Juu, no oma moka kun paikka oli jo ennalta tiedossa... Tuossa videolta vielä:Se on ilkee paikka kumpaankin suuntaan. Itse otin sen kohdan varman päälle ajamalla korostetun hitaasti. Sulla meni Monten voitto siihen.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, no oma moka kun paikka oli jo ennalta tiedossa... Tuossa videolta vielä:Se on ilkee paikka kumpaankin suuntaan. Itse otin sen kohdan varman päälle ajamalla korostetun hitaasti. Sulla meni Monten voitto siihen.
Tuli semmonen tässä mieleen että olisi mukavaa ajaa myös tiimipisteistä tulevalla kaudella. Vois olla vaikka 3 kuskin tiimit. En tiedä sitten miten tommonen käytännössä toimisi.
Muuten kiva, mutta meikäläinen sais melko nopeasti kengän kuvan perseelle, kun sen verran tehokkaasti olen ajanut autoja lunastukseen.Tuli semmonen tässä mieleen että olisi mukavaa ajaa myös tiimipisteistä tulevalla kaudella. Vois olla vaikka 3 kuskin tiimit. En tiedä sitten miten tommonen käytännössä toimisi.
Tuli semmonen tässä mieleen että olisi mukavaa ajaa myös tiimipisteistä tulevalla kaudella. Vois olla vaikka 3 kuskin tiimit. En tiedä sitten miten tommonen käytännössä toimisi.
Ei hullumpi ajatus!
Onkohan muuten tuohon Club-systeemiin tulossa vielä sellaista mahdollisuutta, että saisi tehtyä sarjan jossa saa määriteltyä kaikkien rallien alkamisajankohdan itse? Nyt jos teet sarjan, niin seuraava lähtee heti perään käyntiin. Ei muutoin, mutta esimerkiksi 4WD Suomi-Sarja on oikein hyvä tuolla kahden päivän asetuksella, mutta olisi mukavaa jos aina rallin jälkeen olisi päivä tai pari väliä. Nyt se tahti on aika tiivis ja hengästyttävä sellaiselle ihmiselle, jolla tahtoo olla muutakin elämää välillä turhankin paljon
Eli tekee tiukkaa välillä löytää se rako suoritukselle. Eilenkin tuli venytettyä nukkumaanmenoa jotta ehdin ajamaan Espanjan, sillä tänään ei ole mitään mahkuja.
Sen verran mukavaa sekuntitaistelua tuntuu olevan, ettei niistä malttaisi millään olla poiskaan![]()
Mun mielestä vois olla 12 ek:ta per kisa. Yksi kisa viikossa riittää.Olis hyvä, mutta en usko, että on tulossa. Sais ollamuutenkin enemmän kustomointia noiden kisojen asetuksissa. Tiimipisteet hyvä idea, mutta tällä hetkellä ei rahkeet riitä niiden ylläpitoon. Harkitaan niitä, tuolle pääkaudelle.
Kunhan Suomen ralli ilmestyy, niin ajattelin tehdä pääkauden, 8EK:ta kunnon rallia, ehkä kaikki maat ja ajoaika viikko, tai 3,5pvä/ralli.
Kummalle porukka lämpenee enemmän?
1. Yksi kisa viikossa
2. Kaksi kisaa viikossa
Yksi kisa viikossa ja erikoiskoe määrä 7-9 kpl.1. Yksi kisa viikossa
2. Kaksi kisaa viikossa
Yksi kisa viikossa ja erikoiskoe määrä 7-9 kpl.
Olis hyvä, mutta en usko, että on tulossa. Sais ollamuutenkin enemmän kustomointia noiden kisojen asetuksissa. Tiimipisteet hyvä idea, mutta tällä hetkellä ei rahkeet riitä niiden ylläpitoon. Harkitaan niitä, tuolle pääkaudelle.
Kunhan Suomen ralli ilmestyy, niin ajattelin tehdä pääkauden, 8EK:ta kunnon rallia, ehkä kaikki maat ja ajoaika viikko, tai 3,5pvä/ralli.
Kummalle porukka lämpenee enemmän?
1. Yksi kisa viikossa
2. Kaksi kisaa viikossa