Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

oopp. Haluaisitko olla 2 lohkon toinen hosti ? Niitä olis hyvä olla kummaskin lohkos vähintään 2, jos toinen hosti ei esimerkiksi pääse paikalle. Ja muistaakseni hostasit kaikki dirt 2 sarjan kisat. :)

Eiköhän tuo passaa. Mutta tosiaan 2.6. en poikkeuksellisesti ole käytettävissä, enkä siis myöskään viivalle pääsemässä, mikäli store ja dirtin nettipelit silloin edes toimivat...
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Voiko mut vaihtaa lohko ykköseen, kun siel ois kaikki vanhat F1 -kamut? Voitais treidata Tomperton for Leija_Spede, jos Spedelle käy? :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Eiköhän vaihto onnistu, jos vaan leija_spedelle tai zetorille käy.

Juu, annanpa paikkani pois ja päätän koskaan alkamattoman Dirt 3-urani jo ennen ensimmäistä kisaa. Todennäköisesti olisin joutunut jättämään kaksi kisaa väliin, ja tämän lisäksi kilpailut Vompatin, Mäksän ja muiden kumppanien kanssa olisivat jääneet alusta väliin.

Seurailen kuitenkin tilannetta, jos/kun lähdette ajamaan reeniä, niin olen sitten mukana mikäli tilaa riittää ja itselle passaa :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Eli mä olisin nyt sit tossa Monsteri tiimissä Fordilla ja 2. lohkoon tuli vissiin tyhjä ruutu. Ja vielä sellanen et haluuko joku Citikalla ajava vaihtaa Foordiin? Molemmat hyviä autoja mutta tykkään C4 WRC:stä enemmän. Jos vaan käy..
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mukana ollaan! Mitenkä homma siis toimii? Millon pitää olla paikalla, ja monelta?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mutta tuolta aloitusviestistähän kaikki olennainen löytyy.

Aloitusviestihän on kuin joulukalenteri, luukkuja löytyy joka päivälle. ;) Ei ihmekkään että on vähän eksyssä olevaa porukkaa.

Minä voin vaihtaa Tompertonin kanssa paikkaa ilomielin, olisin mielummin ottanutkin Föördin. :) Tallikamelinakin siellä näyttäisi olevan wanha kunnon liikkuva shikaani!
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Kuinkakohan monelle formulaäijälle käy Räikköset, kun siirrytään ralliin? :p

Ja oli mulla asiaakin, että voisko noita Fiestan ja Minin uusia WRC:itä käyttää tässä sarjassa. Saattaa ne vähän hävitä noille vanhoille, mutta olis ihan kiva silti ajaa niitä. Voisin tehdä Mini-tiimin, jos saa ja jos joku liittyy mun tiimikamuks. :D
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Aloitusviestihän on kuin joulukalenteri, luukkuja löytyy joka päivälle. ;) Ei ihmekkään että on vähän eksyssä olevaa porukkaa.
Onkos tuo jotenkin epäselvä ? Selvän kun siitä yritin tehdä.

teppoil sanoi:
Ja oli mulla asiaakin, että voisko noita Fiestan ja Minin uusia WRC:itä käyttää tässä sarjassa. Saattaa ne vähän hävitä noille vanhoille, mutta olis ihan kiva silti ajaa niitä. Voisin tehdä Mini-tiimin, jos saa ja jos joku liittyy mun tiimikamuks.
Jos sun tallikaveris tai joku muu haluaa Minin tai Fiestan niin voidaan vaihtaa teidän talli uuteen autoon.

Miiw sanoi:
Mukana ollaan! Mitenkä homma siis toimii? Millon pitää olla paikalla, ja monelta?
Mukana oot 2 lohkossa. Tiedoksi, että päivitän etusivulle aloitusviestiin kaikki tiedot seuraavasta kisasta, tulevasta kisasta ja löytyy sieltä jotain muutakin tietoa. Seuraa siis sitä :) Tällä hetkellä ensimmäinen kisa olis ensi torstaina 3.6. kello 21:00. Teidän sarjassa hosteina on oopp99 ja hiphei_finland. Eli jompikumpi hostaa teidän lohkon kisat. Lisää vaikka molemmat kaverilistalle pleikkarilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Kuinkakohan monelle formulaäijälle käy Räikköset, kun siirrytään ralliin? :p

Ja oli mulla asiaakin, että voisko noita Fiestan ja Minin uusia WRC:itä käyttää tässä sarjassa. Saattaa ne vähän hävitä noille vanhoille, mutta olis ihan kiva silti ajaa niitä. Voisin tehdä Mini-tiimin, jos saa ja jos joku liittyy mun tiimikamuks. :D
Mä veikkaan, että mulle käy Räikköset tässä ja lopulta vaihdan NASCAR:iin :D

Ja mehän ollaan tallikamuja, joten kyllä mulle sopii Mini tai Fiesta.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mini ja Fiesta taitavat olla kyllä ihan yhtä nopeita kuin nuo C4 ja Focuskin. Mutta hyvä homma että lähtöruudukossa voi ihailla Miniä siinä kun odottelee pätkälle pääsyä. :cool:
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mini ja Fiesta taitavat olla kyllä ihan yhtä nopeita kuin nuo C4 ja Focuskin. Mutta hyvä homma että lähtöruudukossa voi ihailla Miniä siinä kun odottelee pätkälle pääsyä. :cool:
Minissä on 10 hevosvoimaa vähemmän tehoa, mutta se on kevyempi. Eipä siinä muuta eroa ole. Eikä tuokaan nyt ole edes mikään hurja ero.
 
Ylös Bottom