Omalta osalta Season 2 tulee todennäköisesti himmailtua aika minimipanostuksella. Season 1 oli lopulta aika puuduttavaa puurtamista, mutta pakko ne palkinnot oli grindata loppuun, kun season passistakin olin pelin hinnassa maksanut. S2 vaikuttaa selkeältä parannukselta, mutta tuntuu, että mieluummin keskityn seuraavat kolme kuukautta muihin peleihin ilman mitään pakottavia velvollisuuksia D4:n suhteen.
Ei tuo tosin ole mikään kummoinen haukku pelille, kun sitä tuli kuitenkin pelattua todella intensiivisesti noin 3 kuukautta. Aika luonnollista, että vaihtelu virkistää, enkä Destiny 2 -koukusta päästyäni haluakaan enää mitään uutta "päivätyöpeliä" oikeiden päivätöiden rinnalle. Hahmoluokkia on kuitenkin vielä kolme kokonaan koskematta ja jonkun hahmon haluan vetää jossain kohtaa maksimi leveleille. Tauon pitäminen ei ainakaan minun kohdallani siis tarkoita, etteikö pelissä olisi edelleen kiinnostavia tavoitteita, jotka haluan vielä kokea.
Ei tuo tosin ole mikään kummoinen haukku pelille, kun sitä tuli kuitenkin pelattua todella intensiivisesti noin 3 kuukautta. Aika luonnollista, että vaihtelu virkistää, enkä Destiny 2 -koukusta päästyäni haluakaan enää mitään uutta "päivätyöpeliä" oikeiden päivätöiden rinnalle. Hahmoluokkia on kuitenkin vielä kolme kokonaan koskematta ja jonkun hahmon haluan vetää jossain kohtaa maksimi leveleille. Tauon pitäminen ei ainakaan minun kohdallani siis tarkoita, etteikö pelissä olisi edelleen kiinnostavia tavoitteita, jotka haluan vielä kokea.
Itse kyllä kävin ihan sujuvasti illalla keräilemässä eternal realmiin siirtyneen seasonal roguen kamat talteen, vaikka season 2 odotutti itseään. Oliko pelisi ehtinyt varmasti päivittyä kunnolla?Eikä voi edes pelata eternalin hahmoja, on kyllä taas kunnon paskaa. Ymmärrän että season meni vituiks, mutta eikö voisi päästää normihahmoilla peliin.