Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1 (2 paikkaa vapaana)

Pari viikkoa vielä ja sitten DiRT löytyy kauppojen hyllyiltä. Sarjatkin on iha hyvässä tilanteessa. Toinen sarja täynnä ja toiseen mahtuupi vielä 2. Eiköhän nekin paikat sitten viimeistään julkaisun jälkeen täyty! Toivottavasti PSN on jo silloin kunnossa :rolleyes:
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1 (2 paikkaa vapaana)

Minä voisin tulla mukaan tähän sarjaan. Pelin hankin aika varmasti. Eli sitten on enää yksi paikka vapaana.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1 (2 paikkaa vapaana)

Minä voisin tulla mukaan tähän sarjaan. Pelin hankin aika varmasti. Eli sitten on enää yksi paikka vapaana.
Lisäsin sut mukaan! Katotaan vaan koska toi PSN aukeaa, että joudutaanko siirtämään kauden aloitusta.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Pelissä on Fordilla ja Citroenillä kaksi tiimiä.

Ford Focus RS WRC
Monster World Rally Team & BP Ford Abu Dhabi World Rally Team
Citroën C4 WRC
Citroën Junior Team & Citroën Total WRT


Mä voisin törkeästi varata omaan tiimiin tuon Monster tiimin auton:D
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Pelissä on Fordilla ja Citroenillä kaksi tiimiä.

Ford Focus RS WRC
Monster World Rally Team & BP Ford Abu Dhabi World Rally Team
Citroën C4 WRC
Citroën Junior Team & Citroën Total WRT


Mä voisin törkeästi varata omaan tiimiin tuon Monster tiimin auton:D
Toihan käy justiin sopivasti meiän sarjaan :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

HUOM! Kisakalenteri ja kuskit ja tallit on päivitetty etusivulle. Käykää tsekkaas sieltä.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Millanen tilanne tällä hetkelle sarjassa ? Kuinka monella on jo peli hyllyssä / tietysti koneessa :D
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Tuollahan sitä ollaan katon kautta pyöritty aivan liikaa. ;) Nytku vielä pääsis pällistelemään muitten nopeutta tuolla internetin ihmeellisessä maailmassa niin avot!
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Peli ollut hallussa eilisestä asti. Fiilis on hieno kun kytkee hudin kokonaan pois (päävalikko -> options, ei pysty siis ajon aikana) ja ajaa auton sisältä (joskaan trailblazerista ei meinaa ajallisesti tulla mitään, niissä nopeuksissa se kartta auttaa julmetusti). Ajoavutkin kytkeytyivät absia lukuunottamatta kaikki suoraan off-asentoon kun valitsi vaikeustasoksi sen vaikeimman. Ihan hyvin kyllä pysyy auto hanskassa ilman absiakin, aivan erilainen jarrutuntuma kuin esim GT5:ssä.

Ratin asetuksia piti säätää (dfgt), steering linearity nollille niin on meno huomattavasti vakaampaa. Myös jarrun deadzonen laitoin nollaan.

Suuri ketutuksen aihe vain että taidan olla poissa koneen ääreltä juurikin tämän kauden avauskisan aikoihin, ja olipa sitten vielä suoraan Suomen kisalla avaus, eipä harmita. :/ Saankohan baanaania jos sanon että toivottavasti store ei vielä ole toiminnassa silloin? ;)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Tänään pääsin itsekin testaamaan. Ralli ja trail blazer on kyllä hauskaa, mutta muut moodit eivät (edelleenkään) ole mun juttu.

Ei kai me muuten käytetä mitään ajoapuja?
 
Ylös Bottom