattelin että skipataan nämäkin ja vedetään se lore run sitten rauhassa joskus erikseen. sen verran tehokkaasti tuli kumminkin vedettyä noita skippejä etten tiedä yhtään mitään tarinasta, joten mielenkiinnolla odotan sitten mitä tarinalla on tarjoita kun on lore runin aika.

Näytä liitetiedosto 11252

tuolta näytti barbaari gearin suhteen kun nuo lopputekstit paukahti ruutuun, rng jumalautat oli suotuisat heti alkupuolella niin koko main story run pysyi suhteellisen smoothina


Näytä liitetiedosto 11253
En millään pääse kiinni tuohon, mitä järkeä tuollaisessa speedrunittamisessa on, siis ainakaan uudessa ja tarinaakin selkeästi sisältävässä pelissä, jota kai sinäkin pelasit nyt ensimmäistä kertaa? Ensin odotelleen peukaloita pyöritellen ja kuola valuen peliä 6 vuotta, ja sitten kun se viimein ilmestyy, niin jotkut vetävät alle 10 tunnissa pelin läpi joidenkin killuttimien takia? Juu, ei tule koskaan menemään tällainen minun ymmärrykseni.

Nyt kun aloitan tänään aivan kohtapuolin pelin pelaamisen itsekin, niin olen pettynyt, jos minulla rullaavat lopputekstit alle 20 tunnin pelaamisen jälkeen. Toki, kun pelissä on ymmärtääkseni aikaisempaa enemmän avoimempaa pelimaailmaa, niin tulen tekemään joka puolelta mahdollisia sivutehtäviä, ennen kuin tulen etenemään pelin tarinan loppuun. Ja sen jälkeen peli sitten melkein väistämättä jää taka-alalle, kun ei nuo endgamet ole missään pelissä kiinnostaneet muutaman tunnin yritystä enempää. Näin ainakin on käynyt mm. aikaisempien Diablojen kanssa sekä vaikkapa Soulsborne-pelien kanssa. Ei vaan jaksa noiden samojen maisemien ja juttujen uudelleen ja uudelleen hinkuttamista.
 
Viimeksi muokattu:
Act3 menossa, noin 15-20h pelattuna rauhallisesti nautiskellen. En olisi ikinä uskonut blizzulta tulevan näin valmista peliä heti julkaisussa, ei ainuttakaan bugia. Muutenkin peli on grafiikaltaan, pelattavuudeltaan ja äänimaailmaltaan todella hyvä, ja erityismaininta tarinalle, tähän mennessä ollut yllättävän hyvä blizzun peliksi.

Werewolffilla pelaillaan pirunmoosen lemmikkilauman kanssa, level 38 menossa ja alkaa möllilaumat sulaa meleko nopeasti, on törkiän hauska classi pelata!

Läheskään kaikkia sivutehtäviä en ole tehnyt vaan jättänyt dungeonitehtävät ja ylipäätään dungeonit tekemättä, että saa niitä pelata sitten kaverin kanssa kunhan satutaan yhtäaikaa linjoille. Tähän astisen perusteella uskoisin koko pelin tarinasisällön läpäisyyn itselläni menevän vähintään 50h.

Vielä piti lisätä tosiaan mielestäni pelin paras osa-alue, joka on ehdottomasti vaikeustaso. Tier 2 pelailen ja todella monta kuolemaa tullut, ei ole mikään läpijuoksu ainakaan itselleni joka on pelkästään positiivinen asia, muttei myöskään liian vaikea että hermot menis.
 
Viimeksi muokattu:
joo Ippenator se meidän ero on tosiaan se että ARPG peleissä itse kuulun siihen End game Min maxer koulukuntaan, arpg peleissä ei loputta itselleni taas sillä tarinalla ei ole mitään merkitystä, eikä oikeastaan sen pituudella, mielellään just jotain 8-10 tuntia juuri rushimalla, end game on kumminkin mikä itselleni ratkaisee, itse myös tosiaan asetan tavoitettu ARPG peleissä, sanotaan näin että vaikka huomisen tavoite voisi olla lvl 60 ja tämän päivän 50, joten sillon en lopeta pelaamista jos on vaan muuten aikaa, niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, sama homma tosiaan kun Treenamisessa salilla, molemmat ovat siis mukavia harrastuksia suhtaudun siis diablon tyylisiin ARPG looter peleihin ihan eri tavalla kun muihin peleihin, eli haluan olla mahdollisimman tehokas. sama tuossa treenaamisessa, et jos tarkoitus on tehdä vaikka vatsatreeni 5 kertaa viikossa, sillon myös teen treenin 5 kertaa viikossa. eli nämä kaksi asiaa ovat hyvin samantapaisia.

Toinen syy tosiaan on se että end gamessa vasta huomaa sitten tuon open worldin merkityksen (mikä sopii paremmin tuohon omaan tehokkaaseen pelaamiseen) kun sinne aukee kaikennäköistä ja esim kun juoksee niitä luolastoja, niin oikeastaan jokaisesta luolastosta saa bonus sisältöä sen aspectin lisäksi, lisäksi tuo mountti kanssa on paljon mielekkäämpää tutkia tuota open worldia.

Luolastoihin tulee Diablo 3 tyylinen bounty systeemi, joten et juokse turhaan niitä vaikka et tarvitsikaan sitä aspectia.

niin ja tosiaan siellä on twich täynnä streamaajia jotka vetää sellaisia 30 tunnin putkeen streamejä saavutaakseen tuon lvl 100 ensimmäisenä, niin siihen nähden koen olevani casual pelaaja :D
 
Viimeksi muokattu:
joo Ippenator se meidän ero on tosiaan se että ARPG peleissä itse kuulun siihen End game Min maxer koulukuntaan, arpg peleissä ei loputta itselleni taas sillä tarinalla ei ole mitään merkitystä, eikä oikeastaan sen pituudella, mielellään just jotain 8-10 tuntia juuri rushimalla, end game on kumminkin mikä itselleni ratkaisee, itse myös tosiaan asetan tavoitettu ARPG peleissä, sanotaan näin että vaikka huomisen tavoite voisi olla lvl 60 ja tämän päivän 50, joten sillon en lopeta pelaamista jos on vaan muuten aikaa, niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, sama homma tosiaan kun Treenamisessa salilla, molemmat ovat siis mukavia harrastuksia suhtaudun siis diablon tyylisiin ARPG looter peleihin ihan eri tavalla kun muihin peleihin, eli haluan olla mahdollisimman tehokas. sama tuossa treenaamisessa, et jos tarkoitus on tehdä vaikka vatsatreeni 5 kertaa viikossa, sillon myös teen treenin 5 kertaa viikossa. eli nämä kaksi asiaa ovat hyvin samantapaisia.

Toinen syy tosiaan on se että end gamessa vasta huomaa sitten tuon open worldin merkityksen (mikä sopii paremmin tuohon omaan tehokkaaseen pelaamiseen) kun sinne aukee kaikennäköistä ja esim kun juoksee niitä luolastoja, niin oikeastaan jokaisesta luolastosta saa bonus sisältöä sen aspectin lisäksi, lisäksi tuo mountti kanssa on paljon mielekkäämpää tutkia tuota open worldia.

Luolastoihin tulee Diablo 3 tyylinen bounty systeemi, joten et juokse turhaan niitä vaikka et tarvitsikaan sitä aspectia.

niin ja tosiaan siellä on twich täynnä streamaajia jotka vetää sellaisia 30 tunnin putkeen streamejä saavutaakseen tuon lvl 100 ensimmäisenä, niin siihen nähden koen olevani casual pelaaja :D
Juu no, ihan ok vastaperustelut, vaikken siltikään kunnolla tuon kaltaista pelaamista oppinut nytkään ymmärtämään. Mutta eipä minun kai pidäkään. Toki hyväksyn sen, että sinä ja monet muutkin saatte juuri tuollaisesta pelaamisesta iloa. Minulle tuo on vain liian suorituskeskeistä ja ei oikein kuulosta rentouttavalta pelaamiselta, mutta eipä siitä kuitenkaan enempää.

Toki eipä se huono juttu tietenkään olisi, jos tässä Diablo nelosessa nyt olisikin jotain koukkua, joka saisi jopa minut innostumaankin endgamesta tällä kertaa. Tulisihan siinä pelille enemmän rahalle vastinetta. Se vaatisi omalla kohdallani esim. sellaisia erityisen haastavia bonus-alueita, ja tehtäviä, joihin ei olisi asiaa, kuin vasta pelin läpäisyn jälkeen. Lisäksi toivoisin jotain pieniä ajoittain tulevia uusia tarinalisäyksiä sekä niiden yhteydessä uusia alueitakin - edes jossakin vaiheessa, niin kyllä silloin minunkin mielenkiintoni varmaankin pysyisi. Kilpailullisista elementeistä en Diablossa ole kiinnostunut, enkä tule koskaan niistä kiinnostumaankaan.

Mutta hei, nautinnollisia hetkiä kaikille pelin parissa! Toivottavasti jokainen pelin ostanut saisi rahoilleen mahdollisimman hyvän vastineen - oli tämä sen verran kallis pläjäys, vaikka tuon CD-keysin ”ale-hinnan” hyödynsinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Oma antispeedrun lähti tänään käyntiin, eli rauhassa ja maltilla. Mitään en pelistä ja classeista etukäteen oo nähny, eli ihan tyhjä on pöytä. Kokeilin eka Druidia mutta vaihdoin lopulta Necromanceriin, koska summonointi on aina kivaa.

On kyllä maistunut hyvin. On mukavasti paljon "rauhallisempi" ja enemmän vanhojen Diablojen kaltainen. Mitään ongelmia ei ole tullut vielä vastaan, eikä peliin oo tarvinnut jonottaa. Yllätyin ku kartalla juoksi muita pelaajia. Ihan MMO-fiilis puski päälle.

Tarina ja cutscenet ovat kymmenen kertaa paremmat kuin D3:ssa. Pelattavuus on kans iha prikulleen siellä missä pitää, samoin vaikeustaso. Oikein hyvät ensifiilikset.

Ainoa miinus siitä että munkki puuttuu classeista. :D
 
Itseä alkaa jo vähän tylsistyttää tämän pelaaminen: Taso 35 mittarissa ja uutta, parempaa tavaraa tippuu todella harvoin ja sitten kun tippuu sitä ei saa istumaan mihinkään buildiin. Normal modellakin tuntuu vihollisten hinkkaaminen puuduttavalta kun kaikki ovat samanlaisia damage spongeja.

Taidan itsekin rynniä tämän päätarinan vain läpi ennen kuin kasautuvat tasot tekevät siitä vielä enemmän tuskaa, saanpahan sentään katsottua miten tarinassa käy.
 
Hieman seurasin striimaajaa, joka pisti livet tulille perjantain vastaisena yönä ennen h-hetkeä eli kello kahta. Tänään alkuillasta lopputekstit vyöryivät jo ruudulle. En näe myöskään moisessa mitään järkeä, peli pitää nautiskella hitaasti ja joka nurkka nuohoten rauhassa läpi. Olen edelleen act 1:ssä, hahmo on tasolla 35 ja luonnollisesti veteraanitasolla (world tier 2) mennään. Paikoin ollut haastavia kohtia, kuolema korjaa välillä yllättävänkin nopeasti jos aistit eivät ole tarpeeksi skarppina.

Sivutehtäviä paukutan urakalla ja välillä vain koluan maailmaa edestakaisin, sen enempiä miettimättä. Eventtejä tulee mukavan tasaisesti vastaan ja sitä myöten "lottovaluuttaa". Kun taskut olivat pullollaan kyseistä massia, kävin koettamassa onneani muutaman itemin kanssa. Eihän sieltä tullut mitään hyödyllistä, joten säästin loput. Välillä hoidan tarinatehtävän tai pari, mutta tahti on silti erittäin hidas. Kuin söisi hyvää ateriaa kaikessa rauhassa ja jokainen pala on maukas.

Sorcererilla tämänhetkinen kokoonpano käsittää seuraavat loitsut: arc lash, blizzard, meteor, chain lightning, ice armor ja superkykynä inferno. Tyypillisesti isken vihollismassan rauhallisemmaksi lumimyrskyllä, pyörin porukan ympärillä saadakseni ne paremmin kasaan ja isken joko meteorilla tai meteorin ja infernon kombolla. Tulikyvyt eivät kuluta ollenkaan manaa infernon ollessa aktiivisena. Pienempiin vihuihin chain lightning on kovaa valuuttaa, samoin arc lash + ice armor -yhdistelmä. Kykypuussa pohjimmaisena key passive -kykynä nyt tuliloitsuja tehostava Esus Ferocity, mutta harkinnassa Avalanche. Tosin tuolloin pitäisi muuttaa taas tuttua settiä tehon maksimoimiseksi.

Kaikki taidot vähintään 5/5. Blizzard on varusteboostien myötä peräti 8/5 ja chain lightning 7/5. Meteori 6/5. Lisävahinkoa ja kestoa loitsuissa tavallista enemmän, meteorilla 30 % mahdollisuus iskeä kahdesti jos osuu vähintään kolmeen vihuun. Paljon tullut kokeiltua erilaisia yhdistelmiä, mutta tämä on ollut suosikki nyt useamman levelin ajan.
 
Mä olen näihin keskusteluihin liittyen ehkä jossain välimaastossa. Näin ekalla kerralla mennään hitaasti nurkat nuohoten ja tarinaan tutustuen, mutta lopulta Diabloissa se end game kuitenkin on se isoin asia itselle. Varsinkin sit kun seasonit tulee niin mahd pian (mieluiten boostina) max lvl ja sit alkaa vasta pelaaminen kunnolla.
 
Vielä piti lisätä tosiaan mielestäni pelin paras osa-alue, joka on ehdottomasti vaikeustaso. Tier 2 pelailen ja todella monta kuolemaa tullut, ei ole mikään läpijuoksu ainakaan itselleni joka on pelkästään positiivinen asia, muttei myöskään liian vaikea että hermot menis.

Se on hyvä kuulla että muillakin on kuolo korjannut, itsellä on lvl 29 ja tier 2 pelattu ja monta kertaa on hahmo jäänyt jonkun örkkikasan keskelle jumiin ja ei aikaakaan kun helat on loppunut.

Varsinkin pomotaistelut tuntuvat todella haastavilta; siis ihan se että väistää vihun lyöntejä tai tulipalloja. On jotenkin todella vaikeaa väistää näitä ja itse tuntuu syövän jokaisen pallon vaikka kuinka juoksee ja väistää pitkin kenttää. Tai sitten mä vaan teen jotain väärin.

Mutta mukavaa on ollut! Tunnelma on pelissä upea sekä äänimaailma.

Rogue shadow combolla menty.
 
Jos ette tienneet tätä niin nyt kerron teille pelin mullistavan salaisuuden. Jos sanot koiralle hello (emote) niin hahmosi rapsuttaa sitä ja sen jälkeen se seuraa sinua ympäriinsä. Olkaa hyvä, nyt saatte paremman pelikokemuksen.
It's a trap!

Ainakin betasta kuulin että koira aina kuolee vihollisien lähettyvillä, mutta en uskaltanut testata.
 
wait what :D, toi tosiaan tuli reloggasin liian nopeasti, mut ei se onneks kestäny ku muutaman minuutin

wait what.png
 
Viimeksi muokattu:
Huhhuh. Syke vain nousee, kun näkee uusia alueita, vihollisia, haasteita ja luolastoja. Eihän tästä saa mitenkään tarpeekseen.

Meinasi tosin jo usko loppua, kun en millään meinannut saada soolona yhtä talvialueen kohtaa menemään. Siinä piti kaataa kolme pienempää bossia, joka puolestaan avasi isomman pomotaistelun. Tämä viimeisin oli helpohko verrattuna yhteen näistä kolmesta, joka tuntui mahdottomalta. Siinä kun oli hyvin pieni tila taistella ja jatkuvasti tuli seinää eteen + iso lauma muita mötöjä. Pelastukseksi koitui Barbaarilla pelannut kaveri, jonka ancient-kolmikko putsasi aluetta kiitettävästi kriittisillä hetkillä.

Samalla tuli ensi kertaa kokeiltua cooppaamista. Sehän toimi helposti ainakin samalla alustalla pelattaessa. Muilla alustoilla pitää tietää tarkka käyttäjänimi esimerkiksi Xboxin puolelta, jotta pelin sisäiselle kaverilistalle lisääminen onnistuu ja kutsun saa lähtemään.

Mielenkiintoisempaa olisi kuitenkin tietää, että miten viholliset skaalautuvat eritasoisten pelaajien pelatessa keskenään? Kaverini oli tasolla 22, ja minä 38, kun aloitettiin. Vaivattomasti siinä kuitenkin tehtiin matkaa yhdessä, kummallakin omat haasteensa. Sen huomasin, että viholliset olivat 2 leveliä omaa tasoa isompia kohdatessa. Silkka arvaus, mutta ehkä viholliset esiintyvät juuri tuon verran kovempina tiimitoverin myötä. Jossain kohtaa sitten isommalla köörillä testailua. Ihannetilanne olisi tietty, että vihollisten taso peilautuu juuri oman levelin mukaan, ellei sitten olla alueella, jossa vihulaisten on tarkoituskin olla lähtökohtaisesti kovempia.

Aikaisempaan pitää vielä todeta, että onhan se endgame ollut aina Diabloissa paljon isompi asia kuin tarina, vaikka tällä kertaa päästoori maistuu erittäin hyvältä jo ensimmäisen näytöksen osalta. Harvoin olen lukenut kaikki päätarinaan liittyvät tekstit Diabloissa, nyt en ole skipannut tai nopeuttanut ainuttakaan siihen liittyvää repliikkiä.

Endgamessa päästään kuitenkin oletettavasti tahkoamaan riftejä, metsästämään haasteita ympäri maailman, ja tulee vielä vahvemmin se tutkimisen ja salaisuuksien paljastamisen tunne, kun saa mennä miten haluaa. Ja nimenomaan endgame tuo sen porukan yhteen, kun päätarina on jo kaikkien tiedossa. Mielenkiintoista myös nähdä, mitä uutta pelintekijät ovat keksineet tarinapelin jatkoksi.

Päätarinan voi kuitenkin kokea tuoreena vain kerran, joten siksi siitä haluaa ottaa kaiken irti.

Yksi asia kuitenkin kismittää suuresti. Tämä on ehdottomasti spoilerimatskua, joten jokainen lukekoon omalla vastuulla. Oletettavasti olet nähnyt spoilerin sisältävän asian, jos muistat otsikon kommentin ja olet kuullut sen ääneen sanottuna. Tullut vastaan kolmesti.

Tähän mennessä olen kohdannut kolmesti The Butcher -nimisen ison kaverin, joka juoksee perässä aivan perhanan nopeasti. Sitä ei tunnu pystyvän pysäyttämään millään. Eikä korsto edes välitä saamastaan vahingosta + kestää turkasen paljon. Tyypillä on lisäksi kyky, joka hidastaa merkittävästi oman hahmon nopeutta, jolloin vahinko on lähes varmuudella taattu. Jonkinlainen Diablo 3:sta tuttu Nemesis tuo tuntuisi olevan, sillä yhtäläisyytenä otus katoaa tapon saatuaan. Pitäisikö vain juosta karkuun? Kyllä tuon varmasti kaataa voi jossain vaiheessa, mutta siihen tuntuu olevan turkasen pitkä matka. /SPOILER]
 
Törmäsin sitten tietoon jota vähän pelkäsinkin. Eli hahmosi lakkaa saamasta expaa world tier 1 ja 2 kun 50 pamahtaa täyteen. Sitä saa vain world tier 3 lisää ja sinne päästökseen täytyy suorittaa haaste dungeon joka aukeaa tarinan jälkeen. Eli tämä tarkoittaa sitä että jos tutkit joka paikan ja teet joka sivutehtävän niin 50 tulee täyteen hyvin nopeasti ja täten et saa enää mistään expaa. Täytyy siis itse muuttaa suunnitelmia ja keskittyä pelkkään tarinaan koska olen nyt lvl 30 act 1.

Putsataan sitten kartta kaikesta sivuaktiviteetista kun on tarina läpi.
 
Tuli tosiaa itekki vedettyä tarina läpi hahmon ollessa lv46. Vaikka näissä ei tarina koskaa ollu kovin kummoinen, pidin tästä kovasti ja näen hyvin Blizzardin ajatuksen mitä lähtevät tekemään. Tähän pitäisi tulla tarinasisältöä hissuksiin koko ajan, kuukauden parin välein.

Nyt kun itellä on maailmassa iha helvetisti tutkittavaa, niin endgame mähinän myötä sitä on ihan jees lähteä katselemaan. Täytyis nyt vaan alkaa buildeja katsomaan ja voi olla että siirryn pois luuranko-necrosta johonkin toiseen, täytyy katsoa. Toki jos aspektit ja muut pikkuskillit saa kohilleen niin minionnecro on iha jees mut sit se on jatkuvaa niiden elossa pitämistä ja riittääkö niiden dps endgameen
Törmäsin sitten tietoon jota vähän pelkäsinkin. Eli hahmosi lakkaa saamasta expaa world tier 1 ja 2 kun 50 pamahtaa täyteen. Sitä saa vain world tier 3 lisää ja sinne päästökseen täytyy suorittaa haaste dungeon joka aukeaa tarinan jälkeen. Eli tämä tarkoittaa sitä että jos tutkit joka paikan ja teet joka sivutehtävän niin 50 tulee täyteen hyvin nopeasti ja täten et saa enää mistään expaa. Täytyy siis itse muuttaa suunnitelmia ja keskittyä pelkkään tarinaan koska olen nyt lvl 30 act 1.

Putsataan sitten kartta kaikesta sivuaktiviteetista kun on tarina läpi.
Tämä juuri itelläki oli se motiivi miksi keskityin tarinaan.
 
Törmäsin sitten tietoon jota vähän pelkäsinkin. Eli hahmosi lakkaa saamasta expaa world tier 1 ja 2 kun 50 pamahtaa täyteen. Sitä saa vain world tier 3 lisää ja sinne päästökseen täytyy suorittaa haaste dungeon joka aukeaa tarinan jälkeen. Eli tämä tarkoittaa sitä että jos tutkit joka paikan ja teet joka sivutehtävän niin 50 tulee täyteen hyvin nopeasti ja täten et saa enää mistään expaa. Täytyy siis itse muuttaa suunnitelmia ja keskittyä pelkkään tarinaan koska olen nyt lvl 30 act 1.

Putsataan sitten kartta kaikesta sivuaktiviteetista kun on tarina läpi.
No hyvä tietää tämä, ku tiistaina alotan matkan. Suunittelin et putsaan joka alueen, ku tarinaa vien eteenpäin. Eli mennään eka se tarina.
 
Ylös Bottom