Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Mulla varmaan 10 kertaa tiltannut pleikka, niin vanha kuin tää uus Prokin, mutta ei nyt viimeisen päivityksen jälkeen.
Joka kerta oon lähettänyt sen kaatumisilmoituksen.
Harmillista jos ja kun se osuu silloin kun on kisa meneillään :(

Mitäs laitetaan huomiselle illalle?
 
Mulla varmaan 10 kertaa tiltannut pleikka, niin vanha kuin tää uus Prokin, mutta ei nyt viimeisen päivityksen jälkeen.
Joka kerta oon lähettänyt sen kaatumisilmoituksen.
Harmillista jos ja kun se osuu silloin kun on kisa meneillään :(

Mitäs laitetaan huomiselle illalle?
Joo nii se vähä on jos osuu kisan aikana ite ei kerkee enää täl viikol ajaa ku pitää lähtä pappatunturi miittii ajaa mopol:cool:
 
Joo nii se vähä on jos osuu kisan aikana ite ei kerkee enää täl viikol ajaa ku pitää lähtä pappatunturi miittii ajaa mopol:cool:
Kuulutko Halavatun pappoihin?
Itellä oli kans joskus vaarin perintönä -63 vuosimallin papitsu. Harmi kun piti mennä sitä virittelemään ja hajos...meni lopulta kuitenkin oikealle taholle, jollekin joka osasi arvostaa sitä. Nythän se olis ollut kovissa hinnoissa jos ois vaan pitänyt kunnossa.
Vakiona pelitti muuten hyvin, mutta välillä lämpöleikkas kiinni.
-----------------
Tiukkaa kisaa oli FINGTR:llä ja Raidman70:llä 2h USA:ssa :)
 
Viimeksi muokattu:
Kuulutko Halvatun pappoihin?
Itellä oli kans joskus vaarin perintönä -63 vuosimallin papitsu. Harmi kun piti mennä sitä virittelemään ja hajos...meni lopulta kuitenkin oikealle taholle, jollekin joka osasi arvostaa sitä. Nythän se olis ollut kovissa hinnoissa jos ois vaan pitänyt kunnossa.
Vakiona pelitti muuten hyvin, mutta välillä lämpöleikkas kiinni.
En kuulu vanhas kotikunnas on happy pappatunturi drivers ni ne järjestää joka kesä miitin ni käyn faijan papikal siel ain kavereitten kans ajaas
 
Mitäs laitetaan huomiselle illalle?
Olisko mitenkään mahdollista venyttää noita 2H kisa aikaa parilla tunnilla? Mielelläni ajaisin läpi noita kisoja mut mun aktiivinen ajoaika on noin klo 21-23 niin siinä missaa jo kaikki kisat heti alkujaan. Mut jos edes viikonloppusin olis pidennetty aika tai jotain
 
2H, Usa, kylmiltään ajaa Lancialla, jonka todennut sopivammiksi omaan käteen, noista B-ryhmän 4wd-tykeistä. Tarkoituksena parantaa omaa vauhtia, ilman liikaa riskiä. Vauhdissa edelleen jään kärjelle, mutta ajo on muuttunut jo ennakoivammaksi, agressiivisemmaksi ja osaa kuunnella paremmin nuotteja.

Ek1, muutamia missejä ja liian aikaista jarruttelu, muuten kulki ok. Ek2, loppussa lähti jakamaan ja rengasrikko, joka vaihdettiin siirtymällä mukana olleeseen varapyörään. 3Ek, edelleen muutamia tunarointeja, joihin palo 20s, muuten perus menoa. Nelosella parit tilanteet, joiden jälkeen tehot putosi puolessa välissä pätkää. Huollossa turbo kuntoon, jäähdyttimen korjaus jäi tekemättä. Ek5, lähti ihan hyvin, mutta tuli yllättäin irl menoa ja jouduin lopettamaan sen puolessavälissä kisan. :( Ei mennyt ihan putkeen, mutta kehitystä tapahtuu! B-ryhmän neliveto Lanciaa oli itseasiassa jo hauska ajaa.
 
Viimeksi muokattu:
HC/USA:

Tulihan tämäkin rykäistyä pois alta ennen viikonlopun rientoja.
Alle otin Lancian ja kylläpä se tuntuikin mukavalta peliltä tuolla. Ajo tuntui jouhealta ja tilanteita ei hirveästi ollut. Kertooko se sitten siitä, että tuli ajettua liian hiljaa? :D
En muista oliko ek9 vai mikä, mutta siellä pääsi vähän lipsahtamaan ja mukana oli tuuria. Keula otti kallioon kiinni ja tein komeat 360-piruetit vauhdissa. Siitä pätkältä video ja tapahtui jossain 5:30 kohdilla.
En tiedä saiko ohjaus vauriota tuosta vai oliko parille vikalle pätkälle renkaat vain ihan loppu, sillä tilanteita alkoi tulemaan ja oli pakko vähän rauhoittaa menoa että pysyisi tiellä.

 
KonsoliFin HC USA

Vetäsin kahdessa osassa koko roskan läpi. Ensimmäisellä ja kuudennella EK:lla spinnaukset muuten auto pysyi tiellä joten kuten. Tarkoitus oli päästä maaliin ja se onnistui, mutta aika varovaisesti tuli ajettua. Ainakin pari minuuttia saisi ajasta pois, jos uskaltaisi työntää liipasin pohjassa. No katotaan mihin toi aika riittää.

Hyvin olit tullut USA:n!
Kyllähän se houkutteli koko ajan painaa kovempaa itseänikin, mutta maaliin pääseminen ehjällä ajolla itselläkin ajatuksena.
B-ryhmän tykillä sitä joutuu kokoajan ajamaan vähän sukkasillaan, mutta toisaalta on kiva kun auto oikenee teholla tosi mukavasti.
 
Sen huomannut pari kertaa että jos vaihtaa renkaat eri tyyppisiin, niin syytä ottaa alku rauhallisesti. Tahtoo vaan unohtua tämä...:)
Ajoin 2h:n softeilla ja siitä suoraan ajamaan HC:ta jossa otin mediumit, eroa oli sen verran pidossa että pöpelikkö kutsui heti.
Oma taktiikka ollut se että yrittää aina päästä maaliin vaikka sitten joutuukin ajamaan usein melko varovasti, mutta pikku hiljaa toivottavasti se vauhtikin petraantuu kun ajotaidot kohenee ja oppii miten autot käyttäytyy.

Kiva että osallistujia on riittänyt ja niitä uusiakin kavereita jotka ei siellä ihan kärjessä aina välttämättä taistelekaan. Täällä usein vaan se keskustelu koskee sitä kärkeä, tulkaahan muutkin jakamaan kokemuksianne oli se aika mikä tahansa ;)
 
Sen huomannut pari kertaa että jos vaihtaa renkaat eri tyyppisiin, niin syytä ottaa alku rauhallisesti. Tahtoo vaan unohtua tämä...:)
Ajoin 2h:n softeilla ja siitä suoraan ajamaan HC:ta jossa otin mediumit, eroa oli sen verran pidossa että pöpelikkö kutsui heti.
Oma taktiikka ollut se että yrittää aina päästä maaliin vaikka sitten joutuukin ajamaan usein melko varovasti, mutta pikku hiljaa toivottavasti se vauhtikin petraantuu kun ajotaidot kohenee ja oppii miten autot käyttäytyy.

Kiva että osallistujia on riittänyt ja niitä uusiakin kavereita jotka ei siellä ihan kärjessä aina välttämättä taistelekaan. Täällä usein vaan se keskustelu koskee sitä kärkeä, tulkaahan muutkin jakamaan kokemuksianne oli se aika mikä tahansa ;)
On tainnu nimimerkit muuttua miehillä..
Ykkös dirtin jälkeen.
Ja foorumeillakin seikkaillaan taas eri nimellä..en ymmärrå
No.. koneilin eilen hc liigaa espajakohan se oli van eihä se!
Kakkos pätkällä katolleen ja ripustus solmuun..no jatkoin vasemmalle vånkäävällä lansialla..kunnes haukkasi kiveen. ja se siitä ajusta.
Kyllä taas pitää rukoilla sitä vr tukea..
 
Olikos teillä myös DR1 clubit viime vuonna ja onko niitä ralleja enää ollenkaan?
Mulla tuli viime vuonna muuttohommat ja talo sekä pihamaat veivät suurimman osan vapaa-ajastani, niin DR1 ei tullut koskaan edes kokeiltua online. Muutoinkin DR1 jäi enempi sellaiseksi kavereiden kesken kisailuiksi, kunnes sitten tämä uudempi versio sai aikaan rallikärpäsen pureman.
Itse olen pitänyt 1-2 kertaa vuodessa kaveriporukalla poikien sauna + peli-illan ja nyt syksyllä pitänee varmaan yhdistellä nämä molemmat rallit. Voi sitä älämölön määrää taas mikä saadaan aikaiseksi :D
 
On tainnu nimimerkit muuttua miehillä..
Ykkös dirtin jälkeen.
Ja foorumeillakin seikkaillaan taas eri nimellä..en ymmärrå
No.. koneilin eilen hc liigaa espajakohan se oli van eihä se!
Kakkos pätkällä katolleen ja ripustus solmuun..no jatkoin vasemmalle vånkäävällä lansialla..kunnes haukkasi kiveen. ja se siitä ajusta.
Kyllä taas pitää rukoilla sitä vr tukea..

Meikäläinen ajelee Psn-tunnuksella: Moguzi
Dirt1:ssä ajanut vaan niitä haasteita, kun ei ollut silloin rattia ja enää ei ole muuta tarjolla siellä.
 
On tainnu nimimerkit muuttua miehillä..
Ykkös dirtin jälkeen.
Ja foorumeillakin seikkaillaan taas eri nimellä..en ymmärrå
PS tilin nimen kun pystyy nykyään muuttamaan, niin muutin sen joskus 2006 laitetun tuulesta temmatun joka ei tarkoittanut mitään.
Saman sitten laitoin Codemastersin tilille ja kuin myös lopulta tänne, niin osaa yhdistää. Nyt on sama nimimerkki kaikissa kolmessa.
Tässä pelissä on vähän kumma kun se näyttää joissain paikoissa PS/Xbox/Steam nimeä ja sitten taas välillä sitä Racenet/Codemasters tunnusta ja sitä on hankala yhdistää ellei tiedä että on samasta kaverista kyse. Vaikkapa JiiVee ja Yekkubattery on sama kaveri, jos täällä olisi vielä eri nimi niin ota siitä sit selvää.
Codemasters voisi ainakin alkajaiksi synkronoida nuo nimet niin että siellä näkyy vain toinen, olkoonkin sitten vaikka Racenet tunnus.

Itse en pelaillut DiRT Rally 1:stä clubeissa, vain uraa ja yksittäisiä kisoja.

Tullut tässä muutaman päivän siedäteltyä itseään tuohon VR:ään ja eilen pystyi jo pelaamaan pari kierrosta GTS:ää, DiRT Rallya en viitsi edes kokeilla vielä.
 
Viimeksi muokattu:
PS tilin nimen kun pystyy nykyään muuttamaan, niin muutin sen joskus 2006 laitetun tuulesta temmatun joka ei takoittanut mitään.
Saman sitten laitoin Codemastersin tilille ja kuin myös lopulta tänne, niin osaa yhdistää. Nyt on sama nimimerkki kaikissa kolmessa.
Tässä pelissä on vähän kumma kun se näyttää joissain paikoissa PS/Xbox/Steam nimeä ja sitten taas välillä sitä Racenet/Codemasters tunnusta ja sitä on hankala yhdistää ellei tiedä että on samasta kaverista kyse. Vaikkapa JiiVee ja Yekkubattery on sama kaveri, jos täällä olisi vielä eri nimi niin ota siitä sit selvää.
Codemasters voisi ainakin alkajaiksi synkronoida nuo nimet niin että siellä näkyy vain toinen, olkoonkin sitten vaikka Racenet tunnus.

Itse en pelaillut DiRT Rally 1:stä clubeissa, vain uraa ja yksittäisiä kisoja.

Tullut tässä muutaman päivän siedäteltyä itseään tuohon VR:ään ja eilen pystyi jo pelaamaan pari kierrosta GTS:ää, DiRT Rallya en viitsi edes kokeilla vielä.
Okei..käyhän kopase kleinbussia granturismossa..ainaki hymyn saat huulille..siinä ei pitäs huimata hirveesti
 
Hyvin olit tullut USA:n!
Kyllähän se houkutteli koko ajan painaa kovempaa itseänikin, mutta maaliin pääseminen ehjällä ajolla itselläkin ajatuksena.
B-ryhmän tykillä sitä joutuu kokoajan ajamaan vähän sukkasillaan, mutta toisaalta on kiva kun auto oikenee teholla tosi mukavasti.
Eipä yllätä että jätkä taas vetäny hirveitä aikoja. Tuli tosiaan ajettua liian varovoisesti. Monet vitosella ajettavat paikat tuli mentyä nelos vaihteella. On noi B ryhmäläiset hienoja vehkeitä ajaa. Ei lopu teho kesken missään vaiheessa.
 
Olisko mitenkään mahdollista venyttää noita 2H kisa aikaa parilla tunnilla? Mielelläni ajaisin läpi noita kisoja mut mun aktiivinen ajoaika on noin klo 21-23 niin siinä missaa jo kaikki kisat heti alkujaan. Mut jos edes viikonloppusin olis pidennetty aika tai jotain
Tänään ois klo 19-23, Rally GT @ Espanja.
Walesia ei saa vielä laitettua, josko viikonloppuna jo.
 
Sen huomannut pari kertaa että jos vaihtaa renkaat eri tyyppisiin, niin syytä ottaa alku rauhallisesti. Tahtoo vaan unohtua tämä...:)
Ajoin 2h:n softeilla ja siitä suoraan ajamaan HC:ta jossa otin mediumit, eroa oli sen verran pidossa että pöpelikkö kutsui heti.
Oma taktiikka ollut se että yrittää aina päästä maaliin vaikka sitten joutuukin ajamaan usein melko varovasti, mutta pikku hiljaa toivottavasti se vauhtikin petraantuu kun ajotaidot kohenee ja oppii miten autot käyttäytyy.

Kiva että osallistujia on riittänyt ja niitä uusiakin kavereita jotka ei siellä ihan kärjessä aina välttämättä taistelekaan. Täällä usein vaan se keskustelu koskee sitä kärkeä, tulkaahan muutkin jakamaan kokemuksianne oli se aika mikä tahansa ;)

Osaatko sanoo, montako pätkää softat kestää? Onko pätkien pituuksilla väliä, tai ajotyylillä? Mediumit menee hyvin about 4-5 ek:ta, sit alkaa luistaa kuin hardit.
 
Ylös Bottom