Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Varamies Tompertonilta ei peliä vielä löydy, pitää seuraavalla Gigantti reissulla käydä hakemassa.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Varamies Tompertonilta ei peliä vielä löydy, pitää seuraavalla Gigantti reissulla käydä hakemassa.
Seinäjoen gigantissa kehuivat, että peli tulee niille myyntiin vasta huomenna (torstaina).

Itse olisin ostanut sieltä julkkarina 50€:lla mutta eipä ollut vielä julkkarina hyllys :( No hain sitten toisesta kaupasta :D ja loistavahan tuo on ollut. Kohta DiRT Tourista 2 ensimmäistä kolmiota tahkottu läpi :p

Ei kai me muuten käytetä mitään ajoapuja?
Tarkoitus olisi ajella ilman mitään apuja :D Itse pidän vielä ABSia päällä, mutta reenaan toki kauden alkuun niin, että ilman absiakin sujuu.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Pitäisi vielä käydä peli hakemassa, mutta ei ole vielä löytynyt sopivaa väliä. Noo onhan tässä vielä aikaa harjoitella sitä rallinkin ajamista, meillä ei taida olla yhtään asfalttirallia? :rolleyes:
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Tarkoitus olisi ajella ilman mitään apuja :D Itse pidän vielä ABSia päällä, mutta reenaan toki kauden alkuun niin, että ilman absiakin sujuu.

No jos kaikki ajoavut on pois, niin kai myös on pakolliset manuaalivaihteet ja Headcami, sekä sitten HUDi poies?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Kyllä sä osaat jos mäkin osaan. ;)

No sä ootki sellanen taituri. :) Kyl mä pienen opettelun jälkeen varmaan osaisin, mut pliiz antakaa mun käyttää autom. vaihteita! :D

E: Miten muuten on ajetaanko radalla samaan aikaan muiden kanssa tässä sarjassa? Pystyyks muuten säätää asetuksista et kuinka paljon on startissa väliä toiseen autoon?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Ajoavut OFF mutta manuaalisia vaihteita ei voi pakottaa kaikille. Niin moni ajaa automaattisilla vaihteilla. Force Headcam ON ? (Tai miten porukka haluaa.) Staggering Start ON (eli radalle lähdetään yksi kerrallaan ja jokaisen ajajan välillä on pieni viive, että edellä oleva saa etumatkaa eikä tule ruuhkia.) ja playerille vielä. Suomenkin rallissa on osa soraa ja osa asfalttia :)

E: Meinas unohtua. Eli siis käsittääkseni HUDia ei pysty pelin puolesta kaikilta pakottamaan pois. Mutta olishan se siistiä jos kaikki laittais REHELLISESTI HUDin pois ja joutuis kuuntelemaan kartturia ja jännitys pysyis maaliin asti kuka voittaa EK:n
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Headcam kaikille, meinaan jos on sadekeli ja joku ajaa konepelti-kuvakulmalla, niin siitähän on suuri etu kun ei joudu sadepisaroita pyyhkimään etulasista.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

E: Meinas unohtua. Eli siis käsittääkseni HUDia ei pysty pelin puolesta kaikilta pakottamaan pois. Mutta olishan se siistiä jos kaikki laittais REHELLISESTI HUDin pois ja joutuis kuuntelemaan kartturia ja jännitys pysyis maaliin asti kuka voittaa EK:n

Mjääh, ajellaanpas sitä taas niin muna pystyssä, että huhhuh. :)

Sallitut ajoavut on mulle se ja sama, ja voin toki tuon HUDin tunkea pois, jos muut siitä niin tykkää.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mjääh, ajellaanpas sitä taas niin muna pystyssä, että huhhuh. :)

Sallitut ajoavut on mulle se ja sama, ja voin toki tuon HUDin tunkea pois, jos muut siitä niin tykkää.
Onhan se nyt paljon mukavempaa ajella ilman hudia, ettei tiedä mones on yms yms.. ainut mitä ite kaipaan niin on se kartta. se on suuri menetys.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Joo realistiseksi vaan kaikki, saadaan vähän jänskätä.

Nyt on jo ruvennut kuumottamaan tuon ostaminen, että pakko vaikka väkisin hakea se tänään :D Ei ole rallia tullut ajettua pitkään aikaan, niin saas nähdä miten äijän käy.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Luovutan paikkani varamies Tompertonille. Syy: en pääse yli pettymyksestäni tapaan millä rattiohjaus on toteutettu tässä pelissä (mistä kommentoin tuolla peliketjussa). :o
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Luovutan paikkani varamies Tompertonille. Syy: en pääse yli pettymyksestäni tapaan millä rattiohjaus on toteutettu tässä pelissä (mistä kommentoin tuolla peliketjussa). :o
Selvä homma. Hyvä kun ilmoitit. Tomperton. Olet siis paten paikalla.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

oopp. Haluaisitko olla 2 lohkon toinen hosti ? Niitä olis hyvä olla kummaskin lohkos vähintään 2, jos toinen hosti ei esimerkiksi pääse paikalle. Ja muistaakseni hostasit kaikki dirt 2 sarjan kisat. :)
 
Ylös Bottom