Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Tai voisihan noista tehdä 4 tiimiäkin? 2 Fordin tiimiä ja 2 Citikan tiimiä. Kun noihinhan saa todennäköisesti erilaisia värityksiä.
Niin toisaalta.. Onhan sielä varmaan niitä erilaisia liverieseja (vai miten se kirjotetaan :D) Suomeks sanottuna eri värityksiä.
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Tein nyt tuonne 4 x 2 kuskin tiimiä. Laitoin nyt väliaikaisesti tallien nimiksi Team Ford I / II ja Team Citroen I / II. Voidaan sit muuttaa tallien nimiä vaikka värityksen mukaan. Eikös jokaisella värityksellä ole joku oma nimi.

Tyyliin näin

Näytä liitetiedosto 6856

"Ravenwest Ford Rally Team"

Tuosta sitten ottaa tiimin nimeksi sen värityksen nimen mitä talli päättää käyttää. Jos noita värityksiä ei sitten tuukkaan peliin niin vedetään noilla nimillä, tai keksitään omat.
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Joo hyvä, eli jotenkin näin
Bilstein Subaru Rally Team
Monster Ford Rally Team ym. ym.
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Perkule en huomannu tätä! Noh laittakaas varakuskiksi
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Juu minäkin huomasin kuinka nopsaan tää porukka täyttyi... Peli kumminkin on 'pakko-ostos' muttakun vielä ei tosiaan tilattuna ole, eikä ole edes julkaistu niin en sitten ilmoittautumaan käynyt. Jotain sarjaahan olisi huippua ruveta tämän tiimoilta toki ajamaan, sitten kun pelin saa. :)
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

No jos tulee vielä enemmän porukkaa, niin voisihan tätä sarjaa ajaa kahdessa "huoneessa" samaan aikaan samalla säällä ja ottaa ajat ylös tänne forumille?
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

No jos tulee vielä enemmän porukkaa, niin voisihan tätä sarjaa ajaa kahdessa "huoneessa" samaan aikaan samalla säällä ja ottaa ajat ylös tänne forumille?
Toimi formula-sarjassa, niin miksei toimisi myös tässä. Eli jos vaan porukkaa tulee niin ehdottomasti.
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Toimi formula-sarjassa, niin miksei toimisi myös tässä. Eli jos vaan porukkaa tulee niin ehdottomasti.

No jos mä tän pelin joskus tuun hommaamaa, ni toivon, etten joudu pelaamaa tätä netissä Formula-sarjan jätkien kanssa... :rolleyes:
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

No jos mä tän pelin joskus tuun hommaamaa, ni toivon, etten joudu pelaamaa tätä netissä Formula-sarjan jätkien kanssa... :rolleyes:
Voi ei! Sarja uusiksi, ja kaikki Formula-sarjan jätkät pois, että ihQ Timppa pääsee matelemaan :rolleyes:
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

No jos mä tän pelin joskus tuun hommaamaa, ni toivon, etten joudu pelaamaa tätä netissä Formula-sarjan jätkien kanssa... :rolleyes:
Asiallista käytöstä. Kiitos turhasta viestistä timppa.

No jos tulee vielä enemmän porukkaa, niin voisihan tätä sarjaa ajaa kahdessa "huoneessa" samaan aikaan samalla säällä ja ottaa ajat ylös tänne forumille?
Hyvä ajatus! Tulee varmasti toimimaan, jos ja kun saadaan toisen "huoneen" vetäjä.
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Niin ja onhan mulla tällä kertaa ihan asiaakin. Mitä olette mieltä, ajettaisiinko aina kerran viikossa kisat ? Ja sanokaas mikä viikonpäivä ja kellonaika kullekkin sopii. Itse annan ääneni kerran viikossa, perjantaina ja kello 21:00
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Niin ja onhan mulla tällä kertaa ihan asiaakin. Mitä olette mieltä, ajettaisiinko aina kerran viikossa kisat ? Ja sanokaas mikä viikonpäivä ja kellonaika kullekkin sopii. Itse annan ääneni kerran viikossa, perjantaina ja kello 21:00
Ite kans varasin tän pelin.Mut eipä taida mahtua enää mukaan.:( Voinhan kyl järkätä lisäkisoja samaan aikaan tai sit eri päivinä.Mut siitä lisää sit tarkemmin,ku peli on julkaistu.:)
 
Vastaus: DiRT 3 Rallisarja

Ite kans varasin tän pelin.Mut eipä taida mahtua enää mukaan.:( Voinhan kyl järkätä lisäkisoja samaan aikaan tai sit eri päivinä.Mut siitä lisää sit tarkemmin,ku peli on julkaistu.:)
Jos tarpeeksi porukkaa tulee, niin voidaan tehdä toinen "lohko" ja sähän voisit pyörittää sitä?
 
Ylös Bottom