Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Voehan hitto! Kelit varmaan sekoittaneet pään tai jotain... En pätkääkään muistanut että eilen olisi pitänyt ajaa. Aikaakin olisin varmaan saanut jostain järjestettyä, mutta nyt kävi näin. Pahoittelut kaikille, hostasiko kukaan kakkoslohkoa?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Oopp: Ajettiin kaikki samassa, kun ykköslohkosta oli 5 ja kakkosesta vain leejuhlee.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Tulokset - Michigan

Lohko 1

1.Martti93 - 11:49.110
2. Jaba82 - 12:45.392
3. teppoil - 13:05.494
4. Suomi-Rampa - 13:19.901
5. jontsa93 - 13:55.720

Lohko 2

1. leejuhlee - 11:34.079
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Elikkäs elikkäs. Ensinnäkin oopp samat olosuhteet kun ennen. Ja toiseksi työaikani on nyt muuttunut, kun toimisto on auki heinäkuussa 7-21 ja huomenna olen iltavuorossa 14-21. Eli kisaa joudutaan siirtämään ainakin ykköslohkon osalta. Uskallan luvata klo 22:00 kisan aloitusajaksi.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Elikkäs elikkäs. Ensinnäkin oopp samat olosuhteet kun ennen. Ja toiseksi työaikani on nyt muuttunut, kun toimisto on auki heinäkuussa 7-21 ja huomenna olen iltavuorossa 14-21. Eli kisaa joudutaan siirtämään ainakin ykköslohkon osalta. Uskallan luvata klo 22:00 kisan aloitusajaksi.

Molemmat lohkot alkavat huomenna klo 22:00. Korjaatko etusivulle...
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Lohko 2 - Norja - Tänään 7.7.

Kisa alkaa poikkeuksellisesti klo 2200. Lähetän kutsut kaikille klo 2150 onlinessa oleville, aloituspostissa lohko 2:n luetelluille kisa- sekä varakuskeille. Joinatkaa klo 2200 mennessä, jotta saadaan kisa silloin starttaamaan!

Hyvää rallia taas teille! :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Huhhuh... Kyllä on tuo Norja edelleen oma inhokki tässä pelissä. Kisaajia oli kaikki 2, himppasen kuivui tämä 'sarja' idea kasaan näemmä... Kesä ja kärpäset?

Tulokset Norjasta Lohko 2:
1. leejuhlee 12:04.316
2. oopp99 12:47.565

Hävisin kaikki pitkät pätkät ja voitin molemmat lyhyet, ajoista näettekin sitten kuinka reilusti hävisin ne pitkät... :mad:

Mites on Jontsa tehdäänkö jotkut taulukot kaikkien maiden osalta jossa on molempien lohkojen kisaajat sekaisin? Oliko sellainen idea vai laskeskellaanko vain päissämme? :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Joo en itekkään oikein pidä tosta Norjasta, lumi se vaan joteki saa sekasi.

Ite laskin nopeesti kummatki lohkot samoihin tuloksiin, ja sain tämmöset tulokset(ENNEN NORJAA!):
1:Zetor 20 p
2:leejuhlee 10 p
3: oopp99 8 p
3:Martti93 8 p
5:Tomperton 6 p
5:RuttuLuukku 6 p
7:Suomi-Rampa 5 p
7:jaba82 5 p
9:Jontsa93 4 p
10:Miiw007 3 p
10:teppoil 3 p
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Kyllä muakin kiinnostais, mut tällätti kesäsin on niin paljon kesätreenejä sun muita, niin aika ei tahdo riittää... :(
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Periaatteessa myös kiinnostaa, mutta näin kesällä tuntuu, ettei tuo pleikkarin hakkaaminen yleensäkään oikein innosta. Lisäksi tuosta ohjaamosta ajaminen ei oikein luonnistu, joten sekin vie intoa. Mielestäni vapaa kuvakulma ei ole kenellekään mikään erityinen etu? Sen sijaan ohjaamo-kuvakulmaan tottuneet saavat huomattavan edun niihin nähden, jotka eivät sieltä normaalisti aja.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Joo jos tulee toinen kausi, niin mun puolesta vapaa kuvakulma ja ajoavut sallituksi. Jos saataisiin paremmin porukkaa siten, kun ei tämän niin aitoa pidä olla vaan hauskaa.
 
Itse olen kans mukana jos toinen kausi järjestetään. Itselle ei niin väliä vaikka kaikki ajo-avut olisi pois päältä, mutta kuvakulma olisi hyvä olla vapaaehtoinen.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Itsekin voisin liittyä kuhan saisin uuden pleikkarin hommattua aluks...vanha ei tahdo enää levyjä lukea.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

joo sorry guys.. oon ollu poissa jonkun aikaa... anteeksi...:( mutta olisin vapaa toiseen rallikauteen jos tulee?? siis jos tulee nii laittakkee mut sinne kisakuljettajaksi ei mulla muuta :)
 
Ylös Bottom