Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DigiExpo 08 - 30.10 - 2.11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TopG
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DigiExpo 08 - 30.10 - 2.11

Varsinaisen Sonyn osastolta löytyi aito OLED-televisio, taisi olla kooltaan 11". Kuvan kirkkaus ja paneelin kapeus syvyyssuunnassa tuli kyllä hyvin esille, tosin taisi mekaniikka olla piilossa jalustassa. Näitä luvattiin myyntiin vuodenvaihteen jälkeen. Niitä suurempia tuumakokoja odotellessa..

Tosiaan, tuokin oli esillä. Katsoin koko pitkän esittelydemon joka siinä pyöri. Sama 42":na kiitos! Vaikka läheltäkin tihrusti niin ei yksittäisiä pikseleitä/soluja erottanut. Ne värit... alkaa tuntumaan nuo nyky LCD-TVt niiiin vanhaikaisilta, ja vertailukohtia messuilla riittikin. Harmi ettei sivuttain liikkuvaa kuvaa paljon ollut josta haamukuvaa olisi voinut etsiä. Mutta jooo, pelien ohella tuo oli kyllä messujen parasta antia. Hinnat vain hirvittävät kun mallit tulevat myyntiin, vaikka kuulopuheiden mukaan OLED television valmistus on helpompaa ja halvempaa. Kyllähän moinen lelu pitää saada :rolleyes:

Pari tuntia tuli oltua tänään messukeskuksessa. About 12 -14.

Ihan hyvät messut oli, Gears Of Waria en päässyt kokeilemaan, mutta eipä oikeastaan haittaakkaan. Itse en jaksanut jonotella, että olisin päässyt pelailemaan kun oli valmiiks jo suteellisen hyvän kokoiset jonot. :)

Pelaaja lehti tuli mukaan GoW 2 pisteen vierestä jta en ole vielä entinyt lukemaan, ja tietysti läja mainoksia myös kierrellessä kertyi muovikassiin.

Ihan positiivinen fiiwis jäi koko exposta.

Siis siellä ei oikeestaan ollu mitään muuta pelattavaa ku gears 2. Porukkaa ei kyllä perjantaina ollu ollenkaan ku menin heti 12 sinne se hyvä puoli. EA ja xbox vanhoja pelejä testattavana prostreet näistä ensimmäisenä tulee mieleen oli jotain muitakin mutta en muista kattelin, vaan pikaisesti. Jos noi messit jatkaa samalla tvalla ens vuonna , niin enpä mene ja säästän sen mahdollisen 6 jos boardexpo taas niitä alennuksia tarjoaa.

Nonih tulipa käytyä sitten siellä, laitan kohta kuvia tältä päivältä. Ihan mukavat messut kaiken kaikkiaan oli.

E: Kuvia ja lisää kuvia

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli nyt käytyy lauantaina ja sunnuntaina siellä. Lauantaina kävi vähän huonompi tuuri, kun migreeni iski keskellä päivää messussa, joten piti sitten jättää sen. :rolleyes:

Mutta ihan hyvät messut oli, mutta tänä vuonna oli jotenkin vähemmän pelejä siellä messusa. Lähdin jopa kaverin kanssa pelaamaan sinne pikku lavalle Css. :D (vietiin yhdessä ne muut kaksi kaveria.)

Tässä minun kuvat:
Digiexpo 08
Digiexpo 08 (päivän saalis)

(Laatu on hieman huono 8 megapikseli kännykällä) Eikä parempaa löydykkään minulta.

Tuli nyt käytyy lauantaina ja sunnuntaina siellä. Lauantaina kävi vähän huonompi tuuri, kun migreeni iski keskellä päivää messussa, joten piti sitten jättää sen. :rolleyes:

Mutta ihan hyvät messut oli, mutta tänä vuonna oli jotenkin vähemmän pelejä siellä messusa. Lähdin jopa kaverin kanssa pelaamaan sinne pikku lavalle Css. :D (vietiin yhdessä ne muut kaksi kaveria.)

Tässä minun kuvat:
Digiexpo 08
Digiexpo 08 (päivän saalis)

(Laatu on hieman huono 8 megapikseli kännykällä) Eikä parempaa löydykkään minulta.

Oletkos muuten sinä tässä kuvassa.

:p
Olenha minä siinä. :rolleyes: (mistä tiesit ja miksi kommentissa on "hmmm...."?)

PS. oli pakko käyttää sitä gh lippistä noin. :D

En ollut ihan varma olitko se sinä (siitä se hmmm..., laitan siihen sinun nimesi). No katsottuani kuvia siitä FIFA turnauksesta ja sinun Digiexpo kuvat niin ne antoivat jo paljon vihiä. Ja taisit katsoa jossain vaiheessa minua kohti ja itselleni tuli tunne "ompa tutun näköne tyyppi".

En ollut ihan varma olitko se sinä (siitä se hmmm..., laitan siihen sinun nimesi). No katsottuani kuvia siitä FIFA turnauksesta ja sinun Digiexpo kuvat niin ne antoivat jo paljon vihiä. Ja taisit katsoa jossain vaiheessa minua kohti ja itselleni tuli tunne "ompa tutun näköne tyyppi".
Asia selvä. ;) (olinko minä noin hyvä materiaalia, että täytyi ottaa kuva?) :D

Ylös Bottom