Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Olis hirveen kiva jos kakkoslohkossakin olis väkeä huomenna... Sieltä nyt helppoja pisteitä kahmimaan sit! ;)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Valitettavasti en huomennakaan ehdi ajelemaan ja muutenki kesäkuukaudet on aika työntäyteisiä.:( Joten luovutan paikkani jollekin varakuskille ainakin tän ekakauden ajaksi.Ehkä jonain torstaina ehdin mukaan,sit tuun ajelemaan jos tilaa on.:)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Samoin Milko ilmoitti mulle YV-viestinä, ettei ole vielä hommannut dirttiä ja sen vois laittaa varakuskiksi. Olisko joku muu varakuski halukas ottamaan vakipaikan 2. lohkosta ?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mulla on vähän sama tilanne kuin hipheillä, eli aappo1 voisi vetää tänään vielä mun paikalla, koska multa puuttuu 5 leveliä vielä Ministä, mutta eiköhän tässä kahdessa viikossa tule sekin hankittua. On vähän enemmän aikaa pelailla ensi viikosta lähtien.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

En valitettavasti pääse tänäänkään mukaan työreissun takia. Viimeiseen kisaan pääsen varmasti mukaan. Pahoittelen etten päässyt aikaisemmin ilmoittamaan...
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mjahas. Onpa harmillista että hipheikin jäi pois! Ois ollu kiva matsata tässäkin. No mutta minä hostin taas tänään lohko 2:n. Lähetän viime kerran tapaan kutsut noin klo 20.50. Olkaa onlinessä siihen mennessä (ei väliä onko peli päällä vai ei). Klo 21.00 mennessä pitää olla liittyneenä peliin. Katsottehan kaikki kisaan halajavat varakuskit että olette listoillani. Otin printin tuolta ekasta postista, siellä on varakuskeina kakkoslohkoon:
1. QcKFI (Lohko 2)
2. hiiliproomu (Lohko 2)

Käykö Jontsa että ajetaan samoilla asetuksilla kuin viimeksi. Eli:
16.6. Kenia

- Mwatate
Morning sun

- Taita Hills
Morning sun

- Wundanyi Climb
Evening sun

- Taveta Descent
Night

- Crocodile Point
Rain

Näin otin nyt printin, ilmoita jos haluat että muutan? Ja mielellään nyt selkeä info jos oli vielä lisää varakuskeja ketä kutsua, selvästikin meidän lohkoon varakuskeja mahtuu. Ja tallikaveriksi kelpaa melkolailla kuka vain, mutta toki ensin varmaan voisi täyttää kaikki tallit.

edit. Suicidebunnylle ja Milkolle en lähetä tänään kutsua koska he olivat siis ilmoittaneet että eivät pääse. Enkä myöskään Hipheille jonka Jontsa näemmä jo poistikin listalta.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mulla on vähän sama tilanne kuin hipheillä, eli aappo1 voisi vetää tänään vielä mun paikalla, koska multa puuttuu 5 leveliä vielä Ministä, mutta eiköhän tässä kahdessa viikossa tule sekin hankittua. On vähän enemmän aikaa pelailla ensi viikosta lähtien.
Voit sä tulla karppanen mukaan jo. Ei mullakaan ole vielä sitä fiestaa, eikä ollut viime viikollakaan. Ajoin citikalla. Voit ottaa minkä auton vaan. Ei sillä loppupeleissä ole niin väliä. Kunhan saadaan nyt vaan porukkaa kisaan.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Käykö Jontsa että ajetaan samoilla asetuksilla kuin viimeksi. Eli:
16.6. Kenia

- Mwatate
Morning sun

- Taita Hills
Morning sun

- Wundanyi Climb
Evening sun

- Taveta Descent
Night

- Crocodile Point
Rain
Näillä asetuksilla mennään :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Täälläkin on varakuski valmiina. :)

Edit: Tänään en välttämättä tänne foorumeille pääse enää vastailemaan, joten jos varapaikka varmistuu,
niin hostaaja voi laittaa kutsun suoraan PS3:n kautta.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Näillä asetuksilla mennään :)

Korjasin Jontsa listaan, pikku muutos...

16.6. Kenia

- Mwatate
Morning sun

- Taita Hills
Morning sun

- Wundanyi Climb
Evening sun

- Taveta Descent
Night

- Crocodile Point
Night (Rain ei ollut mahdollinen tähän rataan...)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

16.6. Kenya Lohko 2 tulokset:

1. Ruttuluukku 9:32.374
2. oopp99 9:43.134
3. Miiw007 9:43.394
4. hiiliproomu 10:06.479
5. leejuhlee 10:47.794

Kiitos kaikille viivalla olleille! Nyt oli kovat kisat, ekan pätkän jälkeen johdossa, ja toisella pätkällä sitten komea kaato... Sen jälkeen olikin tasaista, paitsi oliko kolmospätkä jossa ruttu veti ihan haamuajan, ei voinut mitään...
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Ei ole kyllä meikäläisen hommaa tuo kuskin perspektiivistä körryttely. :D
Oma tellu muutenkin niin pieni, niin tuossa kuvakulmassa näköalue kutistuu
tulitikkuaskin kokoiseksi.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Ei sitte totella sääntöjä, kun ei kisojen järjestäjäkään niitä tottele.:confused:
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Meikäläinen se vaan ei "uskalla" vetää täysiä näissä :D En tiiä mistä johtuu. Ajatusmallina toimii, että jos ajaa jokakerta vähän hiljempaa, mutta kolaroimatta, on lopputulos pitkässä juoksussa hyvä!

Oopp99:in kanssa meistä on hyvää mallia tulossa rivaleita, eipä ollu aikaero kovin kummonen :)!
 
Ylös Bottom