Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Löytyisikö Wanhalta peliporukalta kiinnostusta ottaa online-ajot vielä viimeisen kerran samaan vanhaan aikaan torstaiksi. Vai vieläkö miehiltä löytyy edes ko. peliä :D

Peli löytyy kyl ja pariviikkoa sit koitin yksinpeliä eikä napannut yhtään, mut online vois kyl kiinnostaa, mut en vaa oo kotona ennen ens viikon loppua, ja sit alkaaki jo F1 pelaaminen melkeistää seuraavast viikost
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

On kyllä viime aikoina kuumottanut Dirt2 jopa aika reilusti, mutta nyt tällä hetkellä on mies ja konsoli eri paikkakunnilla, että ei valitettavasti pysty turneeseen ottamaan osaa.
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Mulla taas löysi pitkästä aikaa peli itsensä PS3:n syövereistä. Vanhalla tunnuksella (VonBohne) tuli hangattua urakalla ja taas polttelisi päästä baanalle. Tänään otinkin muutaman kierroksen julkisissa peleissä, mutta siellä ei herrasmiessäännöistä ole kuultukaan.

Eli summasummarum: jos tätä joku vielä hankaa netissä, niin samoihin kinkereihin mielelläni lähtisin.
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Mulla taas löysi pitkästä aikaa peli itsensä PS3:n syövereistä. Vanhalla tunnuksella (VonBohne) tuli hangattua urakalla ja taas polttelisi päästä baanalle. Tänään otinkin muutaman kierroksen julkisissa peleissä, mutta siellä ei herrasmiessäännöistä ole kuultukaan.

Eli summasummarum: jos tätä joku vielä hankaa netissä, niin samoihin kinkereihin mielelläni lähtisin.

Itse äsken kattelin tuon blockin uudemman videon: Ken Block unveils 'Gymkhana THREE, Part 2' - ESPN

Ja alkoi kyllä polttelemaan dirtin rento meininki taas, mutta tarttis saada vähän isompi suomipoppoo ajamaan, oikeestaan tää viikko on aikaa, kun perjantaina sit tulee f1 ni sit ei oo aikaa enää
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Ja alkoi kyllä polttelemaan dirtin rento meininki taas, mutta tarttis saada vähän isompi suomipoppoo ajamaan, oikeestaan tää viikko on aikaa, kun perjantaina sit tulee f1 ni sit ei oo aikaa enää

Minulta löytyisi vielä kiinostusta, joten nyt olisi neljä jannua jo kasassa. Mikinhoa voisi kysellä ja mahdollisesti Myffeä. Vompatti ei taida olla pelikykyinen pitkien välimatkojen takia?
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Milloin meinattaisiin kisailla ? Mulla olis pari tyyppiä joita voisin kysellä ajoihin mukaan :)
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Itse äsken kattelin tuon blockin uudemman videon: Ken Block unveils 'Gymkhana THREE, Part 2' - ESPN
Sama video herätteli taas omaa mielenkiintoa. Ja hommaa ei auttanut yhtään Fiestassa olevat Dirt3-teippaukset.

KFP:n puolella on ainakin yksi jolla on intoa kans. Eli alkas posse olla kasassa. Jos tällä viikolla menee arki-iltaan, niin mulle käy kohtuudella melkein joka päivä, kunhan aloitellaan viimeistään klo 21. Keskiviikko olis paras, muut päivät on vähän arpapeliä mun iltaduunien luonteen takia. Viikoloppu käy sitten paljon paremmin melkein miten vaan.
 
Keskiviikko käy, itelläki illat silleen et muksu menee klo 20 nukkuu ni 20.30 esim on hyvä aika alotella.

Perjantaina tulee tosiaan F1 ja vaimo/lapsi ajettu sillon sukulaisiin et se on pyhitetty förmylälle koko viikonloppu :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Täältä olisi yksi rämäpää vielä tulossa! Keksiviikko ilta käy oikein hyvin.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Eipä ole vuoteen tullut pelailtua tätä, olisikohan jo aika palata maisemiin. Perjantaina tulee Vormulat, niin tällä vois muutenkin vähän lämmitellä sitä ratilla ajamista. En kyllä muista Dirtin ratoja enää _yhtään_, mutta ei kai se niin just :D Pistäkäähän kutsua, jos keskiviikkona ajelette: id: bedlam13
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mulle käy myös.

Jos tulee liikaa pelaajia, niin voin kyllä luovuttaa paikkani, sillä ei ole mikään täysin pakko päästä kisailemaan, mut jos tilaa on niin tulen kurvailemaan
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Keskiviikko ei passaa ollenkaan, muuten ois kiinnostanut pitkästä aikaa kokeilla tätä peliä taas. Seurailen tilannetta kummiskin eli jos järkkäätte lisää sessioita niin pitää kokeilla jos sopii mukaan. Jonkunhan pitäis kumminkin perää pitää.:D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

montakos meitä nyt on ?

Meiton nyt täältä foorumilta seitsemän, minä mukaanlukien, ja KFP:n puolelta yksi joka pääsee linjoille ysiltä. Lisäksi muutamia ehkä/mutta/jos/kaverinkaveria.

Mä voin organisoida, joten pistäkää kaverikutsua mun suuntaan (PSN:Ukkosenjumala). Viestikenttään "KFIN/DIRT2", muut kaverikutsut menee /dev/nulliin.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

mäki voisin tulla riippuen monelta aloitetaan. Reenit loppuvat klo 19 niin joskus 20 pintaan olisi sopiva aloittaa tai hiukan myöhemmin. PSN : Martti93 ... mahtuukos viel?
 
Ylös Bottom