Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Digikamera opiskelijalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Digikamera opiskelijalle

fDiamond sanoi:
Samoilla linjoilla olen.

Onko jossain hyvässä mallissa hinta tippunut paljon muutamassa kuukaudessa tai onko tullut jotain uutta edullista mallia myyntiin?
Käytettyjä loistokameroita saa jo satasella. Yleensä digikamerat eivät juuri käytössä kulu, mitä nyt akun vaihtaminen saattaa olla tarpeen. Kannattaa ainakin harkita.

Jarmo Hänninen sanoi:
Canonin Powershot A510.
Miten on kamera toiminut? Tuota samaa olen katsellut vaikka meneekin budjetin yli, onko netissä jotain kuvia mistä saisi tuota laatua kateltua? :)

Edit: Se mitä olinkin katellut on A520, mitähän eroa noissa on kun A510 on kalliimpi?

fDiamond sanoi:
Edit: Se mitä olinkin katellut on A520, mitähän eroa noissa on kun A510 on kalliimpi?
Kyllähän se olikin toisin päin, ainakin useimmissa paikoissa.

Tuollaisen Canon Powershot A520 kameran kävin tänään ostamassa, pitää vielä opetella kuvaamaan :p

Onnea uuden kameran johdosta :)

En muista mitä eroja 520:n ja 510:n välillä oli. . . olikos 520:ssä se näyttö kääntyvää mallia? Mutta kuitenkin, olen erittäin tyytyväinen tuohon aikoinaan hankkimaani 510:aan ja sillä kyllä onnistuu kuvaaminen paikassa kuin paikassa... itsekin pitää vähän enemmän taas alkaa kuvaamaan, että aina muistuu tilanteessa kuin tilanteessa kaikki säädöt mieleen.

Hommattiin vanhemmille joululahjaksi tollanen 510. Oli jännä huomata, että siinä oli enemmän toimintoja kuin omassa Ixus 30:ssä. Esim. kuvien ottaminen tietokoneen kautta kaukosäätäen onnistui. Muutenkin täysmanuaaliasetukset ja muut vaihtoehdot oli monipuoliset. Ei ehkä tyylikkäin, mutta erittäin toimivan tuntuinen kamera.

Tilasin juuri Canonin Powershot S3 IS:n Pixmaniasta.. saas nähdä mitä seuraa :D

Pakko oli päästä avautumaan ;)

Ylös Bottom