Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pakko oli testaa mutta niinku sen jo tiesi ennakkoon, serverit varmaa räjähti.
Hetken se jonottaa mutta lopulta tulee virhe: pelillä ei ole validia lisenssiä ja et voi pelata
toivottavasti johtuu ruuhkasta. Ei muuta ku nukkumaa vaa
Mitäs se herjaa? Mulla ei PS5:lla minkäänlaisia ongelmia, edes niitä lageja kaupunkiin mentäessä ei ole tullut ainuttakaan mitä tuli jatkuvasti ekan betaviikonlopun aikanaeipä tämä PS5:lla toimi vieläkään, ei auttanut currency ostot eikä auttanut free game download, ne kusi jotain pahemman kerran nytten, oli sitten kyse Sonystä tai Blizzardista niin launchi meni pahemman kerran pilalle.
Mitäs se herjaa? Mulla ei PS5:lla minkäänlaisia ongelmia, edes niitä lageja kaupunkiin mentäessä ei ole tullut ainuttakaan mitä tuli jatkuvasti ekan betaviikonlopun aikana
tuota license erroria mitä kaikilla muillakin PS5:lla,
eipä tämä PS5:lla toimi vieläkään, ei auttanut currency ostot eikä auttanut free game download, ne kusi jotain pahemman kerran nytten, oli sitten kyse Sonystä tai Blizzardista niin launchi meni pahemman kerran pilalle.
Kokoajan pelaan PS5 ettei se kaikkia koske.
tuota license erroria mitä kaikilla muillakin PS5:lla,
Sama, ei ongelmaa sen aamuöisen rahanoston jälkeen. Hyvin toimii. Aijai DestiZ jää ny pahasti jälkeen Sori en mä pahallaKokoajan pelaan PS5 ettei se kaikkia koske.
Sama, ei ongelmaa sen aamuöisen rahanoston jälkeen. Hyvin toimii. Aijai DestiZ jää ny pahasti jälkeen Sori en mä pahalla
Eiköhä se tosta lähe viel ku Sony saa verkkonsa solmut auottua. Voi olla että aamusta oli viel sen verran toiminnassa että sai sen lisenssin hankittua ja nyt ku on väkee enemmän linjoilla niin jumittaa kunnolla. Miten yksi peli voi aiheuttaa näin paljon tuhoa PSN:ssä? :Ono FFXVI on ostettu jo Ausseista vedetään sitten niin sanotusti vasta palloon. eli itseppähän aloititte ja jos ja kun pääsen serverille niin vetäsen campaignin läpi alle 10 tuntiin. Robilla meni 7 tuntia
Eiköhä se tosta lähe viel ku Sony saa verkkonsa solmut auottua. Voi olla että aamusta oli viel sen verran toiminnassa että sai sen lisenssin hankittua ja nyt ku on väkee enemmän linjoilla niin jumittaa kunnolla. Miten yksi peli voi aiheuttaa näin paljon tuhoa PSN:ssä? :O
Eiköhä se tosta lähe viel ku Sony saa verkkonsa solmut auottua. Voi olla että aamusta oli viel sen verran toiminnassa että sai sen lisenssin hankittua ja nyt ku on väkee enemmän linjoilla niin jumittaa kunnolla. Miten yksi peli voi aiheuttaa näin paljon tuhoa PSN:ssä? :O
Tuo on kosmeettista, ketä kiinnostaa, siinä samalla nuo paskahousut pumppaa sinut kuivaksi,Se miten paljon Diablot antaa rahalle vastinetta niin 100€ ei tunnu missään. Se että levelitätä jokaisen hahmoluokan maksimiin vie jo 300-400h siihen päälle seasonit 4 kertaa vuodessa niin aletaan vuosien saatossa puhumaan tuhansista tunneista.
Tuo on kosmeettista, ketä kiinnostaa, siinä samalla nuo paskahousut pumppaa sinut kuivaksi,
Kasvattakaa joku nyt saatana pallit, mitä helvettiä,