Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Itselläni peliaika alkaa yleensä vasta yhdeksän jälkeen, mutta jos tänään on sessioita, niin koitan liittyä mukaan myöhemmässä vaiheessa.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mihin aikaan olis tänään mahdolliset rallit? Sarjojenkin osalta keskiviikko on hiljainen, joten toivottavasti pelit saatais tänään pystyyn.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

puol 11 maissa tänään joutaa pelaa jos on porukkaa! ja muina päivinä jo alkuillasta
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Onkos tänään mitään ajotouhuja? Pääsen 21.30 duunista, sen jälkeen oon mukana jos ajot pystyssä.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

mie voisin tuossa harpers islandin jälkeen ajella ainakin eli 10-10.30 jälkeen
tuli tänään hommattuu rattikin niin pääsee kokeilee sit miten sil pärjää
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Eli tänään klo 21.45 SuomiPartyt pystyy, jos pelaajia riittävästi. Eli kaikki Mukaan!!!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Jees, mukana ollaan tuossa kahtakymmentä vaille. Pitääpä laittaa Jack Bauer nauhalle!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Jees, mukana ollaan jos tekniikka vain toimii. Viimeksi herjasi jotain erroria kun yritin liittyä priva-partyyn.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kerranki oli loistavat pelit ja sit tää mun nettiyhteys vittuilee. No sainpa ajettua yhden kisan ja heti palkintopallille. ;D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kiitoksia peliseurasta, oli rankkaa kisaa :D Harmi että noissa kontaktilajeissa on aina joku vammanen (täs tapauksessa ulkomaalainen) joka vie 3 autoa mukanaan lähdössä :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Onko tänään mitään petsejä?? Itse en uskalla huonetta pistää pystyyn ko eilinen oli mitä oli.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Onko tänään mitään petsejä?? Itse en uskalla huonetta pistää pystyyn ko eilinen oli mitä oli.

Ihmettelinkin vähän, kun saavuit ja tipuit eestaas ;) Mulla on kyllä ollut vakaa yhteys ollut, mutta en tunne vielä noita ratoja kunnolla joten niiden valinta menisi minulta melkoisen summanmutikassa.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Joo en käsitä miks se tekee semmosta. Tuntuu, että mulla toimii yhteys Dirtissä kokoajan heikommin ja heikommin. Muissa peleissä ei ole mitään ongelmia. Jos pistät huoneen pystyyn ni olen messissä. Mulle käy mikä aika vaan, kunhan illan lätkäkierros on saatu pakettiin. Niistä radoista ei tarvitse stressata, kuhan ajellaan.
 
Ylös Bottom