Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Digiexpo 2-4.11.2007

Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

bonbon sanoi:
Hei ootteko huomannut et www.boardexpo.fi sivulta saa alennuslippuja tonne! pääsee 5 sisään vaikka oliskin menossa digiin, kun siellä on sama lippu joka paikkaan.. Mä kävin lataamassa niitä joka päivälle, säästyy hyvä summa rahaa. täytyy vaan rekisteröityä kävijäksi ja sit sieltä lähtee sellanen lipuke maililla ja sen saa printattua himassa.
Viikko vielä ja pääsee taas ihmetteleen uutuuksia.

itsekkin nuo kävin lataamassa heti kun tulivat, mutta pitää kyllä vielä etsiä ilmaislippuja, sen verran kitupiikki olen noiden expojen suhteen :cool:
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Onko kellään aikasemmin Expoilla kävijöistä tietoo, että onko messuilla mahollisesti mitää "messualennuksia" tai muuta vastaavaa...? Onko peleistä tarjouksia jne...? Kaiketi sitä pitää täältä Pohjanmaalta sinne lähtee...Vaikka matka onki ihan liian pitkä...=(!
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Vesgu sanoi:
Onko kellään aikasemmin Expoilla kävijöistä tietoo, että onko messuilla mahollisesti mitää "messualennuksia" tai muuta vastaavaa...? Onko peleistä tarjouksia jne...? Kaiketi sitä pitää täältä Pohjanmaalta sinne lähtee...Vaikka matka onki ihan liian pitkä...=(!

Siellähän pelit käyvät hyvin kaupaksi. Ainakin tämä Tuurin kyläkauppias on ollut aiemmin kovasti aktiivinen ja messutarjouksia on ollut. Kannattaa siis ottaa mukaan muovia ja jotain taustatyötä tehdä hintojen osalta jo ennen messumatkaa.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Pleikkariosastolla on tietääkseni esillä Gran Turismo 5 Prologuen Tokyo Game Show -demo, jota pääsee ohjastelemaan Logitechin G25-ratilla. Viikonlopun parhaan ajan ajanut saa jonkun palkinnonkin.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Joo periaatteessa pitää liittyä, mutta vaikka olin itse liittynyt netissä niin riitti että sano sitten myymälässä, eivät tarkistaneet mitään.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Hifi Studio 17 jakoi ilmaisia lippuja, joten kiitos tästä heille.

Mitä jäi mieleen:
- vähän hiukka liian houkutteleva tarjous LG:n 37" Full HD:stä :)
- PSP:t pisuaareissa
- Wii ja Brain Training (vai olikos se joku muu, mutta saman tyyppinen)
- Mario Galaxy
- Metroid Prime 3 (alkaa kyl olla aika Wii-nitkut = tekee mieli hankkia tuo kone)
- Hullun sekavan oloinen Dragon Ball Z Wiillä
- Crysiksen demon kaatuminen kahdella koneella kesken pelin (törkeetä nykimistä sitä ennen - vähän liian aikaisin demoa työnnetty ulos?)
- Karseat Halo 3 -nahkarannekkeet :D
- Tanssimattojen kova edustus (eiks tää ole jo vähän last season?)
- Nokian osastolla maininta NGagesta (vieläkö se on hengissä?)
- HB:t :D (ihan hyvin tiesivät edustamistaan laitteista, eipä siinä mitään)
- PSP:llä "uusi" Syphoon Filter on 1:1 vanhasta (kontrollit, grafiikka)

En ollut mikään erityisesti mielessä tuonne mennyt, joten mukavaahan messuilla oli patsastella ja tavata tuttuja. Voishan sitä pöllömminkin viettää vapaapäivän, eli käykää ihmettelemässä vaikka huomenna pahimpaan ruuhka-aikaan :)
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Vaahtomuovi sanoi:
Voishan sitä pöllömminkin viettää vapaapäivän, eli käykää ihmettelemässä vaikka huomenna pahimpaan ruuhka-aikaan :)
Luit mun ajatukseni :D

Eli mä, pikkuveljeni ja isäni lähdetään huomenna täältä Tampereelta tuleen sinne Helsinkiin päin, tarkoituksena viettää melkein koko päivä siellä messuilla ja tädin luona.

Jos mä olisin saanut päättää, niin oltaisiin tultu jo tänään.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Eddy93 sanoi:
Luit mun ajatukseni :D

Eli mä, pikkuveljeni ja isäni lähdetään huomenna täältä Tampereelta tuleen sinne Helsinkiin päin, tarkoituksena viettää melkein koko päivä siellä messuilla ja tädin luona.

Jos mä olisin saanut päättää, niin oltaisiin tultu jo tänään.
minä ainakin menen lauantaina :D
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Eivät olleet mitenkään erikoiset messut. Gran Turismo näytti kyllä hienolta, EA:lla oli iso messualue ja PS3 koneita tarjolla riittävästi. Mitään varsinaista uutta erityistä ei näkynyt. Uncharted: Drake's Fortune oli pelattavana. Tomb Raider tuli pelistä mieleen. Kyllä nuo kiersi, kun ei sisään tarvinnut maksaa, mutta täyteen hintaan olisi kyllä harmittanut.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

håh Kyllä söi miestä kun ajattelin, että jeeeesssshhh nyt crysistä testaamaan nupit kaakossa.

Siellä olikin sitten jotkut saatanan 8600gt:t tms niissä koneissa ja graffat väännetty alas ja reso jotain ihmeellistä pikselimössöä. Huhhuh, mitä PeeÄrrää. Onneks omalla koneella tuo on aika tajunnanräjäyttävä.

Mitäs muuta jäi käteen...

-Uusin mario on erinomainen
-EA Skate pyörii pleikkarilla huonosti, vaikka graffoja on karsittu
-logitechin uusi G9 hiiri on turhaa kuraa. (ei menny oikeen kynärit putkeen :D)
-eDomen lupaamat tissit oli jonkun järkyttävän bodarimuijan rintalihakset.
-Skeittaus on kivempaa, kuin pelaaminen. (siellä oli 2 miniramppia boardexpon puolella.

5e kupongilla sisään, että eipä siinä mitään.

PS:Uncharted: Drake's Fortune on ihan samanlainen pelimekaniikaltaan, kuin gears of war. Onks tää suoraa kopiointia vai mitä? Näytti kyllä paljon mielenkiintosemmalta ko gears.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Vaahtomuovi sanoi:
- Nokian osastolla maininta NGagesta (vieläkö se on hengissä?)
Jep, mutta laite on eri. Nokian uusiin puhelimiin voi jatkossa imuroida ilmaisen NGage sovelluksen, johin sitten voi ostaa pelejä. Ihan näyttävää 3D grafiikkaa pyöritti pari eri puhelinta, jotka näin Nokian tilaisuudessa pari kuukautta sitten.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Maahatuojien kiinnostus noita messuja kohtaan näyttää aika heikolta.

Enemmän pre-release tavaraa pitäisi olla näytillä.
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Eipä mitään kovin tajunnanräjäyttävää ollut messuila, kun viime vuoden malliin ei ollut esiteltävänä mitään Wiin tai PS3:n tasoista uutuutta.

Kamera oli matkassa mukana ja pari kuvaa tuli räpsittyä: http://users.tkk.fi/~lahtiain/digiexpo/, tosin varsinkin loppupuolen kuvat kohinaisina, kun unohtui väärä herkkyys kamerasta päälle...
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

sinappipipo sanoi:
PS:Uncharted: Drake's Fortune on ihan samanlainen pelimekaniikaltaan, kuin gears of war. Onks tää suoraa kopiointia vai mitä?
Gears on ihan samanlainen pelimekaniikaltaan kuin vuosia vanha killswitch. Onks se suoraa kopiointia vai mitä, häh?

Mix crashis mennää iha ku marios?
 
Vastaus: Digiexpo 2-4.11.2007

Luckyman sanoi:
Maahatuojien kiinnostus noita messuja kohtaan näyttää aika heikolta.

Enemmän pre-release tavaraa pitäisi olla näytillä.
olihan viimevuonna esim PS3, mutta hirvee huuto minkä näköstä jne siitähän tuli. eli mitä järke kun porukka ei tujua materiaalin olevan esiversioita. sitä saa mitä tilaa.
 
Ylös Bottom