Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 4

Eurogamerilta ei ole arviota tulossa (ainakaan vähään aikaan), koska käsittämättömästi arvostelijoiden eteneminen on nollattu 25. päivä. Tämähän on aivan käsittämätöntä, jos peliä ei ehdi tahkota kylliksi tuohon mennessä – itse en ainakaan suostuisi heittämään pihalle raakilearvostelua saati aloittamaan koko savottaa tuon jälkeen alusta. Ihme tohelointia kyllä. Noh, onneksi en ole aikeissa tätä pelata muutenkaan, Diablot eivät ole oma teekuppi.
 
Ultimaattinen opas kaikille jotka astuvat Diablon maailmaan ensimmäistä kertaa. Se kertoo joka ikisen asian ja mekaniikan miten ne toimii.



Täältä löytyy buildeja niille jotka haluavat pelata jotain mikä varmasti toimii.

 


Mielenkiintoista mitähän sieltä on tulossa :) jos sieltä oikeaasti tulisi Shadow droppina Paladin Class niin siinä olisikin vuoden "sykähdyttävin hetki" eli niin sanottu vuoden kovin jytky peli puolella, mutta tokkopa sentään.
 
Viimeksi muokattu:


Mielenkiintoista mitähän sieltä on tulossa :) jos sieltä oikeaasti tulisi Shadow droppina Paladin Class niin siinä olisikin vuoden "sykähdyttävin hetki" eli niin sanottu vuoden kovin jytky peli puolella, mutta tokkopa sentään.

Blizzard ei kyllä anna mitään ilmaiseksi, minkä voi myöhemmin tuoda maksullisena lisäyksenä :D.
 
Blizzard ei kyllä anna mitään ilmaiseksi, minkä voi myöhemmin tuoda maksullisena lisäyksenä :D.

joo se voi hyvin olla myös tuo Cow lvl mitä moni spekuloinut tuolla twitterissä ja sekin otetaan kyllä ilolla vastaan :), mikäli se yllätys on se
 
Viimeksi muokattu:
1.0 patchi tulossa vielä ennen perjantain julkaisua. Sisältää myös balanssi muutoksia joten riippuu miten isoja muutokset on, kaikki internetin guidet voi olla jo vanhentuneita.




Nyt mennään. Arviot.


Ei ole tulossa mitään balanssi muutoksia

 
Viimeksi muokattu:
Eurogamerilta ei ole arviota tulossa (ainakaan vähään aikaan), koska käsittämättömästi arvostelijoiden eteneminen on nollattu 25. päivä. Tämähän on aivan käsittämätöntä, jos peliä ei ehdi tahkota kylliksi tuohon mennessä – itse en ainakaan suostuisi heittämään pihalle raakilearvostelua saati aloittamaan koko savottaa tuon jälkeen alusta. Ihme tohelointia kyllä. Noh, onneksi en ole aikeissa tätä pelata muutenkaan, Diablot eivät ole oma teekuppi.

Tämä oli iso osa omaa arvosteluprosessin vaikeutta. MIten keskustella pelistä, jonka testaus on rajattu ja joka tekijöiden mukaan ei ole lopullisessa muodossa edes julkaisussa?

Idyllisessä maailmassa voisi odotella rauhassa kuukausia ja tarkkailla, miten homma etenee. Toki siihen ei ole mahdollisuuksia nykyisellä, joten arvosteluaikana käytettiin kaikki aika, mitä tarjolla oli tuotteen pelaamiseen.

Itse näen hyvänä kompromissina sen, että nyt puhutaan siitä, mitä saatavilla on ja sitten tehdään retrospektiivi vuoden päästä. Kaksi eri tekstiä tukevat kuitenkin toisiaan näyttämällä, miten peli on tai ei ole muuttunut tuossa ajassa. Veikkaisin, että mitä enemmän palvelupelit alkavat hallita markkinoita, sitä enemmän arvosteluihinkin palataan vuosien saatossa.

Blizzardin sanoin: The launch is just the beginning.
 
Mites muute tää julkaisu, pääseekö massimiehet ja -naiset pelaa jo torstai perjantai 00:00 ?
 
Itsellä jää harmillisesti startti perjantai-iltaan kun heti aamusta pitää videopalaveroida: Tokikin ulkomaiset keskustelukumppanit varmasti arvostaisivat jos meetingiin hyppäisi tukka pystyssä, silmät punaisina, demoneista ja pyörivistä barbaareista höpisten.
 
itsekkin aloitan vasta perjantai aamuna oman seikkailuni, parempi herätä sitten fressinä hyvin nukutun yön jälkeen, pääkin toimii paljon paremmin, eli siinä 24.00 nukkumaan ja herää sitten siinä 7.00-8.00 aikoihin, uskon että varsinkin ensimmäisten 5 tunnin aikana launchissa on jonkun verran ongelmia eli disconnecteja/jonoja ja Desyncciä, Mitä olen myöskin lukenut niin erver Slam ei juuri oikeasti testannut niitä servereitä kun aika moni jätti sen väliin, joten olisin erittäin positiivisesti yllättynyt mikäli olisi täysin clean launchi ilman teknisiä ongelmia
 
Viimeksi muokattu:
Melkein parempi kun asenne on jo valmiiksi että serveri ongelmia tulee vastaan kuin se että kaikki menee kuin töölössä. Pessimisti kun ei kuulemma pety :D . Tosin kun on tämän sikariporvaripaketin hommannut niin pistää se kyllä pikkasen kututtaan jos servut on ihan tukossa koko hela veckonslutin.
Itse aloitan normal vaikeustasolla ainakin alkuun, kun eipä tuossa paljoa häviä veteran vaikeustasoon expassa ja dropeissa. Meinaan jos nyt sattuu että ei ole varusteet skillit niin justiinsa ei ihan kamalaa bullet spongea tule sitten vastaan alkuun.
 
Melkein parempi kun asenne on jo valmiiksi että serveri ongelmia tulee vastaan kuin se että kaikki menee kuin töölössä. Pessimisti kun ei kuulemma pety :D . Tosin kun on tämän sikariporvaripaketin hommannut niin pistää se kyllä pikkasen kututtaan jos servut on ihan tukossa koko hela veckonslutin.
Itse aloitan normal vaikeustasolla ainakin alkuun, kun eipä tuossa paljoa häviä veteran vaikeustasoon expassa ja dropeissa. Meinaan jos nyt sattuu että ei ole varusteet skillit niin justiinsa ei ihan kamalaa bullet spongea tule sitten vastaan alkuun.
Aloitan myös world tier 1, koska mitä olen joitain guideja lukenut, niin se on barbaarilla järkevämpää classin ollessa heikko pelin alussa. Tuo expa buusti tier 2 myös on tosiaan vain monstereista, eli questeista saa saman verran expaa riippumatta vaikeustasosta.
 
World tier 2 ei myöskään ole suhteessa niin nopea kuin world tier 1 koska dropit ja exp ei parane kovin paljon. Hyvä puoli Sorsassa on se että melkeen ihan sama minkä buildin tekee niin se toimii ainakin levelityksessä.

Yksi työpäivä ja yhdet yöunet jäljellä ja sitten mennään. Kova Vkl tulossa kun myös Street Fighter 6 ilmestyy samaan aikaan ja pitää aikaa löytyä molemmille. No ehkä Steet Fighter voi olla se peli mitä pelataan kun serverit ei toimi :D
 
Tässä on se yllätys



tuo Teaser viittaisi vahvasti siihen että sieltä on kun onkin tulossa se Secret Cow LVL, Rob ei ole itse ainakaan vielä mitään uutta twiitannut, mielenkiinnolla odotellaan mitä sieltä on tulossa. voihan se tietty olla että tuo vaan joku Sign, että Cow LVL saadaan peliin jossain vaiheessa. onko sitten tyyliin ekassa Season:ssa mene ja tiedä. voihan se tietty olla sitten ihan puhdas Trollauskin koska tosiaan on tuo World Milk Day.
 
Viimeksi muokattu:
tuo Teaser viittaisi svahvasti siihen että sieltä on kun onkin tulossa se Secret Cow LVL, Rob ei ole itse ainakaan vielä mitään uutta twiitannut, mielenkiinnolla odotellaan mitä sieltä on tulossa. voihan se tietty olla että tuo vaan joku Sign, että Cow LVL saadaan peliin jossain vaiheessa. onko sitten tyyliin ekassa Season:ssa mene ja tiedä. voihan se tietty olla sitten ihan puhdas Trollauskin koska tosiaan on tuo World Milk Day.

En tienny että joku maitopäivä on edes juttu. No kaikkee sitä oppii. :D
 
Tuli nyt tämä Diablo 4 ostettua, ihan se perusversio jota pääsee vasta ensi viikolla pelaamaan. Lievän hämmennyksen vallassa on tätä ketjua tullut selattua, en suoraan sanoen juurikaan ymmärrä mistä täällä keskustellaan. En nimittäin ole yhtään Diablo-peliä koskaan edes kokeillut, mutta videoiden perusteella näyttää kiinnostavalta. PS2:lla tuli aikanaan pelailtua Baldurs Gate Dark Alliancea (1 ja 2) ja niistä pidin, samoin PC:llä vuosia vuosia sitten Dungeon Siegeä. En nyt osaa sanoa, onko tämä Diablo kokonaan eri genren peli, itse odotan vain simppeliä action-RPG tai hack´n slash -kokemusta, helpoa pelattavuutta ja seikkailua vaihtelevissa maisemissa.

Nämä tierit, endgamet, seasonit, battlepassit, buildit ovat itselle suuri kysymysmerkki, ei mitään käsitystä mistä kysymys:D Toivottavasti tämä nyt on jotain edes sinne päin mitä esim. aiemmin mainitsemani pelit, itsellä kuitenkin vain rajallinen aika käyttää pelaamiseen niin koko sielua tämän oppimiseen ei viitsisi myydä. Lisäksi tykkään helpoista peleistä enkä arvosta valikkokahlailua enkä mitään syvällisempää craftaamista.

Toivotaan nyt, että ei mennyt rahat hukkaan.
 
PS2:lla tuli aikanaan pelailtua Baldurs Gate Dark Alliancea (1 ja 2) ja niistä pidin, samoin PC:llä vuosia vuosia sitten Dungeon Siegeä. En nyt osaa sanoa, onko tämä Diablo kokonaan eri genren peli, itse odotan vain simppeliä action-RPG tai hack´n slash -kokemusta, helpoa pelattavuutta ja seikkailua vaihtelevissa maisemissa.
Oikeilla jäljillä olet eli juurikin tätä pääpiirteissään luvassa Diablo 4.
 
Ylös Bottom