Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dino Crisis 3

Muumendaalen

New Member
Onko täällä jotain ihmisiä jotka tietää kyseisestä pelistä jotain? Kertokaahan mulle onko peli ostamisen arvoinen, sen pitäisi playeronen mukaan ilmestyä 06.11, jenkeissä ilmestyny vissiin ajat sitte ja gamespot anto sille arvosanan 5.4, gameplay: 5, graphics: 7, sound: 7, value: 6, tilt 4.
Playing Dino Crisis 3 is far more tedious and frustrating than it is fun. - Brad Shoemaker
Mielestäni pelin kuvat näyttävät ihan kivalta, mutta toisaalta kaikki sanovat gamespotin porukkaa xbox vihaajiksi.
 
Arvostelut ovat kauttaaltaan nuijineet pelin. Toivottavasti se löytää tiensä pian alennushyllyyn, niin tämä Dino Crisis -fani (kiitos ykkösosan) poimii sen omistukseensa.

Pelkkää GameSpotia kattavamman käsityksen Dino Crisis 3:n arvostelumenestyksestä saa esim. Game Rankingsista.
 
Itsekin peliä kovasti odotin vaan nähtyäni pari gameplay-videota, into laantui nopeasti.

Kamera tuntuu olevan alituiseen hukassa ja pelattavuus muutenkin puolivaiheessa. Kovasti oli sokkeloinen avaruuslaiva ja dinosaurushyökkäykset kaavamaisia...ei hyvä. Ja Dino Crisis 3 on tosiaan saanut lekaa pahasti useilla arviosaiteilla. Mitähän Capcom on oikein unelmoinut sarjan kolmatta osaa tehdessään...

Kannattaa kyllä kokeilla ennen hankkimista(jahka ilmestyy).
 
Joo, muistan vielä hyvin ajan kun tätäkin eräät hehkuttelivat täällä lähinnä kuvamedian tiimoilta...ja kieltämättä ne kuvat näyttivätkin ihan hienoilta...mutta vaikka ko. peli olisi ollutkin kaikilta osin onnistunut vääntö, niin tuskin olisin aiheensa ja luonteensa vuoksi tuollaista boxille siltikään ostanut...

OXM-lehden demossa tämä tuntui myös löytyvän ja voi pyhä sylvi, että pelillinen puoli oli minusta tuossa typerää paskaa ja aivan oudot hahmon hallinta kontrollit sekä nimenomaan hahmoa seuraavat kamerakulmat, siis luonehtisin tuota jopa idioottimaiseksi toteutusmalliksi.

Grafiikka kyllä paikoin ihan hienon näköistä ja väli-videot kuten yleensä monessa muussakin japsien tuotoksessa, mutta se itse pelillinen sisältö monasti myös noista jaappanin tekeleistä jää laihaksi(japsi-peleissä yleensä tarina ja visuaalisuus tärkeintä), vaikka muutamia harvoja poikkeustapauksia onkin nähty...kyseisen Dino-pelin visuaalisuuskaan ei kuitenkaan mitään ennenäkemätöntä kauraa ole.

PS: En kyllä suosittelisi tätä vääntöä edes Japsi pelien ystäville.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse pidin Pleikkarin Dino Crisis kakkosesta todella paljon, se oli mielestäni melko aliarvostettu peli (Suomessa ei ilmeisesti kovin yleinen?). Kaverin kanssa hakattiin sitä ihan urakalla. Odotukset kolmosta kohtaan ovat korkealla, harmi jos se floppaa, koska kakkososa jäi sen verran pahasti vaiheeseen että olisi kiva jatkaa siitä vuosien jälkeen.
 
No kyllä mä luulen, että tässä on aika hyvä esimerkki nimenomaan jo pohjanoteerauksesta. Tuskin kuulun myöskään vähemmistöön joka tätä XB-peliä katsoo kieroon.

Metacritic
 
Capcom Europe forumissa on joitain japanilaisia ja Usalaisia jotka on pelannu ko. peliä joten siellä kannattaa kattoa.
 
Mua ainaki kiehtoo Dino 3, koska tuli hakattua 1:stä ja 2:sta ihan kympillä ps1:llä.

Millo Dino Crisis 3 tulee kauppoihin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan extreme_02
Mua ainaki kiehtoo Dino 3, koska tuli hakattua 1:stä ja 2:sta ihan kympillä ps1:llä.

Millo Dino Crisis 3 tulee kauppoihin?

Todennäköisesti 07.11 eli viikon päästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan extreme_02
Mua ainaki kiehtoo Dino 3, koska tuli hakattua 1:stä ja 2:sta ihan kympillä ps1:llä.

Millo Dino Crisis 3 tulee kauppoihin?
Julkaisu venähti alkuvuodesta kesään ja syksyäkin on rukattu eteenpäin. Tämänhetkinen julkaisupäivämäärä on 7.11. ja tuo lienee ihan finaali.

Itsekin aiempia osia tesmaillut ja varsin toimivaa dinoviihdettä Resident Evil-mekaniikalla molemmat DC:t 1 & 2, mutta pelkäämpä Dino Crisis 3:n olevan sarjansa heikoin lenkki... Jos olet peliä ostamassa, niin testaa ainakin ennen hankintaa.

EDIT: Ewig oli nopsempi. ;)
 
Ylös Bottom