Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Onko nuo autot kehitetty täysille tuolla clubin kisoissa vai onko merkitystä miten pelin puolla ko. autoa on kehittänyt itse?
 
Onko nuo autot kehitetty täysille tuolla clubin kisoissa vai onko merkitystä miten pelin puolla ko. autoa on kehittänyt itse?
On kaikki täysin viritetty Freeplayn puolella johon clubitkin kuuluvat.

Näissä on myös porukkaa jotka ei välttämättä lue näitä keskusteluja eli se vain tietty auto ei ehkä ole kuitenkaan kaikilla.
Itelle sikäli ihan sama, jollekin toisen inhokki on toisen suosikki.
Jos ei karsi osallistujamäärää niin mikä jottei...ehkä jatkaisin kuitenkin nykyisellä.
 
2H Monaco ei mitää asiaa kärkivauhtiin. Siellä onkin ollut kärjessä tosi tasaista. Nelosella kaiteeseen ja vanteella maaliin puolipätkään. Ei oikeestaan muuta ihmeellistä kun kärjen vauhti.
 
EDIT: ->FLYING FINN clubissa B-ryhmän 4wd Monte carlo kisa auki pari pvä. 9 pätkää

Alkulämpönä-> Stig Blomqvist fiilistelee Turinilla

Flying Finn Montte rapsaa

EK2:llä dumppasi kaiteeseen ja 3:lla osui superliukkaassa pitkässä oikeassa yleisöön, ja hieman myöhemmin sama EK 180-astetta ja perä menosuuntaan. Loppupätkillä ei vissiin kaasuläppää enää uskaltanut avata kuin puolittain ja liki ehjällä autolla läpi.

Pari autokuntaa on jo sen ajanut läpi, käykää tuuppaan "kunnon peleillä";). Pari päivää auki vielä.


2H Montte

EK1 jäi yhden takapiikki oikean jätössä keula kivikaidetta vasten ja joutu pakilla jelppaan. Loppukisa yritettiin tulla kieli keskellä suuta koska pienistäkin virheistä rankaistaan armottomasti, ei oikeastaan ohjelmaa.

Näky olevan melkoista sekunttipeliä tuollakin kun ainakin äsken oli kolmen kärki EK3:n jälkeen 0,15s sisällä. Ihan mielenkiintoinen "lottokisa" tämä Montte :)

PS: Miksi helkutissa noi lanssi tyypit seisoo joka takapiikissä ulkokaarteessa:eek:. Muutaman kerran meinasi napsahtaa..
 
2H Monte vetäsy läpi. Meni ihan ok mutta viimesellä ek:lla tuli ajettua metsikköön ja sijoitus tippuu pari pykälää sen takia. Monte on kyllä haastava liukkauden takia.
 
Terve,

2H tulevat kisat, jos ei tule muita ehdotuksia.

- Keskiviikona Uusiseelanti 8 EK:ta B-ryhmä RW
- Perjantaina Argentina 6 EK:ta H2 FW etuvetopärpättimet
- Sunnuntaina Ruotsi 10 EK:ta 2000 cc 4WD
 
Terve,

2H tulevat kisat, jos ei tule muita ehdotuksia.

- Keskiviikona Uusiseelanti 8 EK:ta B-ryhmä RW
- Perjantaina Argentina 6 EK:ta H2 FW etuvetopärpättimet
- Sunnuntaina Ruotsi 10 EK:ta 2000 cc 4WD

Sopii mulle, ke ja su varmaan ehdin ajaa. Olen tosin tykännyt 2H:n 6 Ek:n nopeista kisoista, helpompi saada varattua aikaa niille, mutta eiköhän noi pitemmätkin ehdi nyt ajamaan.

Loppuun vielä ralli-rapsa: 2H Montte, olipa liukasta. Kylmiltään kisaan, ekat ajot DR2:n Monttessa, enkä päässyt liukkailla osuuksilla mihinkään.

Rallin aikana muutama spinni, yksi rengasrikko ja aikasakon perusteella tuli perällä pyhkäistyä yksi katsoja kumoon. Kuivilla osuuksilla kulki ihan hyvin, mutta liukkailla ei vauhti riittänyt ollenkaan, pitäneen käydä vähän treenaamassa ajotyyliä niillä, että pysyy siellä vielä joskus mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Olis hyvä jos täällä olisi jonkinlainen äänestystoiminta, vaikkapa juuri tuon 2h clubin EK määristä ja miksei autoluokistakin, vaan ei täällä ole.
Siksi kommentit on tarpeen.
Pari on joskus aiemmin toivonut arki-illoille 6EK:n kisoja, toiset varmaan voisi ajaa 12 vaikka päivittäin.
Henk.koht. duunin jälkeen usein niin väsy että se 6 vois olla ok, viikonloppuna jaksais ajaa enemmänkin.

Mutta josko antaa Raidmanin nyt tehdä kisoja ja ne ajaa jotka ehtii ja jaksaa. Onhan tuossa hyvää vaihtelua :)
 
Olis hyvä jos täällä olisi jonkinlainen äänestystoiminta, vaikkapa juuri tuon 2h clubin EK määristä ja miksei autoluokistakin, vaan ei täällä ole.
Siksi kommentit on tarpeen.
Pari on joskus aiemmin toivonut arki-illoille 6EK:n kisoja, toiset varmaan voisi ajaa 12 vaikka päivittäin.
Henk.koht. duunin jälkeen usein niin väsy että se 6 vois olla ok, viikonloppuna jaksais ajaa enemmänkin.

Mutta josko antaa Raidmanin nyt tehdä kisoja ja ne ajaa jotka ehtii ja jaksaa. Onhan tuossa hyvää vaihtelua :)

Hyvä että komenttia tulee ja se otetaan nöyränä vastaan. Kisojen editointi on aika helpoa tosin en ole varma saako EK määrää enää muutettua.
Voidaan sopia, että viikolla 2H kisat 6 EK:ta pitkiä ja viikonloppuna vaikka vähän pidempi kisa jos intoa riittää.
Kisojen määrää voidaan kanssa pudottaa jos alkaa ähkyä tulemaan.
 
Hyvä että komenttia tulee ja se otetaan nöyränä vastaan. Kisojen editointi on aika helpoa tosin en ole varma saako EK määrää enää muutettua.
Voidaan sopia, että viikolla 2H kisat 6 EK:ta pitkiä ja viikonloppuna vaikka vähän pidempi kisa jos intoa riittää.
Kisojen määrää voidaan kanssa pudottaa jos alkaa ähkyä tulemaan.

Juu, viikolla 6EK:ta ja viikonloppuna pidempi.
 
Tuli eilen ajettua Puolan viikkohaaste GT-luokan Mustangilla ja on kyllä mukava päästellä sorallakin tuolla.
Olikohan vain yksi spinnaus 8EK:n pätkällä.
Porchella ei taas tunnu tulevan hommasta mitään.
 
Voihan noita 2H kisoja lyhentää tuosta kuudestakin EK:sta jos tahtotila on semmoinen esim. 4-6 EK:ta viikolla?
 
Konsolifin HC Saksa
Jouduin eri syistä johtuen ajamaan pätkissä ja sen takia ei oikein löytynyt ajorytmiä missään vaiheessa. Paljon spinnauksia ja kaikki huipentui ek 10:llä takarenkaan irtoamiseen mikä joka sitten keskeytykseen.
 
Mikäs toi 2H klubi on? Mennyt ohi itseltäni. Onko se vain lyhyen ajanjakson kisa vai jotain muita sääntöjä?
 
Mikäs toi 2H klubi on? Mennyt ohi itseltäni. Onko se vain lyhyen ajanjakson kisa vai jotain muita sääntöjä?

Tuossa tuota tarinaa mitä kirjoittelin tuonne muutama sivu aikaisemmin.

Terve,

nyt on eka kisa räpelletty sinne Konsolifin 2H osioon. Kisana tänään Australia ja kalustona H2 takavedot 8 EK:ta. Koska ajettavaa on niin paljon ja aikaa kaikilla rajallisesti laitoin kisapäiviksi su. ma. ke. ja pe. Pelipäiviä voidaan muuttaa toiveiden mukaan mutta määrä voisi olla 3-4 iltaa viikossa jos osallistujia riittää. Toiveita kisoista ja kalustosta otetaan vastaan kuin myös muuta palautetta kisoista, olosuhteista, huolloista yms. Laittakaa palautetta ja toiveita rohkeasti siis myös negatiivista jos kisa on luotu ihan onnettomasti niin saadaan jotain kehitystä tähän hommaan aikaiseksi "ehkä".

Näissä 2H kisoissa oli kästykseni mukaan tarkoistus hakea ns. realismia kilpailuun eli mahdollisiman moni pyrkiin viivalle silloin klo. 19.00 ja taktikointia vältetään ns. herrasmies-sopimuksella eli ajat katsotaan racenetistä vasta kisan jälkeen, jolloin ei pysty taktikoimaan esim. muille sattuneiden kohellusten avulla vaan joutuu kokoajan ajamaan tosissaan. Toki myöhemmin starttaavat saavat väliaikaikoja jos ko. asetus on päällä ja tämän on jokaisen oma valinta eli se on sallittu.
KOROSTAN NYT VIELÄ, ETTÄ TÄHÄN TOIVOTAAN JA SAA OSALLISTUA ILMAN HUONOA OMAATUNTOA MYÖS MYÖHEMMIN KOSKA MUUTEN TUO ALOITUSAIKA KARSII LIIKAA OSALLITUJIA JA SEMMOISTA AIKAA EI KUITENKAAN LÖYDY JOKA SOPISI KAIKILLE (aloitusaikaa voidaan kyllä muuttaa tarvittaessa).

Kyllä ne suurimat erot joka tapauksessa taitaa lyötyä sieltä ratin ja penkin välistä:)

Kaikki kisaamaan torviauki, pitkää puuta pesään ja happea koneeseen...
 
Ylös Bottom