Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
XShava sanoi:olihan viimevuonna esim PS3, mutta hirvee huuto minkä näköstä jne siitähän tuli. eli mitä järke kun porukka ei tujua materiaalin olevan esiversioita. sitä saa mitä tilaa.
Tätä mä hain, eli oliko sitä tehty ennen... Ei olisi tarvinnut vittuillaPibe sanoi:Gears on ihan samanlainen pelimekaniikaltaan kuin vuosia vanha killswitch. Onks se suoraa kopiointia vai mitä, häh?
Mix crashis mennää iha ku marios?
Nintendo ei jostain syystä katso tarpeelliseksi levittää ilosanomaa oman osastonsa ulkopuolella (tai sitten olen sokea).
Nisupulla sanoi:Sieltä perältä löytyi kuitenkin helmi, Super Mario Galaxy, jonka kuvaamisesta allekirjoittanut sai joltain Nintendon ulkomaan heebolta huomautuksen, "ei saa kuvata pelkkää peliä, ainoastaan ihmisiä niiden äärellä" tjsp, pyysi nähdä ottamani kuvat. Taisi olla vain pelin ensimmäiset 10 minuuttia käsittävä demo. Kovasti tuli mieleen Super Mario 64.
Eddy93 sanoi:Ens vuonna, jos tänne tulen, niin tulen kyllä perjantaina. Ei tällaista ruuhkaa jaksa kukaan.
minulla oli kyllä suhdellisen helppo pelailla pelejä. alussa istuskelin siellä lavalla sitten viime suorassa klo17-19 aikaan koneet melkein on tyhjää tai ei tarvitse odottaa kauan.Eddy93 sanoi:Huh huh! Oli siinä pinna kireellä, kun tänään tuolla yritin selviytyä siellä ihmismassojen keskellä. Aivan käsittämättömän paljon ihmisiä oli paikalla!
En päässyt kuin 5 minuuttia pelaamaan LocoRocoa, vaikka venasin melkein tunnin Drake's Fortuneen ja Guitar Hero III:een5 minuutin LocoRocon takiahan mä tänne Helsinkiin tulin
![]()
Onnneksi löysin jotain positiivistakin tuosta noin 6 tunnin reissusta siellä. Uusin Pelit - lehti oli pakko hankkia, kun oli tarjouksessa vain 1 . Thomas Puhan esittely Drake's Fortunesta oli tosi hyvä, paljon parempi kuin Tiltin "suuressa" pelitapahtumassa olleet esittelyt. Varsinkin EA:n pelipaikat oli tosi siistejä, jollei oteta lukuun kaikkia roskia.
Kaikki ilmaiskamat ja demot tietty kävin hakemassa ja oli melko lähellä, että olisin ostanut Killzone Liberationin.
Ens vuonna, jos tänne tulen, niin tulen kyllä perjantaina. Ei tällaista ruuhkaa jaksa kukaan.
Vigor Mortis sanoi:Lauantai-iltapäivänä oli ihan kamala ruuhka. Olisin halunnut käydä kokeilemassa Guitar Hero 3:a, mutta siinä oli noin satakaksikymmentätuhatta muutakin jonottajaa.
339 maksoi Xbox 360 Pro/Premium ja mukaan lähti Forza 2 ja Viva Pinata.Julma sanoi:Onko veljekset keskisellä ollut messuilla hyviä konsolitarjouksia vai myyvätkö koneita ihan ovh:lla?
Julma sanoi:Onko veljekset keskisellä ollut messuilla hyviä konsolitarjouksia vai myyvätkö koneita ihan ovh:lla?