Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Jee pääsee onlineen. Jontsa Huom! Yhteen kisaan voi ottaa vain 5 pätkää. Eli ajetaan varmaan ainakin nuo pidemmät (Tupasentie, Hanisjärventie, Lankamaa) ja sitten 2 noista lyhyistä?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Jee pääsee onlineen. Jontsa Huom! Yhteen kisaan voi ottaa vain 5 pätkää. Eli ajetaan varmaan ainakin nuo pidemmät (Tupasentie, Hanisjärventie, Lankamaa) ja sitten 2 noista lyhyistä?
JES STORE IS BACK! Okei meen justiin kans kokeilemaan nettiin dirttiä. Laitetaan sitten viisi ek:ta per maa :)

E: Joudutaanpas siirtämään viikolla kisaa! Tuola onlines pitää näköjään saada leveleillä noita autoja auki. Joutuu vielä levuttamaan :) aivan tällepäivää ei kerkeä saada levua :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Joudutaanpas siirtämään viikolla kisaa! Tuola onlines pitää näköjään saada leveleillä noita autoja auki. Joutuu vielä levuttamaan :) aivan tällepäivää ei kerkeä saada levua :)

Onko näin? :o Mitä minä itse äsken kävin netissä ajelemassa, pystyin kyllä valitsemaan kaikkia autoja, joita olin jo yksinpelin puolelta avannut? Tosin tämähän on nyt vain näin perstuntumalta sanottu, kun en kyllä päässyt ajelemaan näillä "open(?)" autoilla, millä me tätä sarjaa ajetaan. :D

Tietysti pitää kait ne autot jotenkin avata, jos ei ole vielä yksinpelissä ehtinyt avaamaan. Varmaan myös avaaamista hidastaa ainakin teillä Jontsa se, että menitte valitsemaan melko myöhään avautuvan auton? x)

Voipi myös olla, että meikäläinen on aivan hakoteillä. :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Ite ainaki oon jo 25 lvl niin saan tuon fiestan mutta jontsalla puuttuu viel muutama lvl..
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Onko näin? :o Mitä minä itse äsken kävin netissä ajelemassa, pystyin kyllä valitsemaan kaikkia autoja, joita olin jo yksinpelin puolelta avannut? Tosin tämähän on nyt vain näin perstuntumalta sanottu, kun en kyllä päässyt ajelemaan näillä "open(?)" autoilla, millä me tätä sarjaa ajetaan. :D

Tietysti pitää kait ne autot jotenkin avata, jos ei ole vielä yksinpelissä ehtinyt avaamaan. Varmaan myös avaaamista hidastaa ainakin teillä Jontsa se, että menitte valitsemaan melko myöhään avautuvan auton? x)

Voipi myös olla, että meikäläinen on aivan hakoteillä. :)
Jos oot Rampa yli 25 lvl niin saat valittua minkä tahansa auton :) Ite en oo vielä 25 lvl niin en saa tota Fiestaa :( luulin että onlinessa saa valita minkä auton tahansa. Sama karppasella ja teppoililla. No, teppoil näyttikin jo meidän kanssa ajelevan tolla Minillä, mutta onko karppanen vielä lvl 20 ? Silloin aukeaa Mini
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Olisko mitään mahdollisuutta että ensimmäisessä kisassa teidän talli(t) ajaisi citikalla tai normi fordilla?

Ja onhan teillä päivä aikaa nousta sinne 25 levelille :D
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

No, teppoil näyttikin jo meidän kanssa ajelevan tolla Minillä, mutta onko karppanen vielä lvl 20 ? Silloin aukeaa Mini
En ole vielä, taidan olla lvl 14.

Käyn katsomassa, että mikä on tilanne.

E: Jahas erroria pukkaa, taitaa olla vähän ruuhkaa Storessa.
E2: Nonnis passit on ladattu, ja super-tiimit myös, nyt sitten vaan kokeilemaan.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

En ole vielä, taidan olla lvl 14.

Käyn katsomassa, että mikä on tilanne.

E: Jahas erroria pukkaa, taitaa olla vähän ruuhkaa Storessa.
Joo, ei muutakun levuttamaan. En taida edes päästä tänään kello 21:00 linjoille, joten muutenkin olisi hyvä jos kisa olisi ensi viikolla :) toivottavasti kaikille käy :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Joo, ei muutakun levuttamaan. En taida edes päästä tänään kello 21:00 linjoille, joten muutenkin olisi hyvä jos kisa olisi ensi viikolla :) toivottavasti kaikille käy :)
Joo mullakin on tänään aika paljon menoa kun on nääs pyhä, joten paremmin kävisi ensi viikko, niin saisin varmuudella sen Minin :p
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Siirretään vaan ensi viikkoon, jotta kaikki saa autot hommattua, koodit syötettyä, vähän tuntumaa onlineen jne.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Eli siis virallinen tournee on siirretty nyt sitten ensi viikon torstaille? Silloin aloitetaan suomessa rallilla? :)
 
Ylös Bottom